آرایش و زیبایی بخش‌های مختلفی را شامل می‌شود اعم از پوست، مو و ناخن که هر یک سبک‌ها و روش‌های آرایشی خاصی دارند و این روش‌ها و سبک‌ها بر اساس فصل روز مدام در حال تغییر هستند به طوری که نمی‌توان برای هر بخش یک ترند و مدل خاص تعریف کرد. اما کارشناسان مد و زیبایی دست به کار شده و سعی کرده‌اند مهم‌ترین مدل‌های آرایش بهاری را که در سال ۲۰۱۸ محبوب خواهند بود شناسایی و در اختیار علاقمندان قرار داده‌اند و شما در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز با جدیدترین و مهم‌ترین مدل‌های آرایش بهاری که در بهار و تابستان سال ۲۰۱۸ مد روز خواهند بود آشنا خواهید شد تا بتوانید با به کار بردن این مدل‌ها و ترندها آرایش خود را کامل و به روز کنید.

رنگ موی قرمز روشن و سه بعدی

فصل بهار بهترین زمان برای موقرمزها است چون می‌توانند در این فصل رنگ‌های زیبایی مثل طیف طلایی و قرمز توت فرنگی را به رنگ طبیعی موهای خود اضافه کنند. حتی اگر موهای شما قرمز نیست و به طور طبیعی موهای مشکی، قهوه‌ای یا طلایی دارید باز هم می‌توانید رنگ قرمز را به عنوان رنگ موی خود در فصل بهار انتخاب کنید. رنگ قرمز می‌تواند عمق و زیبایی خاصی به چهره شما اضافه کنید و اگر در این مورد مردد هستید بهتر است به سلبریتی‌هایی مثل اما استون و فلورنس ولش فکر کنید. فراموش نکنید که رنگ‌ قرمز در این فصل بهترین گزینه است و بهتر است در بهار سراغ رنگ‌هایی که ته رنگ بنفش و آبی در خود دارند نروید.

مهم‌ترین مدل‌های آرایش بهاری

رنگ موی بلوند خیلی روشن

هرچه هوا گرم‌تر شود رنگ موی شما هم می‌تواند روشن‌تر شود بنابراین بهترین رنگ مو در فصل بهار رنگ‌هایی مثل بلوند پلاتینی و بلوند یخی است که با حال و هوای فصل سازگاری دارد. اما اگر قصد دارید برای فصل تابستان و روزهای گرم موهای خود را روشن کنید این کار را از فصل بهار شروع کنید تا مطمئن باشید که از موهای خود درست نگهداری می‌کنید و نتیجه کار باب طبع شما خواهد بود. کارشناسان توصیه می‌کنند اگر موهای خیلی روشن و بلند را برای خود انتخاب کرده‌اید از شامپو‌های فاقد سولفات و نرم کننده مناسب استفاده کنید تا موها دچار آسیب نشوند.

مهم‌ترین مدل‌های آرایش بهاری

رنگ موی قهوه‌ای روشن‌تر

اگر موهای قهوه‌ای دارید و می‌خواهید موهای شما برای فصل گرم سال آماده باشد و حجیم و طبیعی به نظر برسد توصیه می‌‌کنیم از میدلایت استفاده کنید. میدلایت به رنگی گفته می‌شود که از نظر روشنی بین هایلایت و لولایت قرار دارد و روی موهای قهوه‌ای متوسط و تیره سایه روشن زیبایی به وجود می‌آورد. مثلا اگر موهای شما قهوه‌ای تیره است می‌توانید میدلایتی انتخاب کنید که دو درجه از رنگ طبیعی موهای شما روشن‌تر است و آن را روی قسمت‌های پایینی موها (با مراجعه به کارشناس رنگ مو و آرایش) اعمال کنید تا موهای شما حجم دار و طبیعی به نظر برسند.

مهم‌ترین مدل‌های آرایش بهاری

چتری از بهترین مدل‌های آرایش بهاری

ریسک کردن در انتخاب مدل مو گاهی ما را به نتایج جالبی می‌رساند که چتری هم یکی از آن‌ها است. معمولا گفته می‌شود که در فصل تابستان چتری نزنید چون رطوبت و عرق موجود در پوست و محیط باعث به هم خوردن استایل چتری شده و حالت دادن آن‌ها را مشکل می‌کند. اما در دنیای امروز حالت‌های طبیعی در اولویت هستند و زیبایی خاص خود را دارند. البته اگر نمی‌خواهید با دردسرهای چتری در تابستان مواجه شوید می‌توانید در فصل بهار این کار را انجام دهید و چتری‌ها را تا زیر ابروها کوتاه کنید. به این ترتیب تا شروع فصل گرما می‌توانید از زیبایی مدل جدید موهای خود لذت ببرید.

مهم‌ترین مدل‌های آرایش بهاری

موهای فر حجیم یکی از جالب‌ترین مدل‌های آرایش بهاری

در دنیای امروز مثل دهه ۸۰ همه به دنبال حجم در موها هستند و به هر روشی این حجم را در موها به وجود می‌آورند. حال اگر شما به طور طبیعی موهای فر حجیم دارید به هیچ قیمتی نباید این حجم را از دست بدهید و هرگز نباید دنبال صاف کردن موها و از دست دادن حالت آن‌ها باشید. چون این کار نه تنها به موها صدمه می‌زند بلکه مد روز هم نیست. پس هر بافت و حجمی که در موهای خود دارید حفظ کنید و سعی کنید زیبایی طبیعی خود را بپذیرید چون این همان چیزی است که دنیای مدرن امروز از شما می‌خواهد.

