رپورتاژ آگهی


از شیراز تا استانبول چند ساعت است؟

مسافت هوایی شیراز  تا استانبول ۲۴۷۶ کیلومتر است که در حدود سه ساعت و سی وپنج دقیقه به طول خواهد انجامید. البته توجه داشته باشید که ممکن است مدت زمان پرواز با توجه به شرایط آب وهوا و مسیر هوایی انتخابی توسط خلبان پرواز بیشتر یا کمتر شود. پرواز شیراز استانبول از مبدا فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز به مقصد فرودگاه آتاتورک یا صبیحای استانبول خواهد بود. این پرواز تقریبا در هفت روز هفته انجام می‌شود و تعداد و ساعت پروازها در هر روز متفاوت خواهد بود.

تهیه بلیط شیراز استانبول

در صورتی که تصمیم خرید بلیط شیراز استانبول را دارید، سایت علی بابا با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت بلیط‌های هواپیمای شیراز استانبول مناسبترین بستر را برای خرید بلیط با بهترین قیمت را فراهم آورده است. همه پروازهای مستقیم و غیر مستقیم از شیراز به مقصد استانبول با کارامد ترین دسته بندی در سایت علی بابا وجود دارد.

بدین ترتیب نیازی نیست که برای یافتن بلیط‌ مورد نظر خود زمان زیادی صرف کنید. شما می‌توانید با یک سرچ ساده بلیط هواپیمای شیراز استانبول را از علی بابا خریداری نموده و یا از قیمت تور استانبول ترکیه با خبر شوید.

در علی بابا قادر خواهید بود با اعمال فیلتر مناسب، بهترین بلیط را در تاریخ مورد نظر و با شرایطی که دلخواه شما است خریداری نمایید. همچنین در خصوص شهرهای دیگر هم این امکان فراهم است. به طور مثال با یک کلیک ساده خواهید توانست بلیط رفت و برگشت تهران استانبول را تهیه کنید.

چند توصیه در خصوص خرید بلیط

در صورتی که تاریخ سفر شما مشخص است، بلیط رفت و برگشت خود را به صورت همزمان خریداری نمایید، زیرا قیمت بلیط رفت و برگشت چه در خصوص شیراز استانبول و چه در خصوص پروازهای دیگر از قیمت دو بلیط یکطرفه ارزان‌تر خواهد بود.

قیمت پروازهای شیراز استانبول با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که خرید بلیط هواپیما را به تعویق نیندازید و آن را حداقل از ۲ ماه قبل خریداری کنید. معمولا مناسب ترین قیمت  تور  استانبول ماه ژانویه، یعنی اواسط دی تا اوایل بهمن، است. همچنین ارزانترین بلیط‌های هواپیما معمولا در روزهای شنبه به فروش می‌رسد.

نکته دیگر آن که اگر می خواهید بلیط تهیه کنید و پرواز غیر مستقیم به استانبول دارید، تفاوت و زمان‌بندی بین پروازها را به دقت بررسی نمایید. بدین ترتیب خواهید دانست که چه مقدار باید منتظر پرواز بعدی باشید و اگر قرار کاری یا برنامه خاصی در مقصد داشته باشید، در برنامه ریزی خود دچار مشکل نخواهید شد.

از شیراز تا استانبول چند ساعت است؟

در خصوص پروازهای خارجی، در نظر داشته باشید که اشتباه وارد کردن مشخصاتی مثل شماره گذرنامه، تاریخ تولد به میلادی و غیره می‌تواند مشکلاتی را برای شما به وجود آورد. پس در خصوص صحت مشخصات شخصی خود اطمینان حاصل کنید. در صورتی که بلیط تهیه شده، بلیط چارتر باشد امکان استرداد و تغییر مشخصات وجود نخواهد داشت و هزینه پرداختی شما سوخت می‌شود. اما در صورتی که بلیط خریداری شده، یک بلیط سیستمی باشد امکان تغییر مشخصات و استرداد وجه با کسر جریمه وجود خواهد داشت.

فرودگاه آتاتورک

فرودگاه بین المللی آتاتورک  فرودگاه اصلی استانبول و البته بزرگ‌ترین فرودگاه ترکیه از لحاظ گنجایش تعداد مسافران است. این فرودگاه معروف در سال ۱۹۲۴ و در قسمت اروپایی شهر استانبول افتتاح گردید. فاصله این فرودگاه با مرکز شهر استانبول  ۲۴ کیلومتر بوده و در حقیقت اصلی‌ترین راه ورود گردشگران به استانبول محسوب می‌شود.

امکانات

-سالن‌های استراحت

-اینترنت وای فای

-هتل

-دستگاه خودپرداز

-رستوران و کافی‌شاپ

-خدمات پزشکی

-آرایشگاه

فرودگاه صبیحا

فرودگاه صبیحا گوکچن، دومین فرودگاه بین‌المللی ساخته شده در استانبول است. این فرودگاه پس از فرودگاه آتاتورک در این شهر ساخته شد. فرودگاه آتاتورک تا ۳ سال پیش به طور کامل مسئولیت حمل‌ و نقل مسافران هوایی استانبول را به‌عهده داشت اما تعداد مسافران ورودی به استانبول به‌ حدی رسید که لازم بود یک فرودگاه جدید برای این شهر ساخته شود. پس در آوریل سال ۲۰۱۹ فرودگاه صبیحا به فرودگاه آتاتورک پیوست و مشکل حمل‌ونقل مسافران برطرف شد.

از شیراز تا استانبول چند ساعت است؟

امکانات

دستگاه خودپرداز

اینترنت رایگان

اتوبوس

رستوران و کافی‌شاپ‌های ۲۴ ساعته

سالن کنفرانس و تشریفات

فروشگاه‌

کلام آخر

شهر استانبول و جاذبه‌های دیدنی آن حکم شیراز ایران در ترکیه را دارد، پس اگر می‌خواهید از شیراز ترکیه دیدن کنید، همین حالا در سایت ما قیمت تور ترکیه استانبول را چک کنید و یا هر بلیطی که بدان نیاز دارید از جمله شیراز استانبول یا بلیط رفت و برگشت تهران استانبول را تهیه کنید.

علی بابا به صورت لحظه‌ای بلیط‌های جدید هر مسیر را در سایت خود قرار داده و امکان پروازی آسان و را برای شما عزیزان فراهم نموده است. پس آسان‌ترین راه خرید خدمات گردشگری را با علی بابا تجربه کرده و از سفر خود لذت ببرید. همچنین در نظر داشته باشید که برای سفری امن و راحت لازم است از قبل اطلاعات لازم و کافی را در خصوص مقصدتان به دست آورید.