رپورتاژ آگهی



روشی آسان برای ترک دخانیات

با پیشرفت تکنولوژی و تغییر روز به روز قسمت های زندگی انسان ها، شاهد تغییراتی هم در مصرف دخانیات هستیم. اکثر افراد سیگاری و یا قلیانی از مصرف این نوع دخانیات خسته شده اند و دیگر میلی به مصرف آنها ندارند. اما موضوعی که ترک این موارد را برایشان سخت میکند، وابستگی است. ویپ دستگاهی است که سال ها است در دنیا به فروش میرسد و به عنوان جایگزین مناسبی برای سیگار و قلیان عرضه شده است. شما به راحتی میتوانید با استفاده از یک ویپ یا پاد سیستم اورجینال در عرض چند ماه به طور کامل هر نوع دخانیات را کنار بگذارید و دیگر هیچ میلی به مصرف آنها نداشته باشید. در ادامه به معرفی بهترین دستگاه های ویپ که در سال ۲۰۲۲ میتوانید آنها را تهیه کنید و مشخصات کلی آنها میپردازیم تا بتوانید خرید آسانی داشته باشید.

پاد سیستم کالیبرن جی کی ۲ یوول – caliburn gk2 uwell

UWELL CALIBURN GK2

یک پاد سیستم اقتصادی و از طرف دیگر استاندارد که می تواند جایگزین مناسبی برای ترک سیگار باشد. این دستگاه از ABS ساخته شده. علاوه بر این، طراحی آن منحصر به فرد و مدرن است که می تواند برای بسیاری از ویپرها جذاب باشد. همانطور که میدانید “کالیبرن” نام یک سری محصولات uwell است که همگی دارای ویژگی طعم رسانی بالایی هستند. این دستگاه از سالت نیکوتین پشتیبانی می کند و حداکثر توان خروجی آن ۱۸ وات است و مقدار نسبتاً متوسطی بخار را برای شما تولید میکند. باتری داخلی ۶۹۰ میلی آمپر ساعتی دارد و در کمتر از ۱ ساعت به راحتی شارژ می شود. با استفاده از چراغ LED وضعیت باتری و اطلاعات مختصری در مورد دستگاه را به شما می گوید. فایر آن به صورت خودکار بوده و نیازی به فشار دادن دکمه خاصی ندارد. در کل، این دستگاه از نظر طراحی بسیار ساده و مدرن است که در سال ۲۰۲۳ جزو بهترین پاد سیستم های یوول است.

ویپ پاد سواگ پی ایکس ۸۰ ویپرسو – swag px80 vaporesso

این دستگاه دارای توان ۸۰ وات بوده و حجم بسیار زیادی بخار را تحویل خواهد داد. PX80 یکی از بهترین ویپ پاد های ویپرسو محسوب می شود. صفحه نمایش این دستگاه طراحی جذابی دارد و در واقع بخشی از بدنه دستگاه است. هیچ گونه برآمدگی، شیب و بلندی احساس نمی شود و این به شکل و راحتی آن کمک کرده است. نمایشگر تمام رنگی که تمام وضعیت و اطلاعات دستگاه (سطح باتری، واتیج و غیره) را به طور کامل به شما نشان می دهد. سرعت فایر دستگاه ۰.۰۰۱ ثانیه است که عدد بسیار خوب و قابل توجهی است. همچنین کارتریج آن ۴ میلی لیتر ظرفیت دارد که در صورت داشتن مصرف معمولی نیازی به شارژ مجدد دستگاه در طول روز نخواهید داشت.

