رپورتاژ آگهی



آسانیسم، سامانه خدمات پرستاری و مراقبتی سالمند در منزل

بسیاری از افراد در دوران سالمندی به دلیل تنهایی، بیماری و مراجعه به مراکز درمانی برای انجام تزریقات و ملاقات با پزشک نیاز به همراه و مراقب دارند. اکثر خانواده‌ها به دلیل مشغله کاری نمی‌توانند در بسیاری از مواقع در کنار والدین سالخورده خود باشند، از طرفی تنها گذاشتن آن‌ها در این شرایط، علاوه بر اینکه موجب نگرانی خانواده‌ها می‌شود، می‌تواند برای سالمندان خطر آفرین باشد.

در چنین شرایطی استفاده از سرویس پرستار سالمند در منزل آسانیسم بهترین ایده برای شما و عزیزانتان است. خدمات پرستاری در منزل آسانیسم این فرصت را به سالمندان شما می‌دهد تا به جای خانه سالمندان در آسایش منزل خود بمانند و همچنین کمتر به مراکز درمانی مراجعه کنند.

پرستار سالمند آسانیسم

انواع خدمات پرستاری سالمند در منزل آسانیسم

پلتفرم خدمات مراقبتی و پرستاری آسانیسم خدمات متنوعی به سالمندان و خانواده‌هایشان ارائه می‌دهد که در این بخش به معرفی این خدمات می‌پردازیم.

همدم سالمند

یکی از خدماتی که پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم به سالمندان عزیز و خانواده‌هایشان ارائه می‌دهد، سرویس همدم سالمند در منزل است. همدم سالمند کسی است که در زمان‌های تنهایی و در برخی مواقع به صورت تمام وقت در کنار سالمند است. بسیاری از سالمندان و خانواده آن‌ها فقط برای رفع تنهایی و جلوگیری از انزوا و افسردگی سالمندشان همدم سالمند استخدام می‌کنند؛ اما در برخی مواقع همدم سالمند با توجه به نیاز سالمند، در انجام کارهای روزمره از جمله خرید، آشپزی، نظافت خانه و … به سالمند کمک می‌کند. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های همدم سالمند عبارت‌اند از:

  • منظم
  • مسئولیت‌پذیر و متعهد
  • دلسوز و مهربان
  • صبور
  • شوخ‌طبع
  • دارای مهارت ارتباطی بالا

پرستار سالمند در منزل آسانیسم

پرستار سالمند بیمار

سرویس پرستار سالمند بیمار یکی دیگر از خدماتی است که آسانیسم به سالمندان در محل موردنظرشان (منزل و بیمارستان) ارائه می‌دهد. پرستاران سالمند آسانیسم همگی آموزش‌دیده، با تجربه، دلسوز و متعهد هستند؛ بنابراین بدون هیچ نگرانی می‌توانید مراقبت از عزیزانتان را به ما بسپارید.

بسیاری از سالمندان در این دوران توانایی جسمی و روانی خود را در اثر بیماری‌هایی از جمله آلزایمر، زوال عقل، تومورهای مغزی یا سکته مغزی از دست می‌دهند، به همین منظور نیاز است تا فردی آموزش دیده و مجرب دائماً کنارشان باشد و از آن‌ها مراقبت کند.

از جمله خدماتی که پرستار سالمند بیمار ارائه می‌دهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمک به انجام تحرک، ماساژ و پیشگیری از ایجاد زخم بستر
  • توجه به مصرف صحیح و به موقع دارو
  • کمک در انجام کارهای روزمره و شخصی (حمام و لباس پوشیدن و…)
  • تنظیم ساعت خواب
  • هم‌صحبتی با سالمند
  • توجه به رژیم غذایی سالمند
  • انجام تزریقات در صورت نیاز
  • چک کردن فشارخون، قند خون، علائم حیاتی و …
  • تعویض سوند
  • تعویض پانسمان
  • فیزیوتراپی در منزل

اگر در کرج زندگی می‌کنید و برای والدین سالمندتان به دنبال پرستار حرفه ای و قابل اطمینان هستید می‌توانید از سرویس پرستار سالمند در کرج پلتفرم آسانیسم بهرمند شوید.

