جالب و خواندنی


سامسونگ گلکسی A04s

سامسونگ با عرضه‌ی گلکسی A04s به بازار گوشی‌های هوشمند، خط و نشان جدی‌ای برای رقبای چینی کشیده. همونطور که در جریان هستید، برندهایی مثل شیائومی، این روزها حسابی روی گوشی‌های مقرون به صرفه دارن مانور میدن و سامسونگ با ورودش به این قسمت از بازار، اومده تا همه رو به یک چالش جدی دعوت بکنه. یک گوشی رده اقتصادی، با ظاهر مدرن و امکانات جذاب، که نام سامسونگ و اکوسیستم این غول کره‌ای رو یدک می‌کشه، به بازار اومده تا قواعد بازی گوشی‌های مقرون به صرفه رو برای چینی‌ها به هم بریزه.

زبان طراحی‌ای که سامسونگ در گلکسی A04s استفاده کرده، خیلی به پرچمدارای این برند مثل Galaxy S23 و S23+  نزدیکه. جدیدترین گوشی اقتصادی سامسونگ در سه رنگ سبز، مشکی و سفید به بازار عرضه شده تا انتخاب رو برای هر سلیقه‌ای در بازار آسان بکنه.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A04s ظرفیت ۳۲ رم ۳

یکی دیگه از نقاط قوت این گوشی صفحه نمایش ۶.۵ اینچی PLS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزیه که این گوشی رو برای انجام بازی و وب گردی جذاب می‌کنه. فناوریPLS (Plane to Line Switch) نسخه بهبودیافته فناوری نمایشگر IPS  هست. این تکنولوژی اولین بار توسط شرکت سامسونگ معرفی‌شده که هدف از ارائه آن روشنایی بهتر، زاویه دید بیشتر و کیفیت بهینه‌تر بوده. دید بهتر در محیط‌های روشن‌تر و همچنین %۱۰ روشنایی بیشتر نیز از دیگر ویژگی‌های این نسل از نمایشگرها به‌حساب میاد. از دیگر مزیت‌های نمایشگرهای PLS LCD کم مصرف بودنشونه. بنابراین منجر به صرفه‌جویی در مصرف باتری تلفن هوشمند شما میشه.

مکمل صفحه‌نمایش با کیفیت گلکسی A04s که دیدن فیلم و سریال رو براتون لذت بخش می‌کنه، اسپیکر این گوشیه. با وجود این‌که این گوشی یه تک اسپیکر داره، اما کیفیت و بلندی صدای خوبی داره و می‌تونید روش حساب باز کنید. جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم که نبودنش روی گوشی‌های امروزی داره عادی میشه، روی Galaxy A04s هستش و می‌تونید هر هدفونی که دلتون خواست رو به گوشی وصل کنید و از استفاده ازش لذت ببرید.

راستی، اصلا نگران کمبود حافظه داخلی گلکسی A04 هم نباشین؛ چرا که این گوشی از کارت حافظه  MicroSD تا ظرفیت یک ترابایت پشتیبانی می‌کنه.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A04s ظرفیت ۶۴ رم ۴

برای اینکه از نظر شارژدهی گوشی هم خیالتون راحت باشه، باید بگیم که گلکسی A04s یه باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی داره که توی استفاده‌ی روزمره میتونه حدود یک روز و نصفی، انرژی گوشی رو تامین بکنه. اگر هم استفاده‌تون یه کم بیشتر باشه و کمی بازی رو چاشنی کار بکنید، یک روز کامل میتونه شارژدهی داشته باشه. برای شارژ کردن این باتری غول پیکر هم سامسونگ یه شارژر فست شارژ ۱۵ واتی داخل جعبه براتون گذاشته که کارتون برای شارژ این باتری قدرتمند راحت باشه.

تا یادمون نرفته اینم بگیم که گلکسی A04s به تازگی اندروید ۱۳ سوار بر رابط کاربری OneUI Core 5 رو هم دریافت کرده که یه امتیاز مثبت فوق‌العاده به حساب میاد؛ چرا که بسیاری از گوشی‌های موجود در این بازه‌ی قیمتی، هنوز اندروید ۱۲ رو هم دریافت نکردن! به هر حال این هم یکی از نقاط مثبت حضور داشتن توی اکوسیستم سامسونگه؛ اکوسیستمی که بدون شک بی نقص‌ترین تجربه‌ی استفاده از سیستم عامل اندروید رو برای کاربران رقم می‌زنه.