ویپ پاد ایجیس بوست لاکچری گیک ویپ – geekvape aegis boost luxury

ویپ پاد ایجیس بوست لاکچری گیک ویپ

دستگاهی بسیار شیک و راحت است که گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. طراحی آن واقعا منحصر به فرد و جالب است. بدنه آن ترکیبی از آلیاژ فلز روی، چرم و سیلیکون است که جذاب است. این دستگاه دارای توان ۴۰ وات بوده و میزان بخار متوسطی را تولید می کند. همچنین از نظر طعم بی نظیر خواهد بود.یک باتری داخلی نسبتا قدرتمند ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعتی که به راحتی می تواند شما را در طول روز همراهی کند. این باتری قابل شارژ بوده و توسط کابل موجود در دستگاه شارژ می شود. چیپست دستگاه یک چیپست هوشمند از برند گیک ویپ به نام AS می باشد که امکانات زیادی را به دستگاه اضافه کرده است. از جمله حفاظت در برابر گرمای بیش از حد دستگاه، مدار حفاظت در برابر اتصال کوتاه، جلوگیری از اتصال کوتاه و حفاظت طولانی مدت در برابر فایر (فایر بلند مدت). دستگاه دارای یک دکمه پاور و دو دکمه تنظیمات است که دکمه اول برای است و برای شروع فرآیند باید از آن استفاده شود. دو دکمه دیگر روی صفحه نمایش برای تنظیمات دستگاه و حالت های مختلف قابل استفاده هستند. یک ویپ پاد منحصر به فرد و سطح بالا که به دلیل خاصیت ضد ضربه و ضد آب بودن آن میتواند سال ها به راحتی استفاده شود.

ویپ تلیما کوئست لاست ویپ – thelema quest lost vape

یک ویپ قدرتمند ۲۰۰ واتی که یکی از پرچمداران Lost Vape به حساب می آید و می تواند حجم بسیار زیادی از بخار برای شما داشته باشد. این ویپ متعلق به خانواده Quest است و نسخه بهبود یافته مدل های قبلی است. این ویپ از آلیاژ روی ساخته شده و بدنه ای بادوام دارد. ۱۵۰ گرم وزن دارد و وسیله ای با ظاهری جذاب به حساب می آید. نمایشگر این دستگاه تمام رنگی بوده و اطلاعات کاملی از دستگاه در اختیار شما قرار می دهد. این اطلاعات شامل قدرت دستگاه، تنظیمات کاربر برای دستگاه، نوع کویل، مقدار باتری، شمارنده پاف و غیره است. کارتریج این دستگاه دارای ظرفیت ۵ میلی لیتر بوده و از استاندارد ۸۱۰ بهره می برد که امکان خرید مخزن را به صورت جداگانه از سایر برندها فراهم می کند. thelema quest با انواع کویل های UB Lost Vape سازگار است.

ویپ پاد آرگاس پی ۱ ووپو – argus p1 voopoo

این دستگاه دو منظوره است و به شما امکان استفاده از جویس ویپ و سالت نیکوتین را می دهد. این دستگاه از برند بزرگ Voopoo می باشد. توان خروجی آن ۲۰ وات است و مقدار متوسط ​​بخار تولید می کند. این دستگاه با باتری داخلی ۸۰۰ میلی آمپری کار میکند و می تواند یک روز کامل را با مصرف متوسط دوام بیاورد. شارژ آن از ۰ تا ۱۰۰ کمتر از ۳۰ دقیقه طول می کشد. این دستگاه صفحه نمایش ندارد و از طریق چراغ های LED تعبیه شده بر روی بدنه به شما کمک می کند تا از وضعیت باتری و احتراق دستگاه مطلع شوید. یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه قابلیت آویزان کردن آن به گردن است. فایر این دستگاه به صورت خودکار بوده و نیازی به دکمه ندارد.

ویپ تی ۲۰۰ گیک ویپ – T200 geekvape

T200 geekvape

برند گیک ویپ یک برند معتبر و با سابقه است که همیشه دستگاه های خاصی تولید می کند. T200 قطعا یکی از بهترین محصولات عرضه شده توسط کمپانی بزرگ GeekVape در سال ۲۰۲۳ است. این ویپ ظاهری بسیار جذاب دارد و از دو ماده استیل و چرم مرغوب استفاده می کند. صفحه نمایش T 200 تمام رنگی و تمام لمسی است. این صفحه به شما اجازه میدهد تا به تمام تنظیمات و عملکردهای دستگاه دسترسی داشته باشید. از طریق آن می توانید وضعیت باتری، نوع سیم پیچ، مقاومت سیم پیچ، تعداد پاف، قدرت دستگاه و … را مشاهده کنید. دستگاهی پیشرو که با طعم بی نظیر و حجم زیاد بخار، لذت ویپینگ را چند برابر میکند.