طالع بینان معتقدند هرکسی بر اساس ماه تولد خو ویژگی‌های شخصیتی خاصی دارد و بر اساس این ویژگی‌ها می‌تواند چیزهای مختلفی را بر اساس ماه تولد خود انتخاب کند. عطر ماه تولد، سنگ ماه تولد، رنگ ماه تولد، آرایش ماه تولد و ده‌ها چیز دیگر هستند که هرروز بر اساس ماه تولد خود انتخاب می‌کنیم. اما آرایش ناخن هم یکی از چیزهایی است که می‌تواند بر اساس ماه تولد انتخاب شود، چون انتخا‌ب‌های بیشماری برای سبک آرایش ناخن وجود دارد که محدود کردن آن‌ها ساده نیست پس مفاهیمی مثل ماه تولد می‌تواند در این موارد به کار بیاید. اگر به دنبال سبک جدید و ساده‌ای برای لاک زدن خود هستید این مقاله را بخوانید و آن را بر اساس ماه تولد خود انتخاب کنید.

مدل آرایش ناخن برای متولدین فروردین

آرایش ناخن ماه فروردین

فروردینی‌ها به عنوان افرادی پرانرژی، خودجوش و خوش بین شناخته می‌شوند بنابراین رنگ‌های شاد و تند و متنوع انتخاب مناسبی برای متولدین این ماه خواهد بود. سه یا چهار رنگ لاک شاد تهیه کنید و پس از آن که یک لایه بیس کوت زدید و خشک شد لاک‌های رنگی را بردارید مانند تصویر به صورت خطوط عمود بر ناخن با ضخامت‌های مختلف روی ناخن بکشید و تاپ کوت بزنید.

مدل آرایش ناخن برای متولدین اردیبهشت

آرایش ناخن اردیبهشت

گفته می‌شود متولدین اردیبهشت افرادی قابل اعتماد و اهل کار و تلاش هستند و چشمان تیزبینی برای زیبایی در محیط اطراف خود دارند. لاک چند رنگ برای متولدین این ماه انتخاب مناسب و جالبی است که به روش‌های مختلفی می‌تواند استفاده شود مانند این نمونه زیبا که چهار رنگ کرم، آبی روشن و تیره و صورتی را به شکلی هنرمندانه ترکیب و با یک خط قرمز در وسط کامل کرده است.

مدل آرایش ناخن برای متولدین خرداد

آرایش ناخن خرداد

علامت ماه خرداد دوقلو است و این ویژگی دو وجهی بودن شخصیت متولدین خرداد را نشان می‌دهد. این دو وجهی بودن را به سادگی می‌توان در مدل لاک ناخن هم پیاده کرد و کافی است از دو رنگ لاک با تضاد مناسب استفاده کنید مثلا لاک مات با لاک براق و یا لاک رنگ خنثی با رنگ روشن مانند این تصویر که رنگ کرم را در کنار ارغوانی به کار برده است.

مدل آرایش ناخن برای متولدین تیر

آرایش ناخن تیر

متولدین برج سرطان بیش از بقیه افراد با احساسات شخصی خود درگیر و در تماس هستند و روحیه خاص و حساسی دارند. در نتیجه رنگ ناخن سرد اما درخشان انتخاب مناسبی برای این افراد خواهد بود مثلا رنگ‌های لاجوردی و بنفش متالیک با فرم‌های هندسی.

‌مدل آرایش ناخن برای متولدین مرداد

آرایش ناخن مرداد

متولدین مرداد مانند نشانه ماه تولد خود یعنی شیر همیشه رهبر هستند، خلاقیت و اعتماد به نفس دارند و هرگز دنباله رو نیستند. بنابراین ناخن‌های آن‌ها هم باید بیانگر شخصیت آن‌ها باشد. اگر متولد مرداد هستید ناخن‌های خود را با رنگ‌های تند و جسورانه و دورنگ مثل زرد و قرمز و نارنجی لاک بزنید و زیبا کنید.

