جالب و خواندنی


بهترین هدیه برای رییس مرد؛ 9 ایده خاص و کاربردی کادو برای همکار مرد

گاهی اوقات هیچ چیز بیشتر از یک هدیه از طرف کارمند یا همکار نمی‌تواند خستگی را از تن دربیاورد. با این حال خرید کادو برای رییس ممکن است چالشی به نظر برسد. از طرفی کادو باید خاص و رسمی باشد و از طرف دیگر کاربردی بودن هدیه نیز مهم است. در این مقاله بهترین هدیه برای رییس مرد را معرفی می‌کنیم و توضیح می‌دهیم با چه ایده‌هایی می‌توانید رییس یا همکارتان را سورپرایز کنید. از شما دعوت می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید.

۱. ردیاب ماشین؛ بهترین کادو رسمی برای آقایان

ردیاب یکی از خاص‌ترین هدایایی است که می‌توانید برای رییستان بخرید. شاید در نگاه اول عجیب به نظر برسد اما نیازی نیست نگران طرز فکر مدیرتان با این کادو باشید؛ زیرا برخلاف چیزی که برخی گمان می‌کنند، ردیاب به‌هیچ‌عنوان برای جاسوسی نیست و صرفا برای حفظ امنیت خودرو به کار می‌رود. در واقع جی پی اس‌ها موقعیت خودرو را در هر لحظه نشان می‌دهند و جز کاربر کسی به اطلاعات ردیاب دسترسی ندارد. خاص و کاربردی بودن ردیاب آن را به هدیه فوق‌العاده‌ای برای مدیر یا همکار تبدیل کرده و قابلیت‌های بی‌شمار آن، قیمت gps برای ماشین را بسیار منطقی می‌کند.

بهترین هدیه برای رییس مرد؛ 9 ایده خاص و کاربردی کادو برای همکار مرد

۲. ست رومیزی اداری؛ کادو برای مدیر

علاوه بر بهترین دزدگیر و ردیاب ماهواره‌ای خودرو، ست رومیزی اداری نیز یکی دیگر از کادوهای کاربردی است که می‌توانید به رییستان هدیه دهید. چنین ست‌هایی مجموعه‌ای از لوازم و ابزارهای اداری هستند که برای مرتب‌سازی لوازم پرکاربرد مانند خودکار، قلم، کاغذ، سنجاق و دفترچه یادداشت به کار می‌رود. با اهدای چنین کادویی به رییس یا همکارتان نشان می‌دهید برای نظم و ترتیب حاکم بر محیط کار و به تبع آن برای شغلتان اهمیت قائلید. بنابراین اهدای این ست به‌عنوان کادو جلوه خوبی دارد.

۳. ست کیف پول و کمربند؛ ایده کادو مرد

مردان هر‌چقدر هم که کیف پول و کمربند داشته باشند، باز هم از یک ست جدید استقبال می‌کنند. کیف پول و کمربند چرم از جمله کادوهای متنوعی است که در هر بازه قیمتی پیدا می‌شود؛ بنابراین اگر بودجه محدودی دارید، گزینه مناسبی به‌عنوان بهترین هدیه برای رییس مرد شماست. اگر درباره رنگ ست کیف پول و کمربند مردد هستید، دقت کنید که رییستان بیشتر چه رنگ کفشی پوشیده یا چه کیفی دست می‌گیرد. به این طریق بهتر می‌توانید کادویی متناسب با سلیقه او پیدا کنید.

بهترین هدیه برای رییس مرد؛ 9 ایده خاص و کاربردی کادو برای همکار مرد

۴. ساعت مچی؛ هدیه شیک و لاکچری برای رییس مرد

در‌صورتی‌که محدودیت بودجه ندارید و به دنبال هدیه لاکچری و خاصی برای رییستان هستید، ساعت مچی کادوی ایده‌آلی است. در بازار ایران ساعت‌های مچی بسیاری از برندهای مختلف در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع وجود دارد و همین، دست شما را برای انتخاب کادویی که با بودجه‌تان هم‌خوانی داشته و درعین‌حال موردپسند رییس یا همکارتان باشد، باز می‌گذارد. برندهایی از جمله Omega، Rolex و Tag Heuer از جمله تولیدکننده‌های لاکچری ساعت مچی و ساعت‌های ساخت Swatch، Timex، Citizen و Seiko مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند.

