اگر قصد تهیه لباس پاییزی و زمستانی برای فصل جدید دارید و می‌خواهید بر اساس ترندها عمل کنید و لباس‌هایی مطابق مد روز تهیه کنید باید قبل از هرچیز ترندهای این فصل را بشناسید. اما احتمالا این مرحه مشکل‌ترین مرحله برای به روز شدن است چون همه جا می‌توان ترندهای متنوع و حتی متضادی را برای لباس پاییزی و زمستانی مشاهده کرد و انتخاب گزینه درست و مناسب گیج کننده و دشوار است. به همین دلیل ما در این مقاله گلچینی از مدل‌های جدید لباس پاییزی و زمستانی را برای شما انتخاب کرده‌ایم که می‌توانید در فصل آینده امتحان کنید و استایل خود را زیبا و به روز کنید.

متاسفانه یا خوشبتانه امروز مانند گذشته با مجموعه محدودی از ترندها مواجه نیستیم و به لطف فضای مجازی و گسترش وسایل ارتباطی با دامنه وسیعی از ترندها و مدل‌های جدید برای هر فصل و حتی دوره‌های کوتاه‌تر روبرو هستیم که کار پیدا کردن بهترین‌ها را برای افراد مشکل می‌کند. به طور مثال شاید در جایی بخوانید که شلوار جین تنگ از این به بعد دیگر مد نخواهد بود اما در جایی دیگر این لباس به عنوان ترند مهم و حتی یک گزینه کلاسیک مطرح شود. در هر حال این شما هستید که انتخاب را با اختیار خودتان انجام می‌دهید نه این که پرو بی‌چون و چرای مدها و ترندها باشید. این هشت مورد گزینه‌های پیشنهادی مجله قرمز برای لباس پاییزی و زمستانی شما هستند که می‌توانید بر اساس سلیقه و تیپ خود از میان آن‌ها بهترین‌ها را انتخاب کنید.

کیف کمری

این ترند جدید برای کیف استایل خیابانی ماه مد را تحت الشعاع خود قرار داد و به نظر می‌رسد که در فصل‌های آتی جای خود را در پوشاک و اکسسوری‌های شیکپوشان در سراسر جهان خواهد داشت. برندهای معروف مثل پرادا و گوچی در کنار برندهای فست فشن مثل زارا و ASOS این مدل کیف‌های کمری جالب را تولید کرده‌اند. این کیف‌های کمری مدل‌های متنوع و زیبایی دارند و در کنار این تنوع و زیبایی مزایای زیادی هم دارند از جمله این که دیگر کیف خود را جایی جا نخواهید گذاشت و بهترین گزینه برای گردش‌های روزانه و شبانه در شهر هستند.

چند مدل جدید لباس پاییزی و زمستانی

مخمل کبریتی رنگارنگ در لباس پاییزی و زمستانی

همان طور که در مقالات قبلی نیز بیان شد پارچه مخمل کبریتی از محبوب‌ترین ترندهای فصل پاییز و زمستان به شمار می‌رود. هرچند این ترند مربوط به دهه‌های قبل است که مجددا ظهور پیدا کرده است اما این بار مانند گذشته کسل کننده و محدود به پوشاک مردانه نیست بلکه خانم‌ها نیز می‌توانند از این پارچه زیبا در لباس پاییزی و زمستانی خود استفاده کنند. پس اگر خز مصنوعی گزینه مورد علاقه شما نیست یا از لباس‌های مخمل معمولی خود خسته شده‌اید به خاطر داشته باشید که مخمل کبریتی می‌تواند بهترین جایگزین برای آن‌ها در فصل‌های آتی باشد.

چند مدل جدید لباس پاییزی و زمستانی

بوت بلند براق

می‌دانیم که عاشق بوت‌های بلند مشکی و ساده خود هستید اما آیا می‌دانید یک جفت بوت بلند براق و چشمگیر چقدر می‌تواند استایل ساده و کسل کننده زمستانی شما را زیباتر و دلپذیرتر کند؟ پس در کنار بوت‌های ساده و کلاسیک که موقعیت مناسب خود را دارند بهتر است به دنبال یک بوت براق مدل جدید باشید تا تیپ خود را جذاب‌تر کنید بدون آن که شلوغ یا غیرعادی به نظر برسد. برخلاف آنچه که فکر می‌کنید این بوت‌ها تطبیق پذیری بالایی دارند اما طبق قانون هزینه کردن برای لباس‌ها بهتر است برای تهیه لباس‌ها و کفش‌های مد روز ولخرجی نکنید.

