اگر قصد شرکت در یک مهمانی شاد و دوستانه را دارید حتما در کنار انتخاب لباس و آرایش مناسب به یک آرایش ناخن شاد هم نیاز خواهید داشت. اما یک مانیکور شاد و چشمگیر چه ویژگی‌هایی دارد و چطور می‌توان آن را اجرا کرد؟ یک آرایش ناخن شاد از رنگ‌های شاد و روشن تشکیل می‌شود و طرح‌های چشمگیر و فانتزی برای تزئین آن به کار می‌رود که همه این موارد به سلیقه و ذوق خود شخص بستگی دارد. اگر به دنبال یک مدل مانیکور شاد و زیبا هستید نگران نباشید ما در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز جالب‌ترین و زیباترین مدل‌های آرایش ناخن شاد را که امسال مد روز هستند به شما آموزش خواهیم داد و در ادامه چند رنگ لاک ناخن را که برای آرایش ناخن شاد لازم دارید معرفی خواهیم کرد.

مدل‌های جالب و جذاب برای آرایش ناخن شاد

در این بخش ۱۵ مورد از جالب‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن شاد را که تاکنون امتحان نکرده‌اید به شما معرفی خواهیم کرد.

آرایش ناخن شاد با رنگین کمانی از رنگ‌های پاستل: رنگ‌های پاستل مثل آبی آسمانی، صورتی، یاسی، لیمویی، نعنایی و … همیشه شاد و زیبا هستند و می‌توان آن‌ها را در کنار هم به صورت رنگین کمانی از رنگ‌های پاستل به کار برد و مانیکوری شاد و جذاب به وجود آورد.

جالب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن شاد

آرایش ناخن شاد با طرح میوه: خوراکی‌ها همیشه باعث شادی ما می‌شوند و میوه‌ها نیز با رنگ‌های زیبا و دلپذیر خود از این قاعده مستثنی نیستند پس استفاده از طرح میوه مثل گیلاس، هندوانه و … روی زمینه ساده ناخن می‌تواند زیبا و دوست داشتنی باشد.

جالب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن شاد

آرایش ناخن شاد با طرح‌های فانتزی زیبا: انتخاب یک طرح فانتزی برای تزئین ناخن به سلیقه و علایق شخصی شما بستگی دارد مثلا یک آسمان با تکه‌های ابر، یک چمنزار پر از گل و درخت و یا طرح بادکنک و چیزهای شاد دیگر همیشه انتخابی عالی هستند.

جالب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن شاد

آرایش ناخن با استیکر گل‌های زیبا: اگر در انتخاب یک طرح شاد و زیبا برای آرایش ناخن‌های خود تردید دارید سراغ طرح گل بروید. استیکرهای گل روی ناخن‌های ساده زیبایی خاصی به وجود می‌آورند و برای هر موقعیتی مناسب هستند. البته استفاده از تاپ کوت را پس از چسباندن استیکرها فراموش نکنید.

جالب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن شاد

آرایش ناخن شاد به سبک مینیمال: یک آرایش ناخن شاد لزوما نباید رنگارنگ و شلوغ باشد و حتی به سبک مینیمال هم می‌توان این کار را انجام داد. مثلا با ترکیبی از رنگ‌های خنثی و متالیک که با اشکال هندسی در کنار هم قرار گرفته‌اند می‌توان چنین طرحی را ساخت.

جالب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن شاد

آرایش ناخن شاد با طرح‌های مارپیچ: در طراحی ناخن همیشه سراغ خطوط افقی و عمودی نروید، گاهی فرم‌های مارپیچی در رنگ‌های متنوع و شاد هم می‌توانند طرح‌هایی رویایی و جذاب به وجود آورند که چشمان هر کسی را به خود خیره می‌کند.

جالب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن شاد

آرایش ناخن با چندین رنگ شاد: در این سبک آرایش ناخن شما به چند رنگ شاد و تعدادی استیکر متالیک نیاز دارید. ابتدا با اسفنج رنگ‌های شاد را روی تیپ ناخن‌ها به طور عمودی بزنید و از استیکر متالیک برای تمیز کردن و کامل کردن مانیکور خود بهره بگیرید.

جالب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن شاد

آرایش ناخن شاد با اکلیل صورتی: درخشش و براق بودن ناخن به شاد بودن و زیبایی آن کمک می‌کند پس تنها یک رنگ لاک اکلیلی هم می‌تواند به اندازه کافی زیبا و چشمگیر باشد. مثلا شما می‌توانید با اکلیل‌های صورتی ناخن‌های خود را مانند تصویر تزئین کنید و مانیکوری شاد و زیبا بسازید.

جالب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن شاد

آرایش ناخن با نقطه‌های قرمز زیبا: یک لاک ساده پایه را می‌توان با تعدادی نقطه‌های قرمز رنگ زیبا تزئین کرد به شرطی که این نقاط و دایره‌ها را طوری روی ناخن‌های بچینید که حالت نامتقارن و نامنظمی داشته باشند و طبیعی به نظر برسند.

جالب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن شاد

آرایش ناخن با طرح مژه و چشم: طرح چشم و مژه از طرح‌های جدیدی است که این روزها در طراحی اکسسوری و ناخن بسیار پرکاربرد شده است و شما با تهیه برچسب‌های مخصوص می‌توانید ناخن‌های خود را تزئین کرده و زیبا کنید.

جالب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن شاد جالب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن شاد

آرایش ناخن شاد با رنگ‌های متالیک: برای خانم‌هایی که طرح‌های اسپورتی‌تر را برای مانیکور شاد خود می‌پسندند می‌توانند از رنگ‌های متالیک استفاده کنند. مثلا رنگ نقره‌ای که با خطوط چهارخانه تزئین شده باشد بهترین گزینه برای خانم‌های اسپورتی پسند است.

جالب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن شاد

آرایش ناخن شاد با طرح گربه: اگر عاشق گربه هستید می‌توانید از تصویر گربه برای تزئین ناخن‌های خود استفاده کنید. ابتدا ناخن‌ها را با یک رنگ پایه مثل سفید پوشش دهید و از استیکرهای گربه برای آرایش ناخن‌ها کمک بگیرید.

جالب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن شاد

آرایش ناخن با طرح غذاهای خوشمزه: همان طور که گفتیم خوراکی‌ها باعث شادی همه می‌شوند و تصاویر آن‌ها هم روی ناخن‌ها می‌توانند این شادی را به شما و دیگراک منتقل کنند مثل طرح پیتزا، همبرگر، سوسیس و … که با استیکر روی ناخن شکل گرفته باشد.

جالب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن شاد

آرایش ناخن شاد با طرح برگ: طبیعت همیشه شادی آفرین است و عناصر طبیعی هم می‌توانند بخشی از مانیکور شاد شما باشند مثلا ناخن‌هایی که با طرح برگ روی زمینه ساده تزئین شده‌اند زیبا و دلپذیر هستند و به همه می‌آیند.

جالب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن شاد

آرایش ناخن رنگین کمانی: با کمک اسفنج و چند رنگ لاک ناخن می‌توان طرح‌های رنگین کمانی زیبایی روی ناخن به وجود آورد که نحوه ترکیب این رنگ‌ها به سلیقه و ذوق شخصی خود شما بستگی دارد.

جالب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن شاد

چند رنگ شاد برای آرایش ناخن شاد

اگر به دنبال رنگ‌های شاد و زیبا برای آرایش ناخن‌های خود هستید رنگ‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم:

لاک آلبالویی: آلبالویی یک رنگ کلاسیک و زیبا است که هم جذابیت و چشمگیری رنگ قرمز را در خود دارد و هم به اندازه کافی کلاسیک و سطح بالا است و می‌تواند انتخابی عالی برای مانیکور مجلسی شما باشد و ساده یا همراه با رنگ‌های دیگر به کار رود.

جالب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن شاد

لاک صورتی چرک: صورتی جزو رنگ‌های تطبیق پذیری است که همه خانم‌ها به آن علاقه دارند اما رنگ صورتی چرک به دلیل ملایم بودن و متمایل بودن آن به رنگ‌های خنثی، زیبایی بیشتری دارد و در همه موقعیت‌ها و همراه با بسیاری از رنگ‌ها می‌توان از آن استفاده کرد.

جالب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن شاد

لاک زرشکی: زرشکی هم که طیف تیره‌تری از قرمز و آلبالویی است در رده رنگ‌های خنثی و کلاسیک قرار می‌گیرد و برای خانم‌هایی که پوست متوسط یا تیره دارند انتخابی ایده آل به شمار می‌رود مخصوصا اگر با رنگ رژ لب هم هماهنگ انتخاب شود.

جالب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن شاد

لاک قرمز تند: کمتر کسی را می‌توان یافت که یک لاک قرمز در مجموعه لاک‌های خود نداشته باشد. این رنگ جزو شادترین و زیباترین رنگ‌ها برای آرایش ناخن است و می‌توان آن را به روش‌های مختلفی به کار برد و ناخن‌ها را با آن جذاب‌تر و زیباتر کرد.

لاک قرمز تند

لاک آبی تیره: آبی یک رنگ پرطرفدار است و رنگ آبی تیره جزو رنگ‌هایی است که همه می‌توانند از آن استفاده کنند مخصوصا خانم‌هایی که پوست روشن و متوسط دارند. این رنگ می‌تواند زمینه خوبی برای کار ناخن و طراحی مدل‌های شاد و زیبا هم باشد.

جالب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن شاد

لاک آبی نفتی: آبی نفتی هم یکی از طیف‌های آبی است که کمی مایل به رنگ‌های خنثی است و تطبیق پذیری بالایی دارد. رنگ آبی نفتی را می‌توان در کنار رنگ‌های شاد دیگر استفاده کرد و ترکیب‌هایی زیبا  و چشمگیر به وجود آورد.

جالب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن شاد

لاک هلویی: رنگ هلویی شباهت و نزدیکی زیادی به رنگ طبیعی پوست و ناخن دارد و شما می‌توانید از این رنگ زیبا برای پایه ناخن استفاده کنید و زمینه‌ای مناسب برای کار ناخن و اضافه کردن تزئینات دیگر به وجود آورید.

جالب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن شاد

لاک یاسی: لاک یاسی یا همان بنفش کمرنگ از زیباترین رنگ‌های لاک ناخن است که همه خانم‌ها به آن علاقه دارند. این رنگ را می‌توان به تنهایی یا در کنار رنگ‌های شاد دیگر مثل لاک متالیک مورد استفاده قرار داد.

جالب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن شاد

لاک مرجانی: مرجانی جزو خانواده رنگ‌های قرمز و صورتی است که مقدار کمی هم نارنجی در خود دارد و در دسته رنگ‌های گرم قرار می‌گیرد. لاک مرجانی یک لاک عالی برای کار روی ناخن به خصوص روی زمینه رنگ‌های خنثی و پایه است.

لاک مرجانی

لاک سفید: همه به یک عدد لاک سفید در مجموعه خود نیاز دارند. از این لاک سفید می‌توان برای زمینه کار ناخن و یا یک رنگ تزئینی روی رنگ‌های دیگر استفاده کرد و جلوه خاصی به ناخن‌ها داد. اگر پوست تیره‌ای دارید لاک سفید ساده و تنها می‌تواند طرح کار ناخن شما را شکل دهد.

جالب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن شاد

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)