رپورتاژ آگهی


معرفی محصولات مراقبت پوستی ارزان

معرفی محصولات مراقبت پوستی ارزان به شما کمک می کند تا بتوانید یک روتین پوستی با قیمت ارزان و به صرفه برای خود تهیه نمایید. در واقع برای داشتن پوستی سالم و شاداب نیازی به تهیه محصولات بهداشتی از برندهای خارجی و گران قیمت ندارید؛ چرا که محصولاتی با قیمت کمتر هم می توانند همان تاثیرات را داشته باشند.

در این مطلب می خواهیم نمونه هایی از لوازم مراقبت پوستی ارزان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید متناسب با نوع پوستتان و مشکلات احتمالی آن، بهترین گزینه را از میان آن ها انتخاب نمایید. پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای آن با ما همراه باشید.

محصولات ارزان مراقبت پوستی با کیفیت

برای داشتن پوست سالم، مداومت انجام روتین پوستی بیشتر از تهیه محصولات پوستی گران قیمت مهم خواهد بود. برای رسیدن به این هدف باید ابتدا با هر یک از این محصولات و کاربرد آن ها آشنا باشید؛ به عنوان مثال اگر می خواهید با تفاوت بالم لب و پرایمر لب آشنا شوید اینجا کلیک کنید.

محصولات ارزان مراقبت پوستی با کیفیت بالا و اثربخشی فوق العاده را می توانید از میان برندهای متنوع ایرانی تهیه کنید. این برندها امروزه به دلیل برخورداری از قیمت مناسب در کنار مرغوبیت و دسترسی آسان، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته اند.

لیست محصولات مراقبت از پوست ارزان

حتماً می دانید که ساده ترین روتین پوستی شامل میسلار واتر، شوینده صورت، تونر، کرم آبرسان یا مرطوب کننده و در نهایت کرم ضد آفتاب می شود. بنابراین فارق از نوع پوستتان، می توانید با استفاده منظم از این محصولات مشکلات مختلف پوستی را برطرف کنید.

در ادامه این مقاله لیست محصولات مراقبت از پوست ارزان را به تفکیک انواع مختلف پوست نام می بریم تا بتوانیم شما را برای یک خرید ارزان و در عین حال کارآمد راهنمایی کنیم:

معرفی محصولات مراقبت پوستی ارزان

روتین پوست چرب ارزان

برای تهیه روتین پوست چرب ارزان ابتدا باید به نیازهای پوستتان دقت کنید. در اغلب موارد داشتن پوست چرب با جوش، منافذ باز و حتی لک های ناشی از جوش همراه است، بنابراین به محصولات خاصی برای مقابله با این مشکلات نیاز خواهید داشت.

اگر پوست چربی دارید باید توجه داشته باشید که تمام محصولات آرایشی و بهداشتی مورد نظرتان را از میان تولیدات فاقد چربی و مواد کومدوژنیک انتخاب کنید و محصولات بر پایه آب را خریداری نمایید تا چربی پوست خود را افزایش ندهید.

اگر جزو این دسته افراد هستید پیشنهاد می کنیم محصولات زیر را برای روتین پوستی خریداری نمایید:

  • میسلار واتر ژنوبایوتیک مناسب پوست چرب و مختلط
  • فوم شستشوی صورت سی گل حاوی ویتامین C
  • تونر لافارر مدل Oily to Combination Skin
  • ژل کرم کنترل کننده چربی فیس دوکس
  • کرم ضد آفتاب و ضد لک فاقد چربی لافارر

همچنین اگر نیاز به ضد جوش دارید، کرم ضد جوش آردن مدل درمالاین را انتخاب کرده و برای کاهش سایز منافذ پوستی نیز می توانید محصولات حاوی سالیسیلیک اسید مانند کرم ضد جوش و کوچک کننده منافذ بیوآکوا را تهیه کنید که قیمت مناسب و اثربخشی خوبی دارد.

