رپورتاژ آگهی


سفارش بنر تسلیت یا ترحیم فوری با کیفیت همراه با ارسال و نصب چاپ شمس

در مورد چاپ بنر تسلیت چقدر اطلاعات دارید؟

برای سفارش چاپ بنر تسلیت فوری باید از چه راهی سفارش بدیم؟

چطور میتوانیم یک چاپخانه که چاپ بنر فوری داشته باشه رو پیدا کنیم؟

من در یک شهر دیگر یا خارج از ایران چطور میتونم بنر تسلیت سفارش بدم؟

من کارمند هستم یا وقت کافی برای سفارش حضوری بنر تسلیت رو ندارم، از کجا میتونم بنر تسلیت فوری سفارش بدم؟

ما در مجموعه چاپ شمس همواره در تلاش هستیم تا با استفاده از بهترین متریال و همچنین بکارگیری افراد مجرب و مسئولیت پذیر خدمات چاپ بنر فوری را بدون کم و کاستی و در سریع ترین زمان ممکن انجام داده و با ارسال فوری خدمت شما عزیزان بتوانیم خدمتی شایسته انجام دهیم.

چاپ شمس

انواع بنر تسلیت یا ترحیم

  • بنر تسلیت دیواری
  • بنر تسلیت استندی یا ایستاده
  • بنر تسلیت داربستی

بنر تسلیت دیواری

بنر تسلیت دیواری بصورت افقی هست و در مکان های مختلفی نصب میشود.

چاپ بنر تسلیت

بنر تسلیت استندی یا ایستاده

بنر تسلیت استندی یا ایستاده بصورت عمودی یا قدی هست که سایز آن ارتفاع ۲ متر در عرض ۹۰ سانتیمتر هستش و بر روی پایه استندی قرار میگیرد، از بنرهای استندی بیشتر در جلوی درب تالار و مساجد و ورودی سالن های مراسم استفاده میشود.

سفارش بنر تسلیت

بنر تسلیت داربستی

بنر تسلیت داربستی یا بیلیوردی معمولا برای به تصویر کشیدن عکس متوفی در محله آن شخص و بر روی دیوار یا داربست قرار میگیرد.

چاپ عکس مرحوم بر روی بنر تسلیت

اگر نیاز به چاپ عکس متوفی بر روی بنر تسلیت را دارید میتوانید عکس مورد نظر را برای چاپ شمس ارسال کنید و طراحان عکس ارسالی شما را به بهترین شکل برای چاپ آماده میکنند تا نگران کیفیت عکس چاپ شده نباشید

برای چاپ بنر ترحیم با کیفیت و فوری پارامترهای مختلفی وجود دارد که برای درک و آشنایی بهتر این موضوع به برخی از آنها میپردازیم

  • طراحی بنر تسلیت با مضامین مختلف
  • رنگ‌ها و طرح‌های مناسب برای بنر تسلیت
  • استفاده از تصاویر مناسب و زیبا در بنر تسلیت
  • سایز بنر تسلیت
  • پانچ چهار طرف بنر تسلیت
  • متن بالای بنر تسلیت
  • متن پایین بنر تسلیت
  • جنس بنر تسلیت
  • کیفیت چاپ بنر تسلیت
  • ارسال بنر تسلیت(رایگان)
  • نصب بنر تسلیت

 

طراحی بنر تسلیت با مضامین مختلف

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از تصاویر بروز و استفاده گسترده از نرم افزارهای طراحی مانند فوتوشاپ،طرح های متنوع و جذابی برای بنر تسلیت ایجاد شده است، ما در مجموعه چاپ شمس بروزترین و متنوع ترین طرح های بنر تسلیت را در اختیار شما قرار میدهیم و به جرات هیچ یک از رقبای ما ازین نظر قابل رقابت نیستن.

 

رنگ‌ها و طرح‌های مناسب برای بنر تسلیت

همانطور که در بالا عرض کردیم در گذشته طرح های محدودی وجود داشت و اکثرا از رنگ های مشکی و تیره در طرح بنر تسلیت استفاده میشد ولی با توجه به دو مسئله مهم، امروزه رنگ های متنوعی در طراحی و چاپ بنر تسلیت بکار میره، صادقانه بخایم خدمتتون عرض کنیم مسئله اول این هستش که قیمت رنگ های تیره بیشتر آب میخوره و همچنین بنر تسلیت پس از چاپ زمان بیشتری میبره تا خشک بشه، و مسئله دیگر طرح های بروز و متنوع هستش.

