رپورتاژ آگهی


خرید انگشتر به عنوان هدیه

انگشتر باعث جذاب تر شدن استایل شما می شود. انگشترها به دلیل زیبایی خاصی که به استایل شما می بخشند، جزء جذاب ترین موارد انتخابی برای استایل شما هستند. یکی از هدیه های با ارزش برای آقایان نیز انگشتر مردانه است. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم در مورد نکات و آموزش راهنمای انتخاب انگشتر مردانه صحبت کنیم.

راهنمای خرید انگشتر خاص مردانه

برای خرید انگشتر خاص مردانه لازم است چندین نکته را رعایت کنید تا ایده آل ترین گزینه را خریداری کنید. انگشترهای بسیار متنوعی همچون انواع عقیق، سنگ شجر، نقره و … وجود دارند که البته نمی توان گفت استفاده از همه آن ها، تیپ و استایل شما را خاص تر می کنند، چون همه آن ها زیبایی و جذابیت مدنظر را ندارند.

نکات مهم برای خرید انگشتر مردانه

برای خرید انگشتر مردانه لازم است که به چند نکته ساده اما مهم توجه کنید تا یک انگشتر مردانه خاص و ایده آل را خریداری کنید.

انتخاب سایز انگشتان

در اولین قدم برای خرید انگشتر، لازم است که سایز انگشتان را تعیین کنید. ابتدا باید مشخص کنید که قصد تهیه انگشتر برای کدام انگشت را دارید و سپس کار زیر را انجام داده تا سایز انگشت را پیدا کنید.

  1. یک کاغذ را دور انگشتی که قصد تهیه انگشتر برای آن دارید، لوله کنید.
  2. کاغذ را چسب کرده تا در حالت لوله، باقی بماند.
  3. حالا بخش اضافی لوله را با قیچی بریده و آن را در حد یک انگشتر نگهدارید.
  4. سپس با استفاده از خط کش سایز لوله به دست آمده را بررسی کنید. سایزی که به دست می آید، سایز دقیق انگشت شماست و می توانید با اطمینان خاطر، یک انگشتر با همان سایز تهیه کنید.

پیشنهاد می شود وقتی که دست شما سرد است، سایز انگشت خود را نگیرید و چندین بار مراحل سایزگیری را انجام دهید تا از قاطعیت نتیجه به دست آمده مطمئن باشید.

جنس رکاب انگشتر

رکاب انگشتر را با استفاده از جنس های مختلف تولید می کنند. معمولا رکاب های نقره ای و پلاتینی، بیشتر مورد توجه آقایان قرار می گیرد. برای ساخت رکاب انگشتر از دو روش ماشینی و دستی استفاده می شود که البته انگشترهایی که با روش دستی ساخته می شوند، نفیس تر هستند. همچنین طرح رکاب انگشتر نیز اهمیت بالایی در خاص بودن و جذابیت انگشتر دارد.

جنس فلز انگشتر

یکی از ایده های جذاب کادو برای پسر، خرید انگشتر مردانه است. انگشترهای مردانه را با انواع فلزات تولید می کنند اما معمولا از فلزاتی چون آلیاژ پلاتین، نقره و فولاد بیشتر استفاده می شود. به علت زیبایی و گران بودن نقره، این فلز یکی از انتخاب های مطلوب اکثر افراد است.

نکته ای که به هنگام خرید انگشتر باید رعایت کنید، توجه به پوستتان است. ممکن است پوست شما به بعضی از فلزات حساسیت داشته باشد و در این صورت نباید از انگشترهای ساخته شده با این فلزات استفاده کنید. به علت این که انگشتر تقریبا در تمامی ساعات شبانه روز در تماس مستقیم با پوست شماست، در صورت حساسیت داشتن به فلز انگشتر، دردسرهای زیادی برایتان به وجود می آید. پس پیشنهاد می شود قبل از خرید حتما این موضوع را بررسی کنید.

نگین انگشتر

نگین انگشتر، باعث زیبایی هر چه بیشتر آن خواهد شد. از نگین های متنوعی برای ساخت انگشتر استفاده می شود که لازم است قبل از خرید، به آن ها توجه کنید. در حال حاضر برای بهبود رنگ نگین انگشتر، از روش هایی تحت عنوان بهسازی استفاده می شود که با استفاده از آن ها، رنگ نگین انگشتر زیباتر می شود.

