جالب و خواندنی


میلان یکی از قطب های اقتصادی ایتالیا و پایتخت مد به حساب می آید، از این رو بسیاری از گردشگران و مسافران بدون سر زدن به این مراکز خرید بزرگ نمی توانند آن را ترک کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی تعدادی از مراکز خرید و بهترین اوت لت میلان بپردازیم.

فیدنزا آوت لت ویلیج Fidenza Outlet Village میلان

گاهی اوقات میلان ایتالیا می تواند مقصدی مناسب، برای افرادی باشد که میل وافری به یافتن چیز های عالی علی الخصوص در زمینه صنعت مد دارند. فیدنزا آوت لت ویلیج که یک ساعت با شهر میلان فاصله دارد می تواند تجربه ای همچون بودن در پایتخت لباس را برای شما ایجاد کند، چرا که بوتیک های آن کاملا مشابه اوت لت های مرکز شهر می باشند.

بهترین اوت لت میلان

برند هایی همچون لا پرلا La Perla، میسونی Missoni، والنتینو Valentino و بسیاری از برند های معروف دیگر در این اوت لت به نمایش گذاشته شده اند. هر روزه اتوبوس هایی وجود دارند که از میلان به سمت این اوت لت حرکت می کنند و شما می توانید با پرداخت فقط ۲۰ یورو به آنجا بروید و ۱۰ درصد تخفیف ویژه برای خرید های خود بگیرید.

گالری ویتوریو امانوئل میلان

مرکز خرید Galleria Vittorio Emanuele II قدیمی ترین و بهترین اوت لت میلان به حساب می آید که علاوه بر این که یک مرکز خرید می باشد، یک شاهکار معماری نیز محسوب می شود. این مرکز خرید را در سال های ۱۸۶۵ تا ۱۸۷۷ ساخته اند که شما با خرید تور میلان ایتالیا می توانید از این بنای تاریخی، شاهکار معماری و مرکز خرید دیدن نمایید.

گالری ویتوریو امانوئل میلان مجموعه ای چهار طبقه و طاق دار می باشد که در مرکز میلان قرار دارد و شامل تنها هتل هفت ستاره ی تایید شده دنیا یعنی هتل Town House Galleria است. کافه هایی در نزدیکی این مرکز خرید ساخته شده است که می توانید برای دقایقی در آن جا استراحت کنید و فنجانی قهوه بنوشید.

کوادری لادرو میلان

منطقه Quadrilatero d’Oro به معنای مستطیل طلایی، متشکل از چهار خیابانی است که میزبان فروشگاه های برند های برتر و مطرح دنیا می باشد. کوادریلادرو د اور را می توان گفت بهترین اوت لت میلان به حساب می آید که خرید از آن رویای هر عاشق خریدی است.

بهترین اوت لت میلان

شما می توانید برای تماشا یا خرید آخرین محصولات طراحان برتر مد یعنی ورساچه Versace، پرادا Prada، روبرتو کاوالی Roberto Cavalli، آرمانی Armani و … به خیابان های سنت آندریا Sant Andrea، سپایگا Spiga و مانزونی Manzoni سر بزنید.

منطقه بررا میلان

منطقه بررا Brera به گالری های هنری اش معروف است و میزبان بوتیک های کوچک با بهترین محصولات مد ایتالیا می باشد. بازار های فضای باز این منطقه را به هیچ وجه فراموش نکنید، چرا که در خیابان های سن مارکو San Marco بازاری در روز های دوشنبه و پنجشنبه بازاری به پا می شود که دیدن آن خالی از لطف نیست.

نویگلی میلان

منطقه نویگلی Navigli علاوه بر این که محل مناسبی برای تفریح و گشت و گذار در شب ها محسوب می شود، فرصتی فوق العاده جهت خرید در میلان نیز می باشد. در گوشه و کنار خیابان های بوتیک های شیک و منحصر به فردی وجود دارد که اغلب در اطراف پورتو جنوا Porta Genova متمرکز شده اند.

مرکز خرید آرمانی میلان

مرکز خرید آرمانی یکی دیگر از مراکز خرید مهم در میلان می باشد که در واقع می توان گفت بهترین اوت لت میلان با بنایی چهار طبقه و عظیم نیز به حساب می آید. در بوتیک های این مجموعه می توانید انواع کفش، کیف، لباس و عطر و ادکلن های مختلف با برند های معروف و به روز را مشاهده و خریداری نمایید.

این مرکز خرید از نظر بسیاری از توریست ها، یکی از محبوب ترین مراکز خرید در شهر میلان محسوب می شود. یک طبقه از این مجموعه و ساختمان بزرگ، به رستوران های خاص آرمانی اختصاص داده شده است.

مرکز خرید Barry & Brian میلان

فروشگاه Barry & Brian در واقع یک دپارتمان استور زنجیره ای ایتالیایی می باشد که دفتر اصلی و فروشگاه مرکزی آن در نزدیکی میدان San Babila واقع شده است. این مجموعه تجاری بسیار بزرگ و شامل ۱۲ طبقه است که به هر چیزی که نیاز دارید با بهترین کیفیت می توانید دسترسی داشته باشید.

در طبقه اول این مجموعه کافه و بستنی فروشی هایی وجود دارد که می توانید دقایقی در آن ها استراحت کرده و بهترین نوشیدنی ها را میل کنید. طبقه دوم این مجموعه عظیم به بهترین برند های دنیا در زمینه ساعت و زیورآلات اختصاص دارد. در طبقه پنجم تا نهم بیش از ۲۰۰ فروشگاه زیورآلات، فشن و متعلقات زنانه و مردانه از برند های مشهور قرار دارد.

میدان سن بابیلا میلان

میدان سن بابیلا یکی از میادین قدیم باستانی و بهترین اوت لت میلان می باشد که مراکز خرید بسیار زیادی را در خود جای داده است. بسیاری از توریست ها و گردشگران معتقدند که میلان پایتخت مد و فشن جهان و به گونه ای بهترین منطقه برای علاقمندان به طراحی های لوکس و عجیب می باشد.

میدان سن بابیلا میلان

شما می توانید هر نوع مغازه ای را که می خواهید در میدان سن بابیلا میلان ایتالیا بیابید. مراکز فروش طراحان معروف تا مغازه های کوچک لباس فروشی و هر چیزی که نیاز دارید در این میدان پیدا می شود. در واقع می توان گفت میدان سن بابیلا یکی از عمومی ترین مراکز خرید در شهر میلان و یکی از بهترین مراکز خرید در کل ایتالیا به حساب می آید.

مرکز خرید IL CENTRO میلان

این مرکز خرید در نزدیکی میلان واقع شده است که در آن بیش از ۲۰۰ فروشگاه و بوتیک از جمله اولین فروشگاه لگو در ایتالیا، زارا، پریمارک، M&H، یک سوپرمارکت بسیار بزرگ فول سرویس و ۲۵ رستوران وجود دارد.

بنای این مرکز با الهام از کاونت گاردن لندن توسط معمارانی به نام Michele de Lucchi و Davide Padoa و Arnaldo Zappa طراحی شده است. علاوه بر رستوران و فروشگاه، امکانات دیگری همچون پارک اسکیت، موزه Alfa Romeo، برند ایتالیایی ماشین، محوطه مخصوص بازی کودکان و مجموعه ورزشی در این مرکز خرید وجود دارد.