رپورتاژ آگهی


رفع بوی بد فاضلاب کار پیچیده ای نمی باشد و با امتحان چند روش ساده و خانگی به راحتی می توانید این مشکل را برطرف کنید.

لوله بازکنی برچسب تهران که یکی از معتبرترین سایت های ارائه خدمات لوله بازکنی و از بین بردن بوی فاضلاب می باشد، در ادامه چند روش استاندارد خانگی و آسانی را به شما آموزش داده است. چنانچه با انجام این روش ها باز هم مشکل رفع نشد، در نهایت روشی تضمینی برای آن ذکر شده است. بنابراین اگر از این مشکل رنج می برید حتما تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

روش های از بین بردن بوی بد فاضلاب

در ادامه خواهید خواند:

  • رفع بوی بد فاضلاب با روش های ساده و خانگی
  • علت بوی فاضلاب در خانه
  • علت بوی فاضلاب در توالت
  • علت بوی فاضلاب در آشپزخانه
  • علت بوی فاضلاب ماشین لباسشویی
  • رفع بوی فاضلاب در خانه به صورت تضمینی

رفع بوی بد فاضلاب با روش های ساده و خانگی

راه از بین بردن بوی بد فاضلاب در خانه چندان سخت نیست. به نوعی با کمترین هزینه شما می توانید برای از بین بردن بوی بد فاضلاب خانه اقدام کنید.

توجه داشته باشید که تمامی این روش ها ممکن است دفعه اول جواب ندهد و باید چندین بار آن را تکرار کنید. بنابراین نا امید نشوید.

رایج ترین و ساده ترین روش های رفع بوی بد فاضلاب در خانه موارد زیر می باشند:

  • استفاده از جوش شیرین
    • جوش شیرین و سرکه
    • جوش شیرین، نمک، یخ و لیمو
  • رفع بوی بد چاه فاضلاب با مخمر نان
  • استفاده از محلول رفع بوی بد فاضلاب
  • تماس با لوله بازکن پیروزی

رفع بوی بد فاضلاب با جوش شیرین

جوش شیرین یکی از تاثیرگذارترین مواد در رفع بوی بد فاضلاب، رفع بوی بد توالت ایرانی و… می باشد. جوش شیرین خاصیتی اسیدی دارد و تمامی مواد و پسماندهایی که در لوله فاضلاب گیر کرده اند را حل می کند.

به جرئت می توان گفت که جوش شیرین ماده ای قدرتمند در روش های خانگی برای رفع بوی بد چاه فاضلاب می باشد. برای تاثیرگذاری بیشتر در کنار جوش شیرین می توان از مواد دیگری هم استفاده کرد که در ادامه طرز تهیه و به کار بردن آنها جهت از بین بردن بوی بد فاضلاب را به طور کامل توضیح داده ایم.

جوش شیرین و سرکه

ترکیب جوش شیرین و سرکه یکی از قویترین مواد در از بین بردن بوی فاضلاب می باشد. برای استفاده از این محلول کافیست موارد زیر را قدم به قدم طی کنید:

  • به مقدار یک فنجان از این دو مواد را با یکدیگر ترکیب کنید؛
  • سپس فوری آن را درون لوله فاضلاب مورد نظر بریزید؛
  • بهتر است این عمل شب انجام شود و بگذارید تا صبح گرفتگی ها را به خوبی در خود حل کند؛
  • سپس آب جوش را به آرامی درون لوله فاضلاب بریزید تا باقی مانده های رسوب را از بین ببرد؛
  • چنانچه بار اول جواب نگرفتید دوباره این عمل را تکرار کنید. توجه داشته باشید که بیش از دو بار از این روش برای رفع بوی فاضلاب خانه استفاده نکنید؛ زیرا باعث بدتر شدن مشکل شما می شود.

جوش شیرین، نمک، یخ و لیمو

ترکیب جوش شیرین، نمک، یخ و لیمو نیز از موثرترین راه های از بین بردن بوی بد فاضلاب در خانه می باشند. برای استفاده از این روش کافیست مراحل زیر را به خوبی طی کنید:

  • ابتدا به مقدار مساوی نمک و جوش شیرین را با یکدیگر ترکیب کنید؛
  • سپس آن را درون لوله فاضلاب مد نظر بریزید؛
  • آب ولرم را به آنها اضافه کرده و درون لوله بریزید و ۳۰ دقیقه صبر کنید؛
  • مقدای تکه یخ و لیمو را روی لوله فاضلاب بگذارید و صبر کنید تا آب شوند.

لیمو باعث خوشبو شدن لوله فاضلاب و نمک و جوش شیرین باعث از بین رفتن رسوب ها می شوند.

