جالب و خواندنی


انواع لباس های ساحلی با دوختی زیبا و مقاوم برای پوشیدن در مسافرت ها و مناطق ساحلی طراحی می شوند. راحتی و سبکی این پیراهن ها استفاده از آن ها را برای منزل نیز میسر می کند. این لباس ها به عنوان پوشش بعد از شنا هم قابل استفاده هستند و کارایی ویژه ای در این زمینه دارند. پیراهن های ساحلی با پارچه های مختلف و پترن های گوناگون تولید و طراحی می شوند. انواع این لباس ها در میان همه رده های سنی محبوبیت دارند. شست و شوی ساده این لباس ها و عدم نیاز به اتوکشی استفاده از آن ها را ساده تر می کند. با در نظر گرفتن این مزایا، انتخاب و خرید این پوشاک بیشتر از همیشه شده است. در این زمینه در نظر گرفته چند نکته کلیدی اهمیت دارد.

نکاتی برای خرید یک لباس ساحلی شیک

آماده برای رفتن به ساحل!

برای این که لحظات خوشی را در طول سفرهای ساحلی خود سپری کنید، انتخاب لباس یک شرط اساسی است. لباس ساحلی انتخابی ایده آل برای پیاده روی و گردش در اطراف ساحل به شمار می روند. با پوشیدن این لباس ها، احساس گرما نخواهید کرد و اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. با افزایش استقبال خانم ها از این پیراهن های زیبا استقبال خانم ها از آن ها بیشتر شده و بیشتر از همیشه تولید می شوند. برخی از مهمترین نکات انتخاب و خرید آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

جنس لباس ساحلی شیک

برای انتخاب بهترین نوع لباس ساحلی باید به جنس این لباس ها توجه داشته باشید. جنس این پوشاک نباید به گونه ای باشد که به بدن بچسبد و سبب موذب شدن خانم ها شود. به علاوه لباس های ساحلی مرغوب با یک لایه زیرین پیراهن تکمیل می شوند که به سادگی خشک می شود. با در نظر گرفتن این ویژگی ها، اگر در کنار ساحل خیس شوید، یا به آب بازی مشغول شوید با مشکلی روبرو نخواهید شد. در کنار ساحل و دریا همیشه باید از لباس های سبک استفاده کنید. با در نظر گرفتن این ویژگی ها بهترین جنس لباس های ساحلی را انتخاب خواهید کرد.

فرم آستین پیراهن ساحلی

یکی دیگر از مهمترین نکات انتخاب این پیراهن ها فرم و مدل آستین آن ها است. آستین این پیراهن ها به صورت بلند، کوتاه یا حلقه ای طراحی شده است. اگر می خواهید پیراهن ها را به تنهایی در سواحل کشور خودمان بپوشید، بهترین نوع آستین، مدل بلند آن است که پوششی مناسب برای خانم ها به وجود می آورد. اما اگر می خواهید بر روی پیراهن از کت یا روپوش های مخصوص استفاده کنید، انواع لباس های آستین کوتاه و حلقه ای هم مناسب خواهند بود. توصیه ما این است که پیش از هر چیز به راحتی خود را در طول سفر توجه داشته باشید و این فاکتورها را بر این اساس رعایت کنید.

طول و ارتفاع پیراهن

از دیگر نکات انتخاب و خرید پیراهن های ساحلی، قد و ارتفاع این پوشاک است که برای انتخابی مناسب تر در میان این اقلام مورد توجه قرار می گیرد. بسیاری از خانم ها در کنار ساحل بدون جوراب و شلوار می گردند. به همین خاطر پیراهن هایی با قد بلند بهترین انتخاب برای راحتی بیشتر در نزدیکی ساحل خواهند بود. بهتر است قد لباس خود را در نظر گرفتن ویژگی های محیط انتخاب کنید. در صورتی که زیر پیراهن از جوراب شلواری استفاده می کنید، مدل های کوتاه بهترین انتخاب خواهند بود و راحتی شما را تضمین می کنند. در محیط های ساحلی نور آفتاب همواره پوست شما را تحت تاثیر قرار می دهد. از این رو پوشش بیشتر لباس به منزله جلوگیری از آفتاب سوخته شدن خانم ها است.

