روش‌های مختلفی برای آرایش ناخن وجود دارد مثل آرایش ساده و روزمره، آرایش ناخن مجلسی و روش‌های دیگر که هرکدام برای موقعیت‌های خاصی مناسب هستند. مثلا اگر قصد رفتن به مهمانی یا عروسی را دارید بهتر است یک مدل مجلسی برای آرایش ناخن خود انتخاب کنید اما اگر برای محیط کار، دانشگاه یا آرایش روزمره می‌خواهید لاک بزنید یک رنگ ساده و خنثی گزینه مناسب‌تری است. آرایش ناخن مجلسی لازم نیست حتما پر از تزئینات فراوان و یا کارهای ظریف با اکرلیک و چیزهای دیگر باشد. در این مقاله چند مدل آرایش ناخن ساده و زیبا را به شما معرفی می‌کنیم که تقریبا در هر موقعیتی قابل استفاده هستند. این مدل‌های آرایش ناخن آن قدر مجلسی و شیک هستند که بتوان آن‌ها را به عنوان آرایش ناخن عروس هم به کار برد. پس اگر طرفدار مدل‌های ساده آرایش ناخن مجلسی هستید اما می‌خواهید چیزی متفاوت و چشمگیر برای ارائه داشته باشید این مدل‌ها را امتحان کنید.

آرایش ناخن مجلسی با اکلیل در وسط ناخن

چند مدل آرایش ناخن مجلسی

این مدل یکی از ساده‌ترین اما جذاب‌ترین مدل‌های آرایش مجلسی ناخن است که برای انجام آن تنها به یک لاک اکلیلی (طلایی یا نقره‌ای بسته به سلیقه خودتان) نیاز دارید. این مدل از یک خط عمودی صاف در وسط ناخن تشکیل شده است که نه تنها باعث درخشش بیشتر ناخن‌ها و دست‌ها می‌شود بلکه کمک می‌کند ناخن‌های شما بلندتر و باریک‌تر به نظر برسد بنابراین بهترین انتخاب برای خانم‌هایی است که فرصت نکرده‌اند ناخن‌های خود را برای مهمانی بلند کنند. برای لاک زدن به این روش ابتدا ناخن‌ها را آماده کنید، لاک پایه را بزنید سپس دو طرف ناخن را چسب بزنید طوری که بین این دو چسب یک خط صاف و موازی فاصله باشد سپس لاک اکلیلی را روی این فاصله بزنید و چسب‌ها را بکنید. پس از خشک شدن تاپ کوت بزنید.

آرایش ناخن مجلسی با اکلیل در کوتیکول ناخن

چند مدل آرایش ناخن مجلسی

اگر از طرفداران سبک مینیمال هستید این مدل می‌تواند لاک ناخن مجلسی شما باشد. در این مدل در نگاه اول اصلا به نظر نمی‌رسد که لاک زده‌اید اما به جذابیت ناخن‌های شما اضافه شده و در عین حال شیک و کلاسیک هم به نظر می‌رسد. این مدل برای ناخن‌های کوتاه هم مناسب است و برای لاک زدن به این روش باید ابتدا ناخن‌ها را آماده کنید، لاک پایه را بزنید سپس لاک اکلیلی را در رنگ دلخواه تهیه کرده و در لبه ناخن‌ها مانند تصویر بزنید. در انتها تاپ کوت را هم فراموش نکنید. البته می‌توانید از چسب ناخن و اکلیل‌های آماده هم برای این کار استفاده کنید.

آرایش ناخن مجلسی با نوارهای متالیک

چند مدل آرایش ناخن مجلسی

این مدل هم از ساده‌ترین و شیک‌ترین مدل‌های آرایش ناخن است که می‌تواند بهترین گزینه برای طرفداران سبک مینیمال هم باشد. شما برای انجام این مدل لاک ناخن تنها به چسب‌های نواری متالیک در دو سایز مختلف نیاز دارید و در کمترین زمان با دقت و حوصله می‌توانید آن را انجام دهید. برای لاک زدن به این روش ابتدا ناخن‌ها را آماده کنید، لاک پایه را بزنید سپس چسب‌های نواری متالیک را در محل‌های مورد نظر به صورت افقی یا عمودی روی ناخن‌ها بچسبانید و اضافه نوارها را قیچی کنید. در انتها هم تاپ کوت بزنید تا چسب‌ها در جای خود ثابت شوند.

آرایش ناخن مجلسی با رنگ‌های خنثی

چند مدل آرایش ناخن مجلسی

همیشه این تصور وجود دارد که لاک ناخن مجلسی باید طلایی، نقره‌ای یا در رنگ‌های شاد و تند باشد در حالی که می‌توان برای داشتن ناخن‌های مدرن و سطح بالا از رنگ‌های خنثی هم برای لاک زدن استفاده کرد. اگر این مدل لاک مجلسی را با رنگ توسی و خط‌های سفید امتحان کنید به صحت این گفته پی می‌برید. برای لاک زدن به این روش ابتدا ناخن‌ها را آماده کنید، لاک پایه را بزنید سپس لاک با رنگ خنثی و دلخواه مثل خاکستری، بنفش مات و یا هر رنگ دیگر را انتخاب کرده و روی ناخن‌ها بزنید. سپس با لاک سفید و یا برچسب‌های مخصوص ناخن با رنگ سفید طرح‌های دلخواه را روی ناخن به وجود آورید. تاپ کوت را فراموش نکنید.

