پریانکا چوپرا از ستارگان به نام سینمای هند است که در سال‌های اخیر وارد سینما و تلویزیون امریکا نیز شده و به چهره‌ای جهانی تبدیل شده است. پریانکا چوپرا همه جذابیت‌های ظاهری و استعداد لازم برای تبدیل شدن به یک ستاره را دارد و در مدت کوتاهی، به خوبی توانسته است نام خود را در میان نام‌های بزرگ هالیوودی و بالیوودی مطرح کند. او در کنار زیبایی ظاهری، سلیقه خاصی هم در انتخاب لباس دارد و جزو خوش لباس‌ترین چهره‌های هالیوود شناخته می‌شود. اما راز شیک پوشی و خوش لباسی او در چیست؟ چطور می‌توان مثل پریانکا چوپرا شیک پوش شد؟ در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز پس از آشنایی مختصری با پریانکا چوپرا و بیوگرافی او، رازهای استایل او را معرفی خواهیم کرد و تعدادی از جذاب‌ترین تیپ‌های او را مشاهده خواهیم نمود.

بیوگرافی پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا در هجدهم جولای ۱۹۸۲ در شهر جمشیدپور ایالت اوتال پرادش هند به دنیا آمده است، او یک بازیگر، خواننده و تهیه کننده هندی است که در سال ۲۰۰۰ به عنوان “دختر شایسته جهان” دست یافت و به چهره‌ای بین المللی تبدیل شد. او پس از تحصیل در رشته مهندسی هوا و فضا پیشنهادهای متعدد بازیگری را بی پاسخ نگذاشت و وارد این حرفه شد و در مدت کوتاهی توانست به پردرآمدترین بازیگر هندوستان تبدیل شود. پریانکا چوپرا در طول فعالیت خود توانست جوایز متعددی در سطوح ملی و بین المللی به دست آورد. کارهای انسان دوستانه و همکاری با سازمان یونیسف به محبوبیت روزافزون او کمک زیادی کرد تا جایی که پریانکا چوپرا در سال ۲۰۱۷ به عنوان یکی از صد زن قدرتمند جهان شناخته شد. او در سال ۲۰۱۵ با شبکه ABC شروع به همکاری کرد و در سریال کوانتیکو ایفای نقش کرد. همین اتفاق باعث شد که پریانکا چوپرا به عنوان یک چهره جهانی شناخته شود و طرفداران فراوانی در نقاط مختلف جهان از جمله آمریکای شمالی به دست آورد. پس از آن او در فیلم‌های هالیوودی متعددی ایفای نقش کرد و رسما به عنوان یک بازیگری هندی الاصل در هالیوود شناخته شد. او در آگوست ۲۰۱۸ نامزدی خود با نیک جوناس (یکی از اعضای گروه موسیقی برادران جوناس) را تایید کرد که این اتفاق واکنش‌های متفاوتی را در پی داشت اما به طور قطع به محبوبیت و شناخته شدن بیش از پیش او در آمریکا و اروپا کمک شایانی کرد. او از دوستان نزدیک مگان مارکل عروس جدید خاندان سلطنتی انگلستان نیز هست که در عروسی سلطنتی حضوری چشمگیر و باشکوه داشت.

پریانکا چوپرا و رازهای شیک پوشی او

رازهای استایل پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا جزو ستارگانی است که استایلی جذاب و چشمگیر دارد و جزو خوش لباس‌ترین ستارگان حال حاضر هالیوود است. هرچند ظاهر زیبا و اندام و قد متناسب وی در شکل گیری این استایل جذاب بی‌تاثیر نبوده است اما نمی‌توان سلیقه خاص و مشکل پسندی وی را نادیده گرفت. در ادامه به مهم‌ترین رازهای استایل پریانکا چوپرا که باعث شیک پوشی و جذابیت ظاهری او شده است می‌پردازیم.

