رپورتاژ آگهی


آموزش طرز تهیه کیک خانگی با آموزش بیش از ۱۶۰ کیک

انواع کیک ها گونه ای از شیرینی جات هستند که طرفداران بسیاری دارد. کیک ها همانطور که ذکر شد نوعی از شیرینی ها هستند.

این گونه از شیرینی ها هر کدام بسته به نوع و اسم آن ، طرز تهیه خاص خود را دارد. اصولا به صورت سنتی ، کیک ها برای هر منطقه نوستالژیک هم هستند. طرز تهیه انواع کیک ، یکی از موضوعات پر مخاطب برای همه دنیا می باشد. کیک ها خیلی دلچسب و خوشمزه هستند.

آموزش طرز تهیه کیک خانگی با آموزش بیش از 160 کیک

کیک ها معمولا در انواع گوناگون کیک های مجلسی ، کیک های خانگی ، کیک های میهمانی ، کیک تولد ، کیک عروسی و … تعریف شده اند. منشا کیک ها عموما اروپایی هستند و در آن از آرد ، تخم مرغ ، بکینگ پودر استفاده شده است. این شیرینی به حالت اسفنجی درآمده و طعم بینظیری دارد.

این کیک ها چاقو و کار آشپزی خاص خود را دارند. چاقوی آشپزی کیک نوع خاصی دارد. چاقوی کیک در بخش انواع چاقو ها آورده شده است.

جدول ارزش غذایی انواع کیک ها

انواع کیک ها دارای تخم مرغ ، بکینگ پودر ، آرد ، شکر ، کره و … می باشند. دانستن ارزش غذایی آنها بسیار واجب است. در این بخش جدول ارزش غذایی تخم مرغ را برای شما قراردادیم.

جدول ارزش غذایی تخم مرغ

این جدول برای ۱۰۰ گرم تهیه شده است.

کالریآبپروتئینچربیرویکلسیمفسفرآهنB۱DA
تخم‌مرغ کامل۱۶۲ کیلوکالری۷۴٫۷ گرم۱۲٫۳ گرم۱۱٫۲ گرم۱٫۴ میلی‌گرم۵۵ میلی‌گرم۲۰۰ میلی‌گرم۱٫۸ میلی‌گرم۰٫۸ میلی‌گرم۴۰ واحد۱۹۰ میکروگرم
زرده۳۶۳ کیلوکالری۵۱ گرم۱۵٫۳ گرم۳۱٫۲ گرم۳٫۹ میلی‌گرم۱۴۰ میلی‌گرم۵۲۰ میلی‌گرم۴٫۶ میلی‌گرم۰٫۲۳ میلی‌گرم۱۱۰ واحد۵۲۰ میکروگرم
سفیده۴۸ کیلوکالری۸۸ گرم۱۰٫۴ گرم۰۰٫۰۲ میلی‌گرم۹ میلی‌گرم۱۱ میلی‌گرم۰٫۱ میلی‌گرم۰٫۰۱ میلی‌گرم۰ واحد۰ میکروگرم

جدول ارزش غذایی کره

کره یکی از اصلی ترین و اساسی ترین مواد برای تهیه کیک می باشد. از این رو دانستن ارزش غذایی آن بسیار مهم است. جدول ارزش غذایی آن در این بخش آورده شده است.

آبکالریچربیپروتئینکلسیمکربوهیدراتکلسترولویتامین آویتامین دویتامین E
۱۷٫۹۴ گرم۷۱۷ کیلو کالری۸۱٫۱۱ گرم۰٫۸۵ گرم۲۴ میلی‌گرم۰۲۱۵ میلی‌گرم۶۸۴ میکروگرم۶۰ واحد۲٫۳۲ میلی‌گرم

طرز تهیه انواع کیک با ۱TouchFood

همانطور که می دانید کیک ها دارای انواع مختلفی هستند. بخشی از این انواع کیک را در پایین برایتان قرار داده ایم. شما می توانید با مطالعه این موارد اگر علاقمند به کیک پزی هستید از بهترین های آموزشی استفاده کنید.

