کیف‌ها از مهم‌ترین اکسسوری‌های زنانه هستند که علاوه بر جنبه کاربردی نقش مهمی را در استایل خانم‌ها نیز ایفا می‌کنند. خانم‌ها همیشه به دنبال خرید کیف‌هایی هستند که در عین بادوام بودن و زیبایی، مد روز هم باشند تا از قافله مد عقب نمانند. به همین دلیل است که مدل‌های جدید کیف زنانه همیشه مشتریان زیادی دارند و خانم‌های شیکپوش همیشه به دنبال این هستند که بدانند کدام کیف‌های زنانه مد روز هستند. اگر قصد خرید یک کیف نو برای سال جدید را دارید بهتر است این مقاله از مجله قرمز را مطالعه کنید تا با مدل‌های جدید کیف زنانه که در سال ۱۳۹۷ محبوب خواهند بود آشنا شوید.

این نکته را مد نظر داشته باشید که در دنیای مد بر خلاف سال‌های گذشته با محدودیت ترندها مواجه نیستیم. اگر به خاطر داشته باشیم تا همین چند سال قبل فقط یک مدل از هر چیز خاصی مد روز می‌شد و بقیه مدل‌ها قدیمی و خارج از مد محسوب می‌شدند، در آن شرایط افراد یا مجبور بودند طبق مد روز پیش نروند و یا لباس‌ها و اکسسوری‌هایی استفاده کنند که مورد علاقه آن‌ها نبود و یا به آن‌ها نمی‌آمد. اما امروزه مدل‌های جدید کیف زنانه طیف‌های گسترده‌تری را دربرمی‌گیرند و برای همه سلیقه‌ها انتخابی وجود دارد.

کیف‌های کمری

اگر می‌خواهید در مصرف اکسسوری‌ها صرفه جویی کنید کیف‌های کمری را به شما توصیه می‌کنیم چون این کیف‌ها هم به عنوان یک کمربند برای  شما کاربرد دارند و هم می‌توانید لوازم ضروری مثل تلفن همراه و کارت بانکی خود را داخل آن قرار دهید. این کیف‌ها چند دهه قبل مد روز بودند اما امروز با ظاهری مدرن‌تر و جذاب‌تر به دنیای مد بازگشته‌اند. شاخص‌ترین نمونه این مدل را برند گوچی تولید کرده است که ویژگی‌های خاص کیف‌های گوچی را هم دارد و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی از مخمل گرفته تا چرم به بازار ارائه شده است. در این مدل، کیف در قسمت جلوی کمربند قرار می‌گیرد و باز و بسته کردن آن بسیار ساده است. کیف هم دارای زیپ است و شما با قرار دادن لوازم با ارزش خود داخل آن می‌توانید مطمئن باشید که اتفاقی برای آن‌ها نخواهد افتاد.

مدل‌های جدید کیف زنانه مدل‌های جدید کیف زنانه

کیف‌های سه گوش

اگرچه در سال‌های اخیر فرم های هندسی ساده مثل مربع و مستطیل و دایره برای کیف‌ها بسیار محبوب بوده است اما امسال شاهد ظهور یکی از مدل‌های جدید کیف زنانه در این شاخه بوده‌ایم، کیف‌های مثلثی یا سه گوش که فرمی متعادل دارند و بسیار جادار هستند. این مدل کیف را دمنا ژوالسیا برای برند بالنسیاگا طراحی کرده است که بسیار مورد توجه قرار گرفته و در مدت کمی به فروش رسیده و کمیاب شده است. البته این مدل کیف از نظر طرح و رنگ محدودیتی ندارد و شما می‌توانید آن را از جنس‌ها و رنگ‌های مختلف تهیه کنید اما فرم کلاسیک آن از جنس چرم و به رنگ مشکی است. وقتی این کیف را در دستان خود می‌گیرید تعادل آن را احساس می‌کنید و وقتی روی میز یا زمین قرار می‌دهید این تعادل به شکلی دیگر برقرار می‌شود.

مدل‌های جدید کیف زنانه

کیف‌های دوشی کوچک

کیف‌های دوشی کوچک مدتی است که بسیار محبوب شده‌اند و همه پیش بینی‌هایی که حاکی از فراموش شدن این کیف‌ها است تاکنون غلط از آب درآمده است. این کیف‌ها تطبیق پذیری فوق العاده‌ای دارند و با هر تیپ و استایلی شما می‌توانید مدل مناسب خود را پیدا کرده و از آن استفاده کنید. کیف‌های دوشی کوچک دست و پا گیر نیستند و با وجود کوچک بودن فضای کافی برای نگهداری وسایل ضروری شما دارند. این کیف‌ها را در هر طرح و رنگی می‌توانید استفاده کنید و لازم نیست نگران هماهنگ نبودن آن با لباس‌های خود باشید، کیف‌های کوچک دوشی مدل‌های متنوعی هم دارند که توسط برندهای معتبر و معروف به بازار عرضه شده‌اند و از نمونه‌های شاخص آن‌ها می‌توان به کیف مدل گابریل از برند شانل، کیف مدل آمبرلی از برند مالبری، کیف مدل ریبون از برند اندرسون و کیف مدل ژادیور از برند دیور را نام برد.

