هر یک از فصل‌ها حال وهوای خاص خود را دارند مثلا تابستان فصل تفریح و نشاط و خوردنی بستنی و نوشیدنی‌های خنک است، در زمستان هم نشستن کنار بخاری و نوشیدن چای داغ می‌چسبد. به همین دلیل رایحه عطرها هم باید مناسب فصل انتخاب شوند تا دلپذیرتر حس شوند و با آن هماهنگی داشته باشند. پس بهتر است برای فصل زمستان از عطرهای زمستانی استفاده کنید تا هم حال و هوای بهتری در روزهای سرد داشته باشید و هم عطر شما از نظر عملکرد موثرتر عمل کند و ماندگاری بیشتری داشته باشد. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز بهترین عطرهای زمستانی زنانه و مردانه را برای همه سلیقه‌ها و ذائقه‌ها گلچین شده‌اند که به شما معرفی خواهیم کرد که زمستان امسال و سال‌های بعد هم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

بهترین عطرهای زمستانی برای خانم‌ها

در میان برترین مجموعه عطرهای زمستانی زنانه رایحه‌های متنوعی از برندهای برتر مثل آرمانی، لانکوم و مایکل کورس به چشم می‌خورد که می‌تواند برای همه سلیقه‌ها مناسب باشد پس اگر به دنبال یک عطر زمستانی مناسب این فصل برای خود یا کسی که دوستش دارید هستید این عطرهای برتر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

عطر Armani Si Intense : با انتخاب این عطر از برند آرمانی به یک زندگی باکیفیت بله بگویید. این عطر برای زنان عصر ما طراحی شده است که نماد قدرت و استقلال است و ترکیبی کلاسیک و ماندگار از رایحه‌های دلپذیر در خود دارد که هرگز از مد نمی‌افتد. زنانی که این عطر را انتخاب می‌کنند هرگز از ریسک کردن هراسی ندارند اما در عین حال سلیقه‌ای کلاسیک، ملایم و محتاط دارند و می‌توانند بین این دو جنبه زندگی خود تعادل برقرار کنند. این عطر حاوی رایحه‌های میوه، چوب و گل است که عطر انگور سیاه بیش از هر چیزی در آن حس می‌شود و ماندگاری بسیار بالایی هم دارد.

بهترین عطرهای زمستانی

عطر Lancome La Nuit Tresor : این عطر از برند لانکوم یک زندگی باشکوه را درون بطری خود دارد و شما با استفاده از این عطر می‌توانید در عین جذابیت، کلاسیک و سطح بالا باشید و در روزهای سرد زمستان بدرخشید. این عطر رایحه‌ای شیرین و میوه‌ای در خود دارد و گرم است و بوی بادام سوخته بیشتر از هر رایحه دیگری در آن حس می‌شود. زنانی که از این عطر استفاده کرده‌اند آن را عطری بسیار قوی و با ماندگاری بالا توصیف کرده‌اند پس اگر طرفدار چنین عطرهایی هستید حتما این عطر از برند لانکوم را انتخاب کنید.

بهترین عطرهای زمستانی

عطر Calvin Klein Euphoria Essence : عطر افوریا از برند کالوین کلاین یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین عطرهای معاصر است که به عطری کلاسیک و ماندگار هم تبدیل شده است. در این عطر نوعی تضاد بین رایحه‌های غیرمعمول و بوهای دلپذیر و وسوسه کننده حس می‌شود که آن را به انتخابی خاص به خصوص برای مهمانی‌ها در فصل زمستان تبدیل کرده است. این عطر از رایحه‌های چوبی و گل تشکیل شده است و بوی انار بیش از هر چیز دیگری در آن احساس می‌شود و ماندگاری بالایی هم دارد.

بهترین عطرهای زمستانی

عطر Michael Kors Brilliant Gold : این عطر در دهه هشتاد میلادی معرفی شد و سبک زندگی زنان موفق همعصر ما را هدف قرار داده است، زنانی که می‌توانند کمپانی‌های چندمیلیون دلاری را اداره کنند و همزمان جذابیت و زنانگی خود را نیز داشته باشند. این عطر مانند دسته گلی است که قلب هر زنی را تسخیر می‌کند و چون رایحه گل‌ها و میوه‌ها را در خود دارد  یک عطر برای استفاده روزانه است. عطر گل و پرتقال رایحه‌های غالب در این عطر هستند و استفاده کنندگان، ماندگاری آن را متوسط و بالا توصیف کرده‌اند.

