وقتی صحبت از رنگ لاک ناخن برای بهار و تابستان می‌شود همه به رنگ‌های روشن و پاستل که مخصوص این فصل‌ها هستند فکر می‌کنند. اما این رنگ‌ها شاید برای هر فصل و موقعیتی مناسب نباشند و مثلا برای یک عروسی تابستانی شما به مدلی کلاسیک‌تر و لاکچری‌تر برای تزئین ناخن‌های خود نیاز داشته باشید. لاک مشکی و طلایی ترکیبی کلاسیک و جذاب است که همه می‌توانند در هر فصلی از آن استفاده کنند و این ترکیب هرگز از مد نمی‌افتد. اما این که این دو رنگ لاک را چطور و با چه طرح‌هایی باید در کنار هم به کار ببریم گاهی به یک تصمیم دشوار و پیچیده تبدیل می‌شود به همین دلیل ما در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز چند مدل لاک مشکی و طلایی زیبا و جذاب را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید از آن‌ها برای تزئین ناخن‌های خود استفاده کنید.

لاک مشکی و طلایی با خطوط نامنظم

برای خانم‌هایی که به دنبال مدل‌های غیرمنتظره برای تزئین و آرایش ناخن‌های خود هستند این مدل بهترین گزینه است. در این روش شما با خطوط باریک و ظریف لاک مشکی طرح‌های آبستره روی ناخن‌های خود ایجاد می‌کنید و در کنار آن یک ناخن را با تزئینات ساده طلایی رنگ مثل اکلیل و نگین آرایش می‌کنید تا ترکیبی متعادل و متفاوت را به وجود آورند.

لاک مشکی و طلایی

لاک مشکی و طلایی بلوکی ساده

ترکیب بلوکی رنگ‌های مشکی و طلایی زیبایی غیرمنتظره‌ای به وجود می‌آورند که حالتی مدرن و معمارانه هم دارد. برای لاک زدن به این سبک ابتدا روی ناخن‌ها بیس کوت بزنید سپس بخشی از ناخن را با چسب پوشش داده و لاک مشکی را روی آن پوشش دهید. پس از خشک شدن لاک، چسب را به صورت افقی روی ناخن‌ها زده و لاک طلایی را روی تیپ ناخن‌ها بزنید.

لاک مشکی و طلایی

لاک مشکی و طلایی با ستاره‌های سه بعدی

این ترکیب و مدل تا حد زیادی پیچیده است و اجرای آن نیاز به استیکرهای سه بعدی دارد. ابتدا ناخن‌ها را با لاک مشکی پوشش دهید و این استیکرها را روی ناخن‌ها بچسبانید. سپس با تزئینات زیر و ظریف طلایی رنگ دور ستاره‌ها را تزئین کنید. خواهید دید که نتیجه کار بسیار زیبا، خاص و متفاوت با همه لاک‌هایی خواهد بود که تاکنون داشته‌اید.

لاک مشکی و طلایی

تزئین ناخن‌ها با لاک مشکی و طلایی

لازم نیست حتما رنگ‌های مشکی و طلایی رنگ‌های اصلی و پوشش دهنده ناخن‌های شما باشند بلکه شما می‌توانید از این دو رنگ و ترکیب آن‌ها برای تزئین ناخن‌های خود استفاده کنید. برای این کار ابتدا ناخن‌ها را با لاک پایه همرنگ ناخن پوشش دهید سپس با نزئینات متالیک و یا نگین‌های مشکی و طلایی ناخن‌های خود را تزئین کنید.

لاک مشکی و طلایی

ترکیب لاک طلایی و مشکی با رنگ غالب مشکی

اگر رنگ لاک مشکی رنگ مورد علاقه شما است اما از مدل‌های ساده و معمولی لاک مشکی خسته شده‌اید می‌توانید این رنگ را به عنوان رنگ غالب انتخاب کنید و با رنگ طلایی تزئیناتی مختصر و ظریف روی ناخن‌ها پیاده کنید. ابتدا ناخن‌ها را با لاک مشکی پوشش دهید سپس یک مستطیل طلایی کوچک روی تیپ ناخن‌ها مانند تصویر بکشید.