در اینجا بهترین و کاربردی ترین آموزش انواع کیک ها را برایتان قرار داده ایم تا بتوانید بهترین و خوشمزه ترین کیک ها را بیاموزید.

کیک های مختلفی در جهان طبخ می شوند. کیک های شکلاتی کیک های نارگیلی کیک های موزی و بسیار کیک های دیگر. این کیک ها در انواع بسیار زیاد هستند. شما می توانید آموزش بسیاری از آنان را در این بخش مطالعه کرده و آموزش آنان را بیاموزید.

نمونه کیک های روز پدر و طرز تهیه رایس کیک خوشمزه و طرز تهیه پنکیک ساده خانگی و طرز تهیه کیک صبحانه لیمو و طرز تهیه کیک باقلوا ترکی و طرز تهیه چیز کیک شکلات سفید و طرز تهیه کاپ کیک پسته ای و طرز تهیه کیک شکلاتی مذاب و طرز تهیه کیک بیسکویت شش لایه و بسیاری کیک خوشمزه دیگر را در این بخش آموزش خواهید دید.

انواع کیک را می توانید در همین بخش آموزش ببینید. برای شما عزیزان بیش از ۱۶۰ را بصورت کاملا حرفه ای آموزش داده ایم تا به سادگی بتوانید کیک های خوشمزه ای را در منزل برای عزیزانتان طبخ نمایید.

آموزش طرز تهیه کیک خانگی با آموزش بیش از 160 کیک

آموزش کیک پزی بیش از ۱۰۰ کیک و طرز تهیه کیک براونی و طرز تهیه کاپ کیک وارونه آناناس و غذا با تخم مرغ  و طرز تهیه کیک نارگیل و طرز تهیه کیک تخته ای نارگیلی و دنیایی از کیک های دیگر همه را برای آموزش و توضیحات تکمیلی برایتان قرار داده ایم. آموزش کیک و کیک پزی یکی از هنر های آموزش آشپزی می باشد.

مرکز آموزش آشپزی آنلاین ۱TouchFood یکی از کاملترین مراکز آموزش آشپزی بهترین دستورهای طبخ را با بهترین عملکرد برایتان قرار داده است. شما می توانید با مطالعه هر کدام از این کیک ها بهترین و کاملترین دستور پخت را مشاهده کنید. سعی کنید مراحل کار را بصورت کامل و دقیق اجرا نمایید.

آشپزی عشق است و شیرینی پزی و کیک پزی یکی از بهترین و زیباترین هنر های آشپزی می باشد که در کنار آموزش غذاهای اصلی بسیار دلچسب است. باقلوا هم بسیار پرکاربرد است. آموزش آن را نیز بیاموزید.

برای ادامه آموزش های کیک پزی شما عزیزان می توانید آموزش کیک پزی بیش از ۱۰۰ کیک و طرز تهیه کیک براونی و طرز تهیه کیک سیب را بیاموزید. در نظر داشته باشید که در مصرف این خوراکی خوشمزه زیاده روی نکنید.

اگر خدای نکرده بیماری خاصی داشته اید شما عزیزان می توانید با طرز تهیه انواع غذای بیماران آشنا شوید. در این بخش نیز دنیایی از غذاهای خوشمزه را برایتان آموزش داده ایم.

اصول کیک پزی و شیرینی پزی با ۱TouchFood

  • داشتن دستور پخت و طرز تهیه کامل و کاربردی
  • داشتن اعتماد به نفس
  • علاقمند به هنر کیک پزی
  • داشتن ترازو یا پیمانه های استاندارد
  • داشتن ظروف مناسب برای کیک پزی و شیرینی پزی
  • داشتن محیط کار مناسب
  • آرامش و اراده

شاید باورکردنی نباشد ولی شما با داشتن موارد بالا بخش مهمی از راه را برای کیک پزی و شیرینی پزی رفته اید. هنر آشپزی کاملا بر اساس سلیقه و تجربه بدست می آید. حتما روی این موارد کار نمایید تا بتوانید با تمرین و تجربه بالا بهترین کیک های خوشمزه و زیبا را خودتان در منزل طبخ نمایید.