قبل از اینکه بخواهیم در مورد کفش چرم مجلسی صحبت کنیم از شما عزیزان می‌خواهیم تا در پایان این مقاله تجربه‌های خود از خرید کفش چرم مجلسی و شیک را برای ما بنویسید. در صورت داشتن سوال مشاوران ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهند بود.

منظور از کفش مجلسی زنانه چیست؟!

کفش‌های زنانه و مردانه این روزها در انواع مختلف و با رنگ و لعاب‌های متفاوتی در بازار فروش کیف و کفش عرضه می‌شوند ؛ یکی از انواع مختلف کفش‌ها، نوع مجلسی آنها هستند. شاید قیمت کفش مجلسی زنانه و یا مردانه نسبت به دیگر انواع کفش‌ها کمی بالاتر باشد اما در مقابل زیبایی بیشتری نیز دارند و استایل شیک تری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

کفش

بیشتر اوقات زمانی که نام کفش مجلسی زنانه به گوشتان می‌خورد ناخودآگاه ذهنتان به سمت جشن و مراسم تولد یا عروسی می رود. اما باید توجه داشته باشید که کفش مجلسی انواع مختلفی دارد و برای انواع مراسمات و مهمانی ها نیز متفاوت خواهد بود. در ادامه این مقاله به بررسی انواع کفش مجلسی زنانه، ویژگی‌های یک کفش راحت مجلسی و نکاتی درباره خرید کفش زنانه مجلسی خواهیم پرداخت.

انواع کفش‌های مجلسی زنانه کدام‌اند؟

به طور کلی تمامی کفش‌هایی که در مراسم عروسی و یا تولد و یا یک ملاقات رسمی می‌پوشید به عنوان کفش مجلسی در بازار به فروش می‌رسند؛ اگر بخواهیم به بیان ساده تر برای شما کفش مجلسی را برای شما توضیح دهیم به کفش‌هایی که مناسب برای یک مراسم به خصوص هستند کفش مجلسی می‌گویند؛ برای مثال شما برای یک مراسم عروسی کفش مجلسی مناسبی را تهیه می‌کنید با این تفاوت که این کفش مجلسی تنها مناسب برای استفاده در مراسم عروسی است!! انواع کفش‌های مجلسی زنانه به شرح زیر هستند.

  1. کفش پاشنه سه سانت
  2. کفش پاشنه بلند کلاسیک
  3. کفش لژدار
  4. کفش پاشنه ده سانتی
  5. کفش پاشنه تخم مرغی
  6. کفش پاشنه ده سانتی با لژ
  7. کفش با پاشنه کمر باریک
  8. کفش پاشنه هرمی
  9. کفش با پاشنه پهن مستطیلی

چرم سورنا به عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی‌های فروش کیف و کفش چرم زنانه در ایران تمامی انواع کفش‌های مجلسی را در شعب خود برای خرید شما عزیزان در دسترس قرار داده است.

اما ویژگی‌های کی کفش مجلسی مناسب چیست؟!

همانطور که دیدید کفش‌های مجلسی انواع مختلفی دارند، اینکه کدام یک از اینها مناسب تر هستند علاوه بر مکانی که قصد استفاده از آن را دارید به عوامل دیگری همچون جنس، برند و … نیز بستگی دارند. برای انتخاب کفش مجلسی خوب اول باید به جنس کفش توجه کنید. کیفیت جنس رویه و دور دوزی بسیار مهم است. بهترین جنس کفش مجلسی چرم می‌باشد.

کفش‌های مجلسی چرم و یا غیر چرم عمدتا با تزئینات که بر روی آنها طراحی شده است عرضه می‌شوند؛ به همین منظور سعی کنید در هنگام خرید کفش مجلسی به این تزئینات توجه کنید.این موضوع  بسیار مهم است که تزئینات بعد از مدتی دلتان را نزند. بهتر است تزئینات کفش مجلسی به میزان کم ولی موثر باشد.