هماهنگی رنگ‌ها: پریانکا به خوبی می‌داند که چطور رنگ‌های مختلف را در کنار هم و حتی در یک لباس با هم ترکیب کند. به طور مثال این پیراهن زرد و صورتی آستین بلند ترکیب رنگی بسیار جالبی دارد که با رنگ پوست او نیز بیشترین هماهنگی را به وجود آورده است.

پریانکا چوپرا و رازهای شیک پوشی او

بازی با بافت لباس‌ها: تنها شناخت اصول هماهنگی رنگی نیست که باعث شیک پوشی می‌شود. بلکه یک ستاره مد مثل پریانکا چوپرا باید بداند که چطور از لباس‌هایی با بافت‌های متفاوت در کنار هم استفاده کند مثلا یک کاپشن مخمل را با شلوار فاستونی بپوشد و روی بافت هر دو لباس به خوبی تاکید کند.

پریانکا چوپرا و رازهای شیک پوشی او

لباس‌های چپ راستی: گاهی یک مانتو یا پالتوی چپ راستی دقیقا همان چیزی است که شما برای جذاب‌تر کردن اندام خود لازم دارید. این نوع لباس‌ها استایلی مدرن و تطبیق پذیر دارند و با یک شلوار چسبان یا بوت بلند ترکیبی عالی به وجود می‌آورند.

پریانکا چوپرا و رازهای شیک پوشی او

استفاده متعادل از زرق و برق در لباس: استفاده از لباس‌های زرق و برق دار و اکلیلی همیشه ایده خوبی است اما زیاده روی در این کار هرگز نتیجه خوبی ندارد. پریانکا چوپرا هم از این مساله آگاه است و همیشه در مقدار محدود و متعادل از این لباس‌ها استفاده می‌کند.

پریانکا چوپرا و رازهای شیک پوشی او

ست کردن عاقلانه و متعادل: ست کردن کیف و کفش یا کیف و کمربند و … ضروری نیست و گاهی اصرار بیهوده روی این کار می‌تواند استایل شما را پایین بیاورد. اما پریانکا چوپرا به خوبی می‌داند که چه زمانی باید لباس‌های خود را ست و همرنگ انتخاب کند، زمانی که رنگ اکسسوری‌ها با رنگ لباس‌های شما در یک طیف قرار می‌گیرد.

پریانکا چوپرا و رازهای شیک پوشی او

دست کم نگرفتن ارزش لباس‌های طرح دار: طرح‌های کلاسیک مثل راه راه، چهارخانه و خال خالی همیشه مد روز هستند. پریانکا چوپرا هم می‌داند که یک راه عالی برای ارتقای یک لباس ساده و خسته کننده استفاده از طرح‌های جذاب و کلاسیک است.

پریانکا چوپرا

انتخاب یک رنگ خاص و چشمگیر: وقتی همه لباس‌های شما در رنگ‌های خنثی و تکراری باشد انتخاب یک لباس رنگی مثل دامن بنفش یاسی می‌تواند از این خسته کنندگی بکاهد و با ایجاد یک نقطه کانونی در استایل به زیبایی بیشتر آن کمک کند.

پریانکا چوپرا و رازهای شیک پوشی او

استفاده از لباس‌های متالیک: مثل زرق و برقن و اکلیل و پولک و …، طرح متالیک هم زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد اما به شرطی که در حد متعادل و متناسب از آن استفاده شود مثلا یک ژاکت متالیک سبز ارتشی برای کامل کردن یک استایل روزمره کافی است.

پریانکا چوپرا و رازهای شیک پوشی او

انداختن لباس روی شانه‌ها: شما همیشه لازم نیست لایه رویی لباس خود را کامل بپوشید، گاهی انداختن آن روی شانه‌ها به اندازه کافی شما را گرم نگه می‌دارد و مهم‌تر از همه این که ظاهری شیک و جذاب به استایل شما می‌دهد.