آرایش ناخن مجلسی ساده و صورتی

چند مدل آرایش ناخن مجلسی

چه طرفدار سبک پرطمطراق باشید و چه مدل‌های ساده را بپسندید حتما روی این نکته توافق دارید که جزئیات کوچک تاثیر زیادی روی زیبایی آرایش ناخن دارند. حال اگر مانند این تصویر ناخن‌های خود را به رنگ صورتی ملایم لاک بزنید و از جزئیات به مقدار کم برای تزئین ناخن‌ها استفاده کنید به این اصل خواهید رسید. برای لاک زدن به این روش ابتدا ناخن‌ها را آماده کنید، لاک پایه را بزنید سپس از چند برچسب طلایی کوچک برای تزئین کوتیکول ناخن انگشت سبابه خود کمک بگیرید. در انتها تاپ کوت بزنید.

آرایش ناخن مجلسی با لاک زدن زیر ناخن

چند مدل آرایش ناخن مجلسی

حتی اگر طرفدار لاک زدن نباشید حتما دوست دارید ناخن‌های شما جلوه خاصی داشته باشند و در روز مهمانی بدرخشند. برای این کار می‌توانید این مدل جالب و جذاب را برای لاک زدن امتحان کنید. برای لاک زدن به این روش ابتدا ناخن‌ها را آماده کنید، سوهان بزنید و با بافر روی آن‌ها را صیقلی کنید سپس با یک لاک رنگ روشن مثل آبی یا فیروزه‌ای یا صورتی پشت ناخن‌ها را مانند تصویر لاک بزنید. البته همان طور که مشخص است برای این روش لاک زدن شما باید ناخن‌های بلندی داشته باشید، پس از مهمانی دیگر نیازی به لاک پاک کن ندارید و می‌توانید با کوتاه کردن ناخن‌ها از شر لاک‌ها هم خلاص شوید!

آرایش ناخن مجلسی با مثلث‌های اکلیلی

چند مدل آرایش ناخن مجلسی

غیر از خطوط عمودی و افقی روش‌های دیگری هم برای استفاده از لاک اکلیلی روی ناخن وجود دارد که فرم مثلثی یکی از آن‌ها است. مثلث‌ها هم مانند خطوط عمودی اثر بلند کننده دارند بنابراین این مدل برای ناخن‌های کوتاه بسیار مناسب است. برای لاک زدن به این شکل شما به یک لاک اکلیلی با اکلیل‌های ریز و درشت نیاز دارید و بدون شابلون یا چسب هم می‌توانید فرم مثلثی دلخواه خود را روی ناخن‌ها به وجود آورید. پس از این که ناخن‌ها را آماده کردید و با لاک پایه پوشش دادید اکلیل‌های طلایی یا نقره‌ای را روی ناخن بزنید و در صورت تمایل با چند نگین ناخن‌ها را تزئین کنید و روی آن‌ها را با تاپ کوت بپوشانید تا محکم شوند.

آرایش ناخن مجلسی رزگلد متالیک

چند مدل آرایش ناخن مجلسی

جالب است بدانید که رنگ‌های متالیک تنها محدود به طلایی و نقره‌ای نیستند و شما می‌توانید از رنگ‌های برنزی یا رزگلد هم برای لاک زدن به سبک مجلسی بهره ببرید مانند ان مدل آرایش ناخن زیبا که تنها محدود به پایه ناخن است و حالتی ساده اما باشکوه ایجاد کرده است. برای لاک زدن به این روش ابتدا ناخن‌ها را آماده کنید و لاک پایه را بزنید سپس لاک رزگلد متالیک را بردارید و به فرم دلخواه روی پایه ناخن بزنید. برای این کار نیازی به شابلون و چسب نیست و شما می‌توانید با برس معمولی لاک هم آن را انجام دهید.

آرایش ناخن مجلسی ساده مرواریدی

چند مدل آرایش ناخن مجلسی

همیشه لازم نیست رنگ‌ها (چه رنگ‌های متالیک، چه خنثی و چه رنگ‌های دیگر) زینت دهنده ناخن‌های شما باشند. گاهی یک ردیف مروارید ریز کوچک هم می‌تواند ناخن‌های ساده شما را ارتقاء دهد و دستان شما را زیبا و درخشان کند. برای لاک زدن به این روش ابتدا ناخن‌ها را آماده کنید و لاک پایه را بزنید سپس مواد و ابزارهای لازم برای کار ناخن را که شامل موچین، چسب ناخن و مروارید و نگین در سایزهای مختلف است آماده کنید و طبق طرح دلخواه روی ناخن بچسبانید و وقتی خشک شد تاپ کوت بزنید.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)