مدل موی نیمه باز از مدل‌های محبوب در آرایش موهای زنانه است که این روزها نیز مجددا مد روز شده است چون این مدل هم مزایای مدل موی جمع شده را در خود دارد و هم به اندازه موهای باز و آزاد، زیبا است. مدل موی نیمه باز قابل کنترل‌تر از موهای کاملا باز است و شما در آن می‌توانید قسمت جلو و بالای موها را به شکلی که دوست دارید و با فرم صورت شما هماهنگ است حالت دهید. اما این مدل مو تنها یک مدل خاص نیست و چهره‌های مشهور دنیای مد ثابت کرده‌اند که مدل موی نیمه باز را هم می‌توان به اشکال و فرم‌های مختلف و متناسب با فرم چهره و شخصیت حالت داد و آرایش کرد. ما در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز چند مدل موی نیمه باز زیبا را برای موهای مختلف معرفی خواهیم کرد و شما در ادامه با جدیدترین مدل موی محبوب برای تابستان سال ۱۳۹۷ آشنا خواهید شد.

مدل موی نیمه باز جسیکا بیل، مدل شیک یک طرفه

جسیکا بیل چهره مد و بازیگر شناخته شده سینما که همسر جاستین تیمبرلیک ستاره موسیقی پاپ هم هست همیشه با انتخاب مدل‌های آرایشی و موی زیبا تحسین مردم را برمی‌انگیزد. او با این مدل موی نیمه باز زیبا حالتی حجیم در بالای سر خود ایجاد کرده است که باعث شده فرم چهره‌اش متعادل شود. جسیکا بیل قسمت باز موهای خود را نیز رها نکرده است و آن‌ها را به یک طرف گردن انتقال داده تا حالتی رمانتیک و نیمه رسمی به موهای خود داده باشد.

چند مدل موی نیمه باز زیبا

مدل موی نیمه باز ریچل بیلسون، تقریبا باز و ساده

مدل موی نیمه باز لزوما حالتی دقیقا بین موهای باز و موهای جمع شده نیست بلکه می‌تواند به سمت موهای کاملا باز و یا موهای کاملا جمع شده متمایل باشد. ریچل بیلسون ستاره سریال‌های تلویزیونی هم مدل نیمه باز موهای خود را نیز به مدل کاملا باز انتخاب کرده و تنها قسمت تاج موهای خود را کمی جمع کرده و بقیه موها را به حالتی آزاد رها کرده است. در این حالت موهایی که روی صورت می‌ریزند حالتی جذاب به چهره می‌دهند و به همه می‌آیند.

چند مدل موی نیمه باز زیبا

مدل موی نیمه باز اولیویا وایلد، مناسب برای موهای کوتاه

برای جمع کردن موها لازم نیست حتما موهای بلندی داشته باشید، مزیت اصلی موهای نیمه باز این است که می‌توان آن را روی موهای کوتاه و متوسط هم اجرا کرد و حالتی جذاب به آن‌ها داد. شما می‌توانید این مدل موی نیمه باز زیبا را که اولیویا وایلد انتخاب کرده است برای مهمانی‌ها، ورزش و موقعیت‌های روزمره دیگر هم به کار ببرید و با گردن کردن جلوی موها بالای سر، نگران ریخته شدن آن‌ها روی صورت خود نباشید.

چند مدل موی نیمه باز زیبا

مدل موی نیمه باز داتزن کروس، مدل بریژیت باردو

اگر بریژین باردو آیکن فرانسوی زیبایی در دهه ۶۰ و ۷۰ را می‌شناسید احتمالا با مدل موی خاص او نیز آشنایی دارید. او موهای خود را به شکل فرق وسط حالت می‌داد و قسمت تاج آن‌ها را بالای سر جمع می‌کرد. داتزن کروس مدل هلندی و معروف امروز هم این مدل کلاسیک و خاص را برای آرایش خود انتخاب کرده است. این مدل حالتی دراماتیک به چهره می‌دهد و برای مهمانی‌ها و برای زمانی که می‌خواهید تاج سر حجیم به نظر برسد بهترین گزینه است.

چند مدل موی نیمه باز زیبا

مدل موی نیمه باز الیزابت اولسن، دم اسبی مرتفع

مدل دم اسبی از بالای سر جزو مدل‌های محبوب دهه هشتاد بود که این روزها دوباره طرفدار پیدا کرده است و خواهر کوچک‌تر دوقلوهای اولسن که مثل خواهران دوقلوی خود علاقه خاصی به مد و فشن دارد نیز نشان داده است که از طرفداران این مدل موی زیبا  و جوانانه است. این مدل یک مزیت مهم دارد و آن این است که هم برای موهای صاف و هم موهای حالت‌دار مناسب است و باعث می‌شود صورت شما کشیده و جذاب به نظر برسد.

