همیشه در انتخاب یک استایل دخترانه بهتر است حس راحتی و آرامش را برای خودتان در نظر بگیرید. علاوه بر این توجه به سن، وزن و اندازه لباس هم بسیار مهم است. در استایل‌های دخترانه برای دورهمی‌ها باید لباسی انتخاب شود که زیبایی اندام شما را به درستی نمایش داده و مشکلات را پوشش دهد. در ادامه این مقاله با چند پیشنهاد برای استایل دخترانه همراه ما باشید.

  1. استایل اسپرت دخترانه با حجاب

گاهی اوقات داشتن یک استایل اسپرت با داشتن حجاب تضادی ندارد. شما می‌توانید برای داشتن حجاب از استایل اسپرت استفاده کنید زیرا استایل‌های اسپرت راحت بوده و در اغلب موارد جذب نیستند و برای دختر خانم‌هایی که بر روی حجاب حساس هستند گزینه بسیار خوبی است. شما برای این کار می‌توانید همراه با یک مانتوی آزاد، یک شلوار اسلش دخترانه بپوشید و یا از یک شومیز بلند به همراه جوراب شلواری استفاده کنید. جوراب شلواری زنانه و دخترانه  مجلسی می‌تواند متناسب با فصل از جنس نخی یا بافت و لانه زنبوری باشد. برای خرید جوراب شلواری زمستانی یا تابستانی و غیره در کنار توجه به قیمت آن باید بدانید که انواع رنگی و طرح‌دار را با شومیز ساده ست کنید.

  1. لباس‌های آستین خفاشی

لباس‌های آستین خفاشی هم برای دختران لاغر اندام مناسب است و انتخاب آن برای دورهمی‌ها انتخابی جذاب و شیک است. شما می‌توانید این نوع لباس‌ها را با دامن یا یک شلوار جین راحتی ست کنید. دقت داشته باشید که این لباس برای افرادی که اضافه وزن دارند مناسب نیست زیرا سن آنها را زیاد نشان می‌دهد.

  1. پیراهن گل دار

پیراهن گل دار

انتخاب یک پیراهن گل دار برای دورهمی به خصوص برای فصل گرما مناسب است. اگر قرار است که شما در یک دورهمی در فضای باز شرکت کنید می‌توانید از پیراهن گل دار به همراه جوراب زنانه استفاده کنید. جوراب زنانه در انواع مختلف شیشه ای، ساق بلند، روفرشی و بافتنی وجود دارد، که انواع  فانتزی آن برای دختر خانم‌ها مناسب‌تر است. معمولا جوراب زنانه مجلسی ساده را در رنگ‌های سفید یا مشکی می‌توان با یک پیراهن گل دار پوشید. پیراهن‌های گل دار برای هر سنی مناسب است و باید با اکسسوری‌های ساده مانند گل سر ساده هم ست شود. می‌توان از کلاه‌های حصیری هم در هنگام آفتاب به همراه این لباس‌ها استفاده کرد.

  1. تی شرت و شلوار جین

یکی از متداول‌ترین گزینه‌ها برای انواع دورهمی دخترانه انتخاب تی شرت و شلوار جین است. با کمک یک شلوار جین و تی شرت شما می‌توانید استایلی کژوال و راحت داشته باشید و هر وقت که انتخاب برایتان سخت بود به سراغ آن بروید. بهتر است در کنار این دو گزینه از کفش اسپرت استفاده شود. از شلوار جین می‌توانید در کنار شومیز سفید، تی شرت آزاد، تاپ جذب، بلوز آستین بلند یا تاپ و کت جین استفاده کنید.

  1. دامن جلو دکمه دار

دوخت یا خرید دامن دکمه دار می‌‌تواند استایل خاصی به شما در یک دورهمی دخترانه بدهد. این دامن می‌تواند مینی یا میدی باشد. همچنین پارچه این دامن‌ها می‌تواند طرح‌دار یا ساده باشد که اگر از نوع ساده باشد با یک شومیز بسیار جذاب خواهد شد. دامن‌هایی با پارچه مخمل کبریتی گزینه خوبی برای فصل بهار و پاییز است و بهتر است از رنگ تیره برای آنها استفاده کنید. رنگ روشن دامن جلو دکمه دار مانند رنگ‌های خاکی، آجری، سبز یشمی، صورتی و غیره کمک خواهند کرد تا شما متفاوت به نظر برسید.