کفش

رنگ دیگر معیاری است که در کفش‌های مجلسی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.  در کنار اینکه به راحتی و نرم بودن کفش چرم مجلسی توجه بهتر است تزئینات کفش مجلسی به میزان کم ولی موثر باشد.ید در خاطر داشته باشید که کفشتان با رنگ لباستان نیز هارمونی مناسبی داشته باشد. کفش مجلسی باید راحت باشد. در نظر داشته باشید اگر کفش مجلسی شما ناراحت باشد شما زود خسته و کلافه می شوید. بنابراین در عین زیبا بودن به راحتی آن نیز توجه کنید.

سعی کنید کفش مجلسی که خریداری می‌کنید سایزی مناسب داشته باشد. چرا که سایز نامناسب عاملیست که باعث می‌شود نیمه های مجلس مجبور به پا برهنه شدن یا تعویض کفش نداشته باشید. سایز کفش مناسب خود را انتخاب کنید و از خرید کفش های کیپ بپرهیزید و هرچند که فروشنده به شما خواهد گفت کفش جا باز می کند اما باید بدانید کفش مجلسی تا بخواهد جا باز کند باید چندین و چند مجلس عذاب بکشید.

و به عنوان آخرین نکته  در این بخش سعی کنید کفش مجلسی بند دار بخرید! چرا که بند به منزله یک تکیه گاه عمل می‌کند و ساق پای شما را محکم و ثابت نگه می‌دارد. سایز کفش مناسب خود را انتخاب کنید و از خرید کفش های کیپ بپرهیزید و هرچند که فروشنده به شما خواهد گفت کفش جا باز می کند اما باید بدانید کفش مجلسی تا بخواهد جا باز کند باید چندین و چند مجلس عذاب بکشید.

کفش مجلسی برای فصل تابستان نیز مناسب است؟

اصولا کفش مجلسی را می‌توان برای تمام فصول سال خریداری و استفاده کرد؛ با این حال اگر فکر می‌کنید که پوشیدن کفش‌های مجلسی رو بسته برای فصل گرم سال می‌تواند مشکلاتی از قبیل تعریق و بو گرفتن را برای پای شما به همراه داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم نسبت به خرید صندل‌های مجلسی زنانه اقدام کنید.

شما می‌توانید با مراجعه به بخش خرید صندل چرم زنانه در وب سایت سورنا نسبت به مشاهده مدل‌های مجلسی صندل‌ها و خرید آن اقدام کنید. نشانی وب سایت سورنا در زیر همین مقاله قید شده است.

چند نکته مهم برای خرید کفش چرم مجلسی

کفش‌های مجلسی پاشنه دار از کفش‌های تخت مناسب‌تر هستند؛ شاید شما بر عکس این موضوع را تصور کرده باشید اما حقیقت این است که کفشهای پاشنه بلند برای خانم‌ها مناسب تر هستند. بهتر است یک کفش پاشنه یک‌ سره یا همان لژدار یا کفش زنانه با پاشنه استاندارد را برای استفاده در تمام طول روز انتخاب کرده و کفش‌های تخت و بدون پاشنه را برای گردش در کنار ساحل یا رفتن به یک مغازه نزدیکی خانه بگذارید.

کفش پاشنه دار

به میزان انعطاف پذیری کفش مجلسی توجه کنید؛ برای اینکه انعطاف پذیری را بررسی کنید با یک دست پاشنه را نگه دارید و با دست دیگر پنجه کفش را. سپس کفش را خم کنید، تنها جایی که از کفش باید به خوبی انعطاف‌پذیر بوده و خم شود قسمت ابتدای پنجه کفش است، یعنی قسمتی که کفش برای رسیدن به پنجه کمی باریک می‌شود. انعطاف‌پذیری بیش از اندازه کفش نیز مناسب نیست. اگر کفش را درست مثل یک حوله می‌توانید تا کنید، این کفش چندان نمی‌تواند از پا محافظت کند.

 

آدرس سایت خرید آنلاین صندل و کفش زنانه: sorenaleather.com

شماره تماس: ۰۹۳۰۵۳۷۶۸۸۹