اگر تا حدی با دنیای مد و اخبار و اطلاعات آن آشنایی داشته باشید حتما اولیویا پالرمو را می‌شناسید. اولیویا پالرمو آیکن مد عصر ما است چون توانسته است بارها عنوان شیکپوش‌ترین زن جهان را ازآن خود کند. او کار خود را از تلویزیون آغاز کرد و بعدها در مجلات مد به فعالیت مشغول شد و اکنون به عنوان مدل و طراح لباس کار خود را ادامه می‌دهد. اما چه چیزی باعث شده است استایل اولیویا پالرمو تا این حد خاص و جذاب باشد؟ در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز زندگینامه مختصری از اولیویا پالرمو را برای شما گردآوری کرده‌ایم، در ادامه نیز خواهید دید که رازهای شیکپوشی و جذابیت استایل اولیویا پالرمو در چیست.

زندگی‌نامه اولیویا پالرمو

اولیویا در ۲۸ فوریه ۱۹۸۶ در نیویورک به دنیا آمده است و کودکی خود را بین دو ایالت نیویورک و کنتیکات گذرانده است. او پس از پایان دبیرستان به دانشگاه آمریکایی پاریس رفت و در این دوره با انجام یک دوره کارآموزی برای مجله Quest با صنعت مد آشنا شد. پس از این دوره او به نیویورک بازگشت و در سال ۲۰۰۸ در مجموعه تلویزیونی “شهر” مشغول به کار شد، این مجموعه مستندی درباره زندگی شخصی و استایل زنان جوان در شهر نیویورک است. او در این زمان با دایان فون فورستنبرگ آشنا شد و در مجله ال در بخش اکسسوری‌ها به استخدام درآمد. یک سال بعد آزانس مدلینگ ویلهلمینا با اولیویا قراردادی امضا کرد و او حرفه مدلینگ را به صورت تمام وقت انتخاب کرد.

از آن زمان تاکنون او بارها روی جلد مجلات مد در کشورهای مختلف ظاهر شده است و کمپین‌های تبلیغاتی متعددی را برای برندهای مختلف انجام داده است. اولیویا پالرمو از سال ۲۰۱۱ کار طراحی را نیز به صورت حرفه‌ای شروع کرد و این زمانی بود که برند استوارت ویتزمن از او برای طراحی کف برای یک کار خیریه دعوت به عمل آورد. او اکنون کمپانی و وبسایت شخصی خود را دارد جزئیات زندگی و استایل خود را در آن به اشتراک می‌گذارد. او در سال ۲۰۱۴ در یک مراسم ساده و خصوصی با یوهانس هوبل مدل آلمانی ازدواج کرد.

رازهای شیکپوشی اولیویا پالرمو

اولیویا پالرمو را می‌توان یک آیکن مد، مدل، فعال اجتماعی، وبلاگ نویس فشن و طراح لباس و کارآفرین نامید اما چیزی که بیش از همه این موارد جلب توجه می‌کند استایل شخصی جذاب و چشمگیر او که به خصوص در تیپ‌های خیابانی است چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. اگر به تصاویر او دقت کنید کمال سادگی و تناسب را می‌توانید در ترکیب لباس‌های او ببینید. او هرگز از لباس‌های عجیب و غیرعادی استفاده نمی‌کند بلکه ساده‌ترین و دم دستی‌ترین لباس‌ها را طوری می‌پوشد که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. البته این جذابیت شاید تا حد زیادی مدیون چهره زیبا، پوست صاف و موهای خوش حالت او هم باشد اما چهره‌های زیباتری را می‌شناسیم که هرگز استایلی به این خوبی نداشته‌اند پس باید رازی در این میان باشد. کارشناسان مد و لباس با بررسی رازهای شیکپوشی اولیویا پالرمو به نکات جالبی دست یافته‌اند پس اگر شما هم می‌خواهید مثل اولیویا پالرمو شیکپوش و جذاب باشید این نکات را در استایل لباس خود مد نظر داشته باشید:

پیراهن‌های سفید لزوما خسته کننده نیستند: ترکیب پیراهن سفید استایل مردانه با کت و شلوار شاید روی کاغذ یک ترکیب تکراری و معمولی به نظر برسد اما راز موفقیت اولیویا پالرمو در دقت روی جزئیات است مثل بیرون آوردن سرآستین‌ها از زیر کت یا استفاده از یک کمربند جذاب.

استایل اولیویا پالرمو

اهمیت اکسسوری‌ها را دست کم نگیرید: اولیویا پالرمو را ملکه اکسسوری‌ها نامیده‌اند چون می‌تواند از معمولی‌ترین اکسسوری‌ها به روشی کاملا متفاوت استفاده کرده و استایل خود را ارتقاء دهد مثل همین روسری ساده که با کمربند همراه شده است.

استایل اولیویا پالرمو

از رنگ‌ها جسورانه استفاده کنید: اگر لباس‌های رنگ روشنی دارید که نمی‌دانید چطور باید آن‌ها را بپوشید از اولیویا پالرمو پیروی کنید. او در این شرایط همه لباس‌های خود را ساده و با رنگ‌های خنثی انتخاب می‌کند تا آن لباس خاص متعادل و متناسب به نظر برسد.

استایل اولیویا پالرمو

همیشه عینک آفتابی داشته باشید: هیچ خانم شیکپوشی اهمیت عینک آفتابی را دست کم نمی‌گیرد. یک عینک آفتابی زیبا و مناسب می‌تواند یک استایل ساده و معمولی را به استایلی شیک و زیبا تبدیل کند به همین دلیل به ندرت پیش می‌آید که اولیویا را بدون عینک آفتابی ببینیم.

