در هوای سرد زمستان شاید سفرهای هوایی بهترین و کم خطرترین نوع سفر باشند که در سریع‌ترین زمان شما را به مقصد می‌رسانند. اما سفرهایی هوایی محدودیت‌های خاص خود را دارند و شما در طول این سفر به لوازم خاصی نیاز پیدا می‌کنید که برخی از اکسسوری‌های ضروری جزو این لوازم هستند. فارغ از این که مقصد شما کجاست و با چه نوع آب و هوایی سروکار خواهید داشت برخی از این لوازم و اکسسوری‌های ضروری در سفرهای هوایی کارایی زیادی خواهند داشت و به راحتی و تامین نیازهای شما کمک شایانی خواهند کرد علاوه بر این به شیک بودن و جمع و جور بودن تیپ شما نیز منجر خواهند شد. در این مقاله از مجله قرمز اکسسوری‌های ضروری را که باید در سفرهای هوایی همراه خود داشته باشید معرفی می‌کنیم که با کمک آن‌ها بدون قربانی کردن شیکپوشی خود می‌توانید در فرودگاه و هواپیما راحت باشید و بدون دردسر سفر خود را به پایان برسانید.

یک ژاکت بافتنی اورسایز

دمای هوا در هواپیما و در محیط فرودگاه چندان قابل پیش بینی نیست و حتی در یک روز بهاری و تابستانی هم ممکن است احساس سرما به سراغ شما بیاید. در چنین شرایطی می‌توان از پتوهای آماده موجود در هواپیما استفاده کرد اما با داشتن یک ژاکت بافتنی اورسایز شما نیازی به پتو نخواهید داشت. پس بهتر است کت‌های تنگ و کوچک را کنار بگذاری و در کنار پوشش معمول خود یک ژاکت بافتنی اورسایز هم همراه خود داشته باشید تا در عین شیک بودن و راحتی، گرمای مورد نیاز بدن خود را نیز تامین کنید. هرچند این ژاکت‌ها جزو اکسسوری‌های ضروری روزمره نیستند اما از نظر اهمیت و کاربرد در رتبه اول این لیست قرار می‌گیرند.

اکسسوری‌های ضروری

کیف لوازم آرایشی و جواهرات

سفرهای هوایی ممکن در هر ساعتی از شبانه روز رخ دهند و شما د چنین شرایطی نمی‌توانید همیشه شیک و مرتب و آرایش کرده باشید. ظاهر شدن با چشمان قرمز، صورت بدون آرایش و موهای نامرتب برای هر کسی قابل تحمل نیست به همین دلیل شما برای سفر هوایی خود به یک کیف لوازم آرایش حاوی جواهرات روزمره، و محصولاتی که همیشه استفاده می‌کنید نیاز دارید. شما به یک کیف آرایش کامل هم نیاز دارید که آن را در چمدان خود قرار داده و به بار تحویل می‌دهید اما این کیف کوچک را در کیف دستی خود قرار دهید و در هواپیما همراه خود داشته باشید تا در موقع نیاز بتوانید از آن استفاده کنید. اکسسوری‌های مو و جواهرات معمولی خود را نیز در این کیف قرار دهید و همراه داشته باشید.

اکسسوری‌های ضروری

کتانی‌های شیک و راحت

انتخاب کفش‌های پاشنه بلند، صندل یا کفش‌های عروسکی برای سفر بسیار وسوسه کننده است اما این کفش‌ها انتخاب مناسبی برای پوشیدن در هواپیما و حتی فرودگاه نیستند و شما به یک جفت کفش کتانی شیک و راحت نیاز دارید تا با آن‌ها به راحتی از پله‌های هواپیما بالا بروید و در سطوح صاف  لغزنده فرودگاه گام بردارید. نگران ست بودن کفش کتانی با لباس‌های خود نباشید، مدل‌های جدید کفش‌های اسپورت و کتانی آن قدر تنوع دارند و شیک و زیبا هستند که با هر لباسی می‌توان آن‌ها را هماهنگ شوند. البته مدل‌های بدون بند کفش کتانی گزینه بهتر و راحت‌تری برای پوشیدن در هواپیما و سفرهای هوایی هستند.

