رپورتاژ آگهی


یک  مرد موفق  که حواسش به جزئیات لباسش است مطمعنا نمی تواند از توجه و ست کردن جوراب با بقیه ی لباس هایش غافل شود. اینها ترفندهای کوچکی هستند که تفاوت را ایجاد می کنند و در این میان  باید ترکیب جوراب  با بقیه لباس ها را نیز در نظر گرفت.

برای کسانی که به استایل و ظرافت اهمیتی نمی دهند،  هماهنگی جوراب های مردانه ممکن است اغراق آمیز به نظر برسد، اما به شما اطمینان می دهیم که مطلقاً اینطور نیست. جوراب یکی از جزئیات مهم در ظاهر یک مرد است… و اگر ترکیب به روش درست انجام شود، نتیجه قابل توجه خواهد بود!

قوانین ست کردن لباس با جوراب

برای اینکه شما را در انتخاب جوراب مردانه راهنمایی کنیم، در این مقاله  ۳ سوال متداول  در مورد جوراب مردانه را گردآوری کرده ایم تا تمامی پاسخ ها و نکاتی را که نیاز دارید به شما ارائه دهیم تا به راحتی یاد بگیرید چگونه  جوراب را  با بقیه لباس های خود ترکیب کنید. با هم ببینیمشون…

چگونه رنگ ها را انتخاب کنیم؟

به طور عمده  رنگ جوراب ، بهتر است با رنگ کفش همخوانی داشته باشد، اما در عین حال، باید رنگ شلوار و ژاکت را نیز در نظر بگیرید.

برای به دست آوردن یک ترکیب خوب، فقط باید  قوانین اولیه  ترکیب رنگ را رعایت کنید و همیشه جوراب های مشکی، آبی تیره و خاکستری تیره در کمد خود در دسترس داشته باشید.

با استفاده از این  سه سایه  می توانید به راحتی هر چیزی را که در کمد لباس خود دارید، بدون تلاش زیاد مطابقت دهید. علاوه بر این، انتخاب  جوراب‌های تک رنگ  برای استفاده در مجالس رسمی ظریف‌ترین گزینه است.

از طرف دیگر، اگر  جوراب‌های طرح‌دار را ترجیح می‌دهید ، می‌توانید با بازی با رنگ‌ها، آن‌ها را با رنگ کراوات یا پیراهن ترکیب کنید. مثلا یک جوراب طرح دار با جزئیات شرابی انتخاب کنید که بتوانید با رنگ کراوات ترکیب کنید یا جوراب های راه راه رنگی که با رنگ های پیراهن همخوانی دارد یا حتی جوراب های خال خالی را با مربع جیبی ترکیب کنید… خلاصه لذت ببرید. خود را همانطور که دوست دارید در ترکیبات فانتزی ، تا زمانی که آنها منحصرا برای مناسبت های غیر رسمی رزرو شده باشند. هرگز با جوراب های راه راه رنگارنگ سر کار حاضر نشوید!

قوانین ست کردن لباس با جوراب

تنها رنگی که برای جوراب مردانه مطلقاً ممنوع است، رنگ سفید است. جوراب سفید هرگز نباید   پوشیده شود، تنها  استثنایی  که در آن استفاده از جوراب سفید مجاز است در هنگام فعالیت ورزشی است، اما باید کوتاه و کاملاً پنبه ای باشد.

چگونه مواد را انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب جوراب مردانه، با هر رنگ یا طرحی که تصمیم به خرید دارید، در انتخاب نوع نخ نیز دقت کنید  . مواد سبک تر مانند  پنبه یا بامبو نازک تر هستند و از اثر ضخیم شدن ساق جلوگیری می کنند.

مواد سنگین تر مانند  پشم باید برای روزهای سرد و نه خیلی رسمی نگهداری شوند. آخرین نکته این است که همیشه جوراب های کش دار را ترجیح دهید  که چسبندگی بهتری به ساق پا دارند و به راحتی پایین نمی آیند.

قوانین ست کردن لباس با جوراب

به این نکته هم توجه کنید که هرگز از جوراب های ارزان قیمت و حراجی استفاده نکنید ،نخ استفاده شده در این جوراب ها نخ های نایلونی و عمدتا بازیافتی ارزان قیمت هستند و باعث ایجاد حساسیت و بیماری های پوستی در طولانی مدت می شوند و همچنین باعث ایجاد بوی بد پا نیز می شوند.

یکی از برند های معروف ایرانی که جوراب های کاملا پنبه ای و با کیفیت بالا تولید میکند تولیدی جوراب دیاکو است که جوراب های تولید شده در این شرکت در سایت همه جین به صورت عمده و با قیمت عالی به فروش می رسد .

چگونه طول جوراب را انتخاب کنیم؟

جوراب مردانه برای   پوشاندن ساق پا به اندازه طول مناسب است. هیچ طول دیگری به خصوص در مناسبت های رسمی مجاز نیست. تنها استثنا  جوراب های تری است  که به طور انحصاری برای ورزش استفاده می شود.

آخرین  نکته  این است که همیشه از استایل متعارف و خوب استفاده کنید و هرگز از ترکیب های خیلی غیرعادی که باعث می شود شما را شبیه یک دلقک جلوه دهد استفاده نکنید.

استفاده از  جوراب های طرح دار  مردانه اخیراً بسیار رایج شده است، اما در مجالس رسمی یا در شرایطی که حداقل ظرافت لازم است، جوراب های مردانه باید ساده باشند،  بنابراین همیشه به یاد داشته باشید که کمد لباسی از جوراب های مشکی، آبی تیره و خاکستری تیره داشته باشید. ترکیبات همیشه عالی خواهند بود.

قوانین ست کردن لباس با جوراب

اگر به دنبال جوراب های ساده و طرح دار با کیفیت هستید می توانید به سایت همه جین مراجعه کنید .