با شروع زمستان سال ۹۷ خانم‌های شیک پوش به دنبال این هستند که بدانند مدل‌های جدید لباس و کفش زنانه سال ۱۳۹۸ کدام است و سال آینده چه سبک‌ها و ترندهایی محبوب و پرطرفدار خواهند بود. در این میان کفش‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند چون کفش محور اصلی استایل شما را تشکیل می‌دهد و پوشیدن یک کفش مدل جدید، زیبا و باکیفیت تضمین کننده یک استایل کامل و جذاب است. خوشبختانه شناخت همه مدل‌های جدید کفش زنانه سال ۱۳۹۸ به سادگی میسر است و فقط کافی است نگاهی دقیق به نمایش‌های مد، استایل اینستاگرامی سلبریتی‌ها و تیپ‌های خیابانی چهره‌های مد داشته باشید. ما این کار را برای شما ساده کرده‌ایم و در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز همه مدل‌های جدید کفش زنانه سال ۱۳۹۸ را که سال آینده محبوب و مد روز خواهند بود به شما معرفی خواهیم کرد.

کفش کاملا سفید مدل محبوب کفش زنانه سال ۱۳۹۸

اگر سن شما به حدی است که دهه ۸۰ میلادی را به خاطر می‌آورید احتمالا با کفش‌های سفید زنانه هم غریبه نیستید. البته این مجموعه، کفش‌های کتانی را شامل نمی‌شود و منظور از کفش‌های سفید، کفش‌هایی با استایل زنانه مثل بوت و کفش‌های پاشنه‌دار هستند. این کفش‌ها تطبیق پذیری زیادی دارند تا حدی  که می‌توان آن‌ها را با کفش‌های مشکی کلاسیک جایگزین کرد. اگر به این کفش‌های سفید علاقمند هستید قانون منع پوشیدن سفید در فصول سرد را فراموش کنید و در سال آینده و حتی زمستان امسال نیز از کفش‌های سفید برای کامل کردن استایل خود استفاده کنید. این کفش‌های می‌توانند بوت ساق کوتاه تخت یا پاشنه دار، کفش مجلسی پاشنه بلند و حتی کفش راحتی و روزمره باشند.

 

کفش‌های بندی مدل دهه ۹۰

صندل جزو کفش‌هایی است که شاید طرفداران و مشتریان خاصی داشته باشد و هر کسی نتواند پوشیدن آن را به خصوص در استایل روزمره خود تصور کند. اگر شما جزو این دسته هستید می‌توانید یک انتخاب خاص برای سال آینده داشته باشید، صندل‌های بندی دهه ۹۰ مجددا مد روز شده‌اند و می‌توانند مدل جدید کفش زنانه سال ۱۳۹۸ شما باشند. همان طور که واضح است صندل‌ها مخصوص فصل تابستان هستند و بدون جوراب پوشیده می‌شوند اما این روزها پوشیدن جوراب‌های زیبا هم همراه با صندل مجاز شمرده می‌شود. در هر صورت اگر اهل ریسک کردن نیستید می‌توانید با روال قدیمی و کلاسیک سبک دهه ۹۰ ادامه دهید و صندل‌های بندی زیبا را در فصل تابستان بدون جوراب بپوشید تا استایلی زیبا و چشمگیر داشته باشید.

کتانی‌های بزرگ مدل پرطرفدار کفش زنانه سال ۱۳۹۸

داشتن یک جفت کفش کتانی برای همه خانم‌ها یک ضرورت است چون راه رفتن با این کفش‌ها بسیار راحت است و با مدل های جدید و شیکی که طراحان این کفش‌ها معرفی می‌کنند دیگر بهانه‌ای برای نپوشیدن این کفش‌ها باقی نخواهد ماند. کتانی‌های زنانه مدل‌های متنوعی دارند مثل مدل‌های پارچه‌ای، بدون بند، مدل‌های مخصوص پیاده روی، مدل‌های ورزشی و … اما مدل جدیدی که این روزها بسیار پرطرفدار شده است کتانی‌های بزرگ ورزشی هستند که رنگبندی‌های متنوعی  دارند و جذابیت و راحتی خاصی به استایل شما می‌دهند. پس وقت آن رسیده است که کتانی‌های ظریف و ساده را کنار بگذارید و با انتخاب مدل‌های جدید کتانی‌های بزرگ رنگارنگ استایل ورزشی به استقبال این ترند جدید و جذاب بروید.

کفش‌هایی با پاشنه‌های متفاوت

اگر در سال‌های اخیر از دنبال کنندگان ترندهای جدید کفش زنانه بوده باشید احتمالا کفش‌هایی را که پاشنه‌هایی متفاوت و خاص دارند مشاهده کرده‌اید. در این کفش‌ها فرم پاشنه از اشکال معمول استوانه و مکعب فاصله گرفته و اشکالی بسیار غیرمعمول مثل کره، مخروط و ترکیبی از فرم‌های مختلف و حتی اشکال طبیعی و مجسمه وار را شامل می‌شود که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. این مدل‌های جدید کفش زنانه سال ۱۳۹۸ می‌تواند بهترین انتخاب برای خانم‌هایی باشد که به چیزهای خاص علاقه دارند و دوست دارند متفاوت باشند اما خانم‌هایی که به فرم‌های مینیمالیستی و چیزهای ساده و مختصر علاقه دارند احتمالا این مدل مورد علاقه آن‌ها نخواهد بود.