 

استفاده از تصاویر مناسب و زیبا در بنر تسلیت

استفاده از تصاویر مناسب در طراحی و چاپ بنر تسلیت بسیار در زیبایی بنر تسلیت موثر هستش، امروزه تصاویر زیاد و متنوعی مرتبط با بنر ترحیم و در جهت عرض تسلیت استفاده میشود برخی از این تصاویر عبارت است از تصاویر رحل، قرآن، کبوتر، شمع، تصاویر گرافیکی، ماه و خورشید و حتی عکس شخص متوفی و …

 

سایز بنر تسلیت

بنر تسلیت در سایز های مختلفی قابل چاپ هستش ولی بطور گسترده میشه گفت عرض بنر تسلیت بطور رایج ۲ و ۳ متر هستش، ارتفاع بنر تسلیت هم متفاوت هست، از ۵۰ سانتیمتر گرفته تا هفتاد الی هشتاد سانتی متر استفاده میشود.

 

پانچ چهار طرف بنر تسلیت

برای نصب بنر تسلیت گاهی ممکن هست نیاز به آویزان کردن آن باشد، برای این منظور در چهار گوشه بنر پانچ(سوراخ هایی که با یک حلقه ایجاد میشود تا نخ یا طناب ازش رد شود) میخورد

 

متن بالای بنر تسلیت

متن بالای بنر تسلیت متنی هستش که به خانواده یا شخص عزادار میخاهید تسلیت بگویید، مثلا بالای بنر نوشته میشود خانواده محترم …، جناب آقای …

سرکارخانم …یا همکار گرامی و …

 

متن پایین بنر تسلیت

متن پایین بنر تسلیت متنی هستش که نشان دهنده این است که بنر تسلیت از طرف چه شخص یا اشخاصی چاپ شده است، مثلا نوشته میشود از طرف خانواده …، از طرف شرکت …، از طرف برادرزاده ها یا ….

جنس بنر تسلیت

جنس بنر مورد استفاده در بنرهای تسلیت متفاوت هستش ولی بطور کلی میتوان گفت به دو دسته بنر ایرانی و بنر چینی تقسیم میشود،بنر ایرانی به مراتب نازک تر و ارزان تر از بنر چینی هستش، البته ضخامت بنر هم در تعیین قیمت موثر هستش.

کیفیت چاپ بنر تسلیت

کیفیت چاپ یک عامل مهم برای جلب رضایت مشتری و همچنین فاکتور بسیار مهمی در تعیین قیمت بنر تسلیت میباشد، عواملی که در تعیین کیفیت چاپ موثر هست میتوان به نوع جوهر مورد استفاده، دستگاه چاپ بنر، تعداد پس(pass) انتخاب شده توسط کاربر و همچنین تجربه اپراتور چاپ بنر اشاره کرد.

ارسال بنر تسلیت(رایگان)

بنر تسلیت در مجموعه چاپ شمص بصورت فوری چاپ شده و پس از خشک شدن با پیک فوری خدمتتان ارسال میشود، اینکار بصورت فوری انجام شده و همچنین ارسال بنر تسلیت در مجموعه چاپ شمس در اکثر نقاط شهر تهران رایگان هستش.

 

نصب بنر تسلیت

نصب بنر تسلیت بنا به درخواست مشتریان عزیز در چاپ شمس انجام میشود که اینکار توسط نصاب انجام شده و شامل هزینه میشود، برای نصب بنر توسط نصاب لازم است جای نصب وجود داشته باشد و در ارتفاع نباشد(تا دومتر) در غیر اینصورت هزینه نصب عودت داده میشود، پس از نصب بنر تسلیت توسط نصاب عکس آن هم خدمت شما ارسال میشود.

فاکتور های مهم در تعیین قیمت بنر تسلیت

  • طرح های بنر
  • سایز بنر
  • جنس بنر
  • کیفیت چاپ
  • فوریت چاپ

 

ثبت سفارش آنلاین بنر تسلیت فوری در مجموعه چاپ شمس

برای ثبت سفارش بنر تسلیت در مجموعه چاپ شمس میتوانید با ما تماس بگیرید یا بصورت آنلاین در واتساپ یا تلگرام یا بله پیام بدهید تا همکاران ما بصورت فوری سفارش شما رو ثبت کنن،شماره تماس و همچنین لینک تلگرام و واتساپ در سایت چاپ شمس(chapshams.com) مشخص هست.

 

چکیده مطلب (از ثبت سفارش تا ارسال و نصب بنر تسلیت) توسط چاپ شمس

مراحل سفارش بنر تسلیت به اینصورت هستش که لینک طرح های بنر تسلیت برای شما در واتساپ، تلگرام یا پیامرسان های دیگر برای شما ارسال میشود، پس از انتخاب کد طرح توسط شما، متن بالا و متن پایین را هم ارسال میکنید و پس از آن توسط مجموعه پیش نمایش طرح خدمتتون ارسال میگردد، پس از تایید بنر تسلیت چاپ شده و به آدرس و لوکیشنی که فرستادید ارسال میگردد، در صورت نیاز به نصب، بنر تسلیت توسط نصاب نصب شده و عکس آن هم برای شما ارسال میگردد.