رپورتاژ آگهی


مالدیو یکی از رویایی ترین مقاصد آسیایی است که امروزه به شدت مورد استقبال گردشگران قرار می‌گیرد. این کشور که پایتخت آن شهر ماله است، مجموعه ای متشکل از حدود ۱۲۰۰ جزیره کوچک و بزرگ بوده که در اقیانوس هند واقع شده اند. گردشگرانی که قصد سفر به این مقصد جذاب را دارند، با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل مالدیو، برای سفر خود برنامه ریزی می‌کنند. مالدیو دارای هتل‌های بی‌نظیر زیادی بوده که تجربه اقامت در این بهشت زمینی را برای مسافران متفاوت می‌کند. در این مطلب قرار است نحوه پیدا کردن بهترین هتل های مالدیو را برایتان بگوییم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

اقامت در بهترین هتل های مالدیو را تجربه کنید

مالدیو، سرزمین هزار جزیره

 مالدیو نام کشوری جزیره ای یا مجمع‌الجزایر بوده که به کوچک‌ترین کشور قاره آسیا نیز شهرت دارد. مقصد رویایی مالدیو به قدری زیباست که آن را با نام بهشت روی زمین می‌نامند. بیشتر سواحل مالدیو را جزایر مرجانی تشکیل می‌دهند که این نوع جزایر تنها ۵ درصد از جزایر دنیا را تشکیل می‌دهند و به همین دلیل مالدیو بسیار خاص و دیدنی است. سفر به مالدیو با وجود سواحل شنی، آسمانی صاف و آفتابی و اقیانوسی آبی، آرزوی هر گردشگری است. تمامی هتل های مالدیو در جزایر مخصوص به خود واقع شده‌اند، این به این معنا بوده که امکانات رفاهی و اقامتگاهی که در سفر به مالدیو انتخاب می‌کنید در اکثر مواقع، تنها انتخاب‌های شما در طول سفر است.

رزرو هتل های مالدیو

اگر به دنبال رزرو بهترین هتل های مالدیو با مناسبترین قیمت هستید، سایت فلای تودی مناسب‌ترین گزینه برای شما است. چرا که فلای تودی کامل ترین لیست مراکز اقامتی جزایر مالدیو را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای رزرو آنلاین هتل مالدیو در سامانه فلای تودی کافیست به صفحه رزرو هتل مراجعه کرده و به قسمت رزرو هتل خارجی بروید. در این قسمت شهر ماله پایتخت مالدیو را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید، تاریخ ورود و خروج از هتل را انتخاب کرده و روی گزینه جستجو کلی کنید. اگر هتل یا اقامتگاه خاصی برای رزرو مد نظرتان است کافیست در قسمت نام هتل، حداقل ۲ حرف از نام آن را وارد کنید.

در ادامه لیست کاملی از تمام مراکز اقامتی مالدیو از هتل های ارزان قیمت گرفته تا ریزورت ها و هتل های پنج ستاره و لوکس به ترتیب به شما نمایش داده می‌شود و شما با مقایسه دقیق می‌توانید بهترین و مناسب‎ترین هتل را متناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید.

اقامت در بهترین هتل های مالدیو را تجربه کنید

نحوه رزرو آنلاین هتل مالدیو

هنگام رزرو آنلاین هتل مالدیو، در صفحه جستجوی، در نگاه اول می‌توانید نام، آدرس، هزینه رزرو، امتیاز کاربران و تصویر آن را ببینید. بعد از مقایسه کلی و انتخاب اقامتگاه مورد نظر گزینه نمایش قیمت را بزنید تا وارد صفحه آن هتل شوید. در صفحه هتل می‌توانید اطلاعات کاملی از هتل مثل امکانات و خدمات آن، آدرس دقیق و موقعیت مکانی هتل روی نقشه، فاصله اماکن مهم و دیدنی مالدیو تا هتل منتخب، قوانین و شرایط، امتیاز مسافرانی که در هتل اقامت داشته‌اند و اطلاعات کلی مورد نیاز را یکجا ببینید.

در قسمت جستجوی قیمت ها، بعد از انتخاب دقیق تاریخ، تعداد افراد و اتاق را وارد کرده و کلید نمایش قیمت‌ها را بزنید. در ادامه لیست کاملی از انواع اتاق و سوئیت های موجود در هتل، نحوه و شرایط کنسلی و هزینه رزرو آن نمایش داده می‌شود. با مطالعه دقیق و انتخاب هر واحد اقامتی، وارد صفحه رزرو آن خواهید شد و با پر کردن اطلاعات مسافران و پرداخت هزینه آن، واچر هتل را در زمانی کوتاه دریافت کنید.

معرفی بهترین هتل های مالدیو

اقامت در هتل های مالدیو تجربه ای فوق العاده برای گذراندن اوقات فراغت به خصوص برای زوج های جوان به حساب می‌آید. اگر محدودیت در هزینه رزرو هتل ندارید، گزینه های زیادی پیش روی شما خواهد بود. هتل ها و ریزورت هایی که در خط ساحلی و جزیره های کوچک قرار گرفته اند، اقامتی فراموش نشدنی را برای گردشگران مالدیو رقم می‌زنند. از برترین هتل های ماله پایتخت مالدیو می‌توان به هتل شرایتون فول مونت ریزورت اند اسپا، هتل کورومبا، هتل باروس، هتل رویال ایلند ریزورت اند اسپا، هتل لوکس سونواگیلی، هتل ساحلی لیلی، هتل لوکس جزیره ولیگاندو و هتل لوکس جزیره کاکائو اشاره کرد.

اقامت در بهترین هتل های مالدیو را تجربه کنید

هتل های اقتصادی مالدیو

همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم، مالدیو از مقاصد گران و لوکس محسوب می‌شود و پیدا کردن مراکز اقامتی ارزان قیمت در آن ممکن است برای شما به چالش تبدیل شود. با این حال مراکز اقامتی و هتل هایی نیز وجود دارد که قیمت مناسبی داشته باشند و به مدیریت هزینه های شما در سفر کمک کنند. هتل آف دی این، هتل سانرایس هورا، سانی سوییت این، دریم ریلکس، چمپا کانترال و هتل پلانکتونس از هتل های اقتصادی و مقرون به صرفه مالدیو محسوب می‌شوند.