اگه براتون سواله که

گلکسی A04s از نظر امنیتی هم گوشی غنی‌ای به حساب میاد. امنیت نرم‌افزاری این گوشی که مثل همیشه تحت پوشش  Samsung Knox قرار داره که به شما کمک می‌کنه از فایل‌ها و پوشه‌های مهم و حساستون با امنیت بسیار بالا محافظت بکنید و برای قفل کلی گوشی هم یک حسگر تشخیص اثر انگشت که سرعت و دقت خوبی هم داره، روی دکمه‌ی پاور براتون تعبیه شده.

برای عکاسی هم توی این گوشی دستتون حسابی بازه و میتونید کلی با galaxy a04s مانور بدید. این گوشی ۳ دوربین در قاب پشتی داره که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلیش عکس‌های خوبی رو می‌تونه براتون به ثبت برسونه؛ همچنین دوربین اصلی گلکسی A04s قادر به ضبط ویدئو با کیفیت Full HD 30fps که بدون اغراق توی بازه‌ی قیمتی خودش یکی از بهتریناس.

یه دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم برای ثبت سوژه‌های ریز و نزدیک داره که بودنش خالی از لطف نیست، می‌تونه حسابی سرگرمتون بکنه این دوربین.

تکمیل کننده‌ی سه‌گانه‌ی دوربین‌های گلکسی A04s یه سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمقه که کمک می‌کنه عکس‌های پرتره‌ای که با دوربین اصلی میگیرین، کیفیت خوبی داشته باشن.

برای عکاسی سلفی هم سامسونگ یه دوربین ۵ مگاپیکسلی رو داخل یک بریدگی قطره‌ای در بالای نمایشگر قرار داده که توی شرایط نوری مناسب، عکس‌های سلفی خوبی ازتون بگیره؛ همچنین دوربین سلفی توانایی فیلمبرداری ۷۲۰p 30fps رو هم داره که کیفیتش خوبه و کار راه اندازه.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A04sظرفیت ۱۲۸ رم ۴

قلب تپنده‌ی گلکسی A04s یه چیپست ۸ نانومتری اکزینوس ۸۵۰ هست که جواب خودشو پس داده و روی گوشی‌هایی مثل گلکسی A12 Nacho ، Galaxy A21s و Galaxy A13 هم استفاده شده. عملکرد این پردازنده روی نسخه‌های مختلف Galaxy A04s یه مقداری باهم دیگه فرق داره و توی نسخه ۴ گیگابایت رم، بازدهی بهتری داره. ولی خب برای انجام بازی‌های سنگین و گرافیکی یه کم باید سطح توقعتون رو از این گروشی پایین بیارین و اونا رو با کیفیت Medium اجرا کنید. اما خیالتون راحت، صفحه نمایش ۹۰ هرتزی این گوشی، بازی کردن رو به اندازه‌ی کافی براتون لذت بخش میکنه. تا یادمون نرفته باید بگیم که گلکسی A04s در چهار نسخه مختلف به بازار عرضه شده که می‌تونید از فروشگاه گوشی شاپ با گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن خریداری کنین.

گلکسی A04s | 32 گیگ | ۳ گیگ رم

گلکسی A04s | 32 گیگ | ۴ گیگ رم

گلکسی A04s | 64 گیگ | ۴ گیگ رم

گلکسی  A04s | 128 گیگ | ۴ گیگ رم

در مجموع، اگه به دنبال یه گوشی مقرون به صرفه با امکانات مناسب و ظاهر به روز هستین، گلکسی A04s می‌تونه انتخاب خوب و هوشمندانه‌ای باشه. باتری قدرتمند، دوربین خوب، صفحه نمایش با کیفیت و ظاهر به روز و مدرن، تنها بخشی از جذابیت‌های این گوشی مقرون به صرفه‌ی دوست داشتنی هستن.

اگه قصد خرید گوشی گلکسی A04s رو دارید میتونید با کلیک روی این لینک ، مشخصات این اسمارت فون اقتصادی رو به طور دقیق بررسی و با رقبای هم قیمت مقایسه و برای خریدش اقدام کنید.