بهسازی تکنیک های مختلفی دارد که یکی از مهم ترین آن ها بهسازی است. برای تشخیص اصالت نگین انگشتر، می توانید از کمک یک گوهرشناس استفاده کنید، چون تشخیص اصالت نگین انگشتر، کاری تخصصی بوده و برای عموم افراد امکان پذیر نیست.

رنگ نگین انگشتر

باید به دنبال انگشتری باشید که نگینی چشم نواز داشته باشد و ضمن شفافیت، رنگی یکنواخت در تمامی نگین پراکنده شده باشد. نگین های طبیعی دارای این خصوصیات، از سایر نمونه های طبیعی و مصنوعی گران تر هستند. به همین علت از روش های مختلف بهسازی، برای بهبود رنگ نگین انگشتر استفاده می شود تا کیفیت رنگ نگین افزایش یابد.

سایر ویژگی های نگین

از دیگر ویژگی های نگین انگشتر، می توان به اندازه آن اشاره کرد. هر چقدر که اندازه و ابعاد یک نگین بزرگ تر باشد نشان از قیمت بالاتر نگین دارد. اما در نظر داشته باشید نگینی را انتخاب کنید که اندازه ای مناسب داشته باشد. یک انگشتر صرف آن که نگین بزرگی دارد، گزینه ای ایده آل نخواهد بود. باید تناسب در ساخت انگشتر رعایت شود تا محصول نهایی جذابیت بالایی داشته باشد.

علاوه بر اندازه، شفافیت نگین و نوع تراش نگین نیز در نفیس بودن آن و تعیین قیمت نهایی کاربرد دارد. از دیگر فاکتورهای مهم نگین، وزن نگین است. هر چقدر وزن (قیراط) نگین، بیشتر باشد، نشان از گران تر بودن آن دارد.

نوع ساخت انگشتر

همانگونه که گفته شد، انگشترها را به دو روش سنتی و ماشینی تولید می کنند که انگشترهای ساخت دست، به سبب هنر به کار رفته برای ساخت آن ها، به صورت معمول گران تر هستند.

خرید انگشتر برای انگشتان مختلف

خرید انگشتر برای انگشتان مختلف

در این بخش در مورد خرید انگشتر برای انگشتان مختلف صحبت کرده و نکاتی را پیرامون این موضوع ارائه می دهیم.

خرید انگشتر مردانه برای انگشت اشاره

انگشت اشاره به دلیل کاربردهای گسترده ای که دارد، معمولا توجه بیشتری جلب می کند و می توان آن را یکی از جذاب ترین انگشتان برای خرید انگشتر توصیف کرد. پیشنهاد می شود انگشتر خاص خود را برای این انگشت تهیه کنید چون جذابیت و یک حس خاص بودن به استایل شما می بخشد.

خرید انگشتر مردانه برای انگشت حلقه

انگشت حلقه در بیشتر سنت ها، انگشتی مقدس و مورد توجه است، به نحوی که حلقه ازدواج در انگشت حلقه قرار داده می شود. اگر متاهل هستید پیشنهاد می شود که انگشتر مردانه ای که برای این انگشت تهیه می کنید را در انگشت حلقه سمت راست قرار دهید.

خرید انگشتر مردانه برای انگشت حلقه میانی

انگشت حلقه میانی، یکی از انگشت هایی است که به سبب بلندی و کاربردهایی که دارد، مورد توجه قرار می گیرد. می توانید انواع مختلف انگشتر را بر روی این انگشت سوار کنید.

خرید انگشتر مردانه برای انگشت کوچک

در گذشته های دور، شاهان و وزیران از انگشتر برای انگشت کوچک خود استفاده می کردند. البته با گذر زمان این رسوم از بین رفتند، اما قابل توجه است که بدانید انگشت کوچک به سبب جذابیت بالایی که دارد، یکی از بهترین گزینه ها برای سوار کردن انگشتر بر روی ِآن است.

در این مقاله یک راهنمای انتخاب انگشتر مردانه خاص و جذاب را ارائه کردیم. نکته مهمی که باعث چندین برابر شدن جذابیت انگشتر در انگشتان شما می شود، عدم استفاده از انگشترهای بسیار در انگشتان دست است. اگر از انگشترهای زیادی استفاده کنید، باعث دیده نشدن جذابیت آن می شود و به همین علت پیشنهاد می شود که انگشتانی خلوت داشته باشید و از یک انگشتر استفاده کنید.