رپورتاژ آگهی


کت زنانه یکی از انتخاب های همیشگی خانم ها است که مطمئنا در کمد تمام خانم ها حداقل یک مدل از آن دیده می شود. در حال حاضر این لباس هم به صورت مجلسی و هم بصورت رسمی طراحی می شود. خانم ها می توانند بر اساس سلیقه خود آن را در رنگ و مدل های مختلف تهیه کنند.

کت زنانه به قدری در بین خانم ها محبوب است که حتی برخی از آن ها به داشتن یک کت زنانه اکتفا نمی کنند. یکی از مهمترین ویژگی های این کت این است که اصلا قدیمی نمی شود و در هر زمانی قابل استفاده است.

تک کت زنانه با اینکه ظاهری بسیار ساده دارد اما با سایر لباس ها یک استایل شیک و جذاب برای افراد می سازد. در ادامه برخی از استایل های کت زنانه را معرفی می کنیم.

کت تک زنانه با پیراهن کوتاه

ترکیب کت زنانه با پیراهن یکی از جذاب ترین استایل هایی است که می توانید با این لباس برای خود بسازید. انتخاب پیراهن هایی با دامن فرم A و کت زنانه برای حضور در مهمانی ها مناسب است. نکته قابل توجه این است که با این استایل می توانید هم از کفش های پاشنه بلند و هم از کفش های کوتاه استفاده کنید.

کت تک زنانه با پیراهن کوتاه

کت زنانه با دامن بلند

از دیگر لباس هایی که با کت تک زنانه می توانید ست کنید دامن های ماکسی بلند است. با ترکیب کت، دامن ماکسی بلند، کیف دوشی کوچک و کفش تخت می توانید یک استایل بدون نقص و مدرن برای خود بسازید.

کت زنانه با دامن بلند

کت تک زنانه با سرهمی

در حال حاضر یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین لباس ها در بین خانم ها خصوصا خانم های جوان لباس سرهمی است. اگر می خواهید یک استایل شیک و جذاب در مهمانی و عروسی داشته باشید می توانید این لباس را با تک کت ترکیب کنید. خصوصا اگر یک کت بلیزر انتخاب کنید. این استایل یک استایل جسورانه است و نشان می دهد افرادی که این استایل را انتخاب می کنند شخصیتی با اعتماد به نفس بالا و خلاق دارند. برای این استایل می توانید از صندل و یا کفش پاشنه بلند استفاده کنید. نکته قابل توجه این است که ترکیب رنگ این استایل کاملا سلیقه ای است.

کت تک زنانه با سرهمی

کت زنانه مجلسی با پیراهن ماکسی

از دیگر استایل هایی که می توانید به کمک کت تک زنانه بسازید ترکیب کت و پیراهن ماکسی است. این ترکیب یک استایل کاملا زنانه و شیک است که می توانید آن را با انواع اکسسوری ها، کیف و کفش جذاب تر کنید. البته باید این نکته را یادآوری کنیم رنگ کت حتما باید با رنگ پیراهن همخوانی داشته باشد.

کت تک زنانه با سرهمی

انتخاب رنگ کت زنانه

بعد از اینکه متوجه شدید زیر کت زنانه چه لباس هایی بپوشید این سوال مطرح می شود که چه رنگ هایی با این کت ست می شوند؟ رنگ در استایل اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل در ست کردن استایل خود باید به رنگ کت و هم رنگ لباس زیر کت توجه کنید. در ادامه برخی از رنگ کت های زنانه به همراه رنگ ست آن ها را بررسی می کنیم:

  • کت سفید زنانه: اگر رنگ کتتان سفید است می توانید آن را با هر رنگی ست کنید. برای کت زنانه سفید هیچ محدودیتی وجود ندارد و با انواع اکسسوری ها و رنگ ها همخوانی دارد. اما اگر می خواهید بدانید چه رنگ هایی در کنار رنگ سفید شیک تر و جذاب تر است، می توانید رنگ های بژ، کرم، سبز یشمی، آبی. نارنجی و صورتی را انتخاب کنید.
  • کت مشکی: مشکی یک رنگ خنثی است و با اغلب رنگ ها همخوانی دارد. اما رنگ سفید در کنار مشکی جذابیت خیره کننده ای دارد. از دیگر رنگ های جذاب کنار مشکی می توان به قرمز، سبز تیفانی، خردلی، زرد، کرم، سرخابی و طوسی اشاره کرد. نکته قابل توجه این است که کت های مشکی هم مناسب مهمانی های رسمی و هم مناسب دورهمی های دوستانه است. اگر این کت را به همراه شلوار جین ست کنید یک استایل جذاب و اسپرت دارید. اما اگر با شلوار پارچه ای مشکی بپوشید بهترین استایل رسمی را خواهید داشت.

انتخاب رنگ کت زنانه انتخاب رنگ کت زنانه

برای خرید بهترین مدل کت زنانه همین حالا کافی است وارد وب سایت فروشگاهی فردوس آنلاین شوید. این فروشگاه جذاب ترین مدل های کت زنانه در رنگ بندی متنوع را در اختیار مشتریان قرار داده تا هر فرد بسته به سلیقه و رنگ پوست خود بهترین انتخاب را داشته باشد.