لاک مشکی و طلایی

لاک مرمری با رنگ‌های مشکی و طلایی

اگر مقالات قبلی مجله قرمز را دنبال کرده باشید حتما با لاک مرمری و روش اجرا کردن آن آشنایی دارید. شما می‌توانید لاک مرمری را با رنگ‌های مشکی و طلایی هم انجام دهید و ناخن‌هایی بسیار خاص و جذاب داشته باشید. اما پیشنهاد ما این است که این ترکیب رنگ را تنها برای تعدادی از ناخن‌ها پیاده کنید و برای ناخن‌های دیگر از رنگ‌های متفاوتی استفاده کنید.

لاک مشکی و طلایی

لاک مشکی و طلایی به سبک مینیمال

همان طور که می‌دانید سبک مینیمال از محبوب‌ترین سبک‌ها در آرایش ناخن است چون اجرای آن به زمان و زحمت زیادی نیاز ندارد. سبک مینیمال را می‌توان با رنگ‌های مشکی و طلایی هم پیاده کرد به شرطی که میزان استفاده از این رنگ‌ها محدود باشد مثلا بهتر است بیشتر سطح ناخن را خالی بگذارید و با تزئینات ساده و محدود روی ناخن‌ها فرم‌هایی را ایجاد کنید.

لاک مشکی و طلایی

لاک کت و شلواری با رنگ‌های مشکی و طلایی

لاک مدل کت شلواری یا تاکسیدو هم از مدل‌های جذابی است که اخیرا به دلیل تضاد رنگی خاصی که دارد بسیار محبوب شده است. این مدل لاک با رنگ‌های سفید و مشکی اجرا می‌شود اما شما لازم نیست محدود به این دو رنگ باشید و می‌توانید از رنگ‌ طلایی هم برای جذاب‌تر کردن آن استفاده کرده و یک لاک مجلسی عالی برای خودتان بسازید.

لاک مشکی و طلایی

طرح مارپیچی با لاک مشکی و طلایی

این مدل لاک تا حد زیادی یادآور دهه ۷۰ میلادی و سبک دیسکو است که در آن زمان باب بود. طرح مارپیچی با رنگ‌های طلایی و مشکی زیبایی خاصی دارد و فرمی شبیه به شیشه‌های رنگی و دودی به وجود می‌آورد که بسیار خاص و رمانتیک است. این فرم‌های مارپیچی را می‌توانید با قلموی مخصوص ناخن و یا شابلون به راحتی ایجاد کنید.

لاک مشکی و طلایی

جواهرکاری ناخن با لاک مشکی و طلایی

اگر می‌خواهید ناخن‌های شما مانند جواهراتی گران قیمت بدرخشند می‌توانید از رنگ‌های طلایی و مشکی کمک بگیرید. البته این مدل برای ناخن‌های کوتاه بسیار مناسب است و برای اجرای آن کافی است ناخن‌ها را با لاک مشکی پوشش داده و سپس دور ناخن‌ها را با نگین‌های طلایی براق دورگیری کنید تا شبیه به سنگ‌های قیمتی با جواهرات دور آن شوند.

لاک مشکی و طلایی

طرح‌های فانتزی با رنگ‌های مشکی و طلایی

اگرچه ترکیب رنگ‌های مشکی و طلایی یک ترکیب کلاسیک و مجلسی است اما شما می‌توانید طرح‌های فانتزی را هم با این رنگ‌ها روی ناخن‌های خود پیاده کنید و برای این کار کافی است ناخن‌ها را با رنگ مشکی پوشش داده و از تزئینات فانتزی طلایی روی آن استفاده کنید البته طرح‌های فانتزی روی ناخن‌ها انواع مختلف دارند و استفاده از آن‌ها به ذوق و سلیقه خود شما بستگی دارد.

