رپورتاژ آگهی


حساس ترین عضوی که در صورت داریم، چشم ها هستند و باید در خرید لوازم آرایشی چشمی، دقت و توجه لازم را به خرج داد. در صورتی که در انتخاب ریمل مناسب برای سلامت چشم، به اندازه کافی حساسیت به خرج نداده و محصولی بی کیفیت یا تاریخ مصرف گذشته را استفاده کنید، ریسک بیماری های چشم گرفته از التهاب های موقتی تا عفونت های شدید وجود خواهد داشت.

از این جهت لازم است که حتما برای خرید ریمل، به سراغ برندهای معتبر رفته و نسبت به تاریخ مصرف محصول نیز حساسیت داشته باشید. در عمل تنها قصد برای خرید از برندهای معتبر کافی نبوده و شما باید حتما از فروشگاه های اینترنتی معتبر لوازم آرایشی یا فروشگاه های فیزیکی مطمئن خرید خود را انجام دهید که نسبت به اصالت کالا و اصل بودن ریمل نیز مطمئن باشید. (متاسفانه محصولات آرایشی تقلبی در بازار فعلی فراوان بوده و چنین چیزی حتی از خریدن ریمل های برندهای ضعیف نیز خطرناک تر خواهد بود!)

در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم به طور کلی چرا انتخاب ریمل مناسب برای سلامت چشم مهم است.

تاثیر ریمل بر سلامت چشم

اگر چه در ظاهر به نظر می رسد که ریمل را تنها به مژه ها زده و تماسی با بخش داخلی چشم ها ندارد، اما در واقعیت این طور نیست. با هر قلمویی که از ریمل به مژه های خود می زنید، نوک برس با انتهایی ترین بخش رویش مژه ها تماس پیدا کرده و ممکن است مقداری از مایه آن، داخل چشم ها برود. همین طور پس از اتمام ریمل زدن، با هر پلک زدن یا به طوری کلی در طول روز، بخشی از مواد ریمل به داخل چشم ها می رود. (حتی اگر با چشم عادی به راحتی قابل رویت نباشد!)

یکی از تاثیرگذارترین لوازم آرایشی ریمل است که با انتخاب هنرمندانه و صحیح آن، می توانید زیبایی چشم ها و به طور کلی چهره خود را دو چندان کنید. برندهای مختلفی از انواع ریمل های معمولی تا حرفه ای و آرایشگاهی در بازار لوازم آرایشی وجود داشته و می توان به کمی جستجو و مطالعه مشخصات آن ها، بهترین محصول در این گروه کالایی را انتخاب کرد.

چرا انتخاب ریمل مناسب برای سلامت چشم مهم است؟

نکته: برای برخی از افرادی که به طور کلی چشم هایی حساس دارند، موضوع انتخاب ریمل و استفاده درست از آن، بارها اهمیت بیشتری دارد. چشم های این افراد مستعد التهاب و واکنش های آلرژیک بوده و باید حتما از ریمل های ضدحساسیت برای آرایش چشمی خود استفاده کنند.

مشکلات التهاب چشمی و ریمل های تقلبی

در صورتی که ریمل چشمی شما اصل نبوده و از ریمل های تقلبی در روتین آرایش چشمی خود استفاده کنید، در کوتاه مدت و حتی همان بار اول استفاده، حساسیت چشمی و التهابات ناشی از آن به سراغتان می آید. خارش پلک ها و همین طور اشک ریزش از ساده ترین عوارض چشمی است که بر اثر التهابات ناشی از استفاده ریمل های تقلبی و نامناسب تجربه می شود.

لازم است بدانید که در صورت استمرار استفاده از ریمل های با ترکیبات نامناسب یا تاریخ مصرف گذشته، ممکن است برای همیشه این التهابات چشمی را همراه داشته و به این راحتی از آن ها خلاص نشوید.

برندهای مختلفی ریمل های ضدحساسیت و مناسب برای چشم های حساس عرضه کرده اند. برند بورژوا یکی از این برندهای قوی در حوزه تولید ریمل های مطمئن و باکیفیت بالا است. با خرید ریمل بورژوا از مو تن رو، می توانید از اصالت محصول اطمینان خاطر داشته باشید.

چرا انتخاب ریمل مناسب برای سلامت چشم مهم است؟

عفونت های چشمی ناشی از استفاده ریمل های فاسد

در صورتی که برای آرایش چشمی خود از ریمل های فاسد شده استفاده کنید، ریسک ابتلا به انواع عفونت های چشمی در شما بسیار بالا خواهد بود. اگر شانس آورده و خیلی زود متوجه این موضوع شوید، شستشو دادن چشم ها و مراجعه به پزشک، می تواند موضوع را در همان اول کار حل کند. اما در برخی موارد افراد بدون توجه به این موضوع به استفاده از ریمل ادامه داده و این باعث می شود که یک عفونت چشمی مزمن و خطرناک آغاز شده و ماجرای درمانی آن را کاملا پیچیده کند.

ریمل های ایزادورا دارای کیفیت بسیار عالی بوده و اگر چه در مقایسه با برخی از برندهای مشابه قیمت بالاتری دارند، اما با خرید بهترین ریمل های برند ایزادورا، از سلامت چشم های خود اطمینان خاطر خواهید داشت.

راهنمای خرید ریمل برای حفظ سلامت چشم ها

از این روی به طور کلی نمی توان ارتباط میان ریمل با سلامت چشم ها را رد کرد. در چنین وضعیتی باید پیش از هر چیزی به برند سازنده و اعتبار آن دقت کنید. به طور مثال پرفروش ترین ریمل از برند کالیستا، می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. پس از آن دقت کنید که تاریخ مصرف ریمل نگذشته و هنوز اعتبار داشته باشد.

در نهایت زمانی که درب ریمل را باز کرده و شروع به استفاده از آن می کنید، حتما این تاریخ را به یاد داشته و بیش از یک دوره ۳ ماهه، به استفاده از ریمل بازشده ادامه ندهید. معمولا روی بسته بندی ریمل ها، دوره استفاده از آن ها پس از باز کردن درب ریمل ذکر شده و می توانید این دستورالعمل را برای طول مدت استفاده خود، مرجع قراردهید.

چرا انتخاب ریمل مناسب برای سلامت چشم مهم است؟

نتیجه گیری

در بالا دیدیم که چطور کیفیت و اصالت ریمل در حفظ سلامت چشم ها حائز اهمیت است. از این روی اهمیت زیادی دارد که برای خرید ریمل، به برند سازنده، فرمولاسیون ساخت و همین طور تاریخ مصرف دقت کافی داشته باشید. هرگز از ریمل دیگران استفاده نکرده و یک ریمل را برای مدتی طولانی به کار نبرید. شما چه تجربه ای در این زمینه دارید و چه نکات دیگری را به مواردی که در بالا عنوان کردیم، اضافه می کنید؟

توصیه می کنیم که حتما این مطلب در خصوص انتخاب ریمل مناسب برای سلامت چشم ها را برای دوستان خود نیز ارسال کرده و آن ها را نسبت به موارد مهم انتخاب و خرید ریمل آگاه کنید.