تغییرات در دنیای مد و ترندها تنها در معرفی مدل‌های جدید لباس و اکسسوری خلاصه نمی‌شود. گاهی این تغییرات در نحوه استفاده از لباس و پوشیدن آن و ایجاد تغییرات کوچک در این روش‌ها است. این تغییرات شاید در لباس‌های معمولی مثل بلوز و شلوار واضح باشد مثلا قرار دادن بلوز داخل شلوار یا تا زدن لبه شلوار کاری است که گاهی مد می‌شود و گاهی از مد می‌افتد اما در مورد کفش‌های زنانه شاید نتوان تغییرات زیادی را اعمال کرد و تنها بتوان ترکیب کفش را با لباس‌های جدید امتحان کرد. در این مقاله می‌خواهیم روش‌های جدید و جالبی که برای پوشیدن کفش‌های زنانه در سال جاری ترند شده است به همراه تعدادی از مدل‌های جدید کفش‌های زنانه معرفی کنیم.

کفش کتانی با شلوار گرمکن و کاپشن خلبانی

روشهای جدید برای پوشیدن کفش‌های زنانه

این یک ترکیب جالب و جذاب برای خانم‌هایی است که به استایل ورزشی علاقمند هستند. از آن جایی که کفش کتانی یک کفش ورزشی و راحتی محسوب می‌شود این ترکیب می‌تواند برای پیاده روی و گردش روزمره مناسب باشد به خصوص با انواع جدید از شلوار گرمکن که اخیرا مد شده‌اند و دیگر تنها یک لباس راحتی برای منزل و باشگاه محسوب نمی‌شوند. این ترکیب را می‌توانید با یک مانتوی اسپورت زیبا کامل کنید و اگر برای روزهای خنک بهاری می‌خواهید این ترکیب را بپوشید از یک گرمکن یا کاپشن خلبانی نازک هم استفاده کنید.

کفش تخت پشت باز ساده یا بنددار

کفش‌های تخت ساده بدون پاشنه شاید جذابیت چندانی برای خانم‌ها نداشته باشند اما راحتی فوق العاده‌ای دارند و اگر از آن‌ها استفاده کنید شاید چیزی به قدتان اضافه نشود اما قطعا مد روز است. به خصوص مدل‌های جدیدی از این کفش‌های زنانه تخت که پشت باز هستند و یا تنها یک بند در قسمت پشت دارند زیبایی خاصی دارند و در سال می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

کفش کتانی با شلوار جین تنگ و مانتوی چهارخانه

روشهای جدید برای پوشیدن کفش‌های زنانه

این ترکیب یک ترکیب ساده، دم دستی و راحت است که می‌تواند برای روزهای گرم تابستان هم مناسب باشد. برای این ترکیب شما می‌توانید کفش کتانی خود را در رنگ‌های مختلف (به خصوص سفید) به همراه شلوار جین تنگ تیره یا متوسط بپوشید و به همراه آن از یک مانتوی نخی نازک و سبک و راحت که برای روزهای گرم نیز خنک است و پوشش مناسبی هم دارد استفاده کنید. اگر نمی‌دانید کفش کتانی خود را چگونه بپوشید این ترکیب بسیار راحت و بدون دردسر می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

کفش تخت گلدوزی شده

باز هم کفش تخت، اما این بار کفش تخت زنانه گلدوزی شده با ظاهری زنانه و زیبا که با ترند جدید گلدوزی روی همه چیز! هم همخوانی دارد. کفش‌های تحت گلدوزی شده معمولا از جنس ساتن یا مخمل هستند و پشت بسته و یا پشت باز طراحی می‌شوند. بنابراین اگر می‌خواهید کمی تنوع و زیبایی و زنانگی به استایل ساده خود اضافه کنید و در عین حال از کفش پاشنه بلند هم استفاده نکنید این مدل می‌تواند انتخابی جالب برای شما باشد.

کفش کتانی با شلوار جین روشن و کت خز

کفش کتانی یکی از کفش‌های محبوب زنانه است و طبیعتا روش‌های متنوعی برای پوشیدن آن وجود دارد و با لباس‌های متنوعی می‌توان کفش کتانی را ترکیب کرد اما کفش کتانی نباید محدود به لباس‌های ورزشی و راحتی شود. شما می‌توانید این کفش‌ها را با لباس‌هایی که استایل خانمانه هم دارند مانند لباس‌های خزدار هم ترکیب کنید مثلا ترکیب کفش کتانی سفید با یک کت خز کوتاه روی مانتو که می‌تواند ترکیبی مناسب برای روزهای خنک و ناپایدار باشد.

پوشیدن شلوار رکابی با کفش کتانی یا پاشنه بلند

روشهای جدید برای پوشیدن کفش‌های زنانه

یکی از ترندهای جنجالی که در فصل‌های اخیر معرفی شد پوشیدن شلوار رکابی به همراه کفش برای بیرون از منزل بود. شلوار رکابی شلواری است که بندی دارد و این بند در قسمت زیر کف پا قرار می‌گیرد، در گذشته این شلوارها در منزل و یا به عنوان شلوار ورزشی و راحتی مورد استفاده قرار می‌گرفت اما امروزه مدل‌های شیک‌تر این شلوار در رنگ‌ها و مدل‌های متنوع برای استفاده در بیرون از منزل طراحی شده است که همراه با کفش و گاهی روی کفش هم پوشیده می‌شود.

کفش تخت نوک تیز جدیدترین مدل کفش‌های زنانه

کفش‌های نوک تیز یا پنجه باریک زنانه هرچند چیز جدیدی نیستند و سال‌هاست که در میان کفش‌های زنانه وجود داشته اند اما امسال مدل تخت این کفش‌ها ترند شده است، چیزی که قبلا کمتر دیده شده بود. کفش‌های تخت زنانه پنجه باریک باعث می‌شوند پاهای شما باریک‌تر و کشیده‌تر به نظر برسد و برای خانم‌هایی که پاهای بزرگی دارند انتخابی ایده‌آل محسوب می‌شوند چون این افراد معمولا قد بلندی هم دارند و نیازی به پوشیدن کفش پاشنه بلند ندارند. پس اگر یک خانم قدبلند هستید و پاهای بزرگی هم دارید پیشنهاد ما انتخاب کفش تخت پنجه باریک ساده برای سال جاری است.

کفش کتانی مشکی با مانتوی مشکی بلند و شلوار مشکی

روشهای جدید برای پوشیدن کفش‌های زنانه

وقتی صحبت از استایل سرتاپا مشکی می‌شود بیشتر خانم‌ها به یک استایل غم انگیز و یا در بهترین حالت به یک لباس مجلسی شیک فکر می‌کنند در حالی که استایل سرتاپا مشکی می‌تواند یک لباس راحت برای بیرون از منزل باشد و تیپ شما را با کفش کتانی مشکی کامل کند. کافی است کفش‌های کتانی مشکی یکدست خود را با شلوار مشکی پارچه‌ای و مانتوی مشکی بلند بپوشید. این ترکیب را می‌توانید برای محیط‌های جدی که نیاز به راحت بودن برای فعالیت دارد مثل محیط کار هم استفاده کنید.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ اختصاصی توسط مجله قرمز)