۵. خودکار و روان‌نویس؛ بهترین هدیه برای استاد و رییس

همیشه خودکار و روان‌نویس در لیست هدایای رسمی برای رییس مرد به چشم می‌خورد. برای اینکه هدیه شما جلوه زیباتری داشته باشد، حتما به بسته‌بندی آن توجه کنید و اگر قصد خرید خودکاری از برندهای معروف مانند خودکار یوروپن، پارکر یا سواروسکی را دارید، حتما آن را با بسته‌بندی اصل برند هدیه دهید. همچنین اگر دوست دارید کادویی شخصی‌سازی‌شده‌تر را هدیه دهید، می‌توانید اسم رییستان را روی خودکار حک کنید. روان‌نویس هم گزینه شیک‌تری نسبت به خودکار بوده و درعین‌حال به‌ویژه برای مدیران بسیار کاربردی است.

بهترین هدیه برای رییس مرد؛ 9 ایده خاص و کاربردی کادو برای همکار مرد

۶. پک دمنوش گیاهی؛ هدیه‌ای آرامش‎بخش برای رییس مرد

پک دمنوش گیاهی یکی دیگر از هدایای مناسب برای رییس یا مدیر شماست و قطعا از چنین هدیه‌ای خوشحال می‌شود؛ زیرا مدیران به دلیل مشغله کاری بالا، در طول روز بسیار دچار خستگی شده و یک لیوان دمنوش گوارا به‌راحتی می‌تواند خستگی را از تنشان بزداید. با اهدای این کادو می‌توانید به رییستان حس قدردانی خود را نشان دهید. انواع دمنوش‌های موجود در پک‌ها خواص متفاوتی دارند و همه، جایگزین سالمی برای نوشیدنی‌های کافئین‌دار مانند چای و قهوه هستند.

 ۷. فلش مموری؛ کاربردی‌ترین هدیه برای رییس مرد

تقریبا همه رییس‌ها و مدیران روزانه با حجم بالایی از اطلاعات سروکار دارند که بعضا باید آن‌ها را بین سیستم‌های مختلف جابه‌جا کنند. به همین دلیل فلش مموری یا حافظه USB می‌تواند هدیه مناسبی برای آن‌ها باشد. فلش مموری‌ها در طرح‌ها و میزان حجم‌های متنوع موجود هستند و بسته به بودجه‌تان، می‌توانید یکی را انتخاب کنید. ترجیحا فلشی را خریداری کنید که از برندهای معتبر بوده و تبلیغاتی نباشد؛ زیرا جلوه چندان خوبی ندارد.

۸. پاوربانک؛ هدیه مناسب دیگر برای رییس یا همکار

اکثر کسانی که روزانه حداقل ۸ ساعت را بیرون از منزل می‌گذرانند و به‌ویژه افرادی که مدام در رفت‌وآمد هستند، حداقل یک بار با چنین مشکلی مواجه شده‌اند که درست در مواقع اورژانسی شارژ گوشی تمام شده و خاموش می‌شود. در این شرایط هیچ چیز بهتر از یک پاوربانک نیست. این کادو برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی از جمله تلفن همراه، تبلت و دوربین به کار می‌رود و هدیه رسمی و شیکی برای رییس یا همکار شما محسوب می‌شود.

برای خرید هدیه، شخصیت مدیر خود را در نظر بگیرید

در این مقاله ۸ مورد از بهترین هدیه‌ها برای رییس مرد را معرفی کردیم و گفتیم در صدر این لیست، ردیاب خودرو قرار دارد؛ زیرا هم کادوی خاصی محسوب شده و هم بسیار کاربردی است. شما می‌توانید بهترین ردیاب‌ها را با قیمت مناسب از فروشگاه ایران رهیاب سفارش دهید و هر کجای ایران که باشید، درب منزل تحویل بگیرید. ایران رهیاب به عنوان بزرگ‌ترین عرضه‌کننده محصولات ردیابی در کشور با بالاترین کیفیت و گارانتی جی پی اس‌های متنوعی را به فروش می‌رساند که همه از کیفیت تضمین شده‌ای برخوردارند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش همین الان به وب‌سایت ایران رهیاب به نشانی iranrahyab.com مراجعه کنید. بااین‌حال، اگر هدیه دیگری مدنظر شما است، حتما سلیقه و شخصیت مدیر خود را در نظر بگیرید تا انتخابی درخور داشته باشید.