جالب و خواندنی


اگر به‌دنبال نیازمندیهای کیش برای اهدافی مثل پیداکردن کار با حقوق بالا، خرید و فروش لوازم نو و دست دوم در کیش و خرید خانه در این جزیره هستید، پلتفرم کیش مگ پاسخ نیاز شماست.

این بیزینس که هم به‌صورت وب‌سایت و هم از طریق اپلیکیشن قابل دسترسی است، کاملا بومی و مخصوص جزیره کیش طراحی شده تا بتواند شرایط زندگی را برای کیشوندان (ساکنین کیش) و افرادی که به آن‌جا سفر می‌کنند، ساده کند.

پس اگر در دسته ساکنین یا مسافرهای جزیره کیش قرار دارید و می‌خواهید در آنجا صاحب یک شغل پردرآمد با جای خواب شوید، تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

اپلیکیشن کیش مگ

استخدام در کیش

سفر به کیش یکی از اقداماتی است که اکثر ایرانی‌ها بعد از دیدن ولاگ کیش (محتوای ویدیویی درباره کیش) و در روزهای تعطیل سال آن را در اولویت قرار می‌دهند. ازاین­رو به‌واسطه این شرایط، استخدام در هتل های کیش با جای خواب یک فرصت محسوب می‌شود. چراکه این هتل­ها برای سرویس‌دهی صحیح به مهمان‌های خود، باید کارمندان و تیم اجرایی تکمیلی داشته باشند.

به همین دلیل همه افرادی که قصد داشتن کار در کیش با حقوق بالا را دارند، با مراجعه به کیش مگ می‌توانند آگهی‌های استخدامی از طرف هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید را مشاهده کرده و رزومه خود را ارسال کنند. به این ترتیب به‌طور مستقیم با صاحبین کسب‌وکار در ارتباط خواهند بود.

همچنین لازم به ذکر است که طراحی این پلتفرم به گونه‎‌ای است که امکان مشاهده فرصت های شغلی به تفکیک کارفرما (مثلا: پارک آبی اوشن) برای شما وجود دارد تا بتوانید با سرعت و دقت بیشتری، شغل مورد نظرتان را پیدا کنید.

شرایط استخدام­ شدن در کیش

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، جزیره کیش دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی است که مسافرهای داخلی و خارجی را در تمام روزهای سال به خود جذب می‌کند. به همین علت نیروی کار این جزیره جهت برقراری ارتباط با توریست‌ها باید با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشند تا بتوانند به درخواست‌ها و نیازهای آنها به­درستی پاسخ دهند.

معرفی یک پلتفرم کاربردی

کیش مگ به‌عنوان یک اپلیکیشن و وب‌سایت رسمی شناخته می‌شود که نقش دیوار کیش را اجرا کرده و عنوان اولین اپلیکیشن نیازمندی های جزیره کیش به آن تعلق می‌گیرد. به همین دلیل توصیه می‌شود که گردشگران کیش و ساکنین آن‌جا، نسبت به سرویس‌ها و خدماتی که این پلتفرم در اختیارشان می‌گذارد، اطلاعات بیشتری کسب کنند. در ادامه تک‌تک این خدمات و سرویس‌ها را معرفی خواهیم کرد.

معرفی خدمات کیش مگ

زمانی که به کیش سفر می‌کنید، اولین موضوعی که باید به آن بپردازید، جای خواب و محل سکونت است. برخی از افراد هستند به‌دلیل سفرهای کوتاه و فصلی، رفتن به هتل را ترجیح می‌دهند. اما برخی دیگر اجاره خانه و گذراندن وقت در یک محیط شخصی را بیشتر دوست دارند.

باید بگوییم که این وب‌سایت یا اپلیکیشن نه تنها امکان اجاره خانه را برای کاربرانش فراهم می‌کند، بلکه خرید خانه در کیش را نیز ممکن کرده است. زیرا همه کسانی که به‌طور مداوم به جزیره کیش سفر می‌کنند، قطعا نیاز به یک محل سکونت دائمی خواهند داشت.

لازم به ذکر است که امکان خرید لوازم نو و دست دوم در کیش و فروش آنها نیز در این پلتفرم بومی موجود است که با یک جستجوی ساده در آن، قادر به پیداکردن کالاهای موردنظر خود و فروششان خواهید بود. می‌توان گفت که این سرویس بیشتر برای کیشوندان (ساکنین کیش) مناسب است.

علاوه بر موارد گفته‌شده باید به این نکته هم اشاره کنیم که پیداکردن کار در کیش با جای خواب یکی دیگر از خدمات بی‌نظیری است که توسط این وب‌سایت و اپلیکیشن در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و استفاده از این سرویس به کسانی توصیه می‌شود که به‌دنبال کسب تجربه‌های جدید و یک شغل با درآمد بالا در جزیره کیش هستند.

چگونه از خدمات کیش مگ استفاد کنیم؟

این پلتفرم از طریق وب‌سایت، اپلیکیشن اندروید کیش مگ و اپلیکیشن ios کیش مگ در دسترس است و با توجه به انتخاب خود، می­توانید یکی از روش‌های گفته‌شده را در نظر گرفته و اقدام به نصب و بهره‌مندی از خدمات این پلتفرم کنید. همچنین باید اضافه کرد که با کمک‌گرفتن از سرویس‌های موجود در این وب‌سایت و اپلیکیشن، قادر به حمایت از پلتفرم های بومی و کاملا خصوصی جزیره کیش نیز خواهید بود.

معرفی خدمات کیش مگ

جمع­‌بندی

جزیره کیش جایی است که در طول سال میزبان مسافرهای زیادی از ایران و خارج از کشور است. این جزیره به‌دلیل جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر خود و خدمات فوق‌العاده از نظر هتل‌داری، رستوران و مراکز خرید در انتخاب اول مسافرها قرار می‌گیرد.

ازاین‌رو کیش مگ با ارائه خدماتی که مناسب ساکنین این جزیره، مسافرها و کسانی که به‌دنبال شغل هستند، پلتفرمی طراحی کرده که تارگت مارکت گسترده‌ای را در برمی‌گیرد. این پلتفرم می‌تواند به نیازهای زیادی نظیر پیداکردن شغل با حقوق بالا و جای خواب، امکان خرید و فروش کالاهای دست دوم، خرید و اجاره خانه پاسخ دهد. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که نسبت به شناخت بیشتر سرویس‌ها و نحوه عملکرد آن اقدام کنید.