مدل آرایش ناخن برای متولدین شهریور

آرایش ناخن شهریور

متولدین شهریور کمال طلب و ایده‌آل گرا هستند در نتیجه بیش از بقیه به استایل و زیبایی ظاهری خود اهمیت می‌دهند و سعی می‌کنند زیبا و جوان به نظر برسند. برای متولدین این ماه بهترین مدل مانیکور مدلی است که شادابی، شیک بودن و سادگی را در کنار هم در خود داشته باشد مانند این تصویر که از رنگ‌های صورتی، یاسی و متالیک استفاده کرده است.

مدل آرایش ناخن برای متولدین مهر

آرایش ناخن مهر

متولدین برج میزان همیشه به دنبال تعادل و شکوه در زندگی خود هستند و از این جهت به رنگ‌های خنثی علاقه خاصی دارند و ترجیح می‌دهند استایل تکرنگ داشته باشند. پس لاک تکرنگ با رنگ‌های خنثی بهترین انتخاب برای متولدین ماه مهر است مانند این نمونه لاک آجری متالیک که زیبایی خاصی دارد و شیک و متعادل است.

مدل آرایش ناخن برای متولدین آبان

آرایش ناخن آیان

متولدین آبان روحیه قوی و محکمی دارند و به سادگی متزلزل نمی‌شوند و همین ویژگی بقیه افراد را به سمت آنان جذب می‌کند و ترک کردن آن‌ها را مشکل می‌کند. بنابراین مدل ناخنی برای متولدین آبان مناسب است که زیبایی و شکوه را در کنار سادگی و میل به کمال در خود داشته باشد مانند این نمونه ناخن طرح‌دار زیبا که چندان شلوغ هم نیست و به حد تعادل در آن به کار رفته است.

مدل آرایش ناخن برای متولدین آذر

آرایش ناخن آذر

در میان متولدین همه ماه‌ها، متولدین آذر برونگراترین و خوش‌بین ترین افراد هستند و این ویژگی‌ها آن‌ها را به سمت چیزهایی جلب می‌کند که باشکوه و درخشان باشند و نگاه‌ها را به سمت خود بکشند. بنابراین مدل ناخن و لاک مناسب برای متولدین آذر باید این ویژگی‌ها را داشته باشد مثلا رنگ‌های متالیک ترکیبی مانند این تصویر بهترین انتخاب برای آنان است.

مدل آرایش ناخن برای متولدین دی

آرایش ناخن دی

متولدین دی ماه علاقه خاصی به استایل و فشن دارند و وقت و انرژی زیادی را صرف توجه به ظاهر و لباس‌های خود می‌کنند، آن‌ها در مورد ناخن‌ها هم استثنا قائل نمی‌شوند و به دنبال بهترین‌ها هستند به طور مثال رنگ‌های شاد اما ملایم نزدیک به طیف‌های حاره‌ای مثل سبز و صورتی و نارنجی همیشه مورد علاقه متولدین دی ماه است.

مدل آرایش ناخن برای متولدین بهمن

آرایش ناخن بهمن

متولدین بهمن را به عنوان اجتماعی ترین قشر میان نشانه‌های طالع بینی براساس ماه‌ها می‌شناسیم. آن‌ها ذاتی شورشی دارند و هر کاری را با همین فلسفه انجام می‌دهند حتی آرایش و استایل. سبکی که در آرایش ناخن‌های متولدین بهمن می‌تواند جالب باشد سبک فضای منفی است. در این روش همان طور که در تصویر می‌بینید به اندازه کافی ساده اما در عین حال متفاوت است.

مدل آرایش ناخن برای متولدین اسفند

آرایش ناخن اسفند

نشانه ماه اسفند ماهی است یعنی متولدین این ماه رویاپرداز هستند و همیشه در خیال سیر می‌کنند. بنابراین مدل مانیکور رویایی هم مناسب آن‌ها است. مدلی که حالتی از رمز و راز در خود داشته باشد و ذات زیبایی شناسی فرد را هم سیراب کند مانند این نمونه که از لایه‌های رنگ‌ها برای ایجاد حالتی خاص و رویایی استفاده کرده است.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)