رفع بوی بد فاضلاب با مخمر نان

استفاده از مخمر نان برای رفع بوی بد فاضلاب و رفع بوی بد دستشویی بسیار تاثیر گذار است. کافیست مخمر نان را با یک لیوان آب جوش ترکیب کرده و بگذارید مخمر در آب حل شود. سپس این ترکیب را درون لوله فاضلاب بریزید. بهتر است این کار را شب انجام داده و بگذارید تا صبح این ترکیب واکنش های خود را انجام دهد.

استفاده از محلول لوله بازکن برای رفع بوی بد فاضلاب

یکی از ساده ترین راه هایی که معمولا اکثر افراد آن را به کار می برند، استفاده از محلول رفع بوی بد فاضلاب است. برای استفاده از این محلول باید بسیار محتاطانه عمل کنید؛ زیرا به توصیه متخصصین لوله بازکنی تهران استفاده زیاد از محلول رفع بوی بد فاضلاب باعث پوسیدگی و خراب شدن لوله ها می شود. یکی از دیگر نکات مهم استفاده از این محلول، استفاده از برندهای معتبر است.

تماس با لوله بازکن پیروزی برچسب

“بالا زدن چاه فاضلاب و پیچیدن بوی نامطبوع زننده آن در همه جای محیط ممکن است در هر ساعت از شبانه روزی اتفاق افتد که بسیار آزار دهنده است. برچسب با توجه به این موضوع در محدوده پیروزی تهران ماهرترین متخصصین لوله بازکنی پیروزی را پوشش داده است تا فوری خود را به محل رسانده و با بهترین تجهیزات مشکل را برطرف کنند. برای ثبت درخواست کافیست با شماره تلفن لوله بازکنی خیابان پیروزی در برچسب تماس بگیرید.”

تماس با لوله بازکنی در پیروزی برچسب

متخصصین لوله بازکنی پیروزی تهران در سایت برچسب ۲۴ ساعته و شبانه روزی آماده خدمت رسانی در راستای رفع بوی بد فاضلاب به صورت تضمینی و با قیمتی مناسب می باشند. برای تماس با آنها کافیست روی لینک مربوطه کلیک کنید.

علت بوی فاضلاب در خانه

چه در خانه های نوساز و چه قدیمی انتشار بوی بد فاضلاب همه را آزار می دهد و در صورت بی توجهی به این امر در آینده ای نه چندان دور مشکلاتی را ایجاد میکند. بنابراین جهت رفع بوی بد فاضلاب ساختمان اولین قدم اصلی پیدا کردن علت آن است. یکی از اصلی ترین علت بوی بد فاضلاب در خانه، گرفتگی های لوله و چاه فاضلاب می باشد.

به طور کلی از رایج ترین علت های بوی بد فاضلاب در خانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتشار گازهای سپتیک فاضلاب
  • وجد پسماند های غذایی در لوله
  • پر شدن چاه فاضلاب و نشت آن
  • خشک بودن شتر گلویی لوله

علت بوی فاضلاب در آشپزخانه، حمام و… هر کدام دلایل مختلفی دارد که مورد بررسی قرار گرفته است. برای رفع بوی بد فاضلاب هم می توانید از روش های گفته شده کمک بگیرید.

گازهای سپتیک فاضلاب

گازهای سپیتک فاضلاب از ترکیباتی همچون متان، دی اکسید کربن، آمونیاک، نیتروژن، هیدروژن و سولفید هیدروژن تولید می شوند.

این ترکیب در اثر تجزیه شدن فضولات و پسماندهای داخل لوله و چاه فاضلاب توسط باکتری های هوازی ایجاد می شود. استفاده از زانویی یا شتر گلویی دلیل جلوگیری از انتشار این گاز و در نهایت باعث رفع بوی بد فاضلاب است.

پسماندهای مواد غذایی در لوله

با شستن ظروف در سینک ظرفشویی، روغن ها و مانده های مواد غذایی وارد لوله سینک و آشپزخانه می شوند. در صورت جلوگیری نکردن از ورود آنها و یا نریختن آب جوش، در گذر زمان این مواد در لوله فاسد شده و بوی بد فاضلاب در منزل پخش می شود.

چنانچه این مشکل به وجود آمد جهت رفع آن باید با یک فنر لوله بازکنی این پسماندها را خارج کرد. بهترین کار کمک گرفتن از لوله بازکن ماهر پیروزی در سایت برچسب می باشد. متخصصین لوله بازکنی پیروزی برچسب در تمامی این محدوده ها و با داشتن پیشرفته ترین تجهیزات انواع گرفتگی ها را رفع می کنند. کافیست در هر ساعت از شبانه روزی با آنها تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

پر شدن چاه فاضلاب و نشت آن

یکی از دلایل بوی بد فاضلاب، پر شدن چاه فاضلاب است. توجه به این امر بسیار مهم است؛ زیرا ممکن است در مدت کوتاهی باعث نشتی زمین شود.