  1. پیراهن خال دار

گزینه دیگری که برای دورهمی می‌توانید انتخاب کنید پیراهن خال دار است. این پیراهن‌ها همیشه طرفدار دارند و سبکی غیر رسمی به ظاهر شما می‌دهند. شما می‌توانید یک پیراهن یا شومیز و تی شرت خال دار را با کفش جلو باز یا تخت یا پاشنه دار ست کنید و یک گردن بند ظریف هم به گردن بیاندازید.

  1. کت یا پیراهن جین

کت یا پیراهن جین

همیشه لباس‌های جین پرطرفدار هستند و هیچ وقت هم از مد نمی‌افتند. پیراهن‌های جین برش‌های ساده‌ای دارند و کت‌هایی از این جنس می‌توانند استایل شما را بسیار متنوع جلوه بدهند. کت‌های جین را بهتر است بر روی پیراهن یا تی شرت به تن کنید یا آنکه از آنها بر روی تاپ و شلوار یا تاپ و دامن استفاده کنید. یک کفش ورزشی سفید خیلی خوب می‌تواند استایل شما را به این حالت کامل کند.

  1. لباس‌های سرهمی

امروزه سرهمی‌ها یکی از ترندهای پرطرفدار در میان خانم‌ها و دختر خانم‌ها هستند. سرهمی‌ها همیشه هماهنگ با مد روز بوده و می‌تواند قد شما را بلندتر و کشیده‌تر نشان دهند. پوشیدن صندل بند دار همراه با لباس سرهمی می‌تواند ظاهر شما را شیک و جذاب کند.

  1. لباس‌های گیپور

لباس‌های گیپور هم گزینه خوبی برای دورهمی‌ها هستند. این نوع از لباس‌ها معمولا در کمد افراد شیک پوش وجود دارند. شما می‌توانید یک بلوز گیپور مشکی یا کرم را با شلوار جین جذب یا دامن رنگی و صندل ست کنید.

  1. شلوار راحت و گشاد

اخیرا شلوارهای گشاد تبدیل به ترند روز شده‌اند و حتی کسانی که به شلوار جذب علاقه دارند به این مدل از شلوارها علاقه دارند. این دسته از شلوارها برای یک دورهمی دوستانه گزینه راحتی هستند. شلوار دم پا گشاد، شلوار بگی، مام استایل و غیره می‌تواند از انواع این شلوارهای راحتی باشد. شما می‌توانید انواع شلوارهای راحت را با تاپ از جنس لخت و گشاد یا تاپ جذب و کوتاه یا بلوز آستین بلند و شومیز ست کنید، همچنین می‌توانید برای مشاهده ایده‌های بیشتر برای ست کردن شلوارهای گشاد با سایر لباس‌ها این مطلب را بخوانید. استفاده از صندل یا کفش ورزشی هم با این شلوارها گزینه خوبی است.

  1. تونیک مجلسی

تونیک مجلسی هم برای دورهمی دخترانه گزینه خوبی است و می‌تواند خیال شما را از بابت نگرانی نوع لباس راحت کند. تونیک‌ها معمولا در عین راحتی که برای شما فراهم می‌کنند شیک هستند. شما می‌توانید از انواع تونیک طرح دار یا گل دار به همراه یک شلوار جذب ساده استفاده کنید. این تونیک‌ها همراه با کفش طرح‌ دار مشابه به طرح یا رنگ تونیک جذاب‌تر خواهند شد.

  1. لباس‌هایی با یقه بزرگ

گاهی اوقات بدون آنکه لباس خاصی انتخاب کنید می‌توانید تنها با یک مدل یقه خاص جذاب‌تر به نظر برسید. انتخاب بلوز با یقه بزرگ یا یک پاپیون بزرگ بر روی یقه که به صورت دوخته شده وجود دارد؛ می‌تواند تیپ و بلوز شما را از حالت ساده دربیاورد. شما می‌توانید این نوع از لباس‌های یقه بزرگ را با یک شلوار براق و لمه یا شلوار چرم جذب ست کنید.

نویسنده: وحیده امینی