پریانکا چوپرا و رازهای شیک پوشی او

پوشیدن لباس‌های بلند روی هم: بیشتر خانم‌ها فکر می‌کنند حتما باید لباس‌های بلند را روی لباس‌های کوتاه بپوشند اما پریانکا چوپرا نشان داده است که پوشیدن لباس‌های بلند روی لباس‌های بلند دیگر هم ایده‌ای جذاب و خلاقانه است که حالتی سطح بالا به استایل شما می‌دهد.

پریانکا چوپرا و رازهای شیک پوشی او

 

ارزش دادن به اکسسوری‌ها: ترکیب شلوار جین و کت مشکی اگرچه شیک است اما بدون اکسسوری‌های مناسب خسته کننده و تکراری است. اما یک عینک آفتابی زرد زیبا می‌تواند این استایل کسالت آور را زیباتر کرده و حس و حال جدیدی به آن بدهد.

پریانکا چوپرا و رازهای شیک پوشی او

چند نمونه از تیپ‌های معروف پریانکا چوپرا

برای این که مثل پریانکا چوپرا لباس بپوشیم تنها دانستن رازهای شیک پوشی او کافی نیست و بهتر است ترکیب‌های لباس محبوب او را نیز بشناسیم. در این بخش چند نمونه از جذاب‌ترین ترکیب‌های لباسی که او بارها به کار برده است معرفی خواهیم کرد.

ترکیب شلوار فاق بلند با بلوز یقه هفت

استفاده از این ترکیب نه تنها بسیار راحت است بلکه یک روش عالی برای بلندتر دیده شدن اندام و لاغر به نظر رسیدن است به خصوص اگر لباس‌ها متناسب با فرم اندام خود در را در رنگ‌های تیره یا روشن انتخاب کنید.

پریانکا چوپرا و رازهای شیک پوشی او

ترکیب پیراهن دکمه دار سفید با شلوار جین سفید

شلوار جین سفید لزوما غیررسمی و سطح پایین نیست و اگر با لباس‌های سطح بالایی مثل پیراهن دکمه دار مدل مردانه ترکیب شود شیک و زیبا خواهد شد.

پریانکا چوپرا و رازهای شیک پوشی او

ترکیب پیراهن آستین کوتاه با دمپایی پاشنه بلند

یکی از نقاط قوت استایل پریانکا چوپرا این است که بدون تلاش زیاد شیک و زیبا به نظر می‌رسد، حتی اگر لباس‌های او چیزی مثل پیراهن دکمه دار آستین کوتاه و یک جفت دمپایی پاشنه بلند باشد.

پریانکا چوپرا و رازهای شیک پوشی او

ترکیب کت زنانه با شلوار جین فاق بلند

اگر می‌خواهید همزمان هم شیک، هم رسمی و هم لاغر و قدبلند به نظر برسید یک جفت کفش پاشنه بلند را با شلوار جین فاق بلند و یک تیشرت ساده و کت زنانه بپوشید.

پریانکا چوپرا و رازهای شیک پوشی او

ترکیب ژاکت اورسایز با شلوار جین

پریانکا چوپرا با تیپ‌های جذاب خود همیشه ثابت کرده است که راحتی در کنار شیک پوشی غیرممکن نیست، یک نمونه از این تیپ‌ها همین ژاکت اورسایز و شلوار جینی است که با بوت پاشنه کوتاه همراه شده‌اند.

پریانکا چوپرا و رازهای شیک پوشی او

نمونه‌های دیگر از لباس‌های شیک پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا و رازهای شیک پوشی او پریانکا چوپرا و رازهای شیک پوشی او

 

پریانکا چوپرا و رازهای شیک پوشی او پریانکا چوپرا و رازهای شیک پوشی او

پریانکا چوپرا و رازهای شیک پوشی او پریانکا چوپرا و رازهای شیک پوشی او

پریانکا چوپرا و رازهای شیک پوشی او

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه اصول شیک پوشی و پوشاک بانوان مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)