با یک تا دو بار استفاده از لایه بردار در هفته می توانید منافذ پوست را به صورت عمقی پاکسازی نموده و به این صورت از بروز آکنه یا جوش های سرسیاه و سرسفید پیشگیری کنید. پیشنهاد ما ژل لایه بردار آردن مدل AHA15% است که ضمن کنترل ترشح چربی، لکه های قهوه ای را نیز به تدریج محو خواهد کرد.

روتین پوست خشک ارزان

پوست های خشک به دلیل ترشح چربی کم، زودتر دچار چین و چروک و علائم پیری می شوند. اگر پوست خشکی دارید لازم است همواره رطوبت و چربی مورد نیاز آن را به کمک محصولات مراقبت پوستی مناسب تامین نمایید تا بدین وسیله از بروز پیری زودرس پیشگیری کنید.

بنابراین نکته مهمی که برای تهیه محصولات پوست خشک باید در نظر بگیرید، داشتن خاصیت آبرسانی در تمامی آن ها است. به این ترتیب به راحتی در تمام مراحل روتین پوستی خود می توانید رطوبت مورد نیاز پوستتان را تامین کنید.

یکی از بهترین نمونه های روتین پوست خشک ارزان را می توانید از بین موارد زیر تهیه کنید:

  • میسلار واتر لافارر مناسب پوست خشک و حساس
  • فوم شستشوی صورت ژوت مناسب پوست نرمال تا خشک
  • تونر آبرسان ژنوبایوتیک
  • کرم نرم کننده دست و صورت سی گل حاوی روغن بادام
  • کرم ضد آفتاب رطوبت رسان بایومارین مناسب پوست خشک و دهیدراته

معرفی محصولات مراقبت پوستی ارزان

روتین پوست مختلط ارزان

پوست های مختلط در ناحیه T-Zone یعنی بینی و پیشانی چرب و در دیگر نواحی صورت خشک تا نرمال هستند. این تناقض باعث می شود نقاط چرب پوست با جوش، آکنه و منافذ باز و نقاط خشک آن با ورقه ورقه شدن، قرمزی یا خشکی بیش از حد مواجه شوند.

لوازم مراقبت پوستی ارزان و متنوعی برای بهبود وضعیت پوست مختلط ارائه شده اند که برخی از بهترین نمونه های آن ها به شرح زیر می باشند:

  • میسلار واتر فیس دوکس سری آکنه زوم
  • فوم شستشوی صورت ژنوبایوتیک مناسب پوست چرب و مختلط
  • تونر دیپ سنس مدل بامبو و درخت چای
  • فلوئید رطوبت رسان و مات کننده بایومارین مدل Aqua Detox
  • کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی نئودرم مناسب پوست چرب و مختلط

روتین پوست حساس ارزان

پوست های حساس در معرض عوامل مختلفی از قبیل گرما، سرما، نور خورشید و … بیش از انواع دیگر پوست واکنش نشان می دهند و به سرعت دچار قرمزی، تورم یا بثورات پوستی خواهند شد. اگر جزو این دسته هستید، توصیه می کنیم از محصولات ضد حساسیت و فاقد مواد شیمیایی و عطر استفاده نمایید تا باعث تحریک پوست خود نشوید.

  • میسلار واتر دوفاز آبرسان فور اور لیدی حاوی هیالورونیک اسید
  • فوم شستشوی صورت هیدرودرم مدل آلوئه ورا
  • تونر دیپ سنس مدل گلاب
  • کرم مرطوب کننده دیپ سنس مدل گلاب
  • کرم ضد آفتاب فیزیکال آردن SPF46 – بژ متوسط

معرفی محصولات مراقبت پوستی ارزان

نتیجه گیری

در این مطلب محصولات متنوعی را با قیمت مناسب برای مراقبت از پوست معرفی کردیم. به خاطر داشته باشید که نکته مهم برای داشتن پوست سالم و شاداب، تداوم انجام روتین پوستی است نه گران قیمت بودن محصولات مورد استفاده!

بنابراین روتین پوستی خود را روزانه دو بار، صبح و شب روی پوست اعمال کنید تا با استفاده از محصولات معرفی شده در این مقاله نیز بتوانید مشکلات آن را برطرف نمایید.