نکاتی برای خرید یک لباس ساحلی شیک

سبک طراحی لباس ساحلی شیک

لباس های ساحلی در کنار مایوهای شنا یا لباس های روزانه پوشیده می شوند. از این رو باید به سبک طراحی آن ها و تناسب با سایر لباس ها دقت داشته باشید. این پوشاک با طراحی های متنوعی ارائه شده و دیزاین متفاوتی دارند. بر روی آن ها از انواع منگوله، نوارهای ریشه دار، گل دوزی و… استفاده می شود. این لباس ها اغلب با پارچه های طرح دار و گل گلی دیزاین می شوند و رنگ های شاد و فانتزی دارند. برای انتخاب هر یک پیش از هر چیز به رنگ پوست و موهای خود توجه کنید؛ اگر می خواهید عکس های زیبا و فانتزی در کنار ساحل بگیرید، انتخاب درست لباس یک اصل اساسی در این زمینه به شمار می رود. برخی از لباس های ساحلی به صورت گیره ای یا دکمه ای طراحی می شوند که استفاده ساده تری برای خانم ها دارند.

ماندگاری لباس

مسئله دوام و ماندگاری یکی از اساسی ترین نکات انتخاب هر نوع لباس است. لباس های ساحلی با انواع پارچه های فلامنت، نخی و… طراحی می شوند. جنس پارچه به کار رفته در آن ها و کیفیت دوخت، تا حد قابل توجهی دوام و استحکام کار را تحت تاثیر قرار می دهد. جنس خوب لباس حتی ظاهر آن را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. با پوشیدن لباس های باکیفیت، شیک تر از همیشه به نظر می رسید.

انواع استایل های کلاسیک با پیراهن ساحلی

برای پوشیدن انواع پیراهن ساحلی باید به استایل هایی که با استفاده از این پوشاک دیزاین می شوند، توجه داشته باشید. در نظر گرفتن چند نکته برای ست کردن این لباس ها، انتخاب شما را در میان این پوشاک ساده تر می کند. برخی از ترندترین سبک های استایل های ساحلی با پیراهن های مخصوص ساحل را در زیر مشاهده می کنید:

استایل ساحلی بوهیمیایی

یکی از استایل های زیبا با استفاده از لباس ساحلی، استایل بوهیمیایی است که با پوشیدن انواع پیراهن های رنگارنگ تکمیل می شود. در کنار این استایل های لباس از انواع عینک های رنگارنگ و کفش ها و صندلی های فانتزی استفاده می شود که ظاهر خانم ها را زیبا و آراسته جلوه می دهد. لباس های ساحلی زنانه با سرآستین های رنگی و یقه های فانتزی اغلب برای این سبک و استایل طراحی می شوند.

نکاتی برای خرید یک لباس ساحلی شیک

استایل ساحلی مدرن

استایل های مدرن ساحلی همواره با استفاده از یک پیراهن ساحلی دیزاین می شوند. در کنار این لباس ها از جامپ سوییت های زیبا و سرهمی های فانتزی دخترانه استفاده می کنند. با پوشیدن این لباس ها زیبایی ظاهر خانم ها و دخترخانم ها چندین برابر می شود. استایل های مدرن ساحلی بهترین سوژه برای عکس برداری در نزدیکی دریا و کنار ساحل هستند. در کنار این استایل ها انواع کلاه های لبه دار هم پوشیده می شوند و تیپ خانم ها را شکیل تر جلوه می دهند. شما می توانید از انواع اکسسوری های فانتزی و خاص بر روی پیراهن و جامپ سوییت خود استفاده کنید.

جمع بندی

در این بخش در خصوص انواع پیراهن ها و لباس های مخصوص ساحل نکاتی را بررسی کردیم. هر یک از این لباس ها برای سپری کردن یک سفر آبی جذاب مورد استفاده قرار می گیرند. خانم ها با پوشیدن لباس های ساحلی مخصوص احساس راحتی بیشتری خواهند داشت. در کنار استایل های ساحلی انواع اکسسوری های خاص مانند صندل های راحتی، دستبند و گردنبندهای فانتزی و رنگی، کلاه های کپ، کلاه های لبه دار و… مورد استفاده قرار می گیرند. ظاهر خانم ها با پوشیدن این لباس های جذاب زیباتر به نظر می آید.