استایل اولیویا پالرمو

کفش‌ها در استایل اهمیت زیادی دارند: اگر لباس‌های ساده و روزمره‌ای پوشیده‌اید می‌توانید برای ارتقاء آن از یک جفت کفش پاشنه بلند جذاب استفاده کنید، همان طور که اولیویا از یک جفت کفش بندی زیبا برای زیباتر کردن استایل ساده و راحت خود استفاده کرده است.

استایل اولیویا پالرمو

اگر شک دارید سیاه و سفید بپوشید: ترکیب رنگ‌های سیاه و سفید همیشه مد روز و کلاسیک است و به همه می‌آید. برای ایجاد جذابیت بیشتر می‌توانید از لباس‌هایی که بافت دارند مثل چرم، توری یا بافتنی کمک بگیرید.

استایل اولیویا پالرمو

لباس‌های کلاسیک را دست کم نگیرید: گاهی لباس‌های کلاسیک مثل یک ژاکت جین یا دامن راسته یا کفش پاشنه بلند کلاسیک دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید پس لازم نیست سراغ انتخاب‌های عجیب و غیرمعمول بروید و همین لباس‌های جذاب و تست شده را بپوشید.

استایل اولیویا پالرمو

در مهمانی‌های مهم و بزرگ بدرخشید: داشتن یک استایل راحتی یا خیابانی جذاب مزایای خاص خود را دارد اما هر خانم شیکپوش مثل اولیویا پالرمو برای مهمانی‌ها نیز لباس‌هایی انتخاب می‌کند که باعث درخشش و جذابیت بیشتر او شوند.

استایل اولیویا پالرمو

در ترکیب رنگ‌ها و طرح‌ها مهارت داشته باشید: اولیویا پالرمو مهارت خاصی در ترکیب طرح‌های لباس دارد شما نیز برای دستیابی به این مهارت سعی کنید همیشه بین طرح و رنگ لباس تعادل برقرار کنید. یعنی لباس‌های طرح‌دار را با رنگبندی محدود و هماهنگ بپوشید تا استایلتان شلوغ به نظر نرسد.

استایل اولیویا پالرمو

عملکرد لباس را در عین زیبایی در نظر بگیرید: هدف از لباس پوشیدن راحتی و حفظ بدن در مقابل سرما و گرما است. این هدف باید اولویت اول شما باشد و در اولویت دوم سراغ شیک بودن لباس‌ها بروید و در عین حال بتوانید بین این دو جنبه تعادل لازم را برقرار کنید.

استایل اولیویا پالرمو

رنگ‌ها را به روشی هنرمندانه به کار ببرید: اولیویا پالرمو در این تصویر لباس‌های سیاه و سفید به تن دارد اما رنگ قرمز هم به شکلی هنرمندانه و غیرغالب در لباس‌ها به کار رفته و لباس سیاه و سفید راه از حالت تکراری و خسته کننده خارج کرده است.

استایل اولیویا پالرمو

لباس‌ها را اندازه کنید: اندازه بودن لباسی که می‌پوشید اولین گام در شیکپوشی است و اولیویا هم به خوبی از این مساله آگاه است بنابراین با وجود این که قد بلندی ندارد همیشه لباس‌هایی می‌پوشد که کاملا اندازه اوست.

استایل اولیویا پالرمو

شیکپوشی را روی یک نقطه متمرکز کنید: اگر به این ترکیب لباس نگاه کنی چشمان شما ناخودآگاه به سمت پایین شلوار جین متمایل می‌شود، اولیویا پالرمو این ترکیب را طوری انتخاب کرده است که بقیه قسمت‌های آن ساده باشد تا شلوار جالبش بیشتر به چشم بیاید.

استایل اولیویا پالرمو

کتانی‌ها هم می‌توانند سطح بالا باشند: کتانی‌ها همیشه نماد استایل راحت و مندرس نیستند بلکه با انتخاب کتانی‌های شیک و ترکیب کردن آن با لباس‌های مناسب می‌توان استایلی راحت و سطح بالا داشت.

استایل اولیویا پالرمو

ترندهای مخصوص خودتان را داشته باشید: همه ترندهای دنیای مد ممکن است برای همه افراد مناسب نباشند، راه حل این مشکل در شخصی کردن ترندها و تطبیق دادن آن‌ها با استایل شخصی است مثل پوشیدن شلوار ورزشی با کفش پاشنه بلند و پیراهن سفید برای تعادل بین ورزشی بودن و رسمی بودن.

استایل اولیویا پالرمو

برای خرید بافتنی‌های شیک سرمایه گذاری کنید: یک لباس بافتنی زیبا در فصل‌های سرد سال نه تنها کاربردی است بلکه می‌تواند تیپ ساده شما را ارتقاء دهد و به نقطه کانونی استایل شما نیز تبدیل شود.

استایل اولیویا پالرمو

کت و کاپشن خاص و جذاب انتخاب کنید: اولیویا پالرمو همیشه روی لباس‌های زمستانی خود تاکید زیادی دارد و آن‌ها را از بهترین کیفیت و مدل انتخاب می‌کند، با این کار دیگر مهم نیست بقیه لباس‌های شما چگونه باشند چون همه به کت و کاپشن زیبای شما توجه خواهند کرد.

استایل اولیویا پالرمو

راه‌هایی متفاوت برای استایل لباس‌های تکراری پیدا کنید: یکی از مهارت‌های خاص اولیویا پالرمو استفاده از لباس‌های تکراری به روشی متفاوت است. مثلا یک راه تازه برای پوشیدن یک ژاکت معمولی گره زدن آن روی شانه است.

استایل اولیویا پالرمو

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه اصول شیکپوشی مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)