چند مدل موی نیمه باز زیبا

مدل موی نیمه باز بیانسه، حجیم و فردار

بیانسه در چند سال اخیر همیشه جزو الگوها و آیکن‌های مد و زیبایی بوده است و هر کاری که او انجام می‌دهد مورد تقلید و پیروی دیگران قرار می‌گیرد. مدل مویی که بیانسه برای آرایش موهای فر خود انتخاب کرده مدلی خاص و جذاب است که قسمت جلوی آن حالت کشیده و صاف دارد و باعث می‌شود فر و حجم مو در قسمت پایین آن بیشتر به نظر برسد و موها بلندتر دیده شوند.

چند مدل موی نیمه باز زیبا

جدیدترین مدل موی زنانه برای تابستان سال ۱۳۹۷

مدل مو هم مثل همه مدل‌های آرایشی دیگر ترندهای خاص خود را دارد و در هر دوره‌ای مدل‌های خاصی برای مو محبوب و مد روز می‌شود. خانم‌های علاقمند به مد و زیبایی که دوست دارند به روز باشند به دنبال این هستند که بدانند کدام مدل‌های مو در حال حاضر محبوب هستند، در این مورد نگاه به مدل موی بازیگران، ستارگان موسیقی و چهره‌های مد می‌تواند بهترین راهنما باشد چون این افراد هستند که تعیین کننده اصلی ترندها و مدل‌های آرایش و لباس هستند و کمپانی‌های بزرگ و طراحان لباس و آرایش به نوعی دنبال کننده این افراد به شمار می‌روند. اما امروزه شرایط نسبت به گذشته تغییر کرده است و تنها از یک ترند و مدل خاص و محدود خبری نیست.

در حال حاضر ترندها متنوع‌تر از گذشته هستند و بسته به شرایط و ویژگی‌های خاص ظاهری شما می‌توانند تغییر کنند. این مدل موی کوتاه زنانه هم که برای تابستان امسال ترند شده است همین شرایط را دارد و شما بر اساس ویژگی‌های خاص چهره خود می‌توانید آن را تغییر داده و با فرم صورت و جنس موهای خود هماهنگ کنید همان طور که ستارگان دنیای مد و سینما این مدل موی راحت و زیبا را متناسب با چهره‌های متفاوت و متنوع خود تغییر داده‌اند. پس وقت آن رسیده‌است که با موهای بلند خود خداحافظی کنید و یک مدل موی کوتاه که بلندی آن تا چانه می‌رسد را برای فصل تابستان انتخاب کنید تا هم موهایتان تقویت شوند، هم با گرمای این فصل هماهنگ شوید و هم به روز باشید:

سیرشا رونان: مدل موی کوتاه یکدست سیرشا رونان حالتی شیک و مرتب دارد که با جنس موهای براق و کم حجم او بیشترین هماهنگی را به وجود آورده است. فرق یکطرفه‌ای که او برای موهایشن انتخاب کرده باعث متعادل شدن فرم مستطیلی صورت او شده و ظرافتی خاص به آن داده است.

چند مدل موی نیمه باز زیبا

جردن دان: جردن دان ثابت کرده است که مدل کوتاه تا چانه فقط مخصوص موهای صاف نیست و شما با هر بافت و جنس مویی می‌توانید موهای خود را کوتاه کنید به شرطی که از اسپری‌های حالت دهنده استفاده کنید و به جای سشوار کشیدن موها آن‌ها را با جریان هوا خشک کنید.

چند مدل موی نیمه باز زیبا

جنا دوان: یک مدل موی کوتاه دیگر برای خانم‌هایی که موهای صاف دارند. در این مدل شما فرق سر را کاملا از کنار سر جدا می‌کنید و قسمت کمتر را پشت گوش قرار می‌دهید. قسمت بیشتر فرق موها هم روی صورت می‌ریزد و حالتی جذاب و ظریف به چهره می‌دهد.

چند مدل موی نیمه باز زیبا

امیلیا کلارک: امیلیا کلارک یا همان دنریس تارگرین مادر اژدهاها یک مدل جذاب برای موهای کوتاه رنگ شده خود انتخاب کرده که در آن قسمت جلوی موها به شکلی پف دار بالای سر حالت داده است. این مدل باعث می‌شود که موها حجیم‌تر و  به نظر برسند و برای موهای حالت‌دار کاملا مناسب است.

چند مدل موی نیمه باز زیبا

میلا کونیس: میلا کونیست ثابت کرده است که موهای کوتاه می‌توانند با چتری هم همراه شوند و این چتری می‌تواند موهای کوتاه حالت‌دار را نیز جذاب‌تر کند. پس اگر شما جزو افرادی هستید که چتری به آن‌ها می‌آید و در حالت دادن به چتری هم مشکلی ندارند می‌توانید این مدل موی کوتاه زیبا را برای خودتان انتخاب کنید.

چند مدل موی نیمه باز زیبا

جنیفر لوپز: ستاره پیرنشدنی دنیای موسیقی سلیقه خاصی در آرایش موهای خود دارد، چه موهای کوتاه و چه موهای بلند. او این مدل موی کوتاه را به شکلی بافت دار و نامرتب حالت داده است که مدلی مناسب برای فصل تابستان است و مهم‌تر از همه این که باعث جوان‌تر دیده شدن چهره می‌شود.

چند مدل موی نیمه باز زیبا

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه مراقبت و زیبایی مو مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Real Simple (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)