رپورتاژ آگهی


امروزه جراحی لابیاپلاستی با لیزر، یکی از روش‌های پیشرفته و جدید در زمینه زیبایی ظاهر واژن و رفع لبه‌های افتاده اطراف واژن است. جراحی لابیاپلاستی با لیزر به‌ دلیل مزایای زیادی که دارد و برش‌های دقیق و تمیزی که با لیزر ایجاد می‌شود، در بین زنان پرطرفدار است. در این بین هزینه جراحی لابیاپلاستی با لیزر یکی از عوامل تاثیرگذار در زنان برای انتخاب این روش است. به همین دلیل در این مقاله عوامل موثر بر هزینه جراحی لابیاپلاستی با لیزر را بررسی کرده و به برخی سوالات دیگر شما در این زمینه پاسخ خواهیم‌داد.

هزینه جراحی لابیاپلاستی با لیزر

عوامل موثر بر هزینه جراحی لابیاپلاستی با لیزر

عوامل مختلفی بر هزینه جراحی لابیاپلاستی با لیزر تاثیر می‌گذارند که در ادامه به برخی از این عوامل اشاره خواهیم کرد:

شکل و اندازه لابیاها

شکل و اندازه لابیا‌ها بر هزینه جراحی تاثیر دارند. معمولا جراحی لابیاهای بزرگ و افتاده، پیچیده‌تر خواهد بود و از آن جهت که زمان زیادی از جراح می‌گیرد هزینه‌برتر خواهد بود.

تکنیک جراحی

لابیاپلاستی ، با روش‌های مختلفی قابل انجام است. نوع جراحی انجام شده و تکنیک به‌کار گرفته شده توسط پزشک بر هزینه جراحی تاثیر می‌گذارد و متفاوت است.

میزان برش جراحی

لابیاهای بزرگ و آویزانی که نیاز به برش بیشتری دارند، هزینه بیشتری نیز دارند. بنابراین نوع برش و میزان آن بر هزینه جراحی تاثیر دارد.

تجربه و مهارت پزشک

جراحان متخصص در این زمینه که تجربه و مهارت بیشتری دارند، هزینه بیشتری نیز از بیماران دریافت می‌کنند. البته هر چقدر دانش و مهارت جراحان بیشتر باشد، خیال شما در رابطه با نتیجه جراحی راحت است.

مکان انجام جراحی

هزینه جراحی لابیاپلاستی با لیزر، در بیمارستان و  کلینیک متفاوت است. همچنین تقاضای افراد برای این جراحی در مناطق مختلف نیز بر هزینه جراحی تاثیرگذار است.

هزینه جراحی لابیاپلاستی با لیزر

تفاوت هزینه جراحی لابیاپلاستی با لیزر در بیمارستان و کلینیک

هزینه جراحی لابیاپلاستی با لیزر در بیمارستان و کلینیک متفاوت است ولی معمولا هزینه جراحی در بیمارستان بیشتر از کلینیک است. این تفاوت قیمت به این دلیل است که بیمارستان‌ها هزینه‌های مختلفی را دریافت می‌کنند، برای مثال: هزینه اتاق عمل، دستمزد جراح لابیاپلاستی، هزینه‌های پرسنل، هزینه‌های تجهیزات پزشکی و … . علاوه بر این بیمارستان‌ها از تجهیزات و بخش‌های پیشرفته‌تری استفاده می‌کنند که همین امر منجر به هزینه بالاتر نسبت به کلینیک خواهد شد.

آیا بیمه هزینه جراحی لابیاپلاستی با لیزر را تقبل می‌کند؟

خیر، بیمه‌ها معمولا هزینه جراحی لابیاپلاستی را پرداخت نمی‌کنند، زیرا این جراحی، یک جراحی زیبایی محسوب می‌شود و ضروری نیست، بنابراین بیمه‌ها اکثرا هزینه آن را پوشش نمی‌دهند. البته در برخی موارد که این جراحی به دیل پزشکی انجام می‌شود، این امکان وجود دارد که بیمه هزینه جراحی لابیاپلاستی با لیزر را تقبل کند.

اما در نهایت برای اطلاعات دقیق‌تر بهتر است با شرکت بیمه خود تماس بگیرید و در رابطه با این موضوع از آنها سوال کنید.

مقایسه هزینه جراحی لابیاپلاستی با لیزر در ایران و سایر کشورها

علاوه بر اینکه عوامل مختلفی بر هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر تاثیر دارد، هزینه‌های پزشکی و زندگی نیز در کشورهای مختلف با یکدیگر تفاوت بسیاری دارد. اما طبق اطلاعات موجود و بررسی آنها، هزینه این جراحی در ایران نسبت به سایر کشورها مناسب‌تر است.

هزینه جراحی لابیاپلاستی با لیزر

نتیجه گیری

در آخر باید گفت که نمی‌شود هزینه ثابت و دقیقی برای انجام این عمل جراحی زیبایی در نظر گرفت و هزینه آن بستگی به موارد زیادی دارد. اما اگر به فکر جراحی لابیاپلاستی با لیزر را دارید، قبل از هزینه به فکر انتخاب یک پزشک متخصص و ماهر باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. جراح باید تجربه و مهارت بالایی در انجام این جراحی داشته‌باشد تا بتواند شما را به نتیجه دلخواه برساند. همچنین قبل از اقدام به جراحی، حتما با جراحان با تجربه مشورت کنید تا در رابطه این جراحی اطلاعات کافی کسب کنید. شما میتوانید برای دریافت قیمت دقیق با مطب دکتر نگین حدادی تماس بگیرید و یا به وب سایت ایشان  به آدرس  drhadadi.com  سر بزنید.