این روزها دیگر لباس‌های گلدار تنها مخصوص فصل بهار یا تابستان نیستند و طراحان لباس سعی می‌کنند دیدی فراتر از این داشته باشند و مدل لباس گلدار را برای فصل‌های سرد سال نیز معرفی می‌کنند. پس اگر به دنبال لباس‌های طرحدار برای فصل پاییز هستید بهتر است مدل لباس گلدار را نیز مد نظر داشته باشید و از این مدل‌های زیبا برای استایل پاییزی خود استفاده کنید. در این مقاله چندین مدل لباس گلدار زیبای پاییزی را که برای استفاده از منزل، بیرون و مهمانی‌ها مناسب هستند به شما معرفی می‌کنیم. در ادامه نیز چند استایل و ترکیب زیبا برای لباس گلدار را معرفی خواهیم کرد که می‌توانید در فصل پاییز امتحان کنید.

چند مدل لباس گلدار جدید و زیبا

پیراهن گلدار آستین کوتاه: این مدل لباس گلدار زیبا با بند روی یقه و آستین‌های کوتاه خود مناسب استفاده روزمره پاییزی است.

مدل لباس گلدار زیبا

مانتوی گلدار مشکی و صورتی: اگر مدل‌های گلدار شلوغ را نمی‌پسندید این مانتوی زیبا بهترین انتخاب برای شما است.

مدل لباس گلدار زیبا

لباس گلدار زرد چین‌دار: مدل‌های چیندار و گشاد هم راحت و زیبا هستند و هم مد روز و پوشیدن آن هیچ دردسری ندارد.

مدل لباس گلدار زیبا

مانتوی گلدار بنفش و سفید: اگر رنگ بنفش رنگ محبوب شماست این مانتوی گلدار زیبا را حتما امتحان کنید.

مدل لباس گلدار زیبا

مانتوی گلدار صورتی و قرمز: مدل‌های چیندار با آستین‌های پفی از مدل‌های زیبا و مد روز هستند که به همه می‌آیند.

مدل لباس گلدار زیبا

مانتوی گلدار کوتاه آبی: اگر به دنبال یک مانتوی جمع و جور هستید که دست و پاگیر نباشد این مدل زیبا را امتحان کنید.

مدل لباس گلدار زیبا

پیراهن گلدار قرمز و سفید: این مدل زیبا با یقه هفتی و آستین‌های پفی و بلند مناسب خانم‌های قدکوتاه و ریزجثه است.

مدل لباس گلدار زیبا

مانتوی گلدار مشکی چپ و راستی: اگر طرح‌های شلوغ و رنگی باب طبع شما نیست این مدل زیبا و ساده گلدار مشکی را انتخاب کنید.

مدل لباس گلدار زیبا

مانتوی گلدار سبز کوتاه: این مدل با آستین‌های پفی و زیبا هم راحت و هم جمع و جور است و انتخابی ایده‌آل برای روزهای پاییزی است.

مدل لباس گلدار زیبا

مانتوی گلدار بلند یقه چیندار: این مدل لباس گلدار بلند را می‌توانید در هر موقعیتی بپوشید و شیک و به روز باشید.

مدل لباس گلدار زیبا

پیراهن گلدار چیندار رنگی: مدل‌های چیندار و رافل دار این روزها بسیار محبوب هستند و انتخابی عالی برای تیپ پاییزی شما می‌باشند.

مدل لباس گلدار زیبا

مانتوی گلدار قرمز یقه چیندار: مانتوی گلدار ضرورتی ندارد که ساده باشد و مدل‌هایبا یقه چیندار هم زیبایی خاصی به آن می‌دهند.

مدل لباس گلدار زیبا

پیراهن گلدار آستین بلند مشکی: یک مدل دیگر برای خانم‌های ساده پسند که رنگ مشکی را بیشتر ترجیح می‌هند.

مدل لباس گلدار زیبا

پیراهن گلدار نارنجی با گل‌های ریز: گل‌های ریز این مدل لباس گلدار زیبایی خاصی به آن داده که برای هر شرایطی مناسب است.

مدل لباس گلدار زیبا

پیراهن گلدار مخمل آستین کلوش: مدل لباس کوتاه و آستین کلوش از مدل‌هایی است که به همه می‌آید و زیبایی خاصی دارد مخصوصا اگر با مخمل و طرح گل هم همراه شود.