لاک مشکی و طلایی

طرح ماه نیمه با لاک مشکی و طلایی

طرح ماه نیمه از طرح‌های محبوب آرایش ناخن است که روی پایه ناخن‌ها اجرا می‌شود و شما می‌توانید از رنگ مشکی هم برای این کار استفاده کنید. ابتدا لاک پایه یا شفاف را روی ناخن بزنید و طرح ماه نیمه را روی نقاط مورد نظر اجرا کنید سپس با رنگ‌ لاک طلایی و تزئینات طلایی تعدادی از ناخن‌ها را آرایش کنید.

چند مدل لاک مشکی و طلایی

لاک کلاسیک با رنگ‌های مشکی و طلایی

ترکیب لاک مشکی و طلایی یک ترکیب کلاسیک است اما این ترکیب را هم می‌توان به سبک کلاسیک به کار برد. برای این کار ابتدا همه ناخن‌ها را به جز یکی با رنگ مشکی پوشش دهید سپس ناخن باقیمانده را با لاک طلایی متالیک یا اکلیلی آرایش کنید. برای زیبایی بیشتر می‌توانید یکی دو ناخن را هم با تزئینات مخصوص طلایی رنگ تزئین کنید.

چند مدل لاک مشکی و طلایی

لاک مشکی مات با تزئین طلایی

وقتی صحبت از لاک مشکی می‌شود همه لاک مشکی مات را نیز در ذهن خود می‌آورند. این رنگ از محبوب‌ترین رنگ‌های لاک مات است که زیبایی خاصی دارد و این زیبایی را می‌توان با ترکیب کردن رنگ طلایی در کنار آن زیباتر کرد. برای این کار ابتدا ناخن‌ها (و یا بخشی از آن) را با لاک مات پوشش دهید و تزئینات طلایی را به دلخواه خود روی آن اجرا کنید.

چند مدل لاک مشکی و طلایی

لاک مشکی با تزئین اکلیل‌های طلایی

لاک مشکی برای این که به ناخن‌های خود عمق و زیبایی بیشتری بدهید بهترین گزینه است. این رنگ یک زمینه خالی و زیبا ایجاد می‌کند که تزئینات روی خود را به خوبی نشان می‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید از رنگ طلایی برای آرایش ناخن‌های خود استفاده کنید ترکیب آن با رنگ مشکی بهترین انتخاب برای عمق بخشیدن به این تزئینات است.

چند مدل لاک مشکی و طلایی

فرنچ معکوس با لاک مشکی و طلایی

فرنچ معکوس هم جزو طرح‌های جدید و محبوب در آرایش ناخن است که طرفداران زیادی دارد. برای اجرای این مدل لاک ناخن شما به دو رنگ لاک نیاز دارید که یکی روشن‌تر و درخشان‌تر از دیگر است، رنگ تیره‌تر یعنی مشکی را برای پوشش دادن‌ ناخن‌ها و درخشان‌تر یعنی طلایی را برای تزئین پایه ناخن‌ها به کار ببرید.

چند مدل لاک مشکی و طلایی

لاک سیاه و سفید با تزئین طلایی

همه خانم‌ها به رنگ لاک مشکی برای پوشش دادن تمام ناخن‌های خود علاقه ندارند و ترجیح می‌دهند رنگ‌های روشن‌تر و معمول‌تری را برای این کار مورد استفاده قرار دهند. در این شرایط هم می‌توان از لاک مشکی و ترکیب آن با طلایی استفاده کرد و برای این کار کافی است یک خط باریک مشکی را در تزئین ناخن‌های خود به کار ببرید تا حالتی تعریف شده و عمیق به آن‌ها بدهند.

چند مدل لاک مشکی و طلایی

فرم‌های هندسی با لاک مشکی و طلایی

فرم‌های هندسی در تزئین ناخن‌ها کاربرد زیادی دارند و برخی از این فرم‌ها مخصوص ناخن‌های خیلی کوتاه طراحی شده‌اند تا آن‌ها را بلندتر و کشیده تر نشان دهند. لاک طلایی با فرم مثلثی روی زمینه مشکی دقیقا همین کار را برای شما انجام می‌دهد و اجرا کردن آن هم بسیار ساده و در کمترین زمان قابل انجام است.

چند مدل لاک مشکی و طلایی

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)