مراقب سالمند در منزل

همه ما دوست داریم که والدین سالمندمان تا جایی که امکان دارد در خانه خود بمانند و استقلال و کیفیت زندگی‌شان را مانند گذشته حفظ کنند. از طرفی خود سالمندان نیز از مراکز درمانی و خانه سالمندان فراری‌اند؛ اما لازم است در این سن از سالمندان مراقبت شود تا آسیبی به خود در هنگام آشپزی، انجام کارهای شخصی از جمله حمام رفتن و… وارد نکنند.

 در چنین شرایطی استخدام مراقب سالمند برای خانواده‌هایی که نمی‌توانند در کنار سالمندشان بمانند و از او مراقبت کنند بهترین راه حل است. سرویس مراقب سالمند در منزل یکی از خدماتی است که پلتفرم خدمات مراقبتی – پرستاری آسانیسم به سالمندان و خانواده‌هایشان ارائه می‌دهد تا سالمندان به راحتی و در آرامش کامل مانند گذشته در خانه خود زندگی کنند و با دوستان و همسایگان خود معاشرت داشته باشند.

مراقب سالمند آسانیسم

مدت زمان ارائه خدمت پرستار سالمند در منزل چه قدر است؟

مدت زمان ارائه خدمات پرستاری در منزل به نیاز سالمند و درخواست خانواده‌های آن‌ها بستگی دارد اما پرستاران سالمند به طور کلی به سه شکل زیر خدمات ارائه می‌دهند.

پرستار سالمند شبانه‌روزی در منزل

برخی از سالمندان به دلیل بیماری و شرایط کاری خانواده‌ها یا دور بودن از آن‌ها نیاز به مراقبت شبانه‌روزی دارند؛ در این شرایط استخدام پرستار سالمند شبانه‌روزی برای این عزیزان بهترین گزینه است. پرستار سالمند شبانه‌روزی نه تنها در طول شب و روز همدم و هم‌صحبت سالمند شماست، بلکه بر علائم حیاتی، مصرف دارو و غذای سالمندتان نظارت دارد و در کارهای روزمره و شخصی (انجام خرید، نظافت منزل، حمام، تعویض لباس، شستن لباس و …) به او کمک می‌کند.

پرستار روزانه سالمند

بسیاری از خانواده‌ها معمولاً به دلیل مشغله کاری، درس و دانشگاه نمی‌توانند در طول روز در کنار والدین سالمند خود بمانند و از آن‌ها مراقبت کنند؛ به همین دلیل اقدام به استخدام پرستار روزانه سالمند می‌کنند. پرستار سالمند روزانه نیز با توجه به نیاز سالمند در طول روز به او خدمت‌رسانی می‌کند. این خدمات با توجه به نیاز سالمند متفاوت است. برخی از سالمندان تنها به همدم و هم‌صحبت نیاز دارند؛ برخی از سالمندان نیز با توجه به بیماری‌شان نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

پرستار سالمند ساعتی

پرستار سالمند ساعتی می‌تواند تنها چند ساعت در روز یا چند ساعت در هفته برای مراقبت از سالمندتان به خانه شما بیاید. بسیاری از خانواده‌ها معمولاً در ساعات اوج کاری خود یا به عنوان نیروی کمکی از سرویس پرستار سالمند ساعتی استفاده می‌کنند.

استخدام پرستار ساعتی به خانواده‌ها این امکان را می‌دهد که زمان بیشتری به خود اختصاص دهند و راحت‌تر بتوانند کارهای شخصی و تجاری‌شان را انجام دهند.

تزریقات سالمندان در منزل آسانیسم

خدمات بالینی آسانیسم برای سالمندان در منزل

قطعاً مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای سالمندان به ویژه سالمندانی که از یک بیماری رنج می‌برند بسیار سخت و در برخی مواقع ریسک زیادی دارد؛ چراکه علاوه بر تحمل رنج رفت و آمد به مراکز درمانی و ماندن در صف انتظار بیماران، در معرض بیماری‌های ویروسی از جمله کرونا و … قرار می‌گیرند و ممکن است سلامت و حتی جانشان بیشتر از پیش به خطر بیفتد. در این شرایط بهترین راه‌حل در حفظ سلامت شما و عزیز سالمندتان استفاده از خدمات بالینی در منزل است. در ادامه برخی از خدمات بالینی در منزل پلتفرم آسانیسم را معرفی می‌کنیم:

تزریقات

بسیاری از سالمندان به دلیل کهولت سن و بیماری نمی‌توانند برای انجام تزریقات دائماً به مراکز درمانی مراجعه کنند، حتی در برخی مواقع به دلیل گرفتاری‌های خانواده ممکن است انجام تزریقات عقب بیفتد؛ در نتیجه استفاده از خدمات تزریقات در منزل می‌تواند هم برای خانواده‌ها و هم برای سالمندان بسیار سودمند باشد، چرا که سالمندان لازم نیست خانه خود را ترک کنند، از طرفی خانواده‌ها نیز مجبور نیستند برنامه خود را تغییر دهند تا والدین سالمندشان را به مراکز درمانی ببرند.

بنابراین در صورت نیاز به  انجام تزریقات برای سالمند خانم یا آقای خود، می‌توانید  با آسانیسم تماس بگیرید.

تعویض سوند

بسیاری از سالمندان به دلیل بی اختیاری ادرار، احتباس ادرار و… به سونداژ نیاز دارند. انجام این کار توسط اعضای خانواده یا فردی که مهارت کافی در این زمینه ندارد ممکن است موجب صدمه به دستگاه ادراری، ناراحتی و عفونت در سالمند شود؛ بنابراین برای تعویض سوند در منزل برای سالمند مرد و زن باید به دنبال پرستاری باشید که از این مهارت برخوردار باشد. یکی از خدماتی که پلتفرم خدمات پرستاری در منزل آسانیسم ارائه می‌دهد، تعویض سوند توسط افراد آموزش دیده و متخصص است؛ بنابراین در صورت نیاز به  انجام سونداژ برای سالمند خانم یا آقای خود، می‌توانید  با آسانیسم تماس بگیرید.

فیزیوتراپی

یکی دیگر از خدمات بالینی پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم فیزیوتراپی در منزل است. بسیاری از سالمندان در این سن با مشکلات حرکتی رو به‌ رو هستند و احتمال سقوط و زمین خوردنشان زیاد است. پرستار سالمند با انجام ماساژ و تمرینات حرکتی مناسب می‌تواند به آن‌ها در بهبود توانایی‌های حرکتی‌شان کمک کند. درصورتی‌که سالمند ضعف عضلانی و مشکلات تعادلی داشته باشد، انجام فیزیوتراپی برای او ضروری است و هرگونه سهل‌انگاری در این زمینه می‌تواند سلامت عزیزتان را به خطر بیندازد.

آسانیسم در تمام مراحل کنار شماست

توصیه می‌کنیم برای مراقبت بهتر از عزیزانتان به جای استخدام پرستار از طریق دوستان و آشنایان و پلتفرم‌های آگهی، به مؤسسات معتبر مراجعه کنید.

آسانیسم یکی از معتبرترین و موفق‌ترین پلتفرم‌های خدمات پرستاری در منزل است که خدمات پرستاری – مراقبتی ارائه می‌دهد و شامل سرویس‌های متنوعی مانند پرستار سالمند در منزل، خدمات بالینی در منزل و بیمارستان را می‌باشد.

برخی از مزایای استخدام پرستار از پلتفرم آسانیسم عبارت‌اند از:

  • نیروی متخصص و با سابقه کار بالا
  • کیفیت بالا در ارائه خدمات
  • قیمت متناسب در خدمات
  • ارزیابی عملکرد دوره‌ای نیروها
  • اعزام نیرو از نزدیک‌ترین منطقه
  • احراز هویت نیروها
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

بنابراین اگر مهارت پرسنل، قیمت مناسب، تعهد و پاسخگویی موسسه پرستاری برایتان مهم است، می‌توانید به پلتفرم خدمات مراقبتی و پرستاری آسانیسم مراجعه کنید.

کافی است برای ثبت درخواست خود جهت استخدام پرستار سالمند فرم ثبت سفارش موجود در سایت یا اپلیکیشن آسانیسم را تکمیل کنید یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۹۵۱۴۱۴۱ تماس بگیرید. کارشناسان ما پس از ثبت درخواست شما، برای اطلاع از شرایط روحی و جسمانی سالمندتان با شما تماس خواهند گرفت و پس از هماهنگی‌های لازم، پرستاری متناسب با نیاز شما و سالمندتان به منزلتان اعزام خواهند کرد.