لاک زدن از کارهایی است که بیشتر خانم‌ها به آن علاقه دارند و با این روش و انتخاب چند رنگ لاک زیبا دستان خود را جذاب‌تر نشان می‌دهند. اما برخی دیگر به دلایل مختلفی به لاک زدن علاقه ندارند مثلا این کار را نامناسب و جلف می‌دانند و یا به دلیل موقعیت خاص اجتماعی و حضور در محیط‌های کاری رسمی امکان این کار برایشان وجود ندارد. اگر نیازی به لاک زدن در خود نمی‌بینید که هیچ اما اگر این کار را دوست دارید ولی نمی‌خواهید دستانتان جلب توجه کند باید رنگ لاک مناسب خود را انتخاب کنید. رنگ‌های خنثی بهترین انتخاب برای رنگ لاک هستند که می‌توانند زیبا هم باشند. در این مقاله چند رنگ لاک خنثی و زیبا را که برای استفاده در هر موقعیتی مناسب هستند معرفی می‌کنیم.

رنگ بژ اکلیلی

چند رنگ لاک زیبا و خنثی

رنگ‌های خانواده بژ همیشه بدون ریسک‌ترین انتخاب برای رنگ لاک هستند چون به راحتی با هر رنگ لباس هماهنگ می‌شوند و کمتر کسی متوجه خواهد شد که شما لاک زده‌اید. علاوه بر این با پوشاندن سفید ناخن کمک می‌کند که انگشتان شما کشیده‌تر و دستانتان زیباتر دیده شود. رنگ بژ لاک با هر رنگ پوستی سازگاری دارد و اگر از انواع اکلیلی آن هم استفاده کنی زیبایی دستان شما دوچندان خواهد شد. البته می‌توانید از انواع ساده و بدون اکلیل هم استفاده کنید اما حتما نوعی را انتخاب کنید که سطح ناخن را پوشش دهد.

رنگ لاک صورتی رنگ ناخن

چند رنگ لاک زیبا و خنثی

یکی دیگر از رنگ‌های خنثی برای لاک که در خانواده رنگ‌های طبیعی پوست قرار می‌گیرد صورتی صدفی است. نوع نیمه شفاف این لاک قسمت سفید ناخن را نمی‌پوشاند و حالت طبیعی آن را حفظ می‌کند اما سطح آن را صاف و براق و زیبا می‌کند. توصیه می‌شود از انواع ساده و غیراکلیلی این لاک استفاده کنید و تنها دو لایه نازک آن را روی ناخن بزنید تا ناخن‌هایی یکدست و طبیعی داشته باشید اما اگر از لایه‌های بیشتری استفاده کنید رنگ لاک شما مشخص خواهد بود.

رنگ هلویی ساده

چند رنگ لاک زیبا و خنثی

رنگ هلویی رنگ زیبایی است که به تن طبیعی پوست هم نزدیک است و افرادی که پوست متوسطی دارند به راحتی می‌توانند از این رنگ لاک استفاده کنند بدون آن که مشخص شود لاک زده‌اند. این لاک را در تن ساده و بدون اکلیل با پوشش کامل می‌توانید هم برای مهمانی‌ها و هم برای محیط کار و زندگی روزمره هم به کار ببرید و ناخن‌های خود را بلند و بی نقص نشان دهید.

رنگ خاکستری متوسط

چند رنگ لاک زیبا و خنثی

رنگ خاکستری که کاملا خنثی باشد یعنی مایل به آبی یا سبز نباشد و خیلی تیره یا خیلی کمرنگ نباشد مناسب‌ترین رنگ برای افرادی است که نمی‌خواهند از لاک رنگی استفاده کنند. به خصوص خانم‌هایی که بیشتر از لباس‌های سیاه و سفید و خنثی استفاده می‌کنند و یا استال تک رنگ استایل مورد علاقه آن‌هاست می‌توانند بدون جلب توجه از رنگ لاک خاکستری متوسط استفاده کنند.

آبی روشن مایل به خاکستری

چند رنگ لاک زیبا و خنثی

این رنگ لاک برای علاقمندان به رنگ‌های سرد اما خنثی این طیف از رنگ خاکستری که مقداری به سمت آبی هم تمایل دارد انتخابی ایده‌آل است. رنگی خنثی که طیفی از آبی هم دارد و برای افرادی که پوست سرد دارند بسیار مناسب است. این رنگ بدون آن که جلب توجه کند طیف رنگ زیبایی برای دستان شما به وجود می‌آورد و با همه رنگ‌های لباس هم همخوانی دارد.

لاک بنفش کمرنگ

چند رنگ لاک زیبا و خنثی

رنگ بنفش خیلی روشن که بیشتر به سمت خاکستری روشن تمایل دارد و با نام لیلاک هم شناخته می‌شود یک رنگ مناسب برای افرادی است که می‌خواهد از لاک با پوشش کامل استفاده کنند اما رنگ‌های روشن و سرد خنثی را ترجیح می‌دهند. این رنگ برای خانم‌هایی که پوست سرد و روشن دارند مناسب است و می‌توان آن را با لباس مجلسی هم استفاده کرد.

سبز نعنایی

چند رنگ لاک زیبا و خنثی

یکی دیگر از رنگ‌های خنثی که در عین خوشرنگ بودن همچنان جلب توجه نمی‌کند رنگ سبز نعنایی تیره است که کمی خاکستری هم در خود دارد و چندان روشن نیست. این رنگ برای تابستان انتخابی عالی است و خانم‌هایی که به طیف سبز علاقه دارند و رنگ پوستشان گرم است می‌توانند از این رنگ لاک زیبا استفاده کنند.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه‌ اختصاصی توسط مجله قرمز)