با شروع سال جدید و نو شدن طبیعت زمان پوشیدن لباس بهاری و با سبک و مدل جدید هم فرا می‌رسد. نو کردن لباس‌ها باید بر اساس دو اصل انجام گیرد، اول این که شرایط زمانی و آب و هوایی این فصل چه ویژگی‌هایی دارد و دوم این که در این دوره زمانی چه لباس‌ها و چه سبک و ترندی، مد روز و محبوب خواهند بود. با در نظر  گرفتن این دو شرط پیدا کردن لباس‌های جدید، زیبا  و مد روزی که مطابق سلیقه شما هم باشد کار ساده‌ای خواهد بود. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز شما را با چهار ترند جدید لباس بهاری که در سال ۱۳۹۷ محبوب خواهند بود آشنا می‌کنیم. در ادامه نیز با تعدادی از جدیدترین مدل‌های کفش مجلسی زنانه برای بهار ۹۷ آشنا خواهید شد.

لباس ابریشمی برای بهار

حال و هوای بهار و لطافت هوای آن بیش از هرچیزی انسان را به یاد پارچه‌های نرم و ظریفی مثل ابریشم و ساتن می‌اندازد. ساتن ابریشمی برق و درخشش زیبایی دارد و از این جهت، لباس ابریشم و ساتن بهترین انتخاب برای لباس‌های بهاری شما است، فرقی هم نمی‌کند که لباس شما یک کفش پاشنه بلند باشد یا یک کاپشن بادگیر گلدوزی شده،  در هر صورت لباس بهاری که از جنس ابریشم ساتن باشد اگر رنگ مناسب بهار هم داشته باشد می‌تواند به زیبایی استایل شما اضافه کند مثلا یک لباس مجلسی ابریشم صورتی ساده یا یک کت ابریشم طرح‌دار به رنگ آبی و حتی یک تاپ ساده مشکی یا کیف و کفش ساتن.

چند مدل جدید کفش و لباس بهاری

لباس‌های گلدار بهاری

کسانی که فیلم “شیطان پرادا می‌پوشد” را دیده باشند می‌دانند که لباس گلدار برای بهار به هیچ عنوان ساختارشکنانه نیست و کاملا هم معمول و ضروری است چون هر وقت صحبت از بهار می‌شود ما به یاد شکوفه‌های زیبا و دشت‌های پر از گل می‌افتیم و چه بهتر که این زیبایی را به لباس بهاری خود هم وارد کنیم. به خصوص برای زمان‌هایی که در فصل بهار هوا کمی گرم‌تر می‌شود یک مانتوی بهاری گلدار و یا یک بلوز زیبای تزئین شده با گل می‌تواند به جزء جدانشدنی لباس‌های روزمره خود تبدیل کنند. مزیت اصلی لباس‌های گلدار در تنوع بالای رنگ و طرح آن‌ها است و فرقی نمی‌کند شما چه نوع رنگبندی را دوست داشته باشید، در هر صورت یک طرح گلدار مناسب برای شما وجود دارد.

چند مدل جدید کفش و لباس بهاری

لباس بهاری با رنگ صورتی

این روزها از رنگ صورتی به عنوان رنگ هزاره یاد می‌شود، رنگی که نماد قدرت زنانگی است و در دورانی که زنان به دنبال جایگاهی برابر و مناسب برای خود در اجتماع هستند می‌توانند با پوشیدن لباس‌هایی به رنگ صورتی هم سبک خانمانه و ظریف خود را داشته باشند و هم حضور پرقدرت خود را در جامعه حفظ کنند. خوشبختانه رنگ صورتی یکی از بهترین و مناسب‌ترین رنگ‌ها برای پوشیدن در فصل بهار به عنوان لباس بهاری است. اگر به پوشیدن رنگ صورتی عادت ندارید می‌توانید با اکسسوری‌ها شروع کنید و شال یا روسری و کفش و کیف خود را از این رنگ انتخاب کنید سپس سراغ لباس‌های اصلی مثل مانتو بروید.

چند مدل جدید کفش و لباس بهاری

دمپایی شیک بهاری

کفش‌های بهاری تنوع بالایی دارند و شما در این فصل می‌توانید پوتین یا صندل هم بپوشید به شرطی که شرایط نامتعادل آب و هوایی آن این اجازه را به شما بدهد. اما یکی از مدل‌های کفش برای فصل بهار که ساختارشکنانه‌تر از مدل‌های دیگر است، دمپایی بهاری است. دمپایی بهاری با دمپایی روزمره معمولی تفاوت دارد و باید به اندازه کافی شیک و سطح بالا باشد تا بتوانید آن را برای بیرون از منزل بپوشید، اگر برای این فصل یک جفت دمپایی مناسب و زیبا پیدا کنید از راحتی فوق العاده آن‌ها لذت خواهید برد و این کفش‌ها را به جزء جدانشدنی استایل خود تبدیل خواهید کرد.

