داشتن لباس‌های زیاد و متنوع همیشه به معنای تیپ جذاب و شیک نیست، بلکه شما باید بتوانید بهترین ترکیب‌ها را با لباس‌هایی که دارید بسازید و در عین رعایت اصول شیک پوشی، استایل خاصی داشته باشید که این کار لزوما به لباس‌های زیادی نیاز ندارد بلکه انتخاب درست لباس و آشنایی با اصول ترکیب لباس جدید است که شما را به تیپی جذاب‌تر می‌رساند. فصل بهار هم از فصل‌هایی است که تنوع لباس‌های به کار رفته در آن زیاد است و با لباس‌های زیبای بهاری می‌توان تعداد زیادی ترکیب لباس جدید و زیبا ساخت. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز با چند نمونه ترکیب لباس جدید و جذاب برای استایل بهاری آشنا خواهید شد و در ادامه نیز چند روش پیشنهادی از زبان کارشناسان مد و لباس برای پوشیدن کفش پاشنه بلند بیان خواهیم کرد.

چند نمونه ترکیب لباس جدید

مانتوی استایل بوهمیایی با صندل رنگ خنثی

مانتوهای بلند و گشاد چین دار در رنگ‌های متنوع از ترندهای زیبا و جذاب بهاری هستند که با عنوان استایل بوهمیایی شناخته می‌شوند. این مدل‌های لباس از دوران دهه شصت میلادی و با سبک هیپی‌گری باب شد و به یکی از ترندهای ماندگار دنیای مد تبدیل شد. اگر شما هم از طرفداران این سبک زیبا و پر از رنگ هستید می‌توانید مانتوهای سبک بوهمیایی را در فصل بهار بپوشید. کارشناسان توصیه می‌کنند که این مانتوها را با صندل بهاری در رنگ‌های خنثی مثل کرم و توسی و … بپوشید تا رنگ لباس شما جلوه بیشتر و بهتری داشته باشد.

چند نمونه ترکیب لباس جدید

بلوز سفید با دامن راسته و کفش کتانی یک ترکیب لباس جدید

بلوز و دامن معمولا به عنوان یک ترکیب خانمانه و رسمی شناخته می‌شود و تصور می‌شود که این ترکیب باید با کفش پاشنه بلند همراه باشد تا هماهنگ و اصولی به نظر برسد. اما این تصور چندان درست نیست، البته شما می‌توانید بلوز و دامن مجلسی یا نیمه مجلسی خود را با کفش پاشنه بلند هم بپوشید اما یک یک ترکیب لباس جدید برای بلوز و دامن، استفاده از کفش کتانی است. کافی است یک بلوز سفید را با یک دامن راسته طرح‌دار مثل چهارخانه یا راه راه همراه کنید و یک جفت کفش کتانی ساده زیبا بپوشید تا یک یک ترکیب لباس جدید راحت و سطح بالا داشته باشید.

چند نمونه ترکیب لباس جدید

مانتوی کوتاه با شلوار جین و کفش پاشنه دار

یکی از ترکیب‌های کلاسیک و جذاب برای فصل بهار ترکیب مانتوی کوتاه با شلوار جین است به خصوص اگر این مانتو از نوع رنگی باشد تا با فصل بهار هماهنگی بیشتری داشته باشد. این مانتو را می‌توانید با شلوارهای جین مدل جدید همراه کنید و برای این که تیپ شما سطح بالا و ظریف به نظر برسد یک جفت کفش پاشنه دار خانمانه و زیبا را با آن بپوشید تا ترکیب لباس جدید نیمه رسمی و بهاری خود را بسازید.

چند نمونه ترکیب لباس جدید

مانتوی بلند با کفش کتانی یک ترکیب لباس جدید

مانتوهای بلند کلاسیک هم در فصل بهار طرفداران زیادی دارند و به خصوص خانم‌هایی که می‌خواهند قدبلند و شکیل به نظر برسند از این مانتوهای زیبا استفاده می‌کنند. کامل کردن یک تیپ رسمی و کلاسیک با چنین مانتویی لزوما به کفش پاشنه بلند نیاز ندارد بلکه شما می‌توانید با یک جفت کفش کتانی راحت هم استایل زیبا و راحتی برای خود بسازید که نه تنها برای هر موقعیتی مناسب است بلکه در آن کاملا احساس راحتی خواهید کرد و می‌توانید در هوای دل انگیز بهاری پیاده روی‌های طولانی داشته باشید.

چند نمونه ترکیب لباس جدید

بلوز مجلسی با شلوار جین و بوت ساق کوتاه

اگر به بلوزهای مجلسی و ظریف علاقه خاصی دارید فصل بهار بهترین زمان برای پوشیدن آن‌ها است. این بلوزها را می‌توانید با دامن یا شلوار رسمی هم بپوشید اما توصیه ما استفاده از شلوار جین کلاسیک است که زیبایی خاصی به استایل شما می‌دهد و یک ترکیب لباس جدید و سطح بالا برای فصل بهار است. این ترکیب اگر  با یک جفت بوت خاص و شیک مثل بوت متالیک یا مخمل و … که با فصل بهار هماهنگی دارد همراه شود زیبایی آن چند برابر خواهد شد.

