با نزدیک شدن به روزهای سرد سال و شروع فصل پاییز نوع لباس‌ها هم تغییر می‌کند و حال و هوای متفاوتی به خود می‌گیرد. در این میان داشتن چند دست لباس گرم در روزهای سرد بسیار واجب و ضروری است. شما برای تکمیل یک استایل جذاب پاییزی به چند آیتم نیاز دارید که به برخی از آنها در ادامه اشاره می‌کنیم. پس با ما همراه شوید.

  1. کت جین

کت جین کمک می‌کند تا شما استایلی متفاوت را تجربه کنید و از تکراری بودن لباس ها خلاص شوید. شما با اضافه کردن کت جین به کمد لباس‌های خود، تیپی منحصر به فرد خواهید داشت که هیچ گاه هم از مد نخواهد افتاد. معمولا کت جین را با لباس های متنوعی میتوان ست کرد. آیتم‌هایی مانند مانتو، سارافون، تونیک، شومیز و لباس های بافت را می‌توان به همراه کت جین پوشید و از یک کیف و کفش شیک هم در کنار آن استفاده کرد.

پیشنهاد ما به شما در این زمینه استفاده از  کیف‌ و کفش برند آلدو است. شما با خرید از فروشگاه کیف و کفش آلدو در کنار بهره مند شدن از کیفیت بالای این برند در محصولات، از اکسسوری‌های متناسب با کت جین خود هم استفاده کنید. این برند کانادایی دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و محصولات خود است. بنابراین شما با استفاده از یک کت جین در کنار یک کیف و کفش یا اکسسوری‌های شیک که در هر فصلی هم مناسب خواهد بود، می‌توانید یک تیپ شیک داشته باشید.

  1. کت مخمل

کت مخمل

کت مخمل هم یکی دیگر از گزینه‌هایی است که در عین گرم بودن تبدیل به ترند این روزها شده است. معمولا طرح‌های رودوزی شده و چهارخانه کت‌های مخمل بسیار شیک هستند و استفاده از رنگ‌های جذابی مانند سبز، مشکی و آبی و غیره می‌تواند در کنار یک شلوار چرم مشکی یا بوت مشکی بسیار جلوه زیبایی پیدا کند.

  1. بارانی

بارانی هم یکی از آیتم‌های اصلی کمدها در فصل پاییز است. در واقع بارانی از ضروری‌ترین لوازم کمد لباس است که برای استایل رسمی و غیر رسمی کاربرد دارد. اگر شما از استایل غیر رسمی استفاده می‌کنید می‌توانید بارانی را به همراه یک تی شرت ساده سفید استفاده کنید و آن را با یک شلوار فاق بلند ست کنید. اما اگر به دنبال استایل رسمی هستید بهتر است یک پیراهن جذاب را با شلوار کمی جذب‌تر و یا کیف چرم ست کنید.

پیشنهاد ما به شما ست کردن بارانی با مدل‌های مختلف برند کفش ملی است شما می‌توانید برای خرید انواع مختلف چکمه زنانه و مردانه یا کیکرز از برند کفش ملی و همچنین دیگر مدل‌های محصولات رسمی و اسپرت این برند به نمایندگی آن مراجعه کرده و با مقایسه قیمت انواع کفش  ورزشی یا مجلسی اقدام به خرید کنید. عکس مدل‌های کفش ملی در سایت این برند قدیمی ایرانی هم وجود دارد. کیفیت کفش ملی با نمونه‌های خارجی رقابت کرده و پیشتاز صنعت کفش در ایران است.

  1. سوییشرت اورسایز

سوییشرت‌ها هم گزینه‌های گرم و خوبی برای پاییز هستند و می‌توانید به راحتی آنها را با یک لگ یا شلوار چرم براق ست کنید. ورنی نیز جنس خوبی برای ست کردن کفش با سوییشرت است زیرا استایل شما را متفاوت‌تر خواهد کرد.

  1. بافت نازک و آزاد

بافت‌ها برخلاف ظاهر نازکی که دارند بسیار گرم هستند و حتی انواع جلو باز آنها می‌تواند شما را در روزهای سرد سال به خوبی گرم کرده و برای انواع موقعیت‌های مناسب باشد. بافت‌ها به راحتی با انواع اندام‌ها ست می‌شوند. نکته مهمی که در ارتباط با لباس‌های بافت وجود دارد آن است که بافت‌ها به سختی چروک می‌شوند و به همین دلیل هم یک لباس همه کاره هستند که باید حتما در کمد شما حضور داشته باشند.

از ژاکت جلو باز مانند مانتو جلو باز در هر شرایطی می‌توانید استفاده کنید. جنس این ژاکت‌ها از پارچه‌هایی مانند پشم، ترکیب پلی استر، پنبه و کشمیر دوخته می‌شود. وزن ژاکت بافت هم بستگی به پارچه دوخته شده از آن دارد.

  1. کت یا پالتو

پوشیدن کت یا پالتو در پاییز و زمستان کار شما را بسیار راحت می‌کند و بر روی هر لباسی می‌توانید از آنها استفاده کنید. کت یا پالتو جلو باز هم با انواع جین آبی، تی شرت سفید، شال مشکی و غیره ست می‌شود. این نوع استایل مینیمال و بسیار ساده است.

  1. پیراهن ضخیم چهار خانه

پیراهن ضخیم چهار خانه

پیراهن ‌های ضخیم بلند یا کوتاه چهار خانه، یکی از طرح‌هایی است که هیچ وقت از مد نمی‌افتد. این طرح به خصوص در فصل پاییز بیشتر توسط افرادی که به مد و فشن اهمیت می‌دهند، استفاده می‌شود. ترکیب پیراهن پشمی با چهارخانه‌های سفید دودی و یک شلوار شتری رنگ راسته گشاد همراه با یک کیف زرد رنگ و کفش سفید پاشنه کوتاه می‌تواند استایل شما را بسیار خاص جلوه بدهد.

بر خلاف ژاکت و کت‌های گرم،  لباس‌های چهارخانه پشمی در استایل‌های چند لایه استفاده می‌شوند و باید آنها را با چند دست لباس گرم دیگر ست کنید. استفاده از یک ژاکت چرمی بر روی پیراهن چهارخانه‌ و یک شلوار کتانی سفید می‌تواند استایل شما را بسیار جذاب و خیره کننده کند.

  1. یقه اسکی

لباس‌های یقه اسکی بسیار گرم هستند و ناحیه گردن را هم می‌توانند به خوبی گرم نگه دارند. یقه اسکی را می‌توانید با یک کت اسپرت، جلیقه، سارافون کمربند دار، کت بارانی، شلوارهای بلند دمپا گشاد، دامن بلند یا لباس‌های آستین کوتاه ست کنید. بنابراین یقه اسکی به راحتی با دیگر لباس‌ها ست می‌شود.

  1. بلیزر

بلیزرها دارای رنگ‌های مختلفی مانند سفید، مشکی، آبی، قرمز و غیره هستند و ترکیب آنها با یک شلوار جین می‌تواند بسیار جذاب باشد. البته شلوارهای کتان و شومیز ساده هم در کنار بلیزر زیبا خواهند بود. معمولا بلیزرها از مد نمی‌افتند و برای استایل رسمی یا نیمه رسمی یا استایل‌های کژوال و خیابانی گزینه خوبی هستند. بلیزر را می‌توانید با انواع کفش اسپرت کتانی یا کفش‌های نیمه رسمی مانند کالج‌ها یا کفش‌های تخت ست کنید. همچنین برای مشاهده ایده‌های بیشتر برای استایل‌های پاییزی می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

نویسنده: وحیده امینی