وقتی صحبت از شلوار جین زنانه می‌شود بیشتر خانم‌ها تصور می‌کنند تنها بلوز مناسب برای پوشیدن با آن تیشرت ساده یا طرح‌دار است در حالی که چندین مدل بلوز زنانه متنوع و زیبا وجود دارد که می‌تواند کامل کننده استایل شما با شلوار جین باشد. پس ضرورتی ندارد که بلوز مجلسی  خود را با دامن کوتاه یا بلند بپوشید و می‌توانید با پوشیدن آن با شلوار جین یک استایل شیک و سطح بالا مناسب مهمانی‌ها و دورهمی‌های خودمانی بسازید. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز چند مدل بلوز زنانه زیبا با ویژگی‌های خاص و متفاوت را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید همراه با شلوار جین بپوشید.

بلوز رنگی

مدل بلوز زنانه زیبا

شلوارهای جین معمولا آبی هستند و رنگ مکمل و متضاد این آبی ترکیب زیبایی را همراه با آن به وجود می‌آورد که می‌تواند در بلوز شما مورد استفاده قرار بگیرد. رنگ‌های زرد، زرد قناری، نارنجی، لیمویی، پرتقالی، قرمز گوجه‌ای و بیشتر طیف‌های قرمز این تضاد را در کنار شلوار جین به وجود می‌آورند و زیبایی خاصی به استایل شما می‌دهند. سعی کنید این رنگ را هماهنگ با رنگ پوست خود انتخاب کنید تا تیپ ایده‌آلی داشته باشید.

مدل بلوز زنانه کیمونویی

مدل بلوز زنانه زیبا

مدل بلوز زنانه کیمونویی از مدل‌هایی است که به همه می‌آید و شاید دلیل این که ژاپنی‌ها چندین قرن از این لباس استفاده کرده‌اند هم همین باشد. بلوزهای مدل کیمونویی در یک طرف بسته می‌شوند و آستین آن‌ها معمولا سرخود است البته برخی از مدل‌ها آستین جدا هم دارند. این مدل در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود هستند و  برای خانم‌هایی که شکم بزرگی دارند و دوست دارند کمر آن‌ها باریک‌تر به نظر برسد بسیار مناسب است.

بلوز مجلسی گلدوزی شده

مدل بلوز زنانه زیبا

لباس‌های گلدوزی شده این روزها طرفداران زیادی دارند و در همه انواع لباس از لباس مجلسی و راحتی گرفته تا شلوارها جین و لباس‌های ورزشی هم از گلدوزی استفاده می‌شود پس جای تعجبی ندارد که بلوز مجلسی گلدوزی شده و سنگ دوزی شده هم محبوبیت زیادی داشته باشد. این مدل بلوز حالت خانمانه‌ای دارد که همراه با شلوار جین تعادل زیبایی را به وجود می‌آورد و از اغراق آمیز شدن استایل شما جلوگیری می‌کند البته اگر شلوار جین گلدوزی شده پوشیده‌اید بهتر است بلوز مجلسی گلدوزی شده انتخاب نکنید.

مدل بلوز زنانه زیبا

مدل بلوز زنانه با آستین کلوش

مدل بلوز زنانه زیبا

طراحان لباس این روزها خلاقیت خود را روی آستین لباس‌ها پیاده کرده‌اند و هر روز شاهد مدل‌های جدیدی از آستین در لباس‌ها هستیم مثل آستین چین دار، پفی، لاله‌ای، کلوش و … . اما میان این همه مدل آستین یک مدل هست که به همه می‌آید و باعث می‌شود اندام شما متعادل‌تر و بازوهای شما باریک‌تر دیده شود. این مدل مدل آستین کلوش است. البته آستین کلوش هم تنها یک مدل ندارد و گلوش بلند، کوتاه، کلوش از سرشانه یا کلوش از آرنج مدل‌ها متنوع این بلوزهای مجلسی هستند که با شلوار جین ترکیب زیبایی می‌سازند.

مدل بلوز زنانه زیبا مدل بلوز زنانه زیبا

بلوز مجلسی توری در مدل‌های مختلف

مدل بلوز زنانه زیبا

توری همیشه از پارچه‌های پرکاربرد در تهیه لباس‌های مجلسی از جمله بلوز مجلسی بوده است. توری حالتی رمانتیک و خانمانه به بلوز شما می‌دهد که این ظرافت و زیبایی در کنار شلوار جین ترکیبی عالی به وجود می‌آورد. شما می‌توانید بلوز توری را در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی تهیه کنید مثلا بلوز توری با یقه اسکی و والان در قسمت سینه و آستین و یا بلوز توری گلدوزی شده با آستین‌های چین‌دار و پفی و توری‌های طرح‌دار و چاپی در رنگ‌های مختلف.