 

موهای حالت دار طبیعی

همان طور که گفتیم این روزها زیبایی در چیزهای طبیعی خلاصه می‌شود و مدل مو هم از این قاعده مستثنی نیست پس فرقی نمی‌کند اگر موهای کوتاه و بلند دارید یا چتری دارید یا ندارید یا این که موهایتان صاف یا فر یا حالت دار است، در هر صورت شما می‌توانید موهای خود را با جریان طبیعی هوا و بدون استفاده از سشوار و هر حالت دهنده دیگری خشک کنید. بنابراین چترهای فر خورده و موج‌دار دیگر یک اشتباه زیبایی به شمار نمی‌رود پس از این به بعد لازم نیست هر روز و هر ساعت با سشوار و موصاف کن به جان موهای خود بیفتید.

مهم‌ترین مدل‌های آرایش بهاری

آرایش براق پوست

آرایش براق یکی از ترندها محبوب آرایشی است که جزو مدل‌های آرایش بهاری مهم هم به شمار می‌رود چون داشتن پوست براق و سالم و شاداب در این زمان مزایای خاص خود را دارد. برای داشتن پوست براق شما باید همه مراحل مراقبت از پوست را طی کنید، ابتدا با لایه برداری آغاز کنید سپس با سرم ویتامین سی پوست خود را آماده کنید و در آخر از مرطوب کننده حاوی اسید هیالورونیک استفاده کنید. گام آخر استفاده از هایلایت است. این هایلایت را روی همه قسمت‌های پوست بزنید و از زیبایی جدید خود لذت ببرید.

مهم‌ترین مدل‌های آرایش بهاری

رنگ‌های طلایی و نقره‌ای در آرایش

قرار نیست همه آرایش خود را با رنگ‌های طلایی و نقره‌ای انجام دهید بلکه جزئیات ظریف و کوچک در آرایش مثل پوشش دادن برجستگی بالای لب با رنگ نقره‌ای و یا سایه زدن گوشه داخلی چشم با رنگ طلایی چیزی است که جزو مدل‌های آرایش بهاری امسال به شمار می‌رود و پیاده کردن آن در آرایش روزمره و مجلسی بسیار ساده است. البته اگر پوست گرم و تیره دارید سراغ رنگ طلایی و مسی و برنزی و اگر پوست روشن و سرد دارید سراغ رنگ‌های نقره‌ای و رزگلد بروید اما فراموش نکنید که هیچ قانونی نمی‌تواند شما را محدود کند.

مهم‌ترین مدل‌های آرایش بهاری

آرایش چشم رنگی از مدل‌های آرایش بهاری

این روزها رنگ در آرایش بیش از گذشته مورد استقبال قرار گرفته است و حتی می‌توان آن را در آرایش چشم (که معمولا با رنگ‌های تیره و مشکی انجام می‌شد) هم مشاهده کرد. بهار هم که فصل زیبایی رنگ‌ها است و بهترین فرصت برای استفاده از رنگ‌های متفاوت و خاص در آرایش چشم را فراهم می‌آورد. اگر می‌خواهید آرایش مد روز و خاصی داشته باشید می‌توانید رنگ‌هایی مثل آبی لاجوردی را برای خط چشم و ریمل خود انتخاب کنید و نگاهی گیرا و متفاوت داشته باشید.

مهم‌ترین مدل‌های آرایش بهاری

لاک ناخن خاکستری

رنگ لاک هم مثل هر سبک آرایش دیگری دستخوش ترندها و مدل های جدید است و تغییر فصل‌ها بیش از هر چیز دیگری آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. تعدادی از محبوب‌ترین رنگ‌های لاک ناخن برای فصل بهار امسال رنگ‌های خاکستری روشن، سفید و کرم است که جزو رنگ‌های محبوب در سبک مینیمال به شمار می‌روند و شما با کمک این رنگ‌ها می‌توانید طراحی‌های جذاب و متفاوتی را روی ناخن‌های خود پیاده کنید طوری که ناخن‌های شما چندان جلب توجه نکند.

مهم‌ترین مدل‌های آرایش بهاری

لاک بنفش هولوگرامی

در کنار مدل‌های مینیمال و ساده با رنگ‌های خنثی، رنگ‌های روشن و چشمگیری مثل بنفش هولوگرامی هم در میان مدل‌های آرایش ناخن خودنمایی می‌کنند. این رنگ یک رنگ زنانه، زیبا و بهاری است که گل‌های زیبای این فصل را در ذهن تداعی می‌کند و می‌تواند با بقیه قسمت‌های آرایش نیز هماهنگ شده و ناخن‌های خوشرنگ و زیبای شما را به نقطه کانونی آرایش شما تبدیل کند.

مهم‌ترین مدل‌های آرایش بهاری

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه ترفندهای آرایشی مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)