چند مدل جدید کفش و لباس بهاری چند مدل جدید کفش و لباس بهاری چند مدل جدید کفش و لباس بهاری

چند مدل کفش مجلسی بهاری برای سال جدید

در ادامه ده مدل از جدیدترین مدل‌های کفش مجلسی برای سال ۱۳۹۷ را به شما معرفی می‌کنیم که با ایده گرفتن از آن‌ها می‌توانید زیباترین و به روزترین کفش‌های مجلسی را در سال جدید برای خودتان تهیه کنید:

صندل پاشنه بلند مخمل: چند فصلی است که مخمل در دنیای مد زنانه حرف اول را می‌زند و علاوه بر لباس‌ها به اکسسوری‌ها و کیف و کفش هم راه پیدا کرده است. پس جای تعجبی ندارد که برندهای معروفی مثل پرادا و گوچی و … صندل‌های مخمل پاشنه بلند بسیار زیبایی را در رنگ‌های جذاب معرفی کرده‌اند که می‌تواند بهترین انتخاب برای کفش مجلسی خانم‌های شیکپوش باشد.

چند مدل جدید کفش و لباس بهاری

صندل جلوبسته نگین دار: صندل‌های جلوبسته از مد‌ل‌های زیبای کفش مجلسی هستند که به خصوص برای مواقعی که می‌خواهید جوراب شلواری بپوشید بسیار کاربردی و مناسب می‌باشند. صندل‌های جلوبسته نگین‌دار در رنگ‌های شاد و زیبا توصیه ما به عنوان کفش مجلسی شما برای فصل جدید هستند.

چند مدل جدید کفش و لباس بهاری

کفش پاشنه بلند توری: کفش‌های شفاف و نیمه شفاف هم از مدل‌های جدید کفش زنانه هستند که در میان کفش‌های مجلسی هم مدل‌های جدید و جالبی از آن ها مشاهده می‌شود که یک نمونه از آن‌ها این کفش پاشنه بلند مدل کلاسیک با توری‌های خالدار است که زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

مدل جدید کفش

کفش پاشنه بلند نگبن دار: خانم‌هایی که عاشق زرق و برق هستند در مهمانی‌ها و مجالس می‌توانند بیش از هر زمان دیگری به علاقه خود توجه کنند. یک کفش نگین دار پر زرق و برق که مدل کلاسیکی داشته باشد هم بسیار جذاب و چشمگیر است و هم تعادل خوبی به استایل ساده شما خواهد داد.

چند مدل جدید کفش و لباس بهاری

کفش پاشنه بلند ساتن: کفش‌های پاشنه بلند کلاسیک تطبیق پذیری بالایی دارند به خصوص اگر از جنس ساتن انتخاب شوند. کفش‌های پاشنه بلند ساتن یکی از زیباترین انتخاب‌ها برای استایل مجلسی شما هستند که با انواع لباس مجلسی می‌توانید آن‌ها را بپوشید و از تیپ زیبای خود لذت ببرید.

چند مدل جدید کفش و لباس بهاری

صندل ساتن رنگی: ساتن تنها محدود به کفش پاشنه بلند نیست، صندل پاشنه بلند شما هم می‌تواند ازجنس ساتن در رنگ دلخواه شما باشد و زیبایی آن را دوچندان کند. شما می‌توانید این صندل ساتن رنگی را با لباس مشکی یا لباس همرنگ آن بپوشید و استایل خود را کامل کنید.

چند مدل جدید کفش و لباس بهاری

کفش کالج مخمل: شاید فکر کنید کفش پاشنه بلند جزء جدانشدنی استایل مجلسی است اما این تصور چندان درست نیست. کفش‌های تخت هم می‌توانند مجلسی و زیبا باشند که یک نمونه آن این کفش کالج مخمل گلدوزی شده است که در عین زیبایی و جذابیت، راحت و مد روز هم هست.

چند مدل جدید کفش و لباس بهاری

صندل متالیک: کفش‌های متالیک همیشه زیبایی و جذابیت خاصی دارند و می‌توانند بهترین انتخاب برای کفش مجلسی شما باشند. صندل متالیک هم از این قاعده مستثنی نیست و یک صندل نقره‌ای زیبا با بندهای متالیک و پاشنه ضخیم نگین کاری شده نه تنها مد روز است بلکه بسیار راحت و زیبا هم هست.

چند مدل جدید کفش و لباس بهاری

کفش کلاسیک اکلیلی: کفش‌های کلاسیک همیشه پرطرفدار هستند و هرگز از مد نمی‌افتند اما اگر به تنوع و مدل‌های جدیدتر با قالب کلاسیک علاقه دارید مدل کلاسیک اکلیلی در رنگ خنثی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مدل پاشنه ظریف و نسبتا کوتاهی دارد که باعث راحتی و زیبایی بیشتر آن شده است.

چند مدل جدید کفش و لباس بهاری

صندل مینی ماوس: این مدل کفش زیبا و جالب اگرچه ظاهر معمولی و ساده‌ای دارد اما طوری طراحی شده است که از زاویه‌ای خاص یادآور شخصیت کارتونی محبوب، مینی ماوس باشد. چنین کفشی می‌تواند بهترین انتخاب برای طرفداران مدل‌های فانتزی کفش زنانه باشد.

چند مدل جدید کفش و لباس بهاری

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)