رپورتاژ آگهی


چرا استفاده از پرایمر قبل از آرایش ضروری است؟

پرایمر یکی از ابزارهای آرایشی است که می‌تواند تاثیر زیادی بر میکاپ داشته باشد. استفاده از پرایمر پیش از آرایش سبب دوام آرایش شده و از طرفی دیگر به دلیل یکدست کردن سطح پوست می‌تواند بر زیبایی چهره شما بیفزاید. استفاده از این محصول آرایشی در آرایشگاه‌ها به خصوص برای میکاپ عروس بسیار ضروری است، زیرا از تعریق جلوگیری کرده و به همین ترتیب می‌تواند مدت زمان ماندگاری آرایش در روز عروسی را بیشتر کند. اما این تمام مزایای پرایمر نیست. در ادامه قصد داریم شما را با کاربرد و ضرورت استفاده از پرایمر پیش از آرایش آشنا نماییم.

ضرورت استفاده از پرایمر پیش از آرایش

همانطور که گفته شد پرایمر‌ها یکی از بهترین محصولات آرایشی هستند که علاوه بر کمک به دوام میکاپ به شفافیت پوستتان نیز کمک می‌کنند. در واقع پرایمرها یکی از کاربردی‌ترین محصولاتی هستند که در آرایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و به همین دلیل مدل‌های بسیاری از آن‌ها برای انواع پوست موجود است.

بافت این محصولات مخملی و سبک بوده و علاوه بر پوشش جوش‌های قرمز پوست و بستن منافذ باز به روشنایی پوست شما نیز کمک می‌کند‌.

استفاده از پرایمر برای افزایش دوام و‌ ماندگاری میکاپ

اصلی‌ترین کاربرد پرایمرها، کمک به ماندگاری و دوام آرایش است. یعنی در زمان استفاده از این محصول شما به هیچ وجه متوجه ریزش مواد آرایشی و از بین رفتن تاثیر آن‌ها نخواهید شد و آرایش شما تا آخرین ساعات، درست مانند لحظات ابتدایی آن است.

پرایمرها در برندهای مختلفی به بازار عرضه شده‌اند، اما به طور کلی اگر بخواهیم بهترین نوع پرایمر آرایشی را معرفی کنیم، باید توجه شما را معطوف به پرایمری کنیم که مطابق با پوست شما باشد. یعنی شما باید پرایمری متناسب با پوست خود خریداری نمایید تا بتوانید بهترین کارایی را از آن شاهد باشید.

استفاده از پرایمر برای زیر سازی آرایش

از دیگر کاربردهای پرایمر که این محصول را به ابزاری ضروری برای آرایشی جذاب تبدیل می‌کند، کمک به زیر سازی آرایش و آماده کردن پوست برای استفاده از سایر مواد آرایشی است. شما می‌توانید پیش از استفاده از کرم پودر و برای آماده سازی پوست خود پرایمر مخصوص پوستتان را مورد استفاده قرار دهید. تغییرات به وجود آمده پس از استفاده از پرایمر در پوست شما شفاف‌ترین گواهی برای اثبات کارایی بسیار منحصر به فرد این محصول است. این محصول بیسی مناسب برای دیگر مواد آرایشی محسوب شده و به عنوان پوشش محافظ در تماس مستقیم با سلول‌های پوستی است که به کاهش التهاب و قرمزی و از بین بردن هر گونه نواقص پوستی اعم از لکه‌ها و تیرگی‌ها کمک می‌کند.

شما می‌توانید بهترین انواع پرایمر را با قیمت مناسب، از سایت مو تن رو خریداری نمایید و به زیباتر شدن آرایش خود کمک کنید.

استفاده از پرایمر برای پوشش نواقص پوست

ممکن است پوست شما دارای لکه‌ها، کک و مک‌ها، تیرگی‌ها و جوش‌های زیر پوستی باشد. استفاده از پرایمر به پوشاندن این نوع نواقص کمک کرده و پوست شما را یکدست و شفاف نشان می‌دهد. بنابراین برای پوشش چین و چروک‌ها، جای جوش و تیرگی‌ها می‌توانید از پرایمر مخصوص پوست خود استفاده نمایید.

چرا استفاده از پرایمر قبل از آرایش ضروری است؟

مزایای استفاده از پرایمر

علاوه بر موارد فوق، استفاده از پرایمر دارای مزایایی نیز هست:

  • آبرسانی و مرطوب کنندگی
  • پنهان کردن چین و چروک‌های پوست
  • مخفی کردن لکه‌ها و تیرگی‌های پوست
  • پوشاندن منافذ باز
  • صرفه جویی در هزینه
  • کمک به ماندگاری بیشتر آرایش

میزان ماندگاری پرایمر چقدر است؟

از آنجایی که پرایمر به افزایش ماندگاری آرایش کمک می‌کند، با استفاده از آن، در طول روز نیاز به تمدید و ترمیم میکاپ خود نخواهید داشت. زیرا این محصول می‌تواند تا حداقل یک روز آرایش شما را حفظ کند. البته لازم به ذکر است که این دوام و تاثیر به نحوه استفاده از پرایمر بستگی دارد.

چرا استفاده از پرایمر قبل از آرایش ضروری است؟

انواع پرایمر

همان‌طور که گفته شد، انواع مختلفی از پرایمرها وجود دارند که می‌توانند برای پوست‌های گوناگون مانند پوست روشن، تیره، خشک، معمولی و چرب سازگار باشند. به طور کلی انواع پرایمر به موارد زیر تقسیم بندی می‌شوند:

  • پرایمر محو کننده
  • پرایمر تصحیح کننده رنگ پوست، مخصوص برای پوشاندن هرگونه التهابات و جوش‌های قرمز
  • پرایمر‌ مخصوص برای از بین بردن چروک‌های پوستی
  • پرایمر شفاف کننده
  • پرایمر کوچک کننده منافذ باز پوستی
  • پرایمر آب رسان
  • پرایمر دور چشم
  • پرایمر فاقد چربی

تمامی این مدل‌ها، کاربردهای یکسانی داشته و استفاده از آن پیش از آرایش برای کسانی که دوست دارند چهره‌ای زیباتر داشته باشند، ضروری است.

نتیجه گیری

همانطور که در این مطلب گفته شد، پرایمرها با توجه به کارایی که دارند، می‌توانند به یکی از ابزارهای آرایشی ضروری تبدیل شوند. زیرا می‌توانند دوام میکاپ را بالا برده و همچنین زیرسازی مناسبی برای آرایش باشند. اگر به دنبال اجرای آرایشی زیبا با پوشاندن هرگونه نقص روی پوست خود هستید، حتما از پرایمر استفاده کنید و درخشندگی و زیبایی بیشتری به چهره خود ببخشید.