چند مدل جدید لباس پاییزی و زمستانی

راه راه‌های رنگین کمانی

در مقالات قبلی مجله قرمز بیان کردیم که لباس‌های راه راه رنگارنگ در پاییز و زمستان امسال محبوبیت خاصی خواهند داشت. این لباس‌های شاد و رنگی شاید چندان مناسب پاییز به نظر نرسند اما این روزها همه جا می‌توانید ژاکت‌های راه راه افقی با طرح‌های رنگین کمانی و مدل‌های دیگری از این دست را مشاهده کنید که نوعی تحول در لباس‌های فصل سرد به شمار می‌روند. برندهای متعددی این نوع لباس‌های پاییزی و زمستاین را تولید کرده‌اند و تنوع بالایی در رنگبندی و فرم و نوع این لباس‌ها مشاهده می‌شود که برای همه سلیقه‌ها مناسب است.

چند مدل جدید لباس پاییزی و زمستانی

کت چرم براق

چرم براق که نوعی چرم مصنوعی است شاید ظاهری ارزان و غیرقابل مقایسه با چرم طبیعی و جیر داشته باشد اما جالب است بدانید که این نوع چرم جزو ترندهای جدید برای لباس پاییزی و زمستانی به شمار می‌رود. همان طور که تصور می‌کنید این نوع چرم قیمت پایین‌تری نسبت به چرم‌های طبیعی دارد و اگر می‌خواهید لباسی مد روز برای یک فصل داشته باشید و بودجه‌ای را برای آن در نظر گرفته‌اید توصیه می‌کنیم یک پالتو یا بارانی از جنس چرم مصنوعی براق تهیه کنید و از شیک بودن و به روز بودن استایل زمستانی خود لذت ببرید.

چند مدل جدید لباس پاییزی و زمستانی

زیپ‌ اسپورتی در بلوز و لباس پاییزی و زمستانی

فصل قبل بلوزهای یقه رولی لباس‌های پاییزی و زمستانی را به تسخیر خود درآورند و حال با پایان یافتن آن ترند شاهد ظهور ورژن جدیدی از آن هستیم که به زیپ اسپورتی معروف شده است. این مدل‌های بلوز یقه ایستاده رولی دارند اما یقه آن‌ها زیپ مجزایی برای خود دارد که نه تنها پوشیدن آن را ساده کرده است بلکه تا حدی یادآوری استایل خاص دهه هفتاد میلادی هم هست. بر خلاف آن چه که تصور می‌کنید این ترند کاملا تطبیق پذیر و بهترین گزینه برای روی هم پوشیدن لباس‌ها است.

چند مدل جدید لباس پاییزی و زمستانی

رنگ قهوه‌ای

شاید رنگ قهوه‌ای رنگ محبوب خیلی از خانم‌ها نباشد اما وقت آن رسیده است که به لباس‌های مشکی خود کمی استراحت بدهید و سراغ ترند جدید فصل یعنی لباس‌های قهوه‌ای بروید. اگر عاشق رنگ قهوه‌ای هستید در پاییز و زمستان امسال می‌توانید سرتاپا قهوه‌ای بپوشید اما اگر می‌خواهید شیک‌تر و به روزتر به نظر برسید این رنگ را (چه در لباس‌های اصلی و چه در کفش و اکسسوری) با رنگ‌های خنثی دیگر مثل کرم و سفید همراه کنید و از استایل جذاب و کلاسیک خود لذت ببرید.

چند مدل جدید لباس پاییزی و زمستانی

شلوار رکابی

این ترند جزو عجیب‌ترین اما محبوب‌ترین ترندهای فصل‌های اخیر است که به نظر می‌رسد مدتی دیگر نیز در دنیای مد باقی بماند. شاید پوشیدن شلوار رکابی از روی کفش چندان ساده نباشد و تمیز نگه داشتن آن مشکل به نظر برسد اما اگر می‌خواهید توجه بقیه را به کفش‌های خود جلب کنید و پاهایی کشیده‌تر و لاغرتر داشته باشید می‌توانید در پاییز و زمستان امسال این ترند خاص و جالب را امتحان کنید و تیپی به روز داشته باشید.

چند مدل جدید لباس پاییزی و زمستانی

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)