چند نمونه ترکیب لباس جدید

دامن کوتاه با بوت بلند یک ترکیب لباس جدید

بوت‌های بلند از کفش‌های محبوب خانم‌ها هستند که معمولا خانم‌ها فرصت مناسبی برای پوشیدن آن‌ها پیدا نمی‌کنند و این بوت‌های عموما گران قیمت بدون استفاده در کمد باقی می‌مانند. اگر شما هم به دنبال یک ترکیب لباس جدید برای پوشیدن با بوت بلند هستید بهتر است بدانید که راه‌های مختلفی برای این کار وجود دارد اما کارشناسان مد و لباس توصیه می‌کنند که از لباس‌های کوتاه مثل دامن مینی یا لباس مجلسی نیمه رسمی کوتاه استفاده کنید و با تضاد بین این دو عنصر، تیپ بهاری خود را جذاب‌تر و زیباتر کنید.

چند روش و ترکیب لباس جدید برای پوشیدن کفش پاشنه بلند

برخلاف تصور خیلی‌ها کفش پاشنه بلند تنها مخصوص مهمانی و پوشیدن با لباس مجلسی نیست و راه‌های مختلفی برای پوشیدن این کفش وجود دارد. پس اگر به دنبال یک ترکیب لباس خاص و جذاب برای پوشیدن همراه با کفش پاشنه بلند هستید با مطالعه ادامه این مقاله با ترکیب‌های جدید و جالب پیشنهادی کارشناسان مد و لباس آشنا شوید.

ترکیب کفش پاشنه بلند با کت و شلوار مجلسی و بلوز: کت و شلوار مجلسی یکی از ترکیب‌های لباس محبوب میان خانم‌ها است که حالتی سطح بالا و جذاب به استایل آن‌ها می‌دهد. استایل کت و شلوار تا حدودی مردانه و زمخت است و نیاز به متعادل کردن دارد، در این شرایط یک جفت کفش پاشنه بلند ظریف و زیبا، حالت خانمانه استایل شما را کامل می‌کند و با وجود آن تیپ شما متعادل و جذاب خواهد شد بدون آن که بیش از حد تلاش کرده به نظر برسید و تیپتان شلوغ و نامناسب شود.

چند نمونه ترکیب لباس جدید

ترکیب کفش پاشنه بلند با تیشرت، دامن راسته و کت چرم: همیشه مردم انتظار دارند که لباس‌های راحتی مثل تیشرت را با کفش کتانی بپوشیم. این انتظار شاید برای کسانی که اهل ریسک نیستند مورد تایید باشد اما خانم‌های شیک پوش به ترکیبات معمولی و تست شده قانع نیستند و همیشه سعی می‌کنند چیزهای جدید را امتحان کنند. یکی از ترکیب‌های جذابی که می‌توان با کفش پاشنه بلند ساخت ترکیب این کفش با تیشرت، دامن راسته و کت چرم است که راحتی، شکوه و استایل زنانه و مردانه را با هم در کنار خود دارد.

چند نمونه ترکیب لباس جدید

ترکیب کفش پاشنه بلند با لباس‌های مجلسی همرنگ: همان طور که حتما خودتان هم می‌دانید یکی از کلاسیک‌ترین و مورد انتظارترین روش‌ها برای پوشیدن کفش پاشنه بلند همراه کردن آن با لباس مجلسی است. این لباس مجلسی هر رنگی می‌تواند داشته باشد و حتی می‌تواند بلوز و دامن ست مجلسی هم باشد اما اگر با بک جفت کفش پاشنه بلند یا صندل پاشنه بلند ظریف در رنگ مشابه یا متضاد با لباس همراه شود زیبایی و جلوه آن چندین و چند برابر خواهد شد.

چند نمونه ترکیب لباس جدید

ترکیب کفش پاشنه بلند با لباس‌های جین: ترکیب لباس جین و شلوار جین اگر با رنگ‌های متفاوت انتخاب و همراه شود زیبایی خاصی دارد حال برای کامل کردن این ترکیب جذاب و راحت می‌توانید یک جفت صندل با رنگ متضاد به آن اضافه کنید مثلا مانتوی جین روشن خود را با شلوار جین تیره بپوشید و یک جفت صندل تابستانی پاشنه بلند شتری هم با آن همراه کنید و ترکیبی عالی برای فصل‌های گرم بسازید که در عین راحتی شیک و سطح بالا هم هست.

چند نمونه ترکیب لباس جدید

ترکیب کفش پاشنه بلند با بلوز و لگینگ: ترکیب بلوز و شلوار تنگ از ترکیب‌های کلاسیک و تطبیق پذیر است که کاربرد زیادی در موقعیت‌های مختلف دارد اما استفاده از کفش پاشنه بلند همراه با این ترکیب زیبایی خاصی به آن اضافه می‌کند مثلا اگر بلوز مجلسی خود را با لگینگ و یا شلوار چرم تنگ بپوشید و یک جفت بوت پاشنه بلند کلاسیک به این ترکیب اضافه کنید آن را از سادگی خارج کرده و بر زیبایی و هماهنگی آن اضافه خواهید کرد.

چند نمونه ترکیب لباس جدید

ترکیب کفش پاشنه بلند با شلوار جین گشاد و کاپشن کوتاه: کفش پاشنه بلند همیشه به عنوان یک کفش با استایل کاملا رسمی و خانمانه شناخته می‌شود اما این به معنای آن نیست که کفش پاشنه بلند حتما همیشه باید با لباس‌های استایل خانمانه و رسمی استفاده شود بلکه شما می‌توانید از کفش پاشنه بلند برای متعادل کردن استایل نسبتا مردانه و راحتی خود بهره ببرید مثلا همراه با شلوار جین گشاد استایل مردانه و کاپشن یا بادگیر کوتاه از کفش پاشنه بلند استفاده کنید و استایل خود را متعادل و خاص جلوه دهید.

چند نمونه ترکیب لباس جدید

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه پوشاک بانوان مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)