رپورتاژ آگهی


بینی یکی از مهم ترین قسمت های صورت است که تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد و هرگونه نقص در این اندام علاوه بر مشکلات ظاهری می تواند منجر به مشکلات عملکردی مانند مشکلات تنفسی شود. افرادی که از فرم بینی خود ناراضی هستند، یا به دلیل آسیب دیدگی دچار انحراف و شکستگی شده اند یا از مشکلات مادرزادی رنج می برند، ممکن است از جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی بهره مند شوند. یکی از سوالاتی که افراد در جلسات مشاوره می پرسند، هزینه جراحی بینی و ویژگی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران است که مسلماً موضوع بسیار مهمی است و جراح مجربی که هزینه مناسبی را ارائه دهد و نتایج طبیعی را تضمین کند، ملاک انتخاب افراد خواهد بود.

هزینه جراحی بینی استخوانی

هزینه جراحی بینی چگونه تعیین می شود؟

افرادی که قصد جراحی بینی را دارند ابتدا باید در جلسات مشاوره شرکت کنند تا پزشک ظاهر و ساختار بینی را به دقت بررسی و ارزیابی کند و با توجه به مشکلات موجود، نوع جراحی و تناسب فرد را برای انجام عمل جراحی تعیین کند. حضور در این جلسات فرصت بسیار خوبی برای کسب اطلاعات در مورد روند و نتایج جراحی و همچنین هزینه نهایی عمل است. به طور کلی هزینه رینوپلاستی بر اساس موارد زیر تعیین می شود:

  • آزمایشات قبل از جراحی بینی: معمولا قبل از جراحی بینی، یک سری آزمایشات توسط پزشک تجویز می شود تا علاوه بر ارزیابی وضعیت کلی سلامت، ساختار داخلی بینی نیز به دقت مورد بررسی قرار گیرد و وجود مشکلات تنفسی و یا شکستگی بینی مشخص شود. اگر هدف از جراحی بینی درمان باشد، بیمه این هزینه ها را پوشش می دهد.
  • هزینه بیهوشی: اکثر جراحی های بینی با بیهوشی عمومی انجام می شود تا فرد در حین جراحی خواب باشد و دردی احساس نکند. در مواردی که بیهوشی امکان پذیر نباشد از بی حسی موضعی استفاده می شود. توجه داشته باشید که حفظ ایمنی فردی و انجام جراحی بدون درد در اولویت تیم بیهوشی خواهد بود. به همین دلیل بخشی از هزینه جراحی بینی برای متخصص بیهوشی در نظر گرفته خواهد شد.
  • دستمزد جراح: بیشتر هزینه های جراحی بینی به تخصص و تجربه بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بستگی دارد و در واقع پزشکان با تجربه تر هزینه بیشتری را دریافت می کنند. به همین دلیل هنگام تصمیم به انجام جراحی زیبایی بینی در انتخاب جراح با هزینه کمتر دقت بیشتری داشته باشید زیرا بینی بخشی از صورت شماست که راهی برای پنهان کردن آن ندارید و هر تغییری که انجام شود باید به شکلی باشد که نتیجه طبیعی و زیبایی به دست آید .

 برای آشنایی با بهترین جراح بینی گوشتی در تهران اینجا کلیک کنید همچنین می توانید به سایت پزشکا مراجعه فرمایید و با بهترین پزشکان در این زمینه آشنا شوید تا بتوانید بهترین پزشک متخصص خود را انتخاب کنید.

هزینه جراحی بینی استخوانی

ویژگی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

ممکن است در طول جلسه مشاوره نتوانید ویژگی های پزشک را به درستی درک کنید، اما می توانید در حین معاینه و مشاهده سایر بیماران، اطلاعات زیادی در مورد عملکرد پزشک متوجه شوید. هنگام مراجعه به پزشک، حتما به ویژگی های زیر توجه کنید:

  • تخصص و دانش پزشک (بهتر است عمل توسط متخصص جراحی انجام شود).
  • دارای یک نمونه کار منطقی و طبیعی (از مدل های قدیمی و غیر استاندارد استفاده نکند).
  • شایستگی، تجربه و دانش زیبایی در جراحی؛
  • به بیمار و انتظارات او گوش دهد.
  • آگاهی دادن به بیمار و مشاوره صحیح به او در صورت انتخاب مدل غیرمنطقی
  • اخلاق حرفه ای و اولویت دادن به سلامت بیمار
  • رضایت درصد زیادی از مشتریان خود
  • ظرافت در کار
  • صبر در پاسخگویی به مشتریان

میزان موفقیت جراحی بینی استخوانی چقدر است؟

محاسبه میزان موفقیت جراحی بینی باید با در نظر گرفتن دو معیار تاثیر جراحی بینی بر سلامت و زیبایی فرد انجام شود. زمانی که بتوان گفت رینوپلاستی ۱۰۰ درصد موفقیت آمیز بوده که علاوه بر بهبود سلامتی، زیبایی فرد را نیز چندین برابر می کند و این امر در صورتی امکان پذیر است که سایر قسمت های صورت فرد نیز دارای زیبایی و تعادل خاصی باشند. اما به طور کلی درصد موفقیت جراحی بینی استخوانی به روش طبیعی، در صورت انتخاب یک جراح مجرب و متخصص که عمل زیبایی بینی را با تلفیقی از علم و هنر انجام می دهد، بسیار بیشتر از یک بینی گوشتی است. جراحی بینی استخوانی نیز نسبتاً ارزانتر از جراحی بینی گوشتی است.

هزینه جراحی بینی استخوانی

کلام آخر

بسیاری از افراد در سراسر جهان بینی های استخوانی دارند که به دلایلی مانند بزرگی بینی، افتادگی نوک بینی و وجود برآمدگی از ظاهر بینی خود ناراضی هستند. به همین دلیل تصمیم می گیرند با بهترین جراح استخوان در تهران جراحی بینی را انجام دهند. این عمل زیبایی نیاز به تخصص یک فوق تخصص جراحی پلاستیک دارد. زیرا در غیر این صورت نه تنها عیوب ظاهری بینی برطرف نمی شود، بلکه فرد علاوه بر عدم رضایت از نتیجه عمل خود، دچار عوارض متعدد دیگری نیز می شود.

برای مراجعه به جراح بینی، بهتر است با بهترین جراح بینی در تهران که در سایت پزشکا یا pezeshka.com به شما معرفی کرده ایم مشورت کنید. در صورتی که خود و اطرافیان شما به بهترین جراح بینی مراجعه کردید و جراحی برای شما صورت گرفته است تجربه خود را در کامنت ها با ما در میان بگذارید و بگویید که کدام یک از روش های جراحی بینی برای شما بهتر بوده است ؟

به نظر شما دوستان آیاجراحی بینی باعث تنگی تنفس می شود ؟