مدل لباس گلدار زیبا

بلوز گلدار یقه پاپیونی با دامن چرم و کفش پاشنه بلند

مدل لباس گلدار زیبا

نه تنها مدل لباس گلدار جزو ترندهای فصل است بلکه بلوز مجلسی یقه پاپیونی نیز از مدل‌هایی است که این روزها طرفداران زیادی دارد و شما در واقع با انتخاب چنین بلوزی با یک تیر دو نشان می‌زنید. حال برای کامل کردن یک استایل نیمه مجلسی ساده همراه با این بلوز می‌توانید از یک دامن چرم کوتاه و پیلی‌دار رنگی استفاده کنید. رنگ دامن را هماهنگ با رنگ بلوز بگیرید مثلا اگر بلوز شما در خود گل‌های صورتی و زرشکی دارد یک دامن چرم زرشکی بهترین انتخاب خواهد بود. در نهایت برای تکمیل این استایل زیبا یک کفش پاشنه بلند ساده و کلاسیک انتخاب کنید و زیبایی تیپ خود را دوچندان کنید.

مانتوی گلدار چین‌دار و بوت مخمل

مدل لباس گلدار زیبا

اگر تابستان را در لباس‌های گلدار گذرانده‌اید دلیلی برای متوقف شدن شما وجود ندارد. شما در فصل پاییز هم می‌توانید مانتوهای گلدار زیبای خود را با پوشش مناسب استفاده کنید. مدل‌های چین‌دار و رافل دار مانتو چند فصلی است که بسیار محبوب هستند و نه تنها مد روز هستند بلکه به همه می‌آیند و برای هماهنگ کردن آن‌ها با فصل پاییز کافی است لباس پاییزی مناسبی به آن اضافه کنید که بوت پاییزی ساق کوتاه یک انتخاب عالی و مناسب است. اگر می‌خواهید از هر نظر مد روز باشید بوت‌های خود را هم مد روز انتخاب کنید و با یک جفت بوت مخمل زیبا با رنگ هماهنگ با مانتو و شلوار تنگ تیپ خود را کامل کنید.

سرهمی گلدار با تیشرت سفید و کفش کتانی

مدل لباس گلدار زیبا

سرهمی شاید اولین انتخاب شما برای پوشیدن در فصل پاییز نباشد اما این لباس متفاوت و خاص می‌تواند تغییری چشمگیر در تیپ شما ایجاد کند. اگر سرهمی گلداری در منزل دارید که نمی‌دانید چطور بپوشید و یا تصور می‌کنید این لباس برای فصل تابستان مناسب بوده و الان فصل آن نیست بهتر است به این روش عمل کنید. یک تیشرت ساده سفید زیر آن بپوشید تا هم گرم و هم پوشیده بمانید و با یک جفت کفش کتانی تیپ خود را کامل کنید. اگر بخواهید این لباس را برای بیرون از منزل بپوشید می‌توانید با یک مانتوی بافتنی جلوباز بلند استایل خود را تکمیل کنید و تیپ پاییزی متفاوتی داشته باشید.

مانتوی گلدار با پیراهن دکمه‌دار سفید و کفش متالیک

مدل لباس گلدار زیبا

مانتوهای گلدار پاییزی و یا کت‌های بلند گلدار پاییزی که آستین بلند چه آستین کوتاه چه جلوبسته و چه جلوباز یک انتخاب عالی برای تیپ پاییزی شما هستند و فقط کافی است با لباس‌های مناسبی همراه شوند. این لباس شامل یک پیراهن بلند دکمه‌دار برای پوشش کامل و ایجاد هماهنگی و تعادل در استایل است و در نهایت یک شلوار جین مد روز و یک جفت کفش متالیک شیک (پاشنه بلند یا لژدار یا تخت) هم می‌تواند کامل کننده تیپ سطح بالای شما باشد. این تیپ تقریبا به همه می‌آید و در هر موقعیتی اعم از رسمی و راحتی قابل استفاده است. دقت کنید که کفش متالیک کامل کننده مانتوی شماست و قرار نیست آن را تحت الشعاع قرار دهد.

مانتوی گلدار با کت چرم و شلوار جین

مدل لباس گلدار زیبا

اگر مانتوی گلدار تابستانی نازکی دارید که تصور می‌کنید برای هوای خنک پاییز مناسب نیست در اشتباه هستید. ساده‌ترین راه برای استفاده مجدد از این مدل لباس گلدار این است که لباس مناسبی برای کامل کردن تیپ پاییزی خود انتخاب کنید و چه چیزی بهتر از یک کت چرم شیک و زیبا که مد روز هم هست و به همه می‌آید. کامل کننده این تیپ زیبا یک شلوار جین آبی معمولی و یک جفت بوت چرم مشکی ساق کوتاه است که با کت هماهنگ است و لزومی هم ندارد که کیف خود را با این کفش ست کنید و می‌توانید از کیفی با رنگ هماهنگ یا متضاد با مانتوی گلدار خود استفاده کنید تا تیپ شما متعادل‌تر شود.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه پوشاک بانوان مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)