رپورتاژ آگهی


آشنایی با بهترین استایل ها برای آقایان در فصل بهار

افراد عادی را هر روز در خیابان ملاقات می­کنیم اما بعضی مردان متفاوت از دیگران هستند. تابه حال مجذوب استایل مردی شده­اید؟ طرز لباس­ پوشیدن، رنگ­هایی که به کار برده شده و فیزیک بدنی همه در جذاب و خوش پوش بودن یک مرد دخیل هستند. رازهایی که باعث خوشپوش بودن مردان در بهار می­شود را در اینجا می­توانید پیدا کنید. با ما همراه باشید.

رنگ بندی صحیح

رنگ بندی صحیح در بهار به دو دسته پالت رنگ­های درخشان و پالت رنگ­های خنثی تقسیم می­شود. جدا از این تقسیم بندی باید انتخابی را داشته باشید که تا حد امکان تناسب کافی با پوست شما را داشته باشد.

پالت رنگ­های بهاری درخشان شامل زرد، نارنجی، صورتی، سبز روشن، آبی روشن، قرمز و طلایی است. و پالت رنگ­های خنثی شامل تمام این رنگ­ها با تناژ ملایم است. قهوه­ای، قرمز، زرد، آبی و سفید با تناژهای ملایم در میان دسته رنگ­های خنثی برای بهار قرار دارند. در یک دسته بندی صحیح ما رنگ­های پالت روشن و درخشان بهاری را برای مردانی با پوست روشن مناسب می­دانیم. در مقابل رنگ­های خنثی برای پوست­های گندمی و تیره­تر مناسب است. انتخاب صحیح رنگ و ترکیب بندی درست رنگ­های مکمل به شما در بهتر شدن استایلتان کمک خواهد کرد.

برای مهمانی چه چیزی بپوشیم

مهمانی و دورهمی­ها یا مجالس بزرگتری مانند جشن عروسی به لباس­های رسمی­تری احتیاج دارند. در فصل بهار که هوا با تغییر دما مواجه است کت و شلوار کلاسیک مناسب است. پیراهن سفید، کراوات، ساعت بند فلزی و دستمال جیبی احتیاج دارید. کت­های کلاسیک ۶ دکمه زیبا و خاص هستند. می­توانید از برندهای معتبری مانند ال سی من استفاده کنید تا زیبایی را در کنار کیفیت بالا تجربه کنید. اکسسوری­های لازم را نیز می­توانید از این برند تهیه کنید. می­توانید از کت شلوار کرم رنگ برای فصل بهار استفاده کنید اما اگر تمایلی به رنگ­های روشن ندارید سورمه­ای رنگ مناسبی خواهد بود.

انتخاب اکسسوری مناسب

انتخاب اکسسوری مناسب

ست رسمی شامل یک مدل کت و شلوار مردانه مجلسی، دکمه­های سر دست و دستمال جیبی را در نظر بگیرید. این استایل شیک را بدون اکسسوری­های آن تصور کنید. چیز جالبی نخواهد شد. اکسسوری­ها تاثیر زیادی در خاص بودن استایل شما دارند. برای همراهی کردن یک استایل شیک مردانه جلیقه، کراوات، دستمال جیبی، دکمه سر دست و ساعت ضروری است. اگر به مهمانی رسمی دعوت شده­اید از یک کت مناسب با رنگ تیره مانند سورمه­ای یا مشکی استفاده کنید.

لباس­های بهاری مناسب برای اندام شما

اگر قد بلندی دارید و لاغر اندام هستید می­توانید از رنگ­های روشن استفاده کنید. برای کسانی که قد بلندی دارند استفاده از شلوار­های تیره پیشنهاد می­شود تا پاهای لاغر آنها به چشم نیاید. کسانی که قد کوتاه و اضافه وزن دارند باید بتوانند با لباس­های تیره­تر اندام خود را باریک نشان دهند و از طرفی از کفش­های لژ دار کمک بگیرند. انواع کتانی­های مردانه با لژ مناسب می­تواند کمک کننده باشد. اگر شانه­های شما افتاده است از پیراهن مردانه استفاده کنید و تیشرت را کنار بگذارید. تیشرت بیشتر باعث نمایان شدن شانه­های شما خواهد شد در حالی که پیراهن استایل خاص­تری به شما خواهد داد.