بهترین عطرهای زمستانی

عطر Aigner Cara Mia : واژه Cara Mia به زبان ایتالیایی به معنی “قلب من” است و این عطر از برند آینر عطری است که کلاسیک بودن و تروتازه بودن را با هم در خود دارد. این عطر رایحه‌های متنوعی در خود دارد که شامل پرتقال، یاسمن، هلو و زنبق است که حسی فوق العاده در شما به وجود می‌آورد. بوی کندر و زنبق بوی غالب این عطر است و مصرف کنندگان ماندگاری آن را متوسط و بالا توصیف کرده‌اند بنابراین این عطر می‌تواند یک عطر مناسب برای روزهای زمستانی باشد.

بهترین عطرهای زمستانی

بهترین عطرهای زمستانی برای آقایان

در میان برترین مجموعه عطرهای زمستانی برای آقایان رایحه‌های متنوع و جذابی از برندهای مختلف مثل دولچه گابانا، کالوین کلاین و لالیک به چشم می‌خورد که می‌تواند برای آقایان خوش سلیقه مناسب باشد پس اگر به دنبال یک عطر شیک و خوشبوی زمستانی مناسب این فصل هستید این عطرهای زمستانی را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

عطر Dolce & Gabbana Pour Homme Intense: برند دولچه گابانا ید طولایی در تولید عطرهای باکیفیت مردانه دارد و عطر پور اومه اینتنس هم یکی از این عطرها است که همزمان حس لذت و کشف دنیاهای جدید را به شما می‌دهد. این عطر کلاسیک برای آقایانی مناسب است که اعتماد به نفس بالایی دارند و به استایل خود اهمیت می‌دهند. این عطر رایحه‌ای تروتازه و آروماتیک دارد و هنگام بوییدن آن رایحه اسطوخودوس و تنباکو را به خوبی حس می‌کنید. اگر به دنبال یک عطر زمستانی با ماندگاری متوسط هستید این عطر را انتخاب کنید.

بهترین عطرهای زمستانی

عطر Calvin Klein Euphoria Essence: نکته‌ای که در مورد عطر افوریا گفته نشد این بود که افوریا یک عطر بدون جنسیت است و هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. این عطر عطری ماندگار و کلاسیک و بسیار محبوب است رایحه‌ای رمزآلود و خاطره انگیز در خود دارد که ترکیبی از عنبر و تونکا و رایحه‌های چوبی دلپذیر با آکورد یاسمن، فلفل و چرم است. با خرید این عطر شما با یک تیر دو نشان می‌زنید چون هم خودتان و هم همسرتان می‌توانید از آن استفاده کنید.

بهترین عطرهای زمستانی

عطر S. T. Dupont So Dupont Paris by Night: اگر در زمستان فرصت سفر را ندارید نگران نباشید این عطر کلاسیک شب‌های پاریس را برای شما تداعی خواهد کرد که یکی از دلپذیرترین و هیجان انگیزترین شب‌ها را در سراسر جهان دارد. این عطر رایحه‌های چوبی و میوه در خود دارد که یادآور شکوه و زیبایی شهر پاریس است اما رایحه غالب آن انگور سیاه و گلابی است. پس اگر به این رایحه‌ها علاقمند هستید این عطر را انتخاب کنید.

بهترین عطرهای زمستانی

عطر Lalique Encre Noire: عطر لالیک رایحه‌ای مدرن، تاثیرگذار و تروتازه دارد و مناسب آقایانی است که دوست دارند رمزآلود، قدرتمند و جذاب به نظر برسند در نتیجه عطر لالیک می‌تواند خانم‌ها را به سمت شما جلب کند. این عطر بیش از هرچیزی رایحه چوب در خود دارد و بسته بندی خاص و جالب آن نیز با رایحه آن تناسب کامل دارد. بوی خس خس بیش از بوهای دیگر در این عطر حس می‌شود و اگر به دنبال عطری با ماندگاری بالا هستید این عطر را برای روزهای زمستانی خود انتخاب کنید.

بهترین عطرهای زمستانی

عطر Paco Rabanne Black XS: عطر بلک از برند پاکو روبان بهترین عطر برای شب‌های عاشقانه زمستان است این عطر رایحه‌ای شیرین، گرم و ادویه‌ای دارد که بوی بادام سوخته و لیمو قبل از هر چیز در آن حس می‌شود و آکوردهای ملایم مرکبات را نیز می‌توان در آن استشمام کرد. کسانی که از ان استفاده کرده‌اند این عطر را ملایم و با ماندگاری بالا توصیف کرده‌اند که برای آقایان رمانتیک و خوش سلیقه گزینه‌ای بسیار مناسب است.

بهترین عطرهای زمستانی

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه عطر و ادکلن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Fragrances.bg (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)