بهترین طرح‌های زیورآلات برای فصل پاییز را می‌توانید از وب‌سایت‌های تخصصی خرید طلا و جواهر تهیه کنید. در سال‌های اخیر با افزایش شمار طراحان جوان، خوش ذوق و خلاق در صنعت طلا و جواهر، ساخت زیورآلات مناسبتی رونق خوبی پیدا کرده است. برای مثال در هر فصل می‌توانید از زیورآلاتی استفاده کنید که از المان‌های آن فصل استفاده کرده باشد و یا جنس و طراحی مناسبی داشته باشد.

بهترین زیورآلات برای فصل پاییز باید از طراحی‌های شورانگیز و خاطره آمیز بهره ببرد. مگر نه اینکه پاییز فصل عاشقان است و قدم زدن روی برگ‌های خشک پیاده‌روها، یکی از نوستالژی‌های مشترک همه ما در جوانی است؟ به همین دلیل به سادگی می‌توانید بهترین جواهرات و زیورآلات پاییزی را در فروشگاه‌های آنلاین تخصصی طلا و جواهر تهیه کنید. پیشنهاد ما گالری طلا و نقره ژیار است که با طرح‌های پاییزی خود، به مدل‌ها و نمونه‌های طلا و نقره موجود در بازار، یک روح و جان تازه‌ای بخشیده است.

بهترین طرح‌های زیورآلات برای فصل پاییز

برای خرید زیورآلات با طرح‌های پاییزی، می‌توانید به دو دسته فروشگاه مراجعه کنید. یکی فروشگاه‌های آنلاین عمومی است که در تعداد زیاد، مدل‌های مختلف طلا و جواهر با طراحی‌های متنوع را ارائه می‌دهند. در این میان البته نمی‌توانید انتظار پیدا کردن طراحی‌های خیلی خاص و شیک باشید؛ چرا که محصولات این فروشگاه‌ها به صورت صنعتی و با طراحی‌هایی آماده شده است که در ساخت، نیاز به تکنیک‌های بسیار پیشرفته نباشد.

از طرف دیگر برای تهیه بهترین طرح‌های زیورآلات برای فصل پاییز، می‌توانید به گالری‌ها و فروشگاه‌های تخصصی زیورآلات مراجعه کنید که با طراحان خلاق حوزه طلا و جواهر همکاری می‌کنند. در چنین شرایطی اگر بخواهید به صورت حضوری اقدام به خرید کنید، روزها باید وقت صرف گشتن گالری‌های مختلف نمایید. پیشنهاد ما اما مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین و وب‌سایت گالری‌های تخصصی است.

در خرید زیورآلات با طراحی مناسب برای فصل پاییزبرای مثال خرید گردنبند نقره، باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید:

نخست طراحی اختصاصی و غیر تجاری است. یعنی طرح‌ها برای تولید انبوه، ساده‌سازی نشده باشند. به این صورت جزئیات و دقت در ساخت به ویژه در کارهای دستی، بسیار بالا خواهد رفت و کیفیت محصول نیز بیشتر خواهد بود.

دوم اینکه المان‌های پاییزی بدون اغراق، بزرگنمایی و یا اگزجره شدن، در طرح‌ها دیده شود. گاهی یک رنگ، یک انحنای ساده و یا یک المان کوچک، طرح زیورآلات را پاییزی خواهد کرد.

و سومین نکته مهم، توجه به جنس، مواد و متریال به کار رفته و کیفیت ساخت زیورآلات است. برای مثال در فصل گرم، لباس‌های باز و بدون آستین این امکان را فراهم می‌کرد که از طراحی‌های بزرگ‌تر و یا پهن‌تر کمک بگیرید تا روی پوست و بدن شما جوله بیشتری داشته باشند. اما با شروع فصل سرد باید پوشیده بودن لباس‌ها یا وجود آستین یا پوشیدن کلاه را نیز در نظر بگیرید و در خرید آنلاین زیورآلات مانند خرید دستبند یا خرید گوشواره دقت کافی داشته باشید.

بهترین طرح‌های پاییزی زیورآلات

در ادامه به معرفی نمونه‌هایی از کارهای طراحان به‌نام و چیره دست طلا و جواهر، می‌پردازیم. این طرح‌های پاییزی دست ساز هستند و در ساخت هر کدام از المان‌هایی استفاده شده که مشخصا و یا تلویحا به پاییز اشاره دارند. بر همین اساس می‌توانید جواهرات و زیورآلات مناسب برای فصل پاییز را از گالری‌های مختلف انتخاب کنید البته.

 

استفاده از المان برگ و شاخه

بی‌شک مشخصه و المان اصلی پاییز در همه جای دنیا، ریزش برگ‌ها و لخت شدن شاخه‌های درختان است. با کمک چنین المان‌هایی می‌توان زیورآلات بسیاری را ساخت که یادآور پاییز باشند. در کنار استفاده از شکل برگ، باید رنگ زرد و طلایی برگ‌های پاییزی را نیز در نظر گرفت. شاید ترکیب شاخه‌های خشک خاکستری در کنار برگ‌های تنک زرد و طلایی را به خوبی بتوان با کنار هم قرار دادن نقره و طلا نمایش داد.

