جالب و خواندنی


رزرو هتل رامسر

رامسر از جمله شهرهای محبوب و پرطرفدار ایران در گردشگری به شمار می‌رود. چشم انداز زیبا به ساحل دریای خزر، آب و هوای خوب و طبیعت مسحور کننده در کنار امکانات رفاهی مطلوب افراد با سلیقه‌های متفاوت را به این شهر زیبا جذب می‌کند. از این رو هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی جهت پذیرایی از میهمانان تدارک دیده شده است. اگر شما هم تصمیم دارید به رامسر سفر کنید و به دنبال هتل هستید، حتما در این مطلب با هتل‌های محبوب این شهر از نظر مسافرین آشنا شوید و سپس رزرو هتل رامسر را انجام دهید.

هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر با ۴ ستاره در سال ١٣٨٩ در ارتفاع ٧٠٠ متری از سطح دریا فعالیت خود را شروع کرد. مسافران برای دسترسی به هتل باید از تله کابین استفاده کنند. واحدهای اقامتی به صورت سوئیت‌های VIP و کلبه‌های جنگلی است. این کلبه‌های جنگلی کمی دورتر از بخش پذیرش هتل است، اما وسیله ایاب و ذهاب برای رفاه حال میهمانان مهیا است. محیط اطراف هتل بسیار چشم نواز و مسحور کننده‌‌ است. طبیعت این مکان با هوای دلپذیر فرصتی را فراهم می‌کند تا میهمانان از تماشای این تابلو نقاشی پروردگار لذت ببرند. همچنین در مسیر رفت و آمد با تله کابین منظره‌ای زیبا از باغ‌های پرتقال و طبیعت کوهستان چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند.

از جمله امکانات هتل هم می‌توان به این موارد اشاره کرد: یخچال، تلفن، کافی نت، اینترنت، صندوق امانات، تاکسی سرویس، خانه داری ٢۴ ساعته، خشکشویی، تهویه مطبوع، فروشگاه، باشگاه بیلیارد، سالن ماساژ، سالن پذیرایی و همایش، کافی شاپ، رستوران، فضای سبز و پارکینگ.

هتل رامسر

هتل بزرگ رامسر

هتل بزرگ رامسر با ۴ ستاره دارای ۲ فاز قدیم و جدید است. فاز قدیم در سال ۱۳۱۲ در سه طبقه افتتاح گردید. در سال ۱۳۷۷ هم فاز جدید هتل با معماری کلاسیک با سه طبقه و چشم انداز دریا و جنگل به بهره برداری رسید. اکنون این مجموعه با ۱۵۲ واحد اتاق و سوئیت به همراه امکانات رفاهی کامل، محبوبیت بسیاری کسب کرده است.

این هتل زیبا امکانات رفاهی جذاب شامل استخر روباز، آبگرم‌های معدنی و طبی با خواص درمانی، پارک بازی کودک، سینمای اختصاصی، زمین ورزش و رستوران شقایق، تالار بهشت، سالن کنفرانس، سالن سفیر، سالن سینمایی، فروشگاه، پارکینگ، سفره خانه و چایخانه سنتی و… پذیرای میهمانان است. هم‌چنین با اقامت در هتل بزرگ رامسر می‌توانید به پارک آبی رامسر، قلعه مارکوه، پارک جنگلی صفا رود، موزه تماشاگه خزر، تله کابین رامسر، جنگل دالخانی، غارهای رامسر، سد میجران و… دسترسی پیدا کنید.

رزرو هتل در رامسر

هتل کیمیا رامسر

هتل کیمیا رامسر با ۳ ستاره در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را شروع کرده است. واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق دو نفره و سه نفره رو به دریا، دو نفره و سه نفره رو به جنگل و ۴ نفره رو به دریا و جنگل است. به راحتی با اقامت در این هتل بهترین چشم‌اندازها برای شما است. موقعیت مکانی مناسب هتل و دسترسی آسان به دریای خزر و موزه مردم شناسی رامسر موجب شده تا کیمیا از جمله هتل‌های محبوب این استان باشد. از جمله مهم‌ترین امکانات آن هم می‌توان به اینترنت در اتاق، تلویزیون، سرویس فرنگی، یخچال، مینی‌بار، حمام، بالکن قابل استفاده و … اشاره کرد.

چگونه در رامسر هتل رزرو کنیم؟

این روزها بهتر است برای انتخاب و رزرو هتل به سایت‌های اینترنتی رزرو مراجعه کنید. زیرا به شما این امکان را می‌دهند تا به طور کامل مشخصات و امکانات هر هتل را بررسی کرده و به راحتی اتاق متناسب با بودجه خود را رزرو نمایید. علاوه بر این، اصولا تخفیف‌های ویژه‌ای هم در نظر می‌گیرند. از سوی دیگر فرآیند رزرو به صورت کاملا آنلاین انجام شده و در زمان شما صرفه‌جویی می‌گردد. سایت جااینجاس هم می‌تواند در این مسیر با شما همگام شود و اطلاعات هتل همچون آدرس، تصاویر، فاصله از نقاط گردشگری مهم، قوانین هتل، لیست اتاق‌ها و امکانات، قیمت و … را در اختیار شما بگذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به www.jainjas.com مراجعه کنید.