مدل‌های جدید کیف زنانه مدل‌های جدید کیف زنانه

مدل‌های جدید کیف زنانه

کیف‌های دستی کوچک

اگر اهل کیف‌های دوشی نیستید نگران نباشید، کیف‌های دستی زنانه از نوع کوچک آن نیز از مدل‌های جدید کیف زنانه به شمار می‌روند که در فصل‌های آتی بسیار محبوب خواهند بود. بیشتر این کیف‌ها دسته‌های بزرگی دارند که حمل آن‌ها را بسیار ساده کرده است و شما می‌توانید این کیف را با دست یا روی بازو هم حمل کنید. البته داشتن یک بند دوشی اضافی هم می‌تواند در شرایط خاص به راحتی بیشتر شما کمک کند. کیف‌های کوچک دستی هم مدل‌های متنوعی دارند که توسط برندهای معروف و معتبر به بازار عرضه شده‌اند و از نمونه‌های شاخص آن‌ها می‌توان به کیف‌های دسته حلقه‌ای از برند کلوئه، کیف مدل بونسای از برند سیمون میلر و کیف مدل DK88 از برند بربری را نام برد.

مدل‌های جدید کیف زنانه مدل‌های جدید کیف زنانه مدل‌های جدید کیف زنانهمدل‌های جدید کیف زنانه

کیف‌های شل یکی از مدل‌های جدید کیف زنانه

همان طور که می‌دانید در سال‌های اخیر کیف‌های فرم‌دار و محکم ترند غالب در دنیای کیف‌های زنانه بوده‌اند و مدتی بود که کیف‌های شل و نسبتا بدون فرم به فراموشی سپرده شده بود. اما امسال شاهد بازگشت مجدد کیف‌های شل و بدون فرم خواهیم بود (که البته این به معنای فراموش شدن مدل‌های فرم دار نیست) و شما می‌توانید از این مدل‌های زیبا و جالب برای کامل کردن و تنوع دادن به استایل روزمره خود استفاده کنید. از نمونه‌های شاخص این نوع کیف می‌توان به کیف مدل اسکات از برند The Row و کیف مدل نینا از برند گابریل هرست اشاره کرد.

مدل‌های جدید کیف زنانه مدل‌های جدید کیف زنانه مدل‌های جدید کیف زنانه

کیف‌های زنانه در رنگ‌های پاستل

در کنار مدل‌های متنوع برای کیف‌های زنانه رنگ کیف هم اهمیت خاصی دارد، رنگ کیف شما می‌تواند بخش جذاب و چشمگیر استایل شما باشد یا اینکه با بقیه لباس‌های شما همرنگ شود و یا ساده انتخاب شود تا بقیه لباس‌های شما بیشتر به چشم بیایند. این موارد همگی به سلیقه شما بستگی دارند و شما می‌توانید رنگ کیف را بر اساس علاقه شخصی خود و چیزهایی که از تیپتان انتظار دارید انتخاب کنید. اما در هر دوره‌ای گرایش‌های خاصی از نظر رنگ لباس و اکسسوری پدید می‌آید که این گرایش‌ها از نمایش‌های مد همان سال یا تیپ‌های خیابانی سلبریتی‌ها و چهره‌های مد نشات می‌گیرند.

مدل‌های جدید کیف زنانه مدل‌های جدید کیف زنانه

طبق پیش بینی‌ها در سال ۲۰۱۸ رنگ‌هایی برای کیف زنانه، مد روز خواهند بود که به رنگ‌های پاستل موسوم هستند، رنگ‌های پاستل رنگ‌هایی هستند که از رنگ‌های روشن یا اصلی و مکمل گرفته می‌شوند اما مقدار زیادی سفید در خود دارند و شما را به یاد شیرینی‌ها و آب نبات‌ها و مارشملو‌های رنگارنگ می‌اندازند. رنگ‌هایی مثل صورتی کمرنگ، آبی آسمانی، یاسی، کرم، سبز نعنایی، سبز پسته‌ای، هلویی و زرد لیمویی و حتی سفید و خاکستری کمرنگ در دسته این رنگ‌ها قرار می‌گیرند. این رنگ‌ها نه فقط برای کیف‌های زنانه بلکه برای همه لباس‌ها و اکسسوری‌های جدید سال ۲۰۱۸ نیز ترند شده‌اند و برندهای متعددی مثل اکنی استودیوز در محصولات جدید خود از آن استفاده کرده‌اند. پس وقت آن رسیده است که کیف‌های مشکی خسته کننده خود را کنار بگذارید و در سال جدید از کیف‌های رنگ پاستل در مدل‌های متنوع کیف استفاده کنید.

مدل‌های جدید کیف زنانه مدل‌های جدید کیف زنانه مدل‌های جدید کیف زنانه

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس و جواهرات و اکسسوری مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)