 

ست طلای خزان یکی از نمونه‌های خاص و موفق در این زمینه است که تبدیل به یک محصول ویژه پاییزی شده است. کسانی که به دنبال بهترین طرح‌های زیورآلات برای فصل پاییز هستند، بی‌شک با دیدن این ست گوشواره، گردنبند و انگشتر، می‌توانند طراح و سازنده آن را به خوبی درک کنند. استفاده از متریال طلا به ویژه در حس و حال پاییزی این ست زیورآلات، نقش مهمی دارد. استفاده از طلا و نقره در کنار هم، برای انگشتر ست خزان، یک انتخاب هوشمندانه برای به رخ کشیدن هنرنمایی پاییزی است در کنار هم نگاه داشتن شاخه‌های خزان زده و برگ‌های طلایی.

نیم ست نقره انگشتر و گوشواره شاخه، با نمایش شاخه‌های بدون برگ پیچیده به دور هلال ماه، یک ترکیب پاییزی را نمایش می‌دهد. شروع سرمای پاییزی در رنگ نقره و ریزش برگ‌ها در شاخه‌های لخت در هم تنیده، کاملا نمایان است.

نیم ست نقره انگشتر و گوشواره شاخه

استفاده از انار: میوه کامل و یا دانه‌های انار

انار برای ما ایرانی‌های یک خاطره جمعی از پاییز و البته شب یلدا است. این میوه پاییزی با رنگ سرخ خود، یادآور آتش گرم و شعله‌های سرخ آن در میانه سرمای پاییزی است. المان‌های دانه انار که با جواهرات مختلف قابل بازسازی است، در کنار فرم ظاهری میوه انار، هردو کمک می‌کند تا طرح پاییزی زیورآلات به دست آید.

برای مثال گوشواره انار برگ و نیم ست پاییزه نقش خیال، هر دو از نمونه‌های موفق زیورآلات با طرح فصل پاییز هستند. به ویژه در نیم ست نقره نقش خیال، با بهره گرفتن از المان میوه انار در کنار شکاف‌هایی برای نمایش دانه‌های یاقوتی و سرخ، به خوبی حس و حال پاییز قرمز و طلایی را به بیننده القا می‌کند.

گوشواره انار برگ

آویز جواهر ناردونه یکی دیگر از نمونه‌های موفق، شیک و چشم‌نواز جواهرات پاییزی است. استفاده از یاقوت قرمز در دل حلقه گرد میوه انار به عنوان دانه آن و همچنین در تاج انار به عنوان گل انار، این اثر هنری را تبدیل به قطعه جواهری با اصالت کاملا ایرانی و پاییزی کرده است. به همین دلیل چنین طرحی می‌تواند یک انتخاب عالی برای خرید زیورآلات برای فصل پاییز باشد.

آویز جواهر ناردونه

استفاده از المان‌های انتزاعی پاییزی

هنر طراحی و ساخت جواهرات پاییزی را می‌توان در استفاده از المان‌هایی دید که استعاره و خیال را به کار گرفته‌اند. یکی از المان‌های پر تکرار در پاییز، آب و باران است و ماه دوم پاییز نیز آبان نام دارد: ماه پر بارش و نام گرفته از ایزد نگهبان آب در آیین زرتشتی و ایران باستان. با کمک المان آب و باران می‌توان به خوبی حس سرما و خیس و نمناک بودن پاییز را منتقل کرد.

آویز جواهر آبان یکی از نمونه‌های خوب در استفاده از المان آب است. در کنار جواهراتی به رنگ آبی (استفاده از سنگ توپاز)، از طلا نیز برای ارائه حس زرد و طلایی بودن پاییز کمک گرفته شده است.

المان شب و سیاهی، یکی دیگر از روش‌های نمایش حس و حال پاییزی است. گردنبند نقره آوات که از سنگ اونیکس در ساخت آن کمک گرفته شده است، در کنار گوشواره‌ها و انگشترهایی با طرح‌ها و نگین‌های مشابه، یکی دیگر از طراحی‌های پاییزی زیورآلات به شمار می‌رود. نماد سیاهی شب که به طولانی شدن شب‌ها و کوتاه شدن روز اشاره دارد، به خوبی حس و حال پاییز را منتقل می‌کند.

 

استفاده از حیوانات، یکی دیگر از روش‌های یادآوری فصل پاییز است. در میان تمامی حیوانات، روباه با مو و خز سرخ و نارنجی خود، بیشتر از هر حیوان دیگری پاییز طلایی و زرد را یادآوری می‌کند. انگشتر نقره روبی با طرح سر روباه، یک زیورآلات مردانه و زنانه مناسب برای فصل پاییز است که طرفداران خاص خودش را دارد. ساخت این انگشتر کاملا دستی انجام می‌شود که به ارزش آن افزوده است.

انگشتر نقره روبی

طراحی‌های پاییزی زیورآلات را از کجا تهیه کنیم؟

پیشنهاد می‌کنیم از وب‌سایت گالری ژیار دیدن کنید تا زیورآلات و جواهرات مختلف مناسب برای فصل پاییز را ببینید و با توجه به خواست و سلیقه خود، بهترین انتخاب را داشته باشید این گالری مانند نمونه های خارجی مثل  thejewellershop.com در خرید زیورآۀات آنلاین نقره و طلا بسیار موفق عمل کرده است. در این میان سفارش محصولات اختصاصی و دریافت مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته، از دیگر مزیت‌های گالری ژیار است.