بلوز مدل بوهمیایی

مدل بلوز زنانه زیبا

مدل بلوز زنانه بوهمیایی استایل خاصی دارد و معمولا حالت کلوش و شل دارد که راحتی فوق‌العاده‌ای به وجود می‌آورد. این بلوزها از دهه‌های قبل به هدف پوشیدن با شلوارهای جین طراحی شده‌اند و اگر سبک بوهمیایی سبک مورد علاقه شماست حتما این ترکیب را خواهید پسندید. بلوزهای بوهمیایی مدل‌های متنوعی دارند اما معمولا در رنگ‌های خنثی مثل سفید و کرم و هلویی به شکل ساده یا طرح‌دار تهیه می‌شوند. این بلوزها معمولا یقه بازی دارند و در برخی مدل‌ها در قسمت یقه با بند بسته می‌شوند.

مدل بلوز زنانه زیبا

بلوز مجلسی گیپور

مدل بلوز زنانه زیبا

وقتی صحبت از لباس مجلسی می‌شود گیپور همیشه جزو اولین انتخاب‌های خانم‌ها است. این پارچه زیبا همیشه جزو ترندهای مهم لباس‌های مجلسی از جمله بلوز مجلسی بوده است و ترکیب آن چه با دامن و چه با شلوار جین زیبا خواهد بود. گیپورها تنوع بالایی در طرح و رنگ دارند و گیپورهای فانتزی و دورنگ از مدل‌های جدیدی هستند که اخیرا معرفی شده‌اند. لزومی ندارد کل بلوز شما از جنس گیپور باشد و اگر تنها قسمت یقه یا آستین و یا لبه‌های بلوز هم از این جنس باشد زیبایی آن دوچندان می‌شود.

مدل بلوز زنانه زیبا

بلوز ساده یقه  ب‌ب

مدل بلوز زنانه زیبا

یقه بلوز نقش مهمی در هماهنگی آن با چهره و همچنین بقیه لباس‌ها دارد. یقه‌های بلوز انواع مختلفی دارند اما هر نوعی را نمی‌توان با شلوا جین پوشید. یکی از انواع یقه که هماهنگی خوبی با شلوار جین دارد یقه ب‌ب با همان یقه پیترپنی است که فرمی منحنی دارد و در واقع از لباس‌های بچگانه الهام گرفته شده است. شاید تصو کنید چنین بلوزی حالت بچگانه دارد اما اگر یک مدل را امتحان کنید خواهید دید که چه ترکیب زیبایی را با شلوار جین به وجود می‌آورد.

پیراهن دکمه‌دار ساده یا گلدوزی شده

مدل بلوز زنانه زیبا

 

پیراهن دکمه دار با یقه مردانه چندین دهه است که به یکی از لباس‌های ضروری زنانه تبدیل شده است و یک مدل بلوز زنانه مهم و پرکاربرد به شمار می‌رود. این پیراهن‌ها را به سادگی می‌توان با شلوار جین ترکیب کرد و استایلی شیک و رسمی به وجود آورد. البته این مدل پیراهن‌ها تنها یک مدل محدود نیستند و چندین مدل و طرح خاص دارند و می‌توانند ساده‌ یا گلدوزی شده یا چین‌دار، بلند یا کوتاه، با آستین پفی و … باشند که هر کدام زیبایی خاص خود را دارد.

 

بلوز چین‌دار رنگی

مدل بلوز زنانه زیبا

رافل و چین در بلوزها طرفداران زیادی دارد و اضافه شدن این ویژگی‌ به بلوز باعث می‌شود حالتی ظرف و زنانه پیدا کند و ایرادهای اندام را به خصوص برای خانم‌هایی که اندام لاغر و پسرانه دارند بپوشاند و ترکیبی ایده‌آل هم برای شلوار جین باشد به خصوص اگر رنگ زیبا و شادی هم داشته باشند. این چین‌ها می‌توانند روی آستین‌های لباس، روی یقه، سینه یا لبه‌های لباس باشند و به آن حجم و زیبایی ببخشند.

مدل بلوز زنانه زیبا

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه پوشاک بانوان مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)