کفش‌های کار شده و نگین دار

زرق و برق و چیزهای درخشان و چشمگیر این روزها در دنیای مد حرف اول را می‌زنند و دنیای کفش‌های زنانه هم از این تغییر مستثنی نشده است. در حال حاضر کفش‌هایی مد روز هستند که روی آن‌ها نگین کاری، پاپیون دوزی و چیزهایی از این دست وجود دارد و نظر همه را به خود جلب می‌کند. چنین کفش‌هایی می‌توانند بهترین گزینه برای کفش مجلسی و مهمانی‌های شما باشند و حتی اگر از علاقمندان به زرق و برق و این چیزها هم نباشید باز هم خواهید توانست یکی از این کفش‌ها را به مجموعه کفش‌های خود اضافه کنید. اما علاقمندان به زرق و برق حتی می‌توانند در کفش‌های روزمره خود نیز از چنین مدل‌های زیبایی استفاده کنند.

بوت‌های کابویی مدل جدید کفش زنانه سال ۱۳۹۸

بوت‌های کابویی یا گاوچرانی نوع خاصی از بوت‌ها هستند که با الهام از عناصر استایل غرب وحشی طراحی می‌شوند و چیزهایی مثل سگک، فرم منحنی پاشنه، لبه‌های قوس‌دار بوت و نوک بالا آمده کفش از ویژگی‌های خاص آن‌ها هستند. این بوت‌ها گاهی دورنگ و به خصوص در رنگ‌های سیاه و سفید طراحی می‌شوند و مواد طبیعی مثل چرم و جیر در ساخت آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که حتی گاهی با ریش ریش و گلدوزی و عناصری مانند این هم تزئین می‌شوند. این بوت‌ها شاید استایل و سبک خاصی داشته باشند که مورد علاقه خانم‌های ایرانی نباشد اما برای تنوع هم می‌توان از آن‌ها استفاده کرد و استایلی متفاوت و جذاب برای فصل‌های سرد سال به وجود آورد.

کفش‌هایی با طرح پوست ماری

همان طور که در مقالات قبلی مجله قرمز نیز بارها عنوان شده است، طرح‌های پوست حیوانات این روزها بسیار پرطرفدار هستند و در همه لباس‌های زنانه، اکسسوری‌ها و کفش‌ها می‌توان طرح‌هایی مثل طرح پلنگی، گورخری، چیتا، کروکودیل و پوست ماری را مشاهده کرد که دنیای مد را تسخیر کرده‌اند. طرح پوست ماری در این میان با رنگ و بافت و طرح خاصی که دارد از تطبیق پذیری بیشتری برخوردار است و خانم‌هایی که به طرح پلنگی و مشابه آن علاقه ندارند شاید بتوانند از طرح پوست ماری در لباس‌ها و کفش‌های خود استفاده کنند. این طرح حالتی جسورانه و جذاب به استایل شما می‌دهد که با لباس‌های ساده و معمولی و بدون طرح قابل دستیابی نیست.

بوت‌هایی در رنگ‌های پاستل

اگر در مورد مدل کفش خود برای سال آینده به نتیجه مشخصی رسیده‌اید اما در مورد رنگ آن هنوز مردد هستید توصیه ما این است که از رنگ‌های تکراری مثل مشکی و قهوه‌ای دوری کنید و به جای آن سراغ رنگ‌های پاستل بروید. رنگ‌هایی مثل آبی آسمانی، بنفش یاسی، صورتی، زرد لیمویی و … نه تنها زیبا و چشمنواز هستند و رنگ مورد علاقه بسیاری از  خانم‌ها در این مجموعه قرار می‌گیرد بلکه تطبیق پذیری بالایی هم دارند و کفش‌هایی با این رنگ را می‌توان همراه با انواع لباس‌ها و تیپ‌های مورد استفاده قرار داد. لازم به ذکر نیست که رنگ‌های پاستل مد روز هم هستند و شما می‌توانید با این بوت‌ها و کفش‌ها استایلی به روز برای خودتان بسازید.

بوت‌های شل مدل جدید کفش زنانه سال ۱۳۹۸

خرید یک بوت بلند اندازه دردسر بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر کفش و بوت زنانه دارد چون در این مدل از بوت‌ها نه تنها قسمت اصلی کفش بلکه قسمت ساق پا نیز باید اندازه باشد. بنابراین این احتمال وجود دارد که قسمت پا در یک بوت اندازه شما باشد اما قسمت ساق آن تنگ شود و بستن زیپ را مشکل کند. این دردسر برای خانم‌هایی که ساق‌های چاقی دارند پیش می‌آید و خرید یک بوت بلند اندازه را غیرممکن می‌کند. اما بوت‌های شل که از مدل‌های جدید بوت‌های بلند هستند این مشکل را ندارند و در قسمت بالاتر و روی ساق پا حالتی شل و آویزان پیدا می‌کنند. در نتیجه پوشیدن این بوت‌ها حتی روی شلوارهای جین هم ممکن خواهد بود.

بوت‌های تخت و کاربردی

بوت زنانه لزوما یک اکسسوری تزئینی و مجلسی نیست که راه رفتن با آن مشکل باشد. بلکه هدف اصلی از ابداع این نوع کفش، امکان راه رفتن ساده‌تر روی سطوح لغزنده و برفی و گرم نگه داشتن پا بوده است بنابراین یک بوت در درجه اول باید کاربردی باشد و در درجات بعدی می‌توان در مورد زیبایی و استایل آن تصمیم گرفت. جالب است بدانید که بوت‌های کاربردی این روزها جزو مدل‌های پرطرفدار بوت زنانه هستند و اگر می‌خواهید در عین شیک و به روز بودن، دردسر راه رفتن با پاشنه‌های بلند در سطوح خیس و لغزنده را نیز به جان نخرید بوت‌های تخت کاربردی همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس و پوشاک بانوان مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)