دنیای جواهرات هم مانند بخش‌های دیگر دنیای مد تحت تاثیر ترندها و مد‌های جدید است و هر سال در نمایش‌های مد و تیپ‌های خیابانی می‌توان جدیدترین مدل‌های جواهرات را برای سال آینده پیش بینی کرد، مدل‌های متنوعی از زیباترین جواهرات از مدل‌های ساده گرفته تا نگین و مروارید به تعداد زیاد. در این مقاله نیز با بررسی تیپ‌های خیابانی برتر از سراسر جهان جدیدترین مدل‌های جواهرات را برای خانم‌های شیک‌پوش و خاص پسند که دوست دارند همیشه مد روز باشند تدارک دیده‌ایم.

گوشواره‌های بزرگ منجوق‌دار

جدیدترین مدل‌های جواهرات در سال 2017

قابل توجه خانم‌هایی که مدل‌های شلوغ و پر زرق و برق را می‌پسندند. این مدل‌های گوشواره از سنگ‌های ساده و تک رنگ و یا با رنگ‌های متنوع تهیه می‌شوند و برای موقعیت‌های مختلفی مناسب هستند و به خصوص می‌تواند برای خانم‌های جوان و نوجوان انتخاب جالب و جذابی باشند.

الماس‌های خیلی ریز

جدیدترین مدل‌های جواهرات در سال 2017

این مدل در جواهرات کلاسیک ساده کاربرد دارد مثل انگشتر و دستبند طلای مینیمال که دور تا دور آن از یک ردیف نگین الماس بسیار ریز ساده پوشیده شده است. این مدل‌ها برای خانم‌هایی که مدل‌های ساده و کلاسیک را می‌پسندند در همه گروه‌های سنی مناسب است و در هر موقعیتی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد حتی محیط‌های رسمی و کاری.

گوشواره‌های نامتقارن

جدیدترین مدل‌های جواهرات در سال 2017

شاید قبل از این استفاده از گوشواره‌های متفاوت در دو گوش کار عجیب و خنده‌داری به نظر می‌رسید اما پس از آن که چند سلبریتی این کار را در مراسم فرش قرمز انجام دادند به یک اتفاق در دنیای جواهرات تبدیل شد و اکنون یکی از جدیدترین مدل‌های جواهرات به کار بردن دو گوشواره در دو مدل و سایز متفاوت در دو گوش است. طبق این ترند این دو گوشواره باید تفوات بسیار زیادی داشته باشند مثلا در یک گوش از گوشواره میخی نگین دار و در گوش دیگر از گوشواره آویز بلند یا حلقه بزرگ استفاده می‌شود.

چوکرهای فلزی یکی از جدیدترین مدل‌های جواهرات

جدیدترین مدل‌های جواهرات در سال 2017

چوکرها نوارهایی هستند با یک قطعه فلزی زینتی که به دور گردن بسته می‌شوند. این مدل در دهه نود میلادی محبوبیت زیادی داشت اما در چند سال اخیر دوباره به دنیای مد بازگشت. اما امسال مدل جدیدی از این چوکرها باب شده که کاملا فلزی است و دور گردن قرار می‌گیرد و زیبایی خاصی دارد.

گوشواره‌های چندگانه

جدیدترین مدل‌های جواهرات در سال 2017

سوراخ کردن گوش از چندین قسمت مختلف از کارهایی است که شاید هر خانمی به آن علاقه نداشته باشد اما داشتن چندین گوشواره در هر گوش را همه دوست دارند. به همین دلیل مدل‌های خاصی از گوشواره‌ها در سال‌های اخیر باب شده که فقط به یک سوراخ ( و گاهی هیچ سوراخی) نیاز دارند اما مانند چندین گوشواره زیبا و متفاوت  و اغلب ساده و میینیمال روی لاله گوش به نظر می‌رسند.

انگشترهای درشت

جدیدترین مدل‌های جواهرات در سال 2017

اگر به مدل‌های ساده و مینیمال علاقه‌ای ندارید امسال مدل‌های دلخواه شما نیز باب هستند به خصوص در مورد انگشتر. مدل‌های درشت و با تزئینات متفاوت و جذاب مثل طرح حیوانات از مدل‌هایی است که امسال روی بورس خواهند بود.

زنجیرهای الهام گرفته از دهه هشتاد میلادی

جدیدترین مدل‌های جواهرات در سال 2017

اگر با تارخچه مد آشنا باشید می‌دانید که در دهه هشتاد میلادی سبکی باب شد به نام ماکسیمالیسم. یعنی طرح‌های شلوغ و بزرگ و استفاده زیاد از جزئیات و رنگ‌ها. این سبک در حال بازگشت به دنیای مد است و در جدیدترین مد‌های جواهرات نیز می‌توان این سبک را مشاهده کرد مثل زنجیرهای بزرگ و درشت الهام گرفته از دهه هشتاد.

گردنبندهای آویز نخی

جدیدترین مدل‌های جواهرات در سال 2017

اویزهای زینتی نخی، چرمی و پارچه‌ای دیگر مختص کیف‌ها و لباس‌های شما نیستند و از این به بعد می‌توانید از این لوازم تزئینی به عنوان زیورآلات و گردنبند هم استفاده کنید. جواهرات امروزه دیگر محدود به فلزات و سنگ‌های قیمیت نیستند و آویزهای بزرگ و رنگی زیبا هم می‌توانند به عنوان نوع جدیدی از جواهرات به کار روند.

گل‌ها، از جدیدترین مدل‌های جواهرات در سال جدید

جدیدترین مدل‌های جواهرات در سال 2017

و اما یک مدل معقول‌تر که می‌تواند مورد پسند اکثر خانم‌ها باشد، گل. همان طور که طرح‌ها و پارچه‌های گلدار در لباس‌ها باب شده است استفاده از این عنصر طبیعی زیبا در زیورآلات نیز یک ترند زیبا و ساختار شکنانه بوده است که مورد توجه خانم‌های خوش سلیقه قرار گرفته است. این گل‌ها در همه انواع جواهرات از بدلی تا اصل گرفته و در گردنبند و گوشواره و انگشتر هم کاربرد دارد.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس و جواهرات و اکسسوری مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه اختصاصی از مجله قرمز)