زمانی که چاه پر می شود گازهای سپتیک که در اعماق چاه بوده اند بالا می آیند و بوی به شدت زننده ای را ایجاد می کنند. بنابراین در صورت مواجه شدن با این مشکل فوری دست به کار شده و برای رفع بوی بد فاضلاب، تخلیه چاه و ترمیم آن اقدام کنید.

علت بوی بد فاضلاب در اثر پر شدن چاه

خشک بودن شتر گلویی لوله

آب موجود در شتر گلویی گازهای سپتیک را در خود حل می کند که یکی از روش های رفع بوی بد فاضلاب می باشد. بنابراین باید همیشه حواسمان باشد که شتر گلویی خشک نباشد.

وجود مشکل در لوله کشی و مهندسی غیر استاندارد باعث می شود تا شتر گلویی خشک شود. در صورت وجود بوی بد فاضلاب در اطراف شتر گلویی باید لوله کشی را حتما بررسی کرد.

علت بوی بد چاه توالت

علت بوی بد دستشویی در خانه های نوساز می تواند به دلیل نقص فنی و مهندسی در لوله کشی باشد؛ در خانه های قدیمی نیز، گرفتگی چاه توالت و خراب شدن لوله فاضلاب باعث انتشار بوی بد فاضلاب می شود.

یکی از ساده ترین راه های رفع بوی بد دستشویی استفاده مداوم از سیفون است تا از بروز این مشکل جلوگیری کند. اگر بازهم با استفاده از سیفون بوی فاضلاب می پیچد، جهت رفع بوی بد فاضلاب در توالت باید از یک لوله بازکن با تجربه کمک بگیرید. در برچسب می توانید با این لوله بازکن ها در هر نقطه ای از تهران به راحتی و به طور مستقیم تماس بگیرید.

علت بوی فاضلاب در آشپزخانه

وجود بوی بد فاضلاب در آشپزخانه به دو علت ایجاد می شود:

  • رسوب گرفتگی و بسته شدن لوله فاضلاب کف آشپزخانه
  • وجود پسماندها و مواد غذایی در لوله سینک ظرفشویی

جهت رفع بوی بد فاضلاب در آشپزخانه باید تشخیص دهید ابتدا مشکل در کدام یک از این دو مورد است. چنانچه مشکل از لوله های کف آشپزخانه باشد، باید از فنر لوله بازکنی استفاده کنید و اگر از لوله سینک ظرفشویی است باید آن را باز و تمیز نمایید.

علت بوی فاضلاب در ماشین لباسشویی

وجود بوی بد فاضلاب در ماشین لباسشویی دلایل مختلفی دارد:

  • وجود پرز و مو در لوله تخلیه ماشین لباسشویی
  • رسوب گرفتن لوله های ماشین لباسشویی
  • اتصال لوله تخلیه ماشین به لوله فاضلاب خانه و انتشار بوی فاضلاب از طریق لوله فاضلاب

رفع بوی فاضلاب در خانه به صورت تضمینی

تمامی روش های خانگی جهت رفع بوی بد فاضلاب، برای مشکلات سطحی تاثیر گذار است. اگر با انجام چندین باره آنها نتیجه نگرفته اید باید از یک لوله بازکن ماهر کمک بگیرید.

سایت چاه بازکنی برچسب یکی از معتبرترین سایت های لوله بازکنی در سراسر تهران است که با ماهرترین و قابل اعتماد ترین افراد لوله بازکنی تهران همکاری دارد. متخصصین لوله بازکنی برچسب تضمینی و با قیمتی بسیار مناسب خدمات مربوطه را ارائه می دهند. برای تماس مستقیم با هریک از این افراد کافیست روی لینک کلیک کرده و نام منطقه خود در تهران را جستجو کنید تا نزدیکترین لوله بازکن به شما پیدا شود.

جمع بندی

تشخیص درست علت بوی فاضلاب در خانه قدمی بسیار مهم در حل آن است. برای رفع بوی بد فاضلاب آشپزخانه، حمام، توالت و… می توانید تمامی روش های خانگی که در بالا گفته شده است را امتحان کنید تا نتیجه بگیرید. چنانچه با انجام این روش ها نتیجه ای نگرفتید بدانید که مشکل بسیار حاد می باشد و باید توسط یک متخصص بررسی و رفع شود.

برای رفع بوی فاضلاب در خانه سایت برچسب را فراموش نکنید و بدانید که متخصصین لوله بازکنی برچسب در تمامی نقاط تهران همواره ۲۴ ساعته منتظر کمک رسانی به شما همراهان گرامی می باشند.