اگر از خریداران ادکلن‌های گران‌قیمت هستید احتمالا هنگام خرید، می‌خواهید بدانید که جنس واقعی و اصلی را خریداری می‌کنید یا نه. عطر و ادکلن‌های فیک و تقلبی به راحتی ساخته و عرضه می‌شوند، اما کیفیت و رایحه آن‌ها شبیه عطر و ادکلن‌های معتبر نیست. بنابراین قطعاً نمی‌خواهید برای آنها پول هدر دهید. درک و آگاهی از نشانه‌های ادکلن تقلبی می‌تواند به شما در انتخاب آگاهانه کمک کند. بسیاری از ادکلن‌های مشهور دنیا از این قاعده مستثنی نبوده از جمله نسخه فیک و تقلبی ادکلن کرید اونتوس نیز مانند سایر مارک و برندهای مطرح عطر و ادکلن  به طور گسترده در بازار به فروش می‌رسد. به همین دلیل در این مقاله روش‌های ساده برای تشخیص اصل بودن ادکلن کرید اونتوس را برای علاقمندان این ادکلن بیان خواهیم کرد. تا انتها ی مقاله با ما همراه باشید.

تشخیص اصل بودن ادکلن کرید اونتوس

تشخیص ادکلن اصل از فیک

  1. به قیمت توجه کنید.

اگرچه قیمت همیشه نشان دهنده کیفیت عطر و ادکلن نیست، اما اگر ادکلنی که قصد خرید آن را دارید با توجه به “مارکی” که ادعا می‌کند به آن تعلق دارد، زیادی ارزان به نظر می‌رسد و بسیار رویاییست، به احتمال قوی اصل نیست! ممکن است موارد استثنایی وجود داشته باشد، مانند زمانی که فروشگاهی در حال تعطیل شدن است و می‌خواهد انبار خود را خالی کند، اما به طور کلی در رابطه با ادکلن کرید اونتوس و هر ادکلن دیگری، قیمت نشانه خوبی از کیفیت و اصالت است.

  1. تحقیق کنید.

پیش از اقدام برای خرید در مورد عطر و ادکلن مورد نظر تحقیق کنید. وب سایت تولید کننده را بررسی کنید و احتمالا در آنجا می‌بیند که آن‌ها اطلاعات کافی در مورد بسته بندی، شیشه محتوی عطر و ادکلن و محل قرارگیری بارکد ارائه داده‌اند. سپس از مغازه‌ها و غرفه‌های مراکز خرید و پاساژها بازدید کنید تا ببینید که چطور شیشه و سلفون روی عطرهای معتبر به نظر می‌رسند. اینگونه می‌توانید دریابید باید چه انتظاری از بسته بندی و شیشه ادکلن مورد نظر داشته باشید. بدین شیوه می‌توانید در مورد خرید نوع اصل ادکلن کرید اونتوس و هر ادکلن دیگری، موفق‌تر عمل کنید.

  1. بسته بندی را بررسی کنید.

به طور معمول در اطراف جعبه عطر و ادکلن‌های اصل، سفلونی محکم پیچیده شده است و معمولا در مورد نمونه‌های تقلبی و فیک، سلفون ضعیف پیچیده شده به طوری که آزادانه اطراف جعبه حرکت می‌کند. در ادکلن کرید اونتوس و سایر عطر و ادکلن‌ها، سلفون و روکشی که نامناسب پیچیده شده، نشانه‌ای از تقلبی بودن آن است.

  1. جعبه را از نزدیک بررسی کنید.

صرفاً با بررسی قسمت‌هایی از جعبه، می‌توانید اصالت یک عطر و ادکلن را تشخیص دهید. قبل از باز کردن، جعبه را به دقت از نظر وجود علائم غیرحرفه‌ای بسته بندی و طراحی بررسی کنید.

جعبه ادکلن کرید اونتوس خود را به منظور بررسی اصالت، به شیوه‌های زیر مورد بررسی قرار دهید.

  • متن پشت بسته بندی را بررسی کنید. خطاهای دستوری، غلط املایی، اطلاعات ضعیف و غیره را بررسی کنید. متن بسته بندی یک عطر واقعی باید از نظر دستوری بدون اشتباه باشد. اشتباهات املایی یا گرامری می‌توانند نشان از تقلبی بودن جنس داشته باشند.
  • بسته بندی جنس اصل، از مقوای کیفیت بالا ساخته شده است. جعبه‌های ساخته شده از مواد نازک بی کیفیت اغلب تقلبی هستند.
  • به دنبال بارکد روی بسته بندی بگردید. بارکد باید در پایین‌ترین قسمت پشت جعبه باشد و کاملا در گوشه قرار نگرفته باشد.
  • به دنبال چسب یا نوار اضافی بگردید. در بسته بندی عطر و ادکلن واقعی و اصل، نباید چسب نامرتب یا نوار اضافی وجود داشته باشد.

ادکلن کرید اونتوس

  1. شماره سریال، کدهای کنترل و دسته را چک کنید.

عطر و ادکلن  معتبر تمام این اعداد را روی بسته بندی خود دارد، که می‌تواند توسط خریدار مورد استفاده قرار گیرد تا صحت آن را به طور مستقل بررسی کند. آن‌ها را با اطلاعات در دسترس قرار گرفته توسط سازنده، چک کنید تا ببینید آیا اعداد با شماره تولید آن‌ها مطابقت دارد یا خیر. اینگونه می‌توانید از اصل بودن هر ادکلنی همانند ادکلن کرید اونتوس اطمینان کسب کنید.

  1. شیشه ادکلن را لمس کنید.

عطر و ادکلن‌های واقعی و اصل از جنس شیشه صافی برخوردار هستند؛ در حالی که جنس شیشه‌های تقلیدی و تقلبی اغلب کمی خشن بوده و معمولاً ضعیف ساخته می‌شوند، حتی گاهی از جنس پلاستیک هستند. همچنین شیشه‌های عطر با کیفیت، دارای درپوش‌های محکم و ضد نفوذی هستند. پس هنگام خرید ادکلن کرید اونتوس، حتما این مورد را در نظر بگیرید.

  1. پیچیدگی‌های یک عطر و ادکلن اصل را درک کنید.

رایحه‌های عطر و ادکلن‌های اصل کاملاً پیچیده ساخته شده‌اند. برای کسانی که رایحه نوع اصلی ادکلن کرید اونتوس و سایر ادکلن‌ها را می‌شناسند، در واقع حس بویایی می‌تواند سنجشی برای اصالت باشد.

  1. آن را تست کنید.

پس از گذراندن تمامی مراحلی که گفته شد، رایحه آن را آنالیز کنید. محتاط باشید زیرا عطرهای تقلبی اغلب می‌توانند واکنش‌های آلرژیک ایجاد کنند یا به صورت ناخواسته‌ای بر روی پوست شما تأثیر منفی مانند التهاب خفیف بگذارند. ادکلن های معتبر به دلیل داشتن اسانس بالاتر و الکل پایین‌تر دارای ماندگاری بیشتری هستند.

 

تست ادکلن

  1. از فروشنده معتبر خرید کنید.

این مسئله‌ی بسیار مهمی‌ست که شما فروشنده را بشناسید. با مراجعه به فروشگاه معتبر می‌توان از خرید بیشتر عطر و ادکلن‌های تقلبی جلوگیری کرد. در واقع نیاز به رعایت و در نظر گرفتن تمامی مراحلی که در بالا گفته شد از بین می‌رود آن هم فقط در صورتی که برای خرید به سراغ فروشگاه معتبر مراجعه کنید.

قیمت ادکلن کرید اونتوس اصل را در خوش آرا جستجو کنید.

شما می‌توانید ادکلن کرید اونتوس و سایر ادکلن‌های مورد نیاز خود را از خوش آرا با ضمانت اصل بودن کالا تهیه کنید. در خوش آرا به نشانی اینترنتی https://khoshara.com/  با دارا بودن نماد اعتماد الکتریکی و فضای کاربری ساده، همچنین ۷ روز ضمانت تعویض می‌توانید علاوه بر عطر و ادکلن اصل، لوازم بهداشتی مورد نیاز خود را تهیه کرده و خود را مهمان خریدی بی دردسر کنید.