رپورتاژ آگهی


آشنایی با نکات مهم رزرو هتل لاله کندوان تبریز

روستای تاریخی کندوان با معماری بی نظیر، در استان آذربایجان شرقی قرار دارد. این روستا در بین صخره‌ها بنا شده و خانه‌های آن هرمی شکل و الهام گرفته از کندو عسل بوده و از سنگ برای ساخت آن‌ها استفاده شده است. هتل لاله کندوان تبریز یکی از جالب‌ترین هتل های تبریز است و سومین هتل صخره‌ای جهان، در روستا کندوان محسوب می‌شود. این هتل با دارا بودن فاصله ۲۲ کیلومتری از شهر اسکو و ۶۲ کیلومتری از شهر تبریز، موقعیت سفری متفاوت را فراهم کرده تا تجربه جدیدی را برای گردشگران ثبت کند. یکی از ویژگی‌هایی که این هتل ۵ ستاره را از سایرین جدا می‌سازد لوله کشی آب معدنی آن است که آب طبیعی و خنک را به اتاق میهمانان هدایت می‌کند.

آشنایی با دهکده توریستی کندوان

تبریز به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای ایران جاذبه‌های دیدنی زیادی دارد و هر ساله گردشگران بسیاری با رزرو هتل های تبریز به سمت این شهر زیبا سفر می‌کنند. یکی از جاذبه‌های این خطه روستای کندوان است که در دل صخره‌های کله قندی شکل منطقه قرار گرفته و از دور هم نمایی بسیار جالب و هیجان‌انگیز دارد؛ این موضوع سبب شده تا بسیاری کندوان را به روستای کله قندی نیز بشناسند. روستایی ییلاقی و تاریخی که در دامنه کوه آتشفشانی سهند و رودخانه کندوان واقع شده و به دلیل کوهستانی بودن منطقه جویبارهای فراوانی در اطراف آن به چشم می‌خورند که به سمت دره حرکت می‌کنند. اگر سرشاخه‌ این جویبارها را دنبال کنید به رودخانه کندوان خواهید رسید.

چیزی که سبب جذابیت بیشتر روستای مذکور شده مراتع سرسبز و زیبا، بیدهای کوهستانی و درختان بادام، نارون و گردو است. از طرفی باید بدانید که این روستا جزو خوش آب‌وهواترین مناطق کشور است و در اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۶ به فهرست میراث ملی کشور افزوده شد. شاید با خودتان بگویید که دلیل شکل‌گیری روستای کندوان به صورت کله قندی چیست؛ در باید بگوییم که فعالیت آتشفشان کوه سهند و طبیعت این منطقه سبب شکل‌گیری صخره‌های کله قندی در کندوان شده است. چیزی که در این میان توجه شما را به خود جلب می‌کند خانه‌های عجیب و غریب این منطقه است؛ این خانه‌ها شامل درب ورودی، مطبخ، پنجره‌های بسیار زیبا، آبریزگاه‌ها و غیره هستند.

درباره هتل لاله کندوان تبریز

درباره هتل لاله کندوان تبریز

اقامت در یکی از زیباترین و معروف‌ترین هتل های جهان حتماً برای شما هم جذاب به نظر می‌رسد. هتل ۵ ستاره لاله کندوان تبریز در واقع سومین هتل صخره‌ای جهان بوده که در دل کوه ساخته شده است. بی‌شک معماری عجیب و زیبای این هتل سبب حیرت شما نیز خواهد شد. سالانه ۱۰ هزار نفر برای بازدید از هتل کندوان، به تبریز می‌روند. این هتل شگفت‌انگیز زیر مجموعه گروه هتل های لاله بوده که در سال ۱۳۸۶ تاسیس گردیده است. پروژه ساخت اول هتل کندوان ده سال به طول انجامید که نتیجه آن ۱۰ اتاق صخره‌ای بسیار زیبا است که به کرانه معروف هستند؛ فاز دوم ساخت هتل کندوان نیز در تابستان سال ۱۳۹۱ به اتمام رسید. در این پروژه ۶ کرانه‌ دیگر به تعداد اتاق‌های هتل افزوده شد. هتل لاله کندوان تبریز به دلیل معماری زیبایی که دارد فاقد لابی بوده و مسافران عزیز می‌توانند از آلاچیق‌های محوطه برای دورهمی و گفتمان‌های دوستانه استفاده کنند.

قیمت هتل لاله کندوان تبریز

قیمت هتل لاله کندوان تبریز

هتل پنج ستاره لاله کندوان تبریز به دلیل معماری فوق‌العاده‌ای که دارد مورد توجه بسیاری از مسافران و گردشگران قرار می‌گیرد و از طرفی باید بدانید که قیمت هتل لاله کندوان تبریز برخلاف تصور عموم معقولانه به نظر می‌رسد. ناگفته نماند که هتل بین المللی لاله کندوان تبریز در دل صخره‌های کله قندی قرار گرفته و برای ساخت آن، هزینه‌ بسیاری پرداخت شده و چند صد نفر درگیر ساخت و اتمامش بوده‌اند. در این میان باید اشاره داشته باشیم که قیمت این هتل به عواملی مختلفی بستگی دارد که برخی از آن‌ها نوع اتاق، بازه زمانی اقامت و استفاده از خدمات ویژه هتل است. برای مثال اگر شما درخواست سرویس اضافه در اتاق داشته باشید و یا تعداد روزهای اقامت شما بیشتر باشد، مسلماً باید هزینه بیشتری برای اقامت بپردازید. استفاده از خدمات ویژه هتل نیز بر روی قیمت اتاق تاثیرگذار است.

امکانات و خدمات هتل لاله کندوان تبریز

امکانات و خدمات هتل لاله کندوان تبریز

با رزرو هتل لاله کندوان تبریز این امکاناتی نظیر: ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، ماهواره، لابی، میز تور، تهویه هوا، پذیرش ۲۴ ساعته، چایخانه، سونا، تاکسی سرویس، لاندری، فروشگاه، سیستم اعلام حریق، کافی شاپ، جکوزی در برخی از اتاق‌ها، اتاق چمدان، نظافت اتاق، گاو صندوق، خدمات اتاق و فضای سبز شامل حال شما خواهد شد. در مجموع می‌توان گفت هتل لاله کندوان تبریز شرایط خوبی برای مسافران قرار داده تا اوقاتی خوش داشته باشند. با نگاه به معماری این هتل شاید احساس کنید که امکانات رفاهی خوبی نخواهید داشت؛ اما بالعکس امکانات هتل لاله کندوان تبریز بسیار مدرن و پیشرفته بوده و همچنین این هتل زیبا دارای رستورانی با انواع غذاهای ایرانی و خارجی است. علاوه بر این‌ها هتل لاله کندوان دارای فروشگاه صنایع دستی، گشت درون شهری و پارکینگ روباز نیز است.

اتاق ‌های هتل لاله کندوان

همان‌طور که اشاره کردیم هتل لاله کندوان طی چند دوره مورد بازسازی قرار گرفته و امروز تعداد کرانه‌هایش به ۴۰ عدد می‌رسد. این کرانه‌ها شامل اتاق‌های معمولی جکوزی‌دار، سوئیت‌های رویال و امپریال است. جالب است بدانید که هتل صخره‌ای لاله کندوان برای ماه عسل نیز مناسب است. اتاق‌های رویایی و منحصربه‌فرد این هتل حتماً نظر شما را جلب نموده و خاطره خوشی در ذهنتان به جای می‌گذارد. این اتاق‌ها به صورت دو تخته دبل، توئین و دبل با جکوزی، در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌گیرد. برای سفرهای خانوادگی و دسته جمعی حتماً سوئیت امپریال را رزرو کنید. این سوئیت به ظرفیت ۵ نفر بوده و قابلیت افزودن سرویس برای سه نفر را دارد. از هر چه بگذریم از چشم‌انداز زیبای واحدهای اقامتی هتل لاله کندوان نمی‌شود گذشت؛ چشم‌انداز برخی از اتاق‌ها به سمت کوه و برخی دیگر به سمت رودخانه است. با این حال در تمامی این اتاق‌ها می‌توان امکاناتی مانند شبکه پخش فیلم، مبلمان، دراور، میز تحریر، سیستم سرمایش و گرمایش، صندوق امانات، مینی‌بار، لوازم بهداشتی، کمد لباس، چای ساز، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و روم سرویس را دید.

موقعیت مکانی هتل لاله تبریز

هتل لاله کندوان در شهر اسکو دهکده توریستی کندوان قرار گرفته است؛ به همین دلیل در فاصله بسیار کمی از ارگ تبریز واقع شده است. در واقع فاصله هتل کندوان تا ارگ تبریز فقط ۵۰ دقیقه با ماشین است. از همه مهم‌تر اینکه فاصله هتل لاله کندوان تا فرودگاه شهید مدنی تبریز ۵۶ کیلومتر بوده و تا ترمینال تبریز ۵۵ کیلومتر است. باید بدانید که هتل صخره‌ای لاله کندوان تبریز تا بام و تله کابین عون بن علی ۷۲ کیلومتر، تا مجتمع تجاری لاله پارک تبریز ۶۹ کیلومتر، تا برج آتشنشانی ۵۹ کیلومتر، تا تالاب قوری گل ۱۰۰ کیلومتر و تا برج خلعت پوشان ۶۲ کیلومتر است. در همین میان باید اشاره داشته باشیم که خود هتل لاله پارک تبریز یک جاذبه محسوب می‌شود؛ چراکه با رزرو این هتل اقامتی در دل صخره‌ها به سبک مردم غارنشین را تجربه خواهید کرد با این تفاوت که امکانات و رفاه بیشتری دارید.

چنانچه قصد دارید درباره هتل لاله کندوان تبریز اطلاعات بیشتر کسب کرده و با امکانات آن آشنا شوید می‌توانید  ادامه این مطلب را در مقاله “معرفی هتل لاله کندوان تبریز” از وبسایت ایران هتل آنلاین مطالعه فرمایید.

مرجع: https://www.iranhotelonline.com/