بهترین لباس برای استفاده رومزه در بهار

استایل­های روزمره با رنگ­های شاد بهاری هم برای خانم­ها و هم برای آقایان زیبا و جذاب است. ما در ادامه چند استایل پرطرفدار بهاری را به همراه اکسسوری­ها به شما معرفی می­کنیم.

پیراهن­های هاوایی و شلوار سفید

پیراهن­های هاوایی و شلوار سفید

این استایل از پرطرفدارترین­هاست. چندسالی است که پیراهن­های هاوایی در میان آقایان جا افتاده و طرفدارهای خود را پیدا کرده است. پیراهن­های نخی با رنگ­های روشن مانند سفید، سبز و سایر رنگ­های درخشان بهاری در پالت رنگی این استایل قرار دارد. در ابتدای بهار که هوا کمی سرد است پوشیدن لباس­های گرم خود را کنار نگذارید و این سبک­ها را برای اواسط بهار استفاده کنید.

پیراهن­های نخ کتان

پارچه­های نخ کتان سبک، راحت و پرطرفدارند. این پیراهن­ها برای استایل مردانه مناسب هستند و در رنگ­های روشنی مانند سفید، خاکی و کرم موجود هستند. این مدل­ها را هم به همراه شلوار­های سفید در روز­های گرم می­توانید استفاده کنید. آستین پیراهن خود را بالا بزنید، آخرین دکمه را باز کنید و یک زنجیر طلایی رنگ به گردن کنید. ساعت و دستبند چرم را در این استایل فراموش نکنید. رنگ چرم خود را قهوه­ای انتخاب کنید تا تناسب بیشتری با طرح و رنگ پیراهن­تان داشته باشد.

استایل خیابانی بهاری

در استایل­های خیابانی بهار کلاه­های لبه دار، پیراهن­های چهارخانه، شلوارهای جین آبی و کتانی به چشم می­خورد. بیایید یک استایل زیبا بسازیم. پیشنهاد می­کنیم از شلوار جین خاکستری استفاده کنید. شلوار راسته و مناسبی انتخاب کنید و شلوار­های تنگ مدتی است که جذابیت خود را از دست داده. کالج مشکی و کیف پول یا کیف دستی مشکی داشته باشید. پیراهن نخی چهارخانه سفید، خاکستری به تن کنید و آستین خود را بالا بزنید. آخرین دکمه را باز بگذارید و زنجیر نقره­ای به گردن کنید. به یک ساعت بند فلزی نقره­ای نیاز دارید که با خواندن این راهنما به انتخاب بهتری دست خواهید یافت. استایل خیابانی شما آماده است.

استایل مناسب دورهمی

استایل مناسب دورهمی بهار و دورهمی­های شبانه­اش در فضای باز دلنشین است. کت­های تک با رنگ­های تیره مانند سورمه­ای عالی هستند. تصور کنید کت تک خود را با تیشرت سفید و یک شلوار جین خاکستری ست کرده­اید. به این ترکیب کتانی سفید رنگ خود را نیز اضافه کنید. هنوز تکمیل نشده­اید!! آستین کت خود را تا نزدیکی آرنج بالا ببرید و از یک دستبند چرم مشکی استفاده کنید. این استایل عالی، جذاب و مردانه است.

رنگ­هایی که می­توانید در بهار از آنها استفاده کنید محدود نیست تنها باید بتوانید با روش صحیح این ترکیبات را به صورتی کنار هم قرار دهید تا کمترین میزان ناهماهنگی را در استایلتان به وجود آورند. خلاقیت به خرج دهید. شما می­توانید استایل­های هنری خاصی با رنگ­های روشن و درخشان بهاری داشته باشید تا مورد تحسین خودتان و دیگران قرار بگیرید.

نویسنده: سارااقبالی