اکسسوری‌های ضروری

کیف مخصوص پاسپورت

اگر به قصد سفر و تفریح از کشور خارج می‌شوید باید بدانید که پاسپورت شما هویت شما است و نگهداری درست از آن اهمیت زیادی دارد. از طرف دیگر شما در فرآیند خروج از کشور بارها باید پاسپورت خود را نشان دهید پس باید آن را در جایی در دسترس بگذارید اما انداختن پاسپورت در ته کیف ایده خوبی نیست چون می‌تواند باعث معطلی شما و طولانی شدن صف‌های انتظار شود. کیف مخصوص پاسپورت در این مواقع بسیار به درد می‌خورد، این کیف جای زیادی را اشغال نمی‌کند اما شما آسوده خاطر خواهید بود که پاسپورت شما در محلی مناسب و امن و در دسترس قرار دارد.

اکسسوری‌های ضروری

کوله پشتی سفری یکی از اکسسوری‌های ضروری برای سفر

اگر نگاهی به صفحه اینستاگرام سلبریتی‌ها و مدل‌ها بیندازید آن‌ها را می‌بینید که در شیک‌ترین و مرتب‌ترین شکل ممکن به سفر و تفریح مشغول هستند. راز این مرتب بودن و شیک بودن در استفاده از کوله پشتی سفری است. کوله پشتی سفری دست و پا گیر نیست و وزن زیادی ندارد و حمل کردن آن همراه با چمدان و لباس گرم کار بسیار ساده‌ای است. شما می‌توانید همه چیزهایی را که در طول سفر به آن نیاز دارید درون آن قرار دهید و در طول سفر در هواپیما با خود همراه داشته باشید. علاوه بر این با حمل کیف‌های سنگین و بزرگ هم دچار درد بازو و شانه نخواهید شد، پس حتما کوله پشتی سفری را به عنوان یک اکسسوری ضروری برای سفر تهیه کنید.

اکسسوری‌های ضروری

یک چمدان مخصوص شما

همیشه هواپیما و فرودگاه یادآور چمدان‌های بزرگ و خسته کننده تیره رنگ است که همگی تکراری و شبیه به هم هستند. این مساله هم از نظر استایل و هم از نظر کاربردی ایجاد مشکل می‌کند چون از یک طرف نمی‌توانید با این چمدان‌ها خیلی شیک و خاص باشید و از طرف دیگر پیدا کردن چمدان خودتان بین این چمدان‌های شبیه به هم ساده نیست. پس سعی کنید یک چمدان با رنگ خاص و شیک مخصوص به خودتان تهیه کنید که چندان بچگانه هم نباشد و با استایل شخصی شما همخوانی داشته باشد و نیازهای شما را به بهترین شکل تامین کند.

اکسسوری‌های ضروری

لوازم مرتبط با تکنولوژی

تلفن همراه، لپ تاپ، شارژر، هدفون، هارد اکسترنال، فلش مموری، دستگاه پخش موسیقی و … لوازم تکنولوژیکی هستند که هر روز مورد استفاده قرار می‌دهیم و در سفرها نیز بیش از هر زمان دیگری به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنیم چون تحمل یک سفر هوایی طولانی تنها با این وسایل ارتباط جمعی ممکن است. اما همراه داشتن این لوازم حساس، متعدد و ظریف کار ساده‌ای نیست و توصیه می‌شود از محفظه‌های مناسب برای این کار استفاده کنید تا هم از گم شدن و آسیب دیدن به آن‌ها پیشگیری کنید و هم در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

اکسسوری‌های ضروری

کلاه، یکی از اکسسوری‌های ضروری برای سفر

شاید کلاه در نگاه اول به خصوص برای خانم‌ها وسیله‌ای ضروری به نظر نرسد اما اگر می‌خواهید از تابش آفتاب در امان بمانید و موهایتان در طول سفر مرتب باقی بماند یهتر است یک کلاه مناسب تهیه کرده و همراه خود داشته باشید. این توصیه برای آقایان ضروری‌تر است چون می‌توانند از کلاه به جای یک چشم بند استفاده کنند و آن را برای پوشش چشم و داشتن یک خواب راحت در سفرها طولانی به کار ببرند.

اکسسوری‌های ضروری

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه جواهرات و اکسسوری مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: The Every Girl (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)