لوازم آرایشی از پرکاربردترین لوازم مورد استفاده بانوان هستند و اکثر خانم ها به صورت روزمره از لوازم آرایشی مختلفی استفاده می کنند. رژ لب و ریمل را می توان از پرکاربردترین لوازم آرایشی به شمار آورد. در این مقاله قصد داریم بهترین برندهای لوازم آرایشی در ایمالز را به شما معرفی کنیم. اگر قصد خرید رژلب و ریمل را دارید، با ما همراه باشید.

خرید بهترین رژ لب

سرب دار بودن یک رژ لب و یا سرطان زا بودن آن سوال تمامی خانم ها می باشد و اینکه دلیل سرب داشتن رژ لب چیست؟ پاسخ این سوال افزایش ماندگاری رژ لب می باشد و تولید کنندگان از مقداری عنصر سرب برای تولید رژ لب استفاده می نمایند تا ماندگاری رژ لب را بیشتر کنند علاوه بر رژ لب در برخی دیگر از مواد آرایشی نیز سرب وجود دارد و میزان سربی که برای رژلب ها و دیگر مواد آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است به گونه ای که یک مواد آرایشی سرب بیشتر و یک مواد آرایشی سرب کمتری دارد. لازم به ذکر است که تفکر بسیاری از خانم ها از رژ لب سرطان زا بودن آن می باشد و گفتنی است که مقدار سربی که برای رژلب مورد استفاده قرار می گیرد مورد تایید سازمان بهداشت و غذای آمریکا FDA می باشد و این تاییدیه نشان از سرطان زا نبودن رژ لب و مواد آرایشی که سرب درون آنها به مقدار اندک استفاده شده است می دهد. توصیه می کنیم هنگام خرید رژلب مارک های معروف را انتخاب نمایید تا از کیفیت آن مطمئن شوید و از هرگونه حساسیت احتمالی که ممکن است برایتان به وجود آید جلوگیری نمایید. طبق گفته هایی ما در قسمت بالا سرب سبب ماندگاری بیشتر رژ لب می گردد و هر اندازه ماندگاری رژ لبی که خریداری می کنید بیشتر باشد متوجه می شویم که سرب بیشتری درون آن وجود دارد.

چگونه رژ لب را انتخاب می کنیم؟

بهترین رژ لب

هنگام خرید رژ لب اولین موردی که باید مورد توجه قرار گیرد رنگ پوست می باشد زیرا بی توجهی به رنگ پوست سبب خواهد شد رژلبی را انتخاب نمایید که موجب گرفتگی صورتتان گردد. توجه به رنگ پوست اهمیت بسزایی دارد و با توجه به آن رژ لبی را خریداری می کنید که صورت شما را شادات و زیباتر می کند. در نتیجه از مهمترین نکات توجه به تناژ رنگ پوست می باشد یعنی تشخیص دهید ته رنگ پوستتان چه رنگی می باشد. افرادی که ته رنگ پوستشان رنگ های سرد می باشد بهترین انتخاب برایشان رژلب هایی متمایل به رنگ سرد می باشد اما اگر برعکس باشد و ته رنگ پوستشان متمایل به رنگ های گرم باشد بهتر است رژلبی را خریداری نمایند که رنگش تناژ گرم داشته باشد تا در زیباتر شدن تاثیر زیادی بگذارد. انتخاب برای افرادی که رنگ پوستشان خنثی می باشد کاملا آزاد است و رنگ های مختلف را می توانند خریداری نمایند. اگر جز افرادی هستید که رنگ پوستتان گندمی می باشد رژلب هایی به رنگ های صورتی گرم با پایه آبی، قرمز، نارنجی، رژلب جگری، رژلب مات صورتی، رژلب قرمز مایل به قهوه ای، زرشکی، مسی و بنفش می تواند بهترین گزینه برای خرید باشد.

رژلب برای پوست سبزه

بهترین گزینه برای خرید رژلب برای افرادی که از رنگ پوست سبزه ملایم به زیتونی برخوردارند رژلب هایی به رنگ های گلبهی، جگری، صورتی پررنگ و نارنجی می باشد. اگر جز این دسته از افراد هستید به هیچ عنوان به سراغ رژلب هایی به رنگ قهوه ای نروید. رنگ های تونالیته قهوه ای و بنفش همچون کاراملی، گردویی وجگری می تواند انتخاب مطلوبی برای آن دسته از افراد باشد که رنگ پوستشان سبزه تیره و برنزی می باشد اگر شما نیز در این دسته قرار می گیرید از استفاده از رژلب های کم رنگ خودداری نمایید.

رژلب برای پوست سفید

بهترین رنگ های رژلب برای افرادی که رنگ پوستشان سفید می باشد رنگ های صورتی، گلبهی، مات و موکا می باشد که افرادی که در هنگام قرارگیری در معرض آفتاب دچار قرمزی نمی شوند می توانند از این گزینه ها استفاده نمایند. علاوه بر رنگ های معرفی شده می توانید به سراغ رنگ های نظیر قرمز، بنفش و جگری بروید. رنگ طلایی را برای افرادی که رنگ پوست آنها سفید می باشد به هیچ عنوان پیشنهاد نمی کنیم.

خرید بهترین ریمل

با خرید یک ریمل با کیفیت و مطلوب می توانید زیبایی خود را افزایش دهید و در درخشانتر شدن چشم ها دخیل باشید. در خرید ریمل باید نکاتی مورد توجه قرار گیرد تا انتخاب مطلوب تری تجربه گردد. ریمل را می توان جز مهمترین لوازم آرایشی برای خانم ها محسوب نمود و بسیاری از خانم ها به آرایش چشم خود توجه و اهمیت زیادی می کنند در نتیجه این افراد باید در خرید ریمل دقت بیشتری صرف نمایند و اکثرا این گونه نیز می باشد. بسیاری از خانم ها قادر به انتخاب یک ریمل مطلوب و مرغوب نیستند و اطلاعات کمی در این مورد دارند. از اصلی ترین نکات که باید هنگام خرید ریمل مورد توجه قرار گیرد نوع چشم و مژه ها می باشد و کمتر کسی پیدا می شود به آن توجه کند.

چگونه رنگ ریمل را انتخاب کنید؟

رنگ ریمل

ریمل هایی که به رنگ مشکی می باشند انتخاب مناسبی برای تمامی خانم ها هستند و هنگام خرید باید به رنگ آن دقت شود و برای اطمینان از مشکی بودن رنگ ریمل می توانید آن را بر روی یک دستمال مشکی کشیده و به رنگ آن توجه کنید اگر پس از کشیدن ریمل بر روی دستمال کاغذی متوجه شدید رنگ ریمل مایل به خاکستری می باشند آن را خریداری ننماید. ریمل هایی که به رنگ قهوه ای می باشند می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که  موهایی به رنگ روشن و یا قرمز دارند این دست افراد با استفاده از این رنگ ریمل می توانند در طبیعی تر شدن چهره تاثیر گذار باشند. خانم های جوان می توانند به سراغ ریمل هایی به رنگ های آبی، قرمز، سبز و برخی رنگ های دیگر بروند.

نکات خرید بهترین ریمل

پیش از آنکه برای مژه های خود ریمل بزنید از فرمژه استفاده نمایید تا زیبایی مژه هایتان پس از استفاده از ریمل افزایش یابد حتما دقت داشته باشید هنگام استفاده از فرمژه هیچ موادی بر روی مژه ها وجود نداشته باشد زیرا سبب شکسته شدن و صدمه رسیدن به مژه ها می گردد. فرمژه ای را استفاده نمایید که پهن باشد و قادر به فر نمودن یکدست مژه ها باشد به گونه ای که پد پلاستیکی آن به خوبی را محل خود قرار گیرد. با خرید ریمل هایی به رنگ تیره می توانید در بلندتر دیده شدن مژه ها تاثیرگذار باشید. افرادی که از مژه های نازک و کوتاه برخوردارند توصیه می کنیم از ریمل های بلندکننده و حجم دهنده بهره گیرند. هنگام ریمل زدن به این روش عمل کنید ابتدا یک لایه ریمل زده و پس از خشک شدن آن مجدد سرمژه ها و مژه های انتهای چشم را ریمل بزنید تا زیبایی بیشتری به مژه ها و چهره شما ببخشد. اگر جز افرادی هستید که ریمل های بلندی دارید پیشنهاد می کنیم از ریمل های بلندکننده استفاده نکرده و ریمل های حجم دهنده را جایگزین نمایید.