رپورتاژ آگهی


تنظیماتی که استفاده از گوشی موبایل را برای همه آسان تر می کند

به لطف ابزارهایی مانند صفحه خوان‌ها و اندازه متن قابل تنظیم، تلفن‌های هوشمند به تدریج برای افرادی با مشکلات مختلف فزیکی کارآمد شدند. با انتشار اخیر iOS 16 اپل و نرم افزار اندروید ۱۳ گوگل، حتی ویژگی‌های دسترسی بیشتری معرفی یا ارتقا یافته است، از جمله ابزارهای رونویسی زنده بهبود یافته و برنامه‌هایی که از هوش مصنوعی برای شناسایی اشیا استفاده می‌کنند ارتقا چشمگیری داشته است. وقتی تنظیمات لازم فعال باشد، تلفن شما می‌تواند برای شما یک هشدار بصری زمانی که نوزادی در حال گریه است، یا یک هشدار صوتی برای زمانی که به دری نزدیک می‌شوید، ارسال کند. ما اینجا هستیم تا چند راهکار آسان را در اختیارتان قرار دهیم تا کاربری گوشی موبایل خود را حداکثر کنید.

استفاده از ‌ Shortcut Maker

تنظیماتی که استفاده از گوشی موبایل را برای همه آسان تر می کند

Shortcut Maker یک راه عالی برای ایجاد میانبرهای سفارشی برای برنامه‌های Android مورد علاقه، پیوندهای وب سایت، فایل‌ها، تنظیمات تلفن و موارد دیگر است. اگرچه نمی‌توانید از هر جایی از دستگاه خود به این میانبرها دسترسی داشته باشید، خوب است که بتوانید برای تقریباً هر چیزی که اغلب در تلفن خود استفاده می‌کنید، میانبر ایجاد کنید. برای بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند، پشتیبانی محدود برای سفارشی کردن نوار وظیفه اعلان‌ها و سازماندهی برنامه‌ها می‌تواند آزاردهنده باشد. بسیاری از سازندگان تلفن معمولاً ابزارهای مورد استفاده شما را در نوار وظیفه اعلان‌ها دارند، مانند چراغ قوه، نمادهای Wi-Fi و بلوتوث و حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی. اما در مورد برنامه های بارگیری شده خود که اغلب بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنید، چطور؟ دسترسی آسان میانبر به این برنامه‌ها یا حتی صفحات وبی که به آنها مراجعه می‌کنید می‌تواند بسیار مفید باشد. با بسیاری از این برنامه‌های میانبر اندروید، می‌توانید راحت‌تر و حتی گاهی بدون خروج از برنامه‌ای که در حال حاضر در آن هستید، به پرکاربردترین برنامه‌های خود دسترسی داشته باشید.

اگر یک گوشی همراه با قابلیت شخصی سازی مناسب می‌خواهید می‌توانید samsung galaxy a33 5g را در لیست بررسی خود قرار دهید. سامسونگa33 یک گوشی با قابلیت‌هایی چون عکسبرداری و فیلمبرداری ۴k و با ۱۲۸ گیگ رم و رام ۸ است که به عنوان یک میان رده با قیمت عالی شناخته می‌شود. گوشی سامسونگa33 از پیشنهاداتی است که توصیه می‌شود حتما از آن دیدن کنید.

استفاده از Assistive Touch

Assistive Touch یکی دیگر از گزینه‌های میانبر شناور عالی برای اندروید است اگر می‌خواهید همیشه بتوانید مرکز میانبر خود را در بالای همه برنامه‌های خود ببینید. یک نماد مربع خاکستری روشن با یک دایره سفید در وسط، یکسان با نماد برنامه Assistive Touch خواهید دید. وقتی روی این کلیک می‌کنید، منوی میانبر شما ظاهر می‌شود. می‌توانید وقتی اولین بار روی نماد مربع خاکستری ضربه می‌زنید، ظاهر منوی اولیه‌تان را سفارشی کنید. سپس، از آنجا می‌توانید گزینه‌های سفارشی بیشتری را اضافه کنید. شما می‌توانید محبوب‌ترین برنامه‌ها را به این لیست اضافه کنید. اکنون وقتی منوی خود را باز می‌کنید و نماد Favorites را فشار می‌دهید، منوی تعداد برنامه سفارشی شده شما ظاهر می‌شود تا بتوانسد به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. می‌توانید از این مورد روی Galaxy S23 Ultra استفاده کنید. samsung galaxy s23 ultra با داشتن میانبرهای انتخابی راه شما برای دسترسی آسان به برنامه‌های محبوب‌تان را هموار کرده است. در بررسی ها s23 ultra قیمت خرید مناسبی در مقابل مشخصات عالی خود داشته است. گلکسی اس ۲۳ اولترا یک پرچمدار سامسونگ است که در تنظیمات خود گزینه‌های کاربردی برای سفارشی شدن دارد.

Shortcutter

Shortcutter یک برنامه منظم است که به شما امکان می‌دهد به دو روش مختلف به تنظیمات تلفن و میانبرهای برنامه‌های سفارشی برای دستگاه Android خود دسترسی داشته باشید. ابتدا، می‌توانید از آن به‌عنوان یک پوشش میان‌بر شناور استفاده کنید که در بالای هر برنامه‌ای که در تلفن Android خود باز می‌کنید نشان داده می‌شود. نمادی وجود دارد که باید روی آن ضربه بزنید تا منو باز شود، و همیشه قابل مشاهده خواهد بود. یا، می‌توانید یک منوی نوار کناری تنظیم کنید. برای استفاده از منوی نوار کناری، کافی است هر زمان که به آن نیاز داشتید انگشت خود را به گوشه بکشید.

تنظیمات Notification Taskbar

تنظیماتی که استفاده از گوشی موبایل را برای همه آسان تر می کند

برنامه Notification Taskbar یکی دیگر از راه‌های مفید برای همیشه در دسترس بودن برنامه‌های کاربردی است. این برنامه اندروید فقط به شما امکان می‌دهد میانبرهایی را به سایر برنامه‌هایی که اغلب استفاده می‌کنید اضافه کنید و به شما اجازه نمی‌دهد هیچ پیوند وب سایت سفارشی یا هر چیز دیگری به جز برنامه‌ها اضافه کنید. بسته به اولویت خود، می‌توانید یک ردیف از چهار تا شش برنامه را به نوار وظیفه اعلان تند کشیدن به پایین متصل کنید. در حالی که این فضای زیادی برای کار کردن در اختیار شما قرار نمی‌دهد، بسیاری از ما اغلب از تعداد کمی از برنامه ها استفاده می‌کنیم. از آنجایی که این برنامه بسیار ساده است، باتری شما را حتی زمانی که در پس‌زمینه کار می‌کند، خالی نمی‌کند. استفاده از این برنامه نیز بسیار آسان است، بنابراین اگر از نظر فناوری می‌ترسید، با برنامه Notification Taskbar چیزی برای ترس ندارید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این تنظیمات کلیک کنید.

کلام آخر

اندروید ویژگی‌های منحصربه فردی برای شخصی سازی دارد که شما این گزینه‌ها را در ios نمی‌بینید. آیفون بهینه سازی شده است اما امکان سفارشی سازی کمی دارد و به همین دلیل اندروید برای کسانی که به دنبال گزینه‌های بیشتری